Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 17 ore, xt600 a spus:

Si la ce ar folosi??? 

 

Exact la ce folosesc si aia 48 existenti.

 

Citat

Ce intelegi prin  "a le hingeri in off"? Suntem unii care mergem normal cu ele, nu le "hingherim" deci nu vad de ce le-am modifica.

 

Expresia cu hinghereala vine de la colegul  argintiu, de aia avea ghilimele, era citat.

 

Citat

Pai Dakaru' despre care vorbesti, scoate aia 50cp din 650 cmc, daca tin bine minte. Cine iese sifonat in cazul asta?? Insa a compara Dakarul cu CB500X este un nonsens. Doua bicle foarte diferite, pentru utilizari diferite. 

 

Exact dar aia 50 de cai sunt scosi dintr-un singur cilindru si cu tehnologie de cand eram eu tânar. Daca facem analogii, hai sa vedem DR Big 800 vs Triumph Tiger, KTM790, BMW F800GS, parca tot sifonata iese. Si pentru ca sunt nemernic iti spun ca exista si un contraexemplu Tenere 700 2 cilindrii vs KTM690.

Referitor la biciclete ambele sunt in aceasi categorie si ar trebui sa fie destul de similare, ambele sunt mobre care duc pasager si bagaje si sunt racite cu apa si sunt cu injectie, deci relativ moderne, doar ca aia mai veche are mai multi cai si e mai usoara, WTF !?!?

 

Citat

Incercam sa iti sugerez, ca CB500 X este un tourer (unii il baga chiar in categoria adventure, insa nu as merge atat de departe, cu toate ca roata de 19, de pe ultima varianta, ii da un plus de polivalenta) , adica o motoreta pentru trasee lungi si foarte lungi, de care se pare ca se achita cu mult succes. Cred ca tu il "confuzezi" cu CB500, care, da, poate fi folosit pentru commuting. 

 

Nu-l confuzez, ei il declara ca adventure si eu ca un cetatean de buna credinta ma astept sa fie.

 

Acum 15 ore, Silver Arrow a spus:

@ERU

Reiau: modelul CB500X este destinat unei anumite categorii de clienti: cei care au A2.

Asadar sa scoata din motor mai mult de 48 CP insemna sa ii elimine pe acesti clienti.

Si daca scotea 55 CP care era castigul? Doar dadea cu piciorul clientilor.

 

 

Aprox 15%

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 1 oră, Silver Arrow a spus:

@ERU

Ai tu o problema cu puterea. Daca 48 CP nu ii sunt suficienti iti iei alta mobra. Si ai rezolvat problema.

Sau ai tu ceva cu posesorii e A2 si nu vrei sa le lasi CB-ul si pentru ei?😂

Mobra poate sa aiba oricati cai, pana la 96 si se restrictioneaza ulterior, nu bag mana in foc, dar cred ca la mobra asta, se face foarte simplu din computer. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, ERU a spus:

Mobra poate sa aiba oricati cai, pana la 96 si se restrictioneaza ulterior, nu bag mana in foc, dar cred ca la mobra asta, se face foarte simplu din computer. 

Am inteles ceea ce spui.

Eu nu cunosc producatori care sa faca ei treaba asta. Sa aiba 2 setari de putere sa zicem, desi in principiu nu este o idee rea.

Doar ca la ei gandirea este simpla: vrei mobra de A2 iti iei CB500, vrei mobra mai puternica iti iei altceva.

Ei au avut nevoie de o mobra de A2 cu pret cat mai mic. Daca o faci de putere mai mare cu limitare optionala, o sa ai nevoie de piese mai zdravene gen: lant, pinioane, piese prin motor si cutia de viteze etc.

Cum astia in ziua de astazi calculeaza totul la limita limitei ca sa scada pretul de fabricatie si sa creasca profiturile, ceea ce spui tu nu se va intampla.

Ideea capitalistuluio nu este sa faci tu economii cumparand un motor de A2 pe care il poti face apoi de A, ci sa cumperi de la el doua motoare. Asta este scopul societatii de consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi place CB500X, iar faptul ca i-au pus 19 pe fata nu o vad ca o imbunatatire de care era nevoie, pt ca si cu cea de 17 tot aceeasi mobra e, adica o motoreta de oras, de naveta. iar pt entuziasti pt calatorii, singur sau in 2, motoreta asta te va plimba fara stres. faptul ca sunt tot felul de nebuni care baga mii de euro sa o faca de off e o mare prostie. Motoreta e grea din start si orice ai face nu poti face un off cum ai face cu un husqvarna 701 ...

 

motorul este relaxat maxim si probabil ca va rezista cu brio sa faca KM de ordinul sutelor de mii fara interventii la motor.

 

avand in vedere pretul pt ea ca motoreta noua eu zic ca este best buy si sa nu uitam se adreseaza categoriei A2 si de acolo limitarea de CP.

 

mie imi face cu ochiu iar daca nu voi reusi sa ma incadrez ca buget pt Tracer 700, atunci ea e a doua pe lista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Silver Arrow a spus:

 

Doar ca la ei gandirea este simpla: vrei mobra de A2 iti iei CB500, vrei mobra mai puternica iti iei altceva.

Ei au avut nevoie de o mobra de A2 cu pret cat mai mic. 

Foarte corect ceea ce spui. Honda este un bun exemplu in acest sens, pentru ca au acoperita toata plaja de la 500 cmc - 1200cmc. Vrei ceva peste 50 cp, ai la dispozitie NC750X, vrei mai mult, ai Crossrunner si, in top, Crosstourer. Vrei ceva cu adevarat adventure, ai AT.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ERU a spus:

Cati cai are Nc750x

un pic peste limita impusa de A2, dar au si varianta de 47 :)))

S-au gandit atat de mult la astia cu A2, ca nu s-au mai putut opri

"For A2 licence holders a 35kW version is now available, which can be easily converted to the full power version by a Honda dealer at the appropriate time. Equally, it will be possible to restrict the full power version to 35kW by a Honda dealer replacing the standard throttle body and remapping the ECU. In most riding situations the restriction of peak power is not noticeable and the 0-100m acceleration time is identical to the full power version"

Editat de sivi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și Tenere 700 vine in două variante: 35 kW și 54 kW.

CB500x nu este limitată, atât produce motorul. Unii au reușit să îl ducă la 55cp, dar cu modificări destul de multe, inclusiv componente din motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, sivi a spus:

un pic peste limita impusa de A2, dar au si varianta de 47 :)))

S-au gandit atat de mult la astia cu A2, ca nu s-au mai putut opri

"For A2 licence holders a 35kW version is now available, which can be easily converted to the full power version by a Honda dealer at the appropriate time. Equally, it will be possible to restrict the full power version to 35kW by a Honda dealer replacing the standard throttle body and remapping the ECU. In most riding situations the restriction of peak power is not noticeable and the 0-100m acceleration time is identical to the full power version"

Nici eu nu am inteles ce a fost in mintea lor cand au trecut peste 48CP.

Fii-mea un NC isi dorea. Este un pic mai mare ca CB-ul.

Acuma a ramas cu inima la CB 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarata performanta consta in marketingul celor de la Honda: sa lansezi in '93 un model perfect mediocru destinat navetei, bazat pe tehnologia anilor 70-80, si sa-l vinzi 10 ani. Apoi sa mai stai 10 ani, sa-i faci niste modificari tehnice pentru obtinerea omologarilor- cum ar fi sa il castrezi cu 10 cai (probabil pt normele Euro) ajungand la mai putine gloabe decat Honda CB500 Four (lansata cu  vreo 50 ani in urma!), sa-l relansezi drept "model nou" si sa-i convingi pe unii sa-ti dea 6-7k euro pe el! Bonus, ii lungesti putin furca, ii pui cioc si a devenit ădvenciăr (ca tot e disperata lumea dupa gipuri- deh- numai aventurieri si exploratori) Chiar ca e de admirat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comparatia dintre 4 in linie si 2 in linie este total nepotrivita;iar un motor ce nu e turat ,pe de o parte are comportament mai liniar ,pe de alta tine mult mai multi kilometri,si sa nu vorbim de intretinere,consum...

In plus,poate exista si rideri ce isi doresc mai putini cai putere,cred ca nimeni nu s-a gindit la varianta asta (fetele de ex)

Vinzarile vor confirma realismul Honda,dmpdv e un model atragator si ca design.

In ce priveste ideea cu tehnologia anilor 70... putem observa ca,in pofida atitor reclame, motorul cu ardere interna a avut ca si putere litrica o evolutie lenta dupa anii 50-60 si de multe ori absorbita de normele de poluare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normele euro si legislatia pentru permise i-a facut pe cei de la Honda sa reitereze modelul CB500, updatand designul si aducand imbunatatiri tehnologice.

 

Nu stiu daca mai tineti minte dar cand au lansat modelul NC700 X si celelante derivatii, cei de la honda au facut un studiu de piata din care au obtinut informatii pe baza carora au dezvoltat motorul asta, totul bazandu-se pe raspunsurile primite, de aceea motocicleta este una economica, cu spatiu integrat de depozitare, un motor de doar 50si un pic de cai si o plaja de turatie nu foarte mare.

 

Probabil dupa acelasi principiu s-au ghidat si aici.

 

Eu nu vad totusi un alt competitor ca pret pentru CB500x, o motocicleta buna la toate care nu exceleaza in nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte misto cateva din postarile anterioare.

Revin cu o problema:

Motocicleta A cu capacitate cilindrica 500 cmc 2 cilindrii  [CB500x] dezvolta 48 cai

Motocicleta B cu capacitate cilindrica 750 cmc 2 cilindrii [NC750x] dezvolta 54 cai

A se calcula de cati cati cmc are nevoie motocicleta C pt a dezvolta 95 cai?

 

Raspuns corect dar tendentios 790 dar sa o cheme KTM.

 

Dupa care revin cu o alta problema.

Cati cai o sa scoata KTM dintr-un paralel twin de 500 cmc ?

 

Post bonus:

Mi se pare destul de penibil sa nu treci caii putere si nici cuplul in fisa tehnica de pe site-ul oficial:

https://powersports.honda.com/2019/nc750x/specifications.aspx

 

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, walking^human a spus:

Adevarata performanta consta in marketingul celor de la Honda: sa lansezi in '93 un model perfect mediocru destinat navetei, bazat pe tehnologia anilor 70-80, si sa-l vinzi 10 ani. Apoi sa mai stai 10 ani, sa-i faci niste modificari tehnice pentru obtinerea omologarilor- cum ar fi sa il castrezi cu 10 cai (probabil pt normele Euro) ajungand la mai putine gloabe decat Honda CB500 Four (lansata cu  vreo 50 ani in urma!), sa-l relansezi drept "model nou" si sa-i convingi pe unii sa-ti dea 6-7k euro pe el! Bonus, ii lungesti putin furca, ii pui cioc si a devenit ădvenciăr (ca tot e disperata lumea dupa gipuri- deh- numai aventurieri si exploratori) Chiar ca e de admirat!

Pai asta arata ca de fapt in esenta motorul cu ardere interna nu s-a schimbat. S-a schimbat modul de alimentare, de la carburator la injectie, si implicit modul de control al amestecului, au aparut tot felul de electronice care il fac mai eficient si mai putin poluant. Asadar nu vad nici o surpriza.

Caii putere probabil ca sunt scosi pentru consum si implicit poluare.

Pana una alta pretul lui CB500X il face atractiv. Vanzarile sunt cele care conteaza. Ca de multumit pe toata lumea cu un singur model de mobra este imposibil.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a schimbat radical, dar imbunatatiri tot au mai aparut; e bun exemplul cu  KTM, care scoate ~13hp/100cc din motorul l2 de pe seria 790, in conditiile in care pe masura ce creste capacitatea totala scade si puterea/100cc.

 

Si puterea ca puterea, poate multi chiar nu folosesc mai mult, dar restul componentelor sunt identice cu cele care erau modeste si pentru '93. Suspensie damper rod (ca in anii '70) - la fel. Cadru de fier- la fel. Doar 1 etrier amarat pe fata, si ala cu 2 pistoane- la fel. Greutate mare pentru performante si dimensine- la fel. Cat putea oare sa-i mai coste sa-i puna macar cartuse in furca- chiar si nereglabile, sau chiar si un amarat de emulator (o bucatica de metal cu cateva saibe)- si inca 2 pistoane in etrierul din fata? 15USD?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, walking^human a spus:

Nu s-a schimbat radical, dar imbunatatiri tot au mai aparut; e bun exemplul cu  KTM, care scoate ~13hp/100cc din motorul l2 de pe seria 790, in conditiile in care pe masura ce creste capacitatea totala scade si puterea/100cc.

 

Si puterea ca puterea, poate multi chiar nu folosesc mai mult, dar restul componentelor sunt identice cu cele care erau modeste si pentru '93. Suspensie damper rod (ca in anii '70) - la fel. Cadru de fier- la fel. Doar 1 etrier amarat pe fata, si ala cu 2 pistoane- la fel. Greutate mare pentru performante si dimensine- la fel. Cat putea oare sa-i mai coste sa-i puna macar cartuse in furca- chiar si nereglabile, sau chiar si un amarat de emulator (o bucatica de metal cu cateva saibe)- si inca 2 pistoane in etrierul din fata? 15USD?

Se vede ca nu ai tangenta cu industria automotive. Astia se bucura la fiecare cent economisit indiferent de consecinte. 

Pai sa zicem 15 USD x 10.000 buc/an = 150.000 USD/an, stii ce bine stau banutii astia in buzunarul actionarilor?

Adevarul este ca modul tau de a gandi, ingineresc, al lucrului facut cum trebuie, nu te califica sa ajungi vreodata sef intr-o multinationala. Pai tu tii cu ursul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Silver Arrow a spus:

Se vede ca nu ai tangenta cu industria automotive. Astia se bucura la fiecare cent economisit indiferent de consecinte. 

Pai sa zicem 15 USD x 10.000 buc/an = 150.000 USD/an, stii ce bine stau banutii astia in buzunarul actionarilor?

Adevarul este ca modul tau de a gandi, ingineresc, al lucrului facut cum trebuie, nu te califica sa ajungi vreodata sef intr-o multinationala. Pai tu tii cu ursul!

 

 

Nu stiu daca ai dreptate, poate nu va ajunge niciodata sef te tarla la orezari, care se complac in trecut, dar poate ajunge la europeni, vezi modul de gandire sau viziunea KTM.

Acum o sa imi sara 70% din forum in cam, ma duc sa imi iau floricele si limonada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, walking^human a spus:

In multinationala n-as avea sanse nici pentru middle management- as fi incompatibil cu cerinta de baza: sa nu produci si sa nu fi produs nimic.

Cum zice Murphy: cine stie face, cine nu stie conduce  😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, einstein1984 a spus:

ca sumar, sa ai ai A plin si sa zici ca asta e ideala.. e dubios. Ca incepator poate o fi buna, dar scapand de limitele A2 sunt oferte mai bune, de la yamaha, suzi KTM, pemf etc. Nici ieftina nu mie se pare. 

Eu sunt unul dintre dubioși 😂🤘 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...