virgil Postat August 19, 2017 Autor Share Postat August 19, 2017 Asta-i genul de tip care te-nghesuie si te arunca in prapastie cu motor cu tot dupa care spune :yes !, l-am facut pe fraier.(parere personala) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat August 19, 2017 Share Postat August 19, 2017 (editat) Problema este ca e extrem de putina politie iar sanctiunile sunt prea mici. Iar când totusi iese un echipaj sta la mica ciupeala (o coborare de pe un pod,zone care nu sunt periculoase dar pot face un ban usor). Azi, in brasov, pieton fiind an vazut doi dobitoci opriti aiurea: unul chiar in giratoriu, iar unul la 10 m de iesirea din același giratoriu...evident cu avariile. Pai daca pedeapsa era 2 ani ridicare permis, credteti ca o mai faceau? Azi am mers cu 70 prin oras (dimineata cu masina, mai tarziu cu moto). Daca imi luam o amenda de 2000 de lei, credeti ca o mai facem? Moto eveche dar la masina limitatorul de vi r eza ar fi fost mereu on.... Editat August 19, 2017 de sebibv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat August 20, 2017 Share Postat August 20, 2017 (editat) Hai ca s-a clarificat treaba: ambele motociclete au fost acroșate de autoturismul ce rula cu viteza, unul din motocicliști a decedat in timp ce celălalt doar a ieșit in decor. » Post actualizat in 19 Aug 2017 15:36 http://observator.tv/eveniment/impact-devastator-un-tanar-vitezoman-a-spulberat-cu-masina-un-motociclist-la-ocna-sugatag-barbatul-a-murit-pe-loc-220690.html » Post actualizat in 19 Aug 2017 16:38 Oricum, trebuie sa fii total inuman ca la 3 ore după ce ai omorât un om singura ta problema e sa-ți schimbi poza de Facebook Eu nu țin partea nimănui, nu-mi plac deloc vitezomanii indiferent de specie, iar cu motociclisții germani sunt obișnuit din turele mele din Alpi și știu că sunt în cel mai bun caz mediocri, pentru că conduc într-un mediu mult prea civilizat. Cel care a murit avea și niște ani ...Ceva nu se leagă acolo, daunele sunt prea mici la toate vehicolele implicate! Iar neamțul mort a avut mult ghinion. Aproape sigur a dat cu capul lateral fie de jeep, fie mai degrabă de asfalt. Este posibil ca nemții să fi depășit larg unde nu era cazul și să-l fi derutat pe vitezoman, dar este posibil și să fi vrut să întoarcă. Personal aștept ca un motociclist maramureșan să ne dea mai multe amănunte ca să putem înțelege ce s-a întîmplat acolo. Editat August 20, 2017 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat August 20, 2017 Share Postat August 20, 2017 (editat) . Personal aștept ca un motociclist maramureșan să ne dea mai multe amănunte ca să putem înțelege ce s-a întîmplat acolo.Plm, Ocna Sugatag este aproape comuna mea natală Ce scriu pe aici e din relatările prietenilor de acolo. E drept ca nici ei nu au văzut live accidentul dar știu relatările martorilor și cunosc ce poama era șoferul - un vasilica de sub prun dar ficior de parinti gospodari care i-au oferit prea mult deodată pentru prea putin - și care cu trei săptămâni înainte a avut un accident fix in zona aia, fără victime însă! Tot Pă motive de viteza! Editat August 20, 2017 de Sergiu_V.Riders Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat August 20, 2017 Share Postat August 20, 2017 EU propun ca cei care ucid sa piarda dreptul de a conduce pe toata viata. In mod garantat ar scadea simtitor numarul accidentelor mortale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat August 20, 2017 Share Postat August 20, 2017 O tot dam cu intorsul ,lucru pe care nu pot sa-l cred.Pe ce banda a fost lovit , pe sens ,pe contrasens , in valiza , pe lateral , pe lateral perpendicular pe motocicleta , era in fata celeilalte motociclete , in spatele ei? Sigur ,varianta intorsului este singura care-l scoate pe conducatorul auto din culpa.Nu-l vad eu pe motociclist intorcand asa aiurea fara asigurare .Clar nu mai foloseste la nimeni faptul ca baiatul va ajunge dupa gratii , dar parca nici prosteala pe fata nu este convenabila » Post actualizat in 19 Aug 2017 07:59 Din ce-mi mai amintesc din bruma de legislatie rutiera ,depasirea unui autovehicul care semnalizeaza intentia schimbarii directiei de mers catre stanga ,este interzisa.Stiu ,veti spune ceva despre asigurare , adevarat , dar daca cel care circula venind din spate cu viteza mai mare decat a ta iese din banda intrand in depasirea ta cand tu ai initiat schimbarea directiei , cand si ce asigurare sa mai faci , cumva te simti protejat de regula.Mi se intampla in trafic sa semnalizez din timp ca doresc peste 30-50 m sa o iau la stanga si sa ma trezesc cu un idiot langa mine depasindu-ma dupa ce a plecat din spatele meu.Respectarea legii ,macar a articolelor care reglementeaza prioritatea , depasirea si schimbarea directiei de mers , ne-ar scuti de multe neplaceri. Schimbarea directiei spre stanga este o manevra foarte periculoasa, de acea recomand semnal din timp... si o atenta asigurare din spate. E una dintre manevrele la care personal dau mare atentie...Am patit si eu odata pe b-dul Marasesti dorind sa intru in curte la Distrigaz, o banda pe sens si tramvai la mijloc. Semnal din timp, am intrat pe linia tramvaiului de pe sensul meu, dar unul cu masina a dorit totusi sa ma depaseasca prin stanga, pe linia de tramvai ce venea din contrasens, noroc ca eram cu ochii pe oglinda...Tampiti intalnesti oriunde in tara asta, greu e sa intalnesti unul zdravan la cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 EU propun ca cei care ucid sa piarda dreptul de a conduce pe toata viata. In mod garantat ar scadea simtitor numarul accidentelor mortale. Tu ai impresia ca iresponsabilii au o problema sa conduca fara permis ? » Post actualizat in 21 Aug 2017 05:38 Schimbarea directiei spre stanga este o manevra foarte periculoasa, de acea recomand semnal din timp... si o atenta asigurare din spate. E una dintre manevrele la care personal dau mare atentie...Am patit si eu odata pe b-dul Marasesti dorind sa intru in curte la Distrigaz, o banda pe sens si tramvai la mijloc. Semnal din timp, am intrat pe linia tramvaiului de pe sensul meu, dar unul cu masina a dorit totusi sa ma depaseasca prin stanga, pe linia de tramvai ce venea din contrasens, noroc ca eram cu ochii pe oglinda...Tampiti intalnesti oriunde in tara asta, greu e sa intalnesti unul zdravan la cap. Logica in Romania, este ca ar putea sa mai rabde ala care merge mai incet decat tine. Am avut o deplasare de cateva zile in Bulgaria, pe DN-uri (vreo 400km), cu auto, si am blestemat toata sorcova aia de indicatoare si limitari dinaintea fiecarui viraj si/sau intersectii.... de teama amenzii si intalnirilor cu "celebrii" legiutori bulgari, m-am conformat.... pe ici colo cate un teribilist, dar traficul flulent si lejer (plus consum record - in RO nu am reusit sa conduc asa economic) Surpriza maixma am avut-o revenind in Romania, cand in primii 50 de kilometri, m-am lovit de atata nesimtire, viteza inadaptata, depasiri si flash-uri de-a-n pulea, incat ma mir cum de mai existam ca si natie. Am "albit" in 500km de Romania. On topic: Pacat de o viata de om pierduta.... La ce se intampla pe drumurile principale, dar si secundare, incep sa cuget la momentul in care pun casca in cui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Am avut o deplasare de cateva zile in Bulgaria, pe DN-uri (vreo 400km), cu auto, si am blestemat toata sorcova aia de indicatoare si limitari dinaintea fiecarui viraj si/sau intersectii.... de teama amenzii si intalnirilor cu "celebrii" legiutori bulgari, m-am conformat.... pe ici colo cate un teribilist, dar traficul flulent si lejer (plus consum record - in RO nu am reusit sa conduc asa economic) asta cu bulgarii sa i-o spui unuia care n-a fost niciodata p-acolo singurul motiv pentru care merg mai incet in bulgaria e ca ei au mult mai mult nisip in curbe ca noi asta, si uneori asfaltul lor se termina intr-un mare sant in mijlocul unui sat, dupa o curba, fara nici un fel de semnalizari da si tu exemplu de o tara mai normala, nu fratii nostri de suferinta de la sud au mai putini idioti dar drumuri mult mai proaste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 asta cu bulgarii sa i-o spui unuia care n-a fost niciodata p-acolo singurul motiv pentru care merg mai incet in bulgaria e ca ei au mult mai mult nisip in curbe ca noi asta, si uneori asfaltul lor se termina intr-un mare sant in mijlocul unui sat, dupa o curba, fara nici un fel de semnalizari da si tu exemplu de o tara mai normala, nu fratii nostri de suferinta de la sud au mai putini idioti dar drumuri mult mai proaste cu drumurile proaste este mai usor decat cu omul prost.... pentru "referinta" orice tara spre vest este in alta liga de bun simt implementat cu amenta/sanctiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 dati report unde sunt probleme si pastrati decenta. Totusi se discuta aici despre moartea unui om Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircealeschian Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 (editat) "Din primele verificări efectuate de poliţişti s-a stabilit că un tânăr de 20 de ani, care conducea un autoturism spre localitatea Breb, a efectuat manevra de depăşire a unei motociclete care se deplasa în aceeaşi direcţie de mers, moment în care conducătorul motocicletei a efectuat virajul la stânga iar impactul dintre cele două vehicule nu a mai putut fi evitat." - asta-i raportul politiei. Inclin sa-i dau dreptate lui Galen... Asta e oricum scenariul de care ma tem cel mai tare - lovirea din spate. In rest, circul cu frica moderata... Oricum, baiatul ala cu Audi merita puscarie ani multi. Iar legislatia trebuie inasprita. Sa-i fie tarana usoara! 1. În Maramureș se circulă foarte rapid în localități, chiar și peste 100 ! Mai ales prin comunele mai izolate pentru că atenționarea cu flashuri între maramureșeni funcționează impecabil. Avem de-a face cu o competiție permanentă de tip „ce-a mai” începînd cu casele și terminând cu mașinile. Cei care ajung să-și ia mașini rapide le și folosesc ca atare depășind tot ce prind. Asta e prima observație. 2. La fel din fotografia cu ruleta poliției se constată că aceștia măsurau distanța între punctul de impact și poziția finală a motocicletei. 3. Lovită din spate motocicleta nu prea avea cum să fie proiectată în autoturismul parcat, mototolit clar în spate-stânga, de aceea sunt convins că a fost acroșată în timp ce începea să întoarcă.4. Întoarcerea motorului dintr-o bucată, cel puțin în România, este o manevră foarte riscantă și reclamă o asigurare permanentă din ambele direcții cu folosirea oglinzilor și în același timp menținerea echilibrului motorului încărcat. Cine nu stăpînește tehnica, e sfătuit să se abțină și să oprească pe dreapta înainte de a întoarce. Nu ajunge să semnalizezi, trebuie să te și asiguri temeinic, pentru că cel care schimbă direcția nu are prioritate în raport cu nimeni! Automobilistul a depășit legal pe linie discontinuă, i se poate imputa doar viteza care l-a împiedecat să reacționeze corect (virând larg sau frânând). Vina majoritară o poartă însă motociclistul german care probabil nu era obișnuit să se ferească de „bolizii ” din localități și care a abordat cu ușurință manevra de întoarcere. Să-i fie țărâna ușoară! » Post actualizat in 19 Aug 2017 06:00Ipoteza asta nu prea se susține colegilor. De ce? pentru că este evident că motocicleta avea viteză foarte mică cînd a lovit jeep-ul parcat clar în afara benzii carosabile, altfel era mototolit mult mai urât. Voi ați fi semnalizat depășire trecând pe lângă el cu viteză mică la gabaritul unui motor chiar dotat cu cufere? Eu nu! Și mai e ceva. În locul respectiv acostamentele șoselei sunt lărgite ceea ce permite întoarcerea dintr-o bucată pe care toate circumstanțele o sugerează. Editat August 21, 2017 de mircealeschian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 in cazuri de genul asta eu prefer sa trag pe dreapta, sa ma pozitionez perpendicular pe drum si apoi sa plec inapoi. Prin metoda asta pot sa ma asigur din ambele sensuri fara probleme si nu mai e nevoie sa ma bazez ca vede cineva semnalizarea motoretei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CeReBralF3 Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Vine neamțu' din Jărmania, obișnuit cu 30 la oră în localitate, că, deh, trece o rață sau un copil strada, frânează, evită elegant, și PAK, te izbește un (cuvant urat) local cu Aoudiii OOOO. La nooooi, în românica e survival game.... IN LOCALITATE! țâță » Post actualizat in 17 Aug 2017 15:54 TUTUTUROR PROSTILOR care cred ca a fost accident de maaare viteza, va spun, nu e ne voie de viteza sa omori un om, e de-ajuns sa-l capotezi cu greutatea motocicletei lui la 30 la ora, motocicleta îl omoară, strivindu-l. Nu sunt fotografii elocvente, puștilor! Corect scris.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 24, 2017 Share Postat August 24, 2017 nu ai nevoie de marsarier. Ai nevoie de putin spatoi, iesi in afara drumului si o pozitionezi perpendicular pe el. E cea mai sigura metoda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.