Jump to content

Recommended Posts

Totusi..220kg wet are GS-ul meu, cu cric central, crash bar, parbriz mare, handguard-uri de-un kil, absolut tot stock (fara evacuare aftermarket, roti tubed, etc).

 

Stiu ca la 790R se simte alfel greutatea in mers, dar cand o ridici de jos, 220kg sunt la fel de grele indiferent de ce brand e scris pe ele :)))

Link to post
Share on other sites
  • Replies 519
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Rezumat: ce e peste prețul lui Ténéré 700 este moft, imagine și fiabilitate lipsă. Ce este sub, este un fier incapabil, o chinezărie care se strică la colț de stradă și plânge când vede macadamul. T70

Posted Images

1 oră în urmă, peu a spus:

cat inca mai sunt :)

image.thumb.png.05d877a1126fcc32da2c76e403b710e1.png

ca sunt intr-o relatie santoasa, deci vorbesc azi cu domna:
- e 890 
- ce e aia
- a! 790 cu motor mai mare si cam asta
- si ce vrei sa zici?!
- ...aaa 
- aham
- nu ca mai intai sa merg pe el can il au, sa vad, alea alea
- aham..
   nu mai trebuie (model masina)..?!
- ee..

 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, peu a spus:

Vrea cineva un 790 ?

Ma mananca de un preorder pe 890 Rally cat inca mai sunt :)

Care este pretul? 

Link to post
Share on other sites
Acum 4 minute, cozmino a spus:

pretul? 

pe la 21K euro, depinde de tara si dealer 

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, ovi_ice a spus:

Totusi..220kg wet are GS-ul meu, cu cric central, crash bar, parbriz mare, handguard-uri de-un kil, absolut tot stock (fara evacuare aftermarket, roti tubed, etc).

 

ai cantarit-o tu? sunt curios fiindca eu stiam ca stock, 800gs-ul vechi (inainte sa se ingrase) avea 207 kg pe hartie (greutatea aia teoretica la plin dar imposibil de atins statistic, cu absolut toate piesele la greutatea minima posibil) si 219-220 cantarita de baieti

 

am cantarit un tenere 700 la cam 220kg cu crashbar, bare de bagaje si un scut mai solid in plus fata de stock (le-am estimat eu pe toate la 10 kg, erau fer solid)

parea mai usor ca un f800

Edited by prafrau
Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, prafrau a spus:

ai cantarit-o tu? sunt curios fiindca eu stiam ca stock, 800gs-ul vechi (inainte sa se ingrase) avea 207 kg pe hartie (greutatea aia teoretica la plin dar imposibil de atins statistic, cu absolut toate piesele la greutatea minima posibil) si 219-220 cantarita de baieti

 

Yep, chiar am scris pe un topic. Cu cantar din ala de marfa, pe rand cate o roata. Eu tineam mobra in echilibru, gagicamea imi zicea cat e pe display-ul cantarului. Am considerat de buna cea mai mare citire (adica cel mai mare numar).

 

Nu e vorba de greutati "imposibil de atins". In revista Motorrad, cand se fac group tests, aia cantaresc de fiecare motocicletele (mai ales cand e vb de Alpen-Masters). Plus la unii tuneri de suspensii din US pe site mai gasesti astfel de cifre.

 

In fine, al meu a iesit la 218kg, cantarit cu tot cu cric central, handguards, etc, mai putin crash-bar (pe care l-am demontat special sa vad cat are). Defalcat pe "componente" ar fi asa:

- cric central: nu am gasit o cifra oficiala, doar din ce zic baietii pe advrider ar fi 3kg

- handguards: am demontat unul ulterior si l-am cantarit (tija + bracket + plastic + extensie plastic): 500gr => 1kg cele doua

- greutatea stock (dedusa scazand cele doua repere) 214kg (+/- 1kg), deci fix cat zice BMW in fisa tehnica

 

Crash-bar Touratech: sub 3kg (vreo 2900gr) cu toata "feroneria" aferenta. => 221 kg cum e acum.

 

Acum 1 oră, prafrau a spus:

cu crashbar, bare de bagaje si un scut mai solid in plus fata de stock (le-am estimat eu pe toate la 10 kg, erau fer solid)

 

Crashbar-ul nu e asa de speriat precum cred unii (vezi dovada la al meu, pe care il estimam "ochiometric" la cel putin 5 kg). Scutul iar, daca e aluminiu are sub 2kg cu toate. 

Rack-urile pt bagaje s-ar putea sa aiba dublu sau triplu fata de crashbar, acolo sunt multi metri liniari de fier. Nu stau acum sa fac un calcul, dar cand am vandut setul de cutii (laterale si top-box) SW Motech Trax cu tot cu rack-uri, aveau 31kg (cantarite ca m-a fwtut la cap curierul). Cred ca informatia despre greutatea fiecarei cutii exista pe site-ul SW-Motech...le scadem din cele 31 kile si aflam cat era restul...adica rack-urile :)

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, vis-a-vis a spus:

image.thumb.png.b783addb7d05cf300fe9a6f9fd51388d.pngimage.thumb.png.e066c9105c24a0ac5630d2d371b761cc.png

 

Frumos.

Frumos foc.

Maxim. 

 

Imi dai idei. 

Acum 2 saptamani nu era expus la Ktm Viena (curvili dracu :)) , cum zice bancul) 

Azi dimineata tocmai ce am verificat din nou zborurile (20 euro dus intors Ryan, no brainer). 

Hm. Hmm.  

 

Plin de premiere. Tocmai ce am rasfoit moto.it si sunt multe modele ce trebuiau expuse la Eicma anul acesta. 

Noul 1250 Gs in colorit aniversar este frumos foc, dar eu sunt ca un copil in seara de ajun gandindu-ma la noul SAS.

 

Anyway si anyhow, sau carevasazica, daca va mai vin idei si altora - vedeti ca Viena/Austria sunt cam inchise (bine) in week-end. 

Langa Ktm Viena este supermarket (deci puteti sta toata ziua linistiti, ca nu muriti de foame sau sete) si la cateva sute de metri este un Polo mare si necalcat de hoarde. 

Louis-ul din zona nu este asa mare. 

In aceeasi incinta este si Husqvarna, doh. 

 

Mie in suta dau si mobre la drive test, cate o ora sau timpi din astia umani. 

Cat am stat eu acolo, tot venea si pleca lumea cu motoare expuse afara si inmatriculate. 

Masini ieftine inchiriati cu rentalcars.com, un subsidiar booking. 

Daca Viena este scumpa la avioane si masini, mergeti pe Bratislava.

Este la 50 de km si aeroportul este linistit ca un azil (iar politia de frontiera slovaca isterica ca niste actori de filme maso).

Acum 10 minute, _Raul_ a spus:

Masini ieftine inchiriati cu rentalcars.com, un subsidiar booking. 

Masini ieftine inchiriati de pe aeroporturi cu rentalcars.com, un subsidiar booking. 

Ieftin = maxim 20/25 eu pe zi.

 

https://tinyurl.com/y4h5mcsg

 

 

20200928_145158.jpg

20200928_150325.jpg

20200928_150330.jpg

20200928_150338.jpg

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites

Arata bine. Probabil ce-ar fi trebuit sa fie S-ul de la inceput (citez "the most off-road capable travel bike").

 

Parbrizul aduce mult cu cel de pe 800GSA, vad ca e prins in patru puncte, deci s-ar putea sa nu se mai poata ajusta inaltimea.

Fairingurile laterale sunt ca cele de la RebelXSports, barem imaginile de mai sus sa-i inspire si pe alti producatori de plastice si sa faca ceva similar pt generatia actuala de 790 Adv. 

 

Daca ii mai pun si furca reglabila (asa cum are 390 Adv), atunci e win. Sau macar sa puna mai putin preload din factory, ca sa rezolve harshness-ul din prima parte a cursei.

 

Problema e ca daca incep se le lanseze ca pe aifoane, nu prea te mai trage inima sa-ti iei noua, ca oricum stii ca peste 2 ani, la "versiunea" urmatoare, modelul actual se va devaloriza masiv.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 24 minute, ovi_ice a spus:

Problema e ca daca incep se le lanseze ca pe aifoane, nu prea te mai trage inima sa-ti iei noua, ca oricum stii ca peste 2 ani, la "versiunea" urmatoare, modelul actual se va devaloriza masiv.

 

 

M-am gandit si eu exact la ce zici tu. 

Randurile de mai jos sunt o presupunere, nu am sapat serios dupa programe de finantare / explicatii.

 

1290 SAS si Multistrada 1260 sunt doua motociclete cu care inca am un love story bizar. 

Si filmul era cam asa - Daca as fi dispus sa dau 14k pe SAS-ul 2020, nu mai bine as da 18-19 pe cel nou? 

Si de fiecare data am realizat ca nu as ezita o fractiune de secunda si as lua ultimul. 

Ultimul SAS pare-se ca va fi EMP pentru creier iar cand vine vorba de utimul MS, ma uit la poze ca un evaluator de tablouri. 

 

Afara solutiile de finantare sunt f ok.

Si cred ca si lumea (isi permite si) isi doreste sa se reinnoiasca la fiecare 2-3 ani. 

Altfel, nu cred ca ar exista realitatea asta in care toate modelele de la toate brandurile se schimba in ritmul asta. 

Cred doar ca au pachete financiare atat de atractive incat nimeni nu plange ca a dat un sac de bani ca sa se smta special si dupa doi ani a devenit banal.

 

Am citit doar despre finantarea la Bmw in Ro aseara si le-am urat succes maxim in gand. 

https://pemotoare.ro/cum-arata-noul-program-de-finantare-bmw-motorrad-r1250gs-cu-avans-2-415-euro-si-240-euro-luna-casco-inclus/

 

 

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, Lucian_M a spus:

Opțiunile de finanțare sunt beton, mă îmbrac și plec să-mi iau și eu.

Aia cu limita de 40.000 km e cea mai bună glumă.

IMG_20201010_123535.jpg

 

Aia m-a amuzat si pe mine maxim.

E bine ca au simtul umorului. 

Link to post
Share on other sites

Finantarea 3easy ride e una de tip "baloon-payment", un fel de leasing operational, tu platesti aparent o rata mica, dar la sfarsitul perioadei contractuale mai ai de dat 20-40% din valoarea mobrei, daca vrei sa o pastrezi. Astfel, dupa 4 ani de plata (inclusiv casco) te trezesti ca tre sa scoti din palarie 7000 euro, altfel iti iau fieru.

 

In fine, revenind on-topic, cred ca cei de la KTM nu faceau miscarea asta daca nu erau normele de poluare.

 

Uite ca exemplu R1200GS LC, produs 2012-2018, l-au mai "tweak-uit" an de an, ba un TFT, ba un quickshifter, etc. Model iconic, zici ca-i scuter cum se manevreaza, au mai incercat altii sa-l copieze (gen Triumph), dar "succesul" lor s-a vazut in vanzari. Nu era nevoie de un 1250 cu shift-cam.

F800GS - produs 2008-2018, pana mea, vorbim de 11 ani de productie pe vremurile cand nu ii durea pe nimeni capul cum pute ce scoti pe teava de esapament.

 

Daca pt 890 Adv R avem +7kg datorita cresterii capacitatii si modificarilor legate de Euro 5, atunci 890 Adv S mai adauga ~2kg cu acele carene. Devine o mobra de 222 kg wet. Pai nu sa-i fwti in gura pe astia cu normele de poluare ?!

 

Edited by ovi_ice
Link to post
Share on other sites

Nu... și sper să se ajungă la niște controale foarte drastice care să se lase cu confiscarea vehiculului dacă ai catalizatorul scos...

Link to post
Share on other sites
Acum 18 ore, _Raul_ a spus:

 

Mie in suta dau si mobre la drive test, cate o ora sau timpi din astia umani. 

Cat am stat eu acolo, tot venea si pleca lumea cu motoare expuse afara si inmatriculate. 

 

Dau, dar nu la straini. Am incercat si orice argument am adus (experienta  km facuti, plm) au zis NU :(

Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, ioio_viola a spus:

 

Dau, dar nu la straini. Am incercat si orice argument am adus (experienta  km facuti, plm) au zis NU :(

 

Motivul fiind ca? 

Presupun ca a fost ceva intemeiat, dar ma opresc aici pana nu stiu detaliile. 

 

Eu nu am cerut.

Veneam din concediu unde testasem tot ce ma interesase, ploua si era frig ca dracu. 

Am trecut pe acolo ca sa vad eu ce si cum, nu din povesti. Dar nu m-am gandit niciodata ca nu ar da strainilor.  

 

Eu am avut o experienta ok cu lumea pe acolo, cu exceptia unui plavan mare si chel caruia ii curgeau balele de bucurie si i se lungisera ochii a accident vascular cand mi-a spus ca programele de finantare se aplica doar localnicilor. Plm, atat putea sufletul lui sa se bucure. 

Pe unde am mai fost pana acum (nu multe locuri, ce-i drept), oamenii au fost super ok, inclusiv la dat Ducati-uri duble la pret pe mana unui strain. 

 

Garantat mai ajung pe acolo, asa ca te-as ruga sa imi zici si mie care a fost faza. Aici, pe pm, cum iti este tie (mai) comod. 

Multumesc.

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 19 ore, Lucian_M a spus:

limita de 40.000

Lasă bo$$ ca dăm km înapoi, toate gs-urile cu 25K ca da bine 😛

 

Acum 20 ore, ovi_ice a spus:

2 ani, la "versiunea" urmatoare

Suzuki: Hold my beer! Here is the new katanastrom 2022 with the mighty K8 engine and a redesign color scheme for the feering!

Link to post
Share on other sites

Pai am fost la bike show Austria sau cum se cheama ce se tine din 2 in 2 ani langa Viena. Numa ce a aparut atunci 790. Si am intrebat daca putem face test ride. A zis sa sunam dupa expozitie. Am sunat sa ne programam sa nu facem drumul degraba de la Tm la Viena si au zis ca daca nu avem resedinta in Austria nu ne dau moto la test. Mai multe nu stiu sa zic.

Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, ioio_viola a spus:

Pai am fost la bike show Austria sau cum se cheama ce se tine din 2 in 2 ani langa Viena. Numa ce a aparut atunci 790. Si am intrebat daca putem face test ride. A zis sa sunam dupa expozitie. Am sunat sa ne programam sa nu facem drumul degraba de la Tm la Viena si au zis ca daca nu avem resedinta in Austria nu ne dau moto la test. Mai multe nu stiu sa zic.

 

Am inteles. Multumesc. 

 

 

 

Mai in gluma, mai in serios, cred ca topicul poate fi deja redenumit " KTM 790 si 890 Adventure". 

Sau "KTM Adventure 790 si 890". 

Link to post
Share on other sites
La 10.10.2020 la 16:40, vis-a-vis a spus:

Nu... și sper să se ajungă la niște controale foarte drastice care să se lase cu confiscarea vehiculului dacă ai catalizatorul scos...

 

 

Mi se pare foarte trist ca au ajuns inchinatori la greta sa existe si printre motociclisti. In general mi se pare ca utilizeaza inutil oxigenul , dar in cazul asta mi se pare de-a dreptul jenibil.

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, ERU a spus:

Mi se pare foarte trist ca au ajuns inchinatori la greta sa existe si printre motociclisti. In general mi se pare ca utilizeaza inutil oxigenul , dar in cazul asta mi se pare de-a dreptul jenibil.

 

(Spoiler alert - off-topic pe vine): 

 

Hmm, discutabil. 

Eu zic ca daca am de ales iintre doua mobre care fac cam acelasi lucru, eu o prefer pe aia care ma impute mai putin. 

Nu militez activ sau extrem, ci doar fac alegeri. Sa spunem ca este un activism pasiv (stiu, suna inept)? 

 

Traiesc intr-o alta tara in care problemele de mediu sunt o gluma + unde capitala se incalzeste inca cu carbune. 

Pentru prima data in viata mea am inteles ce inseamna calitatea aerului si lipsa ei. Nu mai vorbim de calitatea aerului in trafic sau de cum arata parcarile de tiruri aici. Lumea inca schimba si arunca uleiul in parcari, fiindca este plin de rampe de pe vremea camioanelor ce trebuiau reparate in timpul curselor.

 

La masina m-am lasat pe mana unor melci si am scos filtrul de particule (poveste lunga). 

Acum umblu sa reinstalez unul. 50% ma deranjeaza cum pute si cum fumega in primele 10 secunde. 

 

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites

Fiind bucureștean (d-ăla născut aici), am mers la greu prin trafic și în ultimii ani chiar dacă nu e parfum de levănțică, se poate respira cât de cât... Dar am mers și în grup de 20-30 de motocicliști. Păi dacă apuci printre ultimii după 20 de pârâietori d-astea cu tobe goale si fără catalizator, te-ai umplut de funingine-n plămâni. Dacă ți-ai luat mobră sau mașină nouă ar trebui să-ți asumi și partea de evacuare cu normele de poluare la zi. Dacă tai tot acolo pentru 6 cai (îmbâcsiți, nu frumoși), dacă dai șprițuri la semafor sau îi dai în limitare după 11 noaptea și chiar prin pădure să urle burlanu' ca să sperii toate animalele, drumeții sau sătenii, nu pot să-ți doresc decât să te-nfigi în primul cap de pod, să te înfășori pe primul stâlp sau să cazi în prima râpă cu toba ta cea înroșită pe față!

Din cauza "motocicliștilor" de genul ăsta se împute treaba și pentru cei cu capul pe umeri...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...