Valyman70 Postat Octombrie 29, 2020 Autor Share Postat Octombrie 29, 2020 La 04.07.2020 la 21:40, DKW a spus: Dupa ceva documentare temeinica am reusit in proportie de 90% sa montez alta pompa de servo pe motor, un 1200 GS din 2004. Pentru siguranta mea am demonta pompa aproximativ complet (nu am decapsulat motorasele si valvele). Pentru a nu o da in bara am "macelarit" pompa veche, sa nu am surprize cu diverse piese ce s-ar putea deplasa de la locul lor. La achizitionarea unei pompe SH eu recomand demontarea ei si curatatea temeinica a pieselor, a mea avea lichid de frana cristalizat pe senzorii de presiune. In majoritatea cazurilor de aici incepe dezastrul, senzorii de presiune (4 la numar) nu mai citesc corect presiunea din instalatie si motorasele merg pana se ard, afectand si placa de circuite a servo-pompei. Schimbarea lichidului mai des de 2 ani este cea mai buna metoda de preventie. Daca pompa de frana de mana, in alte cazuri, scapa lichid inapoi in vas se ajunge la acelasi rezultat. Super, Asa este. Eu între timp, am reușit sa îmi repar modulele ABS,iar acestea au funcționat ireproșabil tot sezonul. Este adevărat eforturile financiare și fizice au fost considerabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ald 77 Postat Decembrie 4, 2020 Share Postat Decembrie 4, 2020 La 03.11.2017 la 11:13, Valyman70 a spus: Corect! Mea culpa! Sunt din București, și am un K1200RS din 2001 cu pompa IABS cred ca. Adică cea cu 6 aerisitoare, 3 fata și 3 spate. Placa electronică este cea care se potrivește, sau mai bine zis este compatibila cu motocicletele care s-au fabricat pana în 2007, dar care nu au Odometru . Adică fără display care arata km parcurși, consum, viteza medie etc. Pompa pe care am montat-o acum, provine de la un BMW R1100S. Proprietarul acesteia spune ca ABS-ul funcționa ok acum 3-4 ani când motocicleta era în funcțiune . La mine, după montaj, (eu zic că bine) frana față se comportă ok, dar motorul electric ce acționează servo-frâna pe spate , nu se oprește , bâzâie continuu , iar la apăsarea pedalei nu are nici o reacție . Am aerisit și etrierul spate , roata frânează , dar fara servo și ABS. Frânează la fel, cu contact sau fără . Dacă pun contactul, motorul de servo merge continuu după cum am mai spus, iar frana fata, acționează ok. Adică atunci când acționez frana , se aude motorul servo de pe fata , care își variaza turația în funcție de solicitarea frânei fata. Ăsta în timp ce motorul servo spate bâzâie cu aceeași frecventa imperturbabil , continuând până iau contactul . » Post actualizat in 03 Nov 2017 09:22 Încă ceva, cineva îmi sugera ca plăcile electronice chiar dacă arată la fel , au coduri diferite și ăsta ar putea fi cauza. Acesta ar fi motivul pentru care m-am gandit sa apelez la voi pentru un diagnostic cu gs 911 sau eu știu . .. Ma poți ajuta cu o problema ? Am un k1200rs din"98 becurile martorui ai ABS se aprind alternativ. Aldea.constantin.mimi.cma@gmail Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ervin_k1200gt Postat Iunie 9, 2021 Share Postat Iunie 9, 2021 Salutare, sunt din Sibiu și am un K1200GT din 2003, cu pompa ABS integrală. Recent frâna servo și inclusiv funcția ABS pe roata spate nu mai mergea. Motivul era simplu, motorul pompei fiind pe perie s-a uzat / întrerupt (diagnoza arată motor electric spate defect). Menționez că frâna servo, inclusiv ABS pe roata față funcționa fără probleme. Ce am făcut: - golit sistemul de lichid - dat jos pompa - demontat pompa - reconditionat motorașele electrice (schimb perii, rebobinat la firma specializată) - curățat și montat totul la loc - amândouă motorașe pornesc la acționarea franelor / manetelor. - aerisire circuite comanda la cele 6 aerisitoare, în ordinea corectă, fără contact pus. - fără erori (citit prin diagnoza) Si acum problema. Nu reusesc sa aerisesc circuitele față-spate între pompa și etrieri. În mod normal, din cate știu, doar prin umplerea rezervoarelor de sub șa, deschiderea aerisitoarelor de la etrier și acționarea motoarelor prin manete ar trebui să scoată aerul la etriere. Dar nu merge, lichidul de frână nu e tras prin sistem. Aveți vreo idee? Am incercat sa trag forțat aerul cu o pompa de vacuum la etriere. Singura îmbunătățire e ca pare ca merge frână reziduală dar nu și cea servo. Am făcut și diagnoza și nu se setează nici o eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 "aerisire circuite comanda la cele 6 aerisitoare, în ordinea corectă, fără contact pus." la 1200gs cred ca e aceasi pompa de abs, din cate tin minte trebuie aerisit cu contactul pus si actionat uneori . ( gasesti pe youtube clipuri ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valyman70 Postat Iunie 10, 2021 Autor Share Postat Iunie 10, 2021 Firma la care ați recondiționat moto rasele este în Sibiu? Nu am găsit pe cineva sa îmi înlocuiască periile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Acum 14 ore, ervin_k1200gt a spus: Motivul era simplu, motorul pompei fiind pe perie s-a uzat / întrerupt (diagnoza arată motor electric spate defect) Da-ne mai multe detalii despre firma. Daca sunt in Romania e perfect. Nu am auzit de multi care sa schimbe periutele la modulul abs. De obice trantesc o suma de 2000 eur pt tot modulul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ervin_k1200gt Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Acum 2 ore, tzunoi a spus: Da-ne mai multe detalii despre firma. Daca sunt in Romania e perfect. Nu am auzit de multi care sa schimbe periutele la modulul abs. De obice trantesc o suma de 2000 eur pt tot modulul. Salutare, firma se numeste Electro Watt SRL (https://electrowatt.ro/). Repara tot felul de motoare electrice, doar ca motorul electric de ABS nu il pot repara, dar colaboreaza cu o firma din Budapesta care poate. Dureaza o saptamana pana trimite (din cate am inteles in fiecare marti), apoi inca o saptamna pana da diagnostic si repara. Si inca o saptamna pana ajunge inapoi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valyman70 Postat Iunie 10, 2021 Autor Share Postat Iunie 10, 2021 Și ne poți spune cât ai plătit pt un motoraș? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ervin_k1200gt Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 Acum 8 ore, Robyb a spus: "aerisire circuite comanda la cele 6 aerisitoare, în ordinea corectă, fără contact pus." la 1200gs cred ca e aceasi pompa de abs, din cate tin minte trebuie aerisit cu contactul pus si actionat uneori . ( gasesti pe youtube clipuri ) Partea de comanda mi se pare ca e aerisit bine (frana reziduala merge). Si nu inteleg ce legatura ar putea avea cu partea de actionare (pompa-etrier). Din cate stiu circuitele nu sunt conectate hidraulic. Dar am sa incerc oricum, mersi de pont. Te tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iunie 10, 2021 Share Postat Iunie 10, 2021 18 hours ago, ervin_k1200gt said: Si acum problema. Nu reusesc sa aerisesc circuitele față-spate între pompa și etrieri. În mod normal, din cate știu, doar prin umplerea rezervoarelor de sub șa, deschiderea aerisitoarelor de la etrier și acționarea motoarelor prin manete ar trebui să scoată aerul la etriere. Dar nu merge, lichidul de frână nu e tras prin sistem. Raspunsul corect il vei gasi pe ADVrider, UKGSer, r1200gs.info. Pentru a aerisi corect pompa de servo si etrierii trebuie sa ai totul montat la loc, inclusiv circuitul electric de la pompa servo, pentru a putea activa motorasele din pompa cand actionezi maneta/pedala de frana. Daca motorasele nu sunt pornite nu se face suficienta presiune in sistem, doar d-aia modelul respectiv se mai numeste si brake booster. Descarca asta: Servo ABS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ervin_k1200gt Postat Iunie 14, 2021 Share Postat Iunie 14, 2021 (editat) La 10.06.2021 la 16:21, Valyman70 a spus: Și ne poți spune cât ai plătit pt un motoraș? Salut, am platit 80RON pentru motorul pentru care au schimbat doar periile. Iar pentru cel din spate care a fost rebobinat (schimbat perii si colector) am platit 280RON. La 09.06.2021 la 23:41, ervin_k1200gt a spus: Salutare, sunt din Sibiu și am un K1200GT din 2003, cu pompa ABS integrală. Recent frâna servo și inclusiv funcția ABS pe roata spate nu mai mergea. Motivul era simplu, motorul pompei fiind pe perie s-a uzat / întrerupt (diagnoza arată motor electric spate defect). Menționez că frâna servo, inclusiv ABS pe roata față funcționa fără probleme. Ce am făcut: - golit sistemul de lichid - dat jos pompa - demontat pompa - reconditionat motorașele electrice (schimb perii, rebobinat la firma specializată) - curățat și montat totul la loc - amândouă motorașe pornesc la acționarea franelor / manetelor. - aerisire circuite comanda la cele 6 aerisitoare, în ordinea corectă, fără contact pus. - fără erori (citit prin diagnoza) Si acum problema. Nu reusesc sa aerisesc circuitele față-spate între pompa și etrieri. În mod normal, din cate știu, doar prin umplerea rezervoarelor de sub șa, deschiderea aerisitoarelor de la etrier și acționarea motoarelor prin manete ar trebui să scoată aerul la etriere. Dar nu merge, lichidul de frână nu e tras prin sistem. Aveți vreo idee? Am incercat sa trag forțat aerul cu o pompa de vacuum la etriere. Singura îmbunătățire e ca pare ca merge frână reziduală dar nu și cea servo. Am făcut și diagnoza și nu se setează nici o eroare. Salutare, scriu sa va informez ca am rezolvat problema. Firma care a schimbat periile si rebobinat motorasele, din greseala a inversat firele de la conector de motor... Practic pompa mergea invers.. Administratorul de la Electro Watt SRL m-a asigurat ca face sesizare la firma din Budapesta si daca doresc, se poate remedia problema fara costuri suplimentare (ceea ce ar fi prea complicat pentru ca trebuie desfacut toata pompa din nou). Asa ca am taiat cheita de la conectorul de motor, si am inversat doar conectorul. Asta e.. Frana merge brici, asta conteaza Drum uscat! Editat Iunie 14, 2021 de ervin_k1200gt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Valyman70 Postat Iunie 14, 2021 Autor Share Postat Iunie 14, 2021 Super! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanRider Postat Aprilie 23, 2023 Share Postat Aprilie 23, 2023 Salutare. Dețin un Bmw R1100RS din 2000. Iar becurile de la abs clipesc alternativ, am încercat să resetez pompa abs, becurile mi se aprindeau simultan cum ar trebui, dar când plecam de pe loc și parcurgeam 5 metri acceeasi problema persista... Orice informație m-ar ajuta... Nu as vrea sa ajung sa anulez abs-ul. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 23, 2023 Share Postat Aprilie 23, 2023 Verifică distanța de la senzor la roata dințată, acolo e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 23, 2023 Share Postat Aprilie 23, 2023 Daca un taximetrist poate sa mearga cu check engine aprins 100000000000 de km, poate si un benveist sa mearga cu ABS aprins . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Aprilie 23, 2023 Share Postat Aprilie 23, 2023 Poate omului nu-i place să se aprindă luminile in bord. De asta există bandă izolatoare de culoare neagră. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Aprilie 23, 2023 Share Postat Aprilie 23, 2023 Acum 1 oră, VanRider a spus: Salutare. Dețin un Bmw R1100RS din 2000. Iar becurile de la abs clipesc alternativ, am încercat să resetez pompa abs, becurile mi se aprindeau simultan cum ar trebui, dar când plecam de pe loc și parcurgeam 5 metri acceeasi problema persista... Orice informație m-ar ajuta... Nu as vrea sa ajung sa anulez abs-ul. Mulțumesc Un service ai încercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 23, 2023 Share Postat Aprilie 23, 2023 Tu nu stii ca servisurile de benveuri sunt scumpe?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VanRider Postat Mai 1, 2023 Share Postat Mai 1, 2023 La 23.04.2023 la 21:05, Lucian_M a spus: Verifică distanța de la senzor la roata dințată, acolo e problema. Problema era la senzorii abs, multumesc! La 24.04.2023 la 8:10, Kristian K a spus: Viziteaza un mecanic. La 23.04.2023 la 23:13, Speedy.K a spus: Tu nu stii ca servisurile de benveuri sunt scumpe?! Stiu, multumesc pentru info, dar am fost chiar la reprezentanta si am comandat ambii senzori ABS. Si nimic nu e scump daca esti pasionat. Zi cat mai frumoasa! La 23.04.2023 la 21:20, Speedy.K a spus: Daca un taximetrist poate sa mearga cu check engine aprins 100000000000 de km, poate si un benveist sa mearga cu ABS aprins . Da, dar nu toti au fost taximetristi Zi superba! La 23.04.2023 la 21:59, Lucian_M a spus: Poate omului nu-i place să se aprindă luminile in bord. De asta există bandă izolatoare de culoare neagră. :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 1, 2023 Share Postat Mai 1, 2023 Perfect! Tine minte pentru data aviatoare: ai vecuri aprinse in bord-te duci la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.