ioio_viola Postat Octombrie 10, 2020 Share Postat Octombrie 10, 2020 Acum 18 ore, _Raul_ a spus: Mie in suta dau si mobre la drive test, cate o ora sau timpi din astia umani. Cat am stat eu acolo, tot venea si pleca lumea cu motoare expuse afara si inmatriculate. Dau, dar nu la straini. Am incercat si orice argument am adus (experienta km facuti, plm) au zis NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 10, 2020 Share Postat Octombrie 10, 2020 Acum 1 minut, ioio_viola a spus: Dau, dar nu la straini. Am incercat si orice argument am adus (experienta km facuti, plm) au zis NU Motivul fiind ca? Presupun ca a fost ceva intemeiat, dar ma opresc aici pana nu stiu detaliile. Eu nu am cerut. Veneam din concediu unde testasem tot ce ma interesase, ploua si era frig ca dracu. Am trecut pe acolo ca sa vad eu ce si cum, nu din povesti. Dar nu m-am gandit niciodata ca nu ar da strainilor. Eu am avut o experienta ok cu lumea pe acolo, cu exceptia unui plavan mare si chel caruia ii curgeau balele de bucurie si i se lungisera ochii a accident vascular cand mi-a spus ca programele de finantare se aplica doar localnicilor. Plm, atat putea sufletul lui sa se bucure. Pe unde am mai fost pana acum (nu multe locuri, ce-i drept), oamenii au fost super ok, inclusiv la dat Ducati-uri duble la pret pe mana unui strain. Garantat mai ajung pe acolo, asa ca te-as ruga sa imi zici si mie care a fost faza. Aici, pe pm, cum iti este tie (mai) comod. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Octombrie 11, 2020 Share Postat Octombrie 11, 2020 Acum 19 ore, Lucian_M a spus: limita de 40.000 Lasă bo$$ ca dăm km înapoi, toate gs-urile cu 25K ca da bine Acum 20 ore, ovi_ice a spus: 2 ani, la "versiunea" urmatoare Suzuki: Hold my beer! Here is the new katanastrom 2022 with the mighty K8 engine and a redesign color scheme for the feering! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Octombrie 11, 2020 Share Postat Octombrie 11, 2020 Pai am fost la bike show Austria sau cum se cheama ce se tine din 2 in 2 ani langa Viena. Numa ce a aparut atunci 790. Si am intrebat daca putem face test ride. A zis sa sunam dupa expozitie. Am sunat sa ne programam sa nu facem drumul degraba de la Tm la Viena si au zis ca daca nu avem resedinta in Austria nu ne dau moto la test. Mai multe nu stiu sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 11, 2020 Share Postat Octombrie 11, 2020 Acum 2 ore, ioio_viola a spus: Pai am fost la bike show Austria sau cum se cheama ce se tine din 2 in 2 ani langa Viena. Numa ce a aparut atunci 790. Si am intrebat daca putem face test ride. A zis sa sunam dupa expozitie. Am sunat sa ne programam sa nu facem drumul degraba de la Tm la Viena si au zis ca daca nu avem resedinta in Austria nu ne dau moto la test. Mai multe nu stiu sa zic. Am inteles. Multumesc. Mai in gluma, mai in serios, cred ca topicul poate fi deja redenumit " KTM 790 si 890 Adventure". Sau "KTM Adventure 790 si 890". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 12, 2020 Share Postat Octombrie 12, 2020 La 10.10.2020 la 16:40, vis-a-vis a spus: Nu... și sper să se ajungă la niște controale foarte drastice care să se lase cu confiscarea vehiculului dacă ai catalizatorul scos... Mi se pare foarte trist ca au ajuns inchinatori la greta sa existe si printre motociclisti. In general mi se pare ca utilizeaza inutil oxigenul , dar in cazul asta mi se pare de-a dreptul jenibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 12, 2020 Share Postat Octombrie 12, 2020 Alea 2t nu poluează, nu? Sau tractoarele U650, că multe sunt încă în uz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 12, 2020 Share Postat Octombrie 12, 2020 (editat) Acum 1 oră, ERU a spus: Mi se pare foarte trist ca au ajuns inchinatori la greta sa existe si printre motociclisti. In general mi se pare ca utilizeaza inutil oxigenul , dar in cazul asta mi se pare de-a dreptul jenibil. (Spoiler alert - off-topic pe vine): Hmm, discutabil. Eu zic ca daca am de ales iintre doua mobre care fac cam acelasi lucru, eu o prefer pe aia care ma impute mai putin. Nu militez activ sau extrem, ci doar fac alegeri. Sa spunem ca este un activism pasiv (stiu, suna inept)? Traiesc intr-o alta tara in care problemele de mediu sunt o gluma + unde capitala se incalzeste inca cu carbune. Pentru prima data in viata mea am inteles ce inseamna calitatea aerului si lipsa ei. Nu mai vorbim de calitatea aerului in trafic sau de cum arata parcarile de tiruri aici. Lumea inca schimba si arunca uleiul in parcari, fiindca este plin de rampe de pe vremea camioanelor ce trebuiau reparate in timpul curselor. La masina m-am lasat pe mana unor melci si am scos filtrul de particule (poveste lunga). Acum umblu sa reinstalez unul. 50% ma deranjeaza cum pute si cum fumega in primele 10 secunde. Editat Octombrie 12, 2020 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 12, 2020 Share Postat Octombrie 12, 2020 Fiind bucureștean (d-ăla născut aici), am mers la greu prin trafic și în ultimii ani chiar dacă nu e parfum de levănțică, se poate respira cât de cât... Dar am mers și în grup de 20-30 de motocicliști. Păi dacă apuci printre ultimii după 20 de pârâietori d-astea cu tobe goale si fără catalizator, te-ai umplut de funingine-n plămâni. Dacă ți-ai luat mobră sau mașină nouă ar trebui să-ți asumi și partea de evacuare cu normele de poluare la zi. Dacă tai tot acolo pentru 6 cai (îmbâcsiți, nu frumoși), dacă dai șprițuri la semafor sau îi dai în limitare după 11 noaptea și chiar prin pădure să urle burlanu' ca să sperii toate animalele, drumeții sau sătenii, nu pot să-ți doresc decât să te-nfigi în primul cap de pod, să te înfășori pe primul stâlp sau să cazi în prima râpă cu toba ta cea înroșită pe față! Din cauza "motocicliștilor" de genul ăsta se împute treaba și pentru cei cu capul pe umeri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 12, 2020 Share Postat Octombrie 12, 2020 Nu agreez grupurile, deci nu-i cu panică. Dar știu ce zici și parțial ai dreptate. Principalul vinovat este service-ul de ITP, ăla dă drept de circulație oricărui cazan fumegător. Totuși deviem discuția, 790 are catalizator modern. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Octombrie 13, 2020 Share Postat Octombrie 13, 2020 (editat) La 12.10.2020 la 19:28, vis-a-vis a spus: Fiind bucureștean (d-ăla născut aici), am mers la greu prin trafic și în ultimii ani chiar dacă nu e parfum de levănțică, se poate respira cât de cât... Dar am mers și în grup de 20-30 de motocicliști. Păi dacă apuci printre ultimii după 20 de pârâietori d-astea cu tobe goale si fără catalizator, te-ai umplut de funingine-n plămâni. Dacă ți-ai luat mobră sau mașină nouă ar trebui să-ți asumi și partea de evacuare cu normele de poluare la zi. Dacă tai tot acolo pentru 6 cai (îmbâcsiți, nu frumoși), dacă dai șprițuri la semafor sau îi dai în limitare după 11 noaptea și chiar prin pădure să urle burlanu' ca să sperii toate animalele, drumeții sau sătenii, nu pot să-ți doresc decât să te-nfigi în primul cap de pod, să te înfășori pe primul stâlp sau să cazi în prima râpă cu toba ta cea înroșită pe față! Din cauza "motocicliștilor" de genul ăsta se împute treaba și pentru cei cu capul pe umeri... Dar dacă l-ai dat jos sa reduci greutatea și caldura emanata de catalizator, zgomotul fiind aproape similar cu stoc tot aceleași urarari rămân valabile ? Și încă o întrebare toate agregatele tale sunt euro 5+ sau le tii doar de muzeu Îmi pareai om serios, citeam cu plăcere posturile cu sfaturi din experiența trăită, chiar nu mă așteptam la genul asta de urări. Trist Editat Octombrie 13, 2020 de peu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 14, 2020 Share Postat Octombrie 14, 2020 La 12.10.2020 la 19:28, vis-a-vis a spus: Fiind bucureștean (d-ăla născut aici), am mers la greu prin trafic și în ultimii ani chiar dacă nu e parfum de levănțică, se poate respira cât de cât... Dar am mers și în grup de 20-30 de motocicliști. Păi dacă apuci printre ultimii după 20 de pârâietori d-astea cu tobe goale si fără catalizator, te-ai umplut de funingine-n plămâni. Dacă ți-ai luat mobră sau mașină nouă ar trebui să-ți asumi și partea de evacuare cu normele de poluare la zi. Dacă tai tot acolo pentru 6 cai (îmbâcsiți, nu frumoși), dacă dai șprițuri la semafor sau îi dai în limitare după 11 noaptea și chiar prin pădure să urle burlanu' ca să sperii toate animalele, drumeții sau sătenii, nu pot să-ți doresc decât să te-nfigi în primul cap de pod, să te înfășori pe primul stâlp sau să cazi în prima râpă cu toba ta cea înroșită pe față! Din cauza "motocicliștilor" de genul ăsta se împute treaba și pentru cei cu capul pe umeri... Ce ma amuza astia care sunt mandrii ca s-au nascut undeva, ca si cum ar avea vre un merit pentru asta. Cand iti iei mobra noua, nu iti asumi nimic, nu e ca si cum ai avea posibilitatea sa iti iei mobra noua dar cu euro 1 sau 2. Ma pis cu bolta pe toate normele euro care imi ingreuneaza motocicleta cu zeci de kg care imi iau din durata de viata a motorului, ca si cum asta nu ar fi tot poluare[daca in loc de 300.000 km merge ragalia doar 100.000 pentru ca are evacuare restrictionata si catalizator si multe alte kkturi se cheama ca imi voi cumpara 3 in loc de una pentru acelasi nr de km, fiecare rahat pe care il cumperi are ceea ce se cheama carbon footprint]. Cel mai tare ma amuza insa, cand imi povesteste de imbacsire unul care are la profil 3 mobre din care 2 pe carburatie, dar nu mai poate de grija tobei altuia care si-a luat mobra 2020 care si fara toba tot scoate mai putin fum decat ragaliile lui. Se cheama dublu standard [sau double thinking in varianta lui Orwel] si e plin de leftarzi in ziua de azi care fac chestia asta unii fara sa-si dea seama, toti o ard pe ecologie, desi rar inteleg ceva din ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 14, 2020 Share Postat Octombrie 14, 2020 Rămâne cum am stabilit Acum 14 ore, peu a spus: Dar dacă l-ai dat jos sa reduci greutatea și caldura emanata de catalizator, zgomotul fiind aproape similar cu stoc tot aceleași urarari rămân valabile ? Ție-ți fac derogare, că ești băiat sincer și simpatic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 16, 2020 Share Postat Octombrie 16, 2020 @ioio_viola: Ramâne cum era și mai devreme:: * KTM 890 Adventure nu este expus la Viena * Răspunsul, pe cat de banal, pe atât de logic - abia a fost lansata, încă nu a intrat în producție, poate la anul sa ajungă în reprezentante. Dooh... * Când o sa ajungă în reprezentanta, va putea fi testata doar de cetățeni austrieci. Are legatura cu polița de asigurari pentru care a optat reprezenta, din oferta firmei de asigurări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 21, 2020 Share Postat Octombrie 21, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Octombrie 21, 2020 Share Postat Octombrie 21, 2020 tot urata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 21, 2020 Share Postat Octombrie 21, 2020 (editat) In afara de faptul ca are "robinet" pentru reglaj preload pt amortizor spate (fata de reglare tip inel cu cheie cum era la 790), nu vad alte diferente. Nimic imbunatatit la capitolul protectie vant. Bine, asta in afara de ce se stia pana acum, gen motorul mai mare, flywheel mai greu, componente frane reviziuite, etc.. Totusi as fi tare curios de motor: 1. daca mai vibreaza pe majoritatea plajei de turatii si 2. daca ai cuplu sesizabil mai mare incepand de la turatii mici. Ah...si punctul 3: daca mai are acel "surging" sau ezitare atunci cand esti putin mai sus de relanti (practic la crawling speed). Editat Octombrie 21, 2020 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 21, 2020 Share Postat Octombrie 21, 2020 Acum 34 minute, ovi_ice a spus: In afara de faptul ca are "robinet" pentru reglaj preload pt amortizor spate (fata de reglare tip inel cu cheie cum era la 790), nu vad alte diferente. Nimic imbunatatit la capitolul protectie vant. Bine, asta in afara de ce se stia pana acum, gen motorul mai mare, flywheel mai greu, componente frane reviziuite, etc.. Totusi as fi tare curios de motor: 1. daca mai vibreaza pe majoritatea plajei de turatii si 2. daca ai cuplu sesizabil mai mare incepand de la turatii mici. Ah...si punctul 3: daca mai are acel "surging" sau ezitare atunci cand esti putin mai sus de relanti (practic la crawling speed). 790 nu are reglajul de preload cu inel ci tot cu un fel de robinet doar ca nu e fix pe mobra ci gasesti "manerul" in trusa de scule. De asemenea nu imi pare ca vibreaza pe majoritatea plajei de turatii, sau ca sa zic asa nu mai mult ca 800 pe care il calaresc. Nici partea cu surging nu mi se pare flagranta, dar intr-adevar nu prea trage la turatii joase, adica sub 4k. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 29, 2020 Share Postat Octombrie 29, 2020 Au inceput sa apara review-urile pt varianta standard. Astia de la MCN zic asa (https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/ktm/890-adventure/2021/ "...the shock now has rebound damping adjustment and a remote preload dial." "...wheel hubs are now anodised instead of power coated for durability." "including [...] cruise control (its switchgear button comes standard)" Asta cu switch-ul pt CC ca vine standard am mai auzit-o (plus ca are butoanele altfel pozitionate fata de 790), dar tot tre sa platesti activarea din soft. In schimb damping ajustabil pt amortizorul spate...e noua..oricum e posibil ca cei de la MCN sa bata campii (nu ar fi prima data). Ca si zvonuri de pret cica 890-ul ar fi +500€ fata de 790, atat in versiunea standard, cat si pt R. Switch-ul pt CC facea vreo 90€, fara manopera de inlocuit. Daca au rezolvat pb cu franele si uzura prematura a ambreiajului, merita upgrade-ul. In caz ca sunt pe aici oameni ce inteleg bine germana, puteti sa faceti un rezumat (sau ma rog, lucruri mai importante ce nu s-au spus pe topic) din review-ul de mai jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Octombrie 29, 2020 Share Postat Octombrie 29, 2020 500 euro.. ma mir, intre duke 790 si 890 e cam 10K pln diferenta. Am fost saptamana trecuta pe la Ktm, schimbat o vorba, alea alea. Ce ziceau si e "interesant" e ca tot ii suna dealeri din alte tari sa le cumpere stocurile, pare ca e bataie in vestul EU pe unitati, fabrica scoate cat poate, adica nu destule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Octombrie 30, 2020 Share Postat Octombrie 30, 2020 @ovi_ice Daca au rezolvat pb cu franele si uzura prematura a ambreiajului, merita upgrade-ul Sunt cazuri puține pt cațe motociclete au vândut, si o sa rupa vânzările si cu asta dacă dacă diferența de preț este atât de mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 30, 2020 Share Postat Octombrie 30, 2020 Din review-ul de aici:https://www.1000ps.de/testbericht-3007377-ktm-890-adventure-test-2021-wie-die-790-adventure-nur-besser, cateva paragrafe traduse cu Google: Frane: "The brakes have also been completely redesigned and are virtually new. KTM has taken the criticism regarding the brakes of the 790s to heart and has refined it here for the 890. From the brake piston to the brake disc, the material has been revised, the heat protection improved and the braking effect changed. The result is a braking system with a powerful bite, which can also be adjusted very finely. The brake grips from the first millimeters and then builds up braking force in a very linear and predictable manner." Supensii: "Instead of laboriously fiddling around with the Allen key, as was the case with the 790, the rebound and preload adjustable spring strut can now be adjusted without tools using a handwheel on the left side. The telescopic fork at the front has remained the same and is still not adjustable." Electronica: "One of the central electronic features are the four driving modes: Street, Rain, Offroad and Rally. The latter has now been revised, again based on critical feedback. The rally mode is also intended for off-road use and excels above all through the ability to adjust the traction control in 9 levels while driving. In the 790s, however, people found these 9 levels too conservative. With level 9 the traction control was similar to the rain mode,Level 7 corresponded to Street mode and it wasn't until 5-4 that things started to get serious. This is different in the 890s. Level 9 already allows more slip than Street mode and below that it gets very serious very quickly. More and more slip is allowed and at level 1 the traction control is effectively off and enables powerful drifts." Totodata, la final, in sectiunea pros zice: "Comprehensive electronics with a great rally mode on board" - nu-mi dau seama (n-am gasit in articol) daca Rally mode vine acum stock pt 890 S. Cel putin asa ar sugera review-erul. Motor: "As soon as you start the engine and start moving, you immediately notice a difference to the 790. This was characterized by its liveliness and its lively engine characteristics. The 890 Adventure, on the other hand, is calmer and much more confident at low speeds. You hardly notice the extra power, but the torque that was applied earlier is clearly noticeable. The times of jerking and jerking under 3000 tours are over. Even the tightest bends can be driven through lazily in second gear. The 890 accelerates smoothly and evenly from the lower rev range, accompanied by a dull thud from the muffler." Powerparts: "...with the KTM 890 Adventure there are a few accessories that turn a good motorcycle into a top motorcycle. The quickshifter with blipper function, for example, is almost a must-buy. It shoots sensationally well through the corridors." "Another significant improvement over the series is the rally seat. Pilots driving alone will especially enjoy the improved ergonomics and freedom of movement on the narrower bench." Nici o cifra concreta legata de pret. Iar despre kg castigate: "The 890 Adventure is a few pounds heavier on paper, but in reality you don't feel it. The almost 220 kilograms (ready to drive) are low and can be easily thrown from one radius to the next with slight weight changes and gentle input on the handlebars." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 30, 2020 Share Postat Octombrie 30, 2020 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Octombrie 31, 2020 Share Postat Octombrie 31, 2020 (editat) Care aveti cont pe advrider si 790 Adv, merita aruncat un ochi aici: https://advrider.com/f/threads/790-adventures-brakes-seize-on-cobdr-a-mini-review.1469606/ Filmul intamplarii e mai jos: Mai jos pe topic, zice unu urmatoarele: "Over here in Germany the issue is known and reported multiple times within the ktm forum. The cause of the issue is a malfunction in the brake cylinder. KTM lists a new version with a new part number. People with the issue who got the new part report that the issue is solved. So far we haven’t heard anything from KTM yet. No recall no information to the dealers. It’s really up to the dealer to trust you. Some riders hope something will happen if they alert the German authorities." Acum am inteles de ce au pus o noua pompa de frana pe 890 Adv. Sfatul meu e ca cei care aveti 790 sa va interesati la dealer daca se poate schimba pe garantie acea piesa, iar daca nu, sa o platiti din buzunarul propriu. Daca se blocheaza frana pe off, scapi cu cateva vanatai, daca se intampla pe sosea (sau doamne fereste pe autostrada) s-ar putea sa fie cu spitalizare. Nu te joci cu asa ceva. Am frunzarit putin topicul de pe advrider, se mentioneaza acolo un part number 63513001033, nu am avut rabdarea sa vad daca e codul piesei vechi (cea cu probleme) sau a celei noi. Oricum, vad ca pretul in EU ar fi de 234€ si nu cred ca e diferenta intre costul celor 2 repere. LEDIT: codul piesei cu probleme este 63513001033, cea noua e 63713001033. Mult succes! Editat Octombrie 31, 2020 de ovi_ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 31, 2020 Share Postat Octombrie 31, 2020 Acum 2 ore, ovi_ice a spus: Care aveti cont pe advrider Merge și fără Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.