vis-a-vis Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 190 kile dry??? Pass. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Versiunea normala (non-R) arata ciudatel cu roata de 21" pe fata si cursa suspensiei mai mica ca R-ul. Personal, as fi vrut sa vad si o varianta cu o combinatie 17/19 inch (gen 1190 adventure). Din putinele filme ce sunt pe youtube, intr-unul (cel de la moto.it) zice ca are roti tubeless, iar romanii de la drivemagriders spuneau ca sunt cu camera. KTM stiu ca declara greutatea "ready-to-race", adica fara benzina, ceea ce ar insemna ~205kg wet (ironic, fix cat are Tenere 700). Om trai si om vedea cat iese la cantar (cei de la revista Motorrad de obicei cantaresc pe bune tot ce testeaza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 (editat) Versiunea normala (non-R) arata ciudatel cu roata de 21" pe fata si cursa suspensiei mai mica ca R-ul. Personal, as fi vrut sa vad si o varianta cu o combinatie 17/19 inch (gen 1190 adventure). Din putinele filme ce sunt pe youtube, intr-unul (cel de la moto.it) zice ca are roti tubeless, iar romanii de la drivemagriders spuneau ca sunt cu camera. KTM stiu ca declara greutatea "ready-to-race", adica fara benzina, ceea ce ar insemna ~205kg wet (ironic, fix cat are Tenere 700). Om trai si om vedea cat iese la cantar (cei de la revista Motorrad de obicei cantaresc pe bune tot ce testeaza). . Ai ceva info despre T7 ? Baga un link, de abia astept testul comparativ. » Post actualizat in 06 Nov 2018 17:52 190 kile dry??? Pass. Sincer si eu mi-as fi dorit sa fie mai usoara, dar realist vorbind nu aveam asteptari prea mari. Daca te uiti la trendul general este sa creasca greutatea. F800-le meu avea la lansare [2008] 187 kg iar ultima versiune avea aproape 200. Apropo mobra ta cate kg are? Editat Noiembrie 6, 2018 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Păi îs idioți atunci. Ce rost are să scoți bicilindru de 200 de kile dry? » Post actualizat in 06 Nov 2018 17:55 A mea are 185 dry. » Post actualizat in 06 Nov 2018 17:56 PS: Și nu mai e a mea, că am vândut-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 (editat) Păi îs idioți atunci. Ce rost are să scoți bicilindru de 200 de kile dry? » Post actualizat in 06 Nov 2018 17:55 A mea are 185 dry. » Post actualizat in 06 Nov 2018 17:56 PS: Și nu mai e a mea, că am vândut-o. Pai asta are 190 dry si as la ochi as spune ca are dublul puterii si cuplului despre ciclistica si suspensie nu mai vb . https://www.ktm.com/en/travel/790-adventure-r/ Editat Noiembrie 6, 2018 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Tot grea e. Sorry! » Post actualizat in 06 Nov 2018 18:10 Mai pui 20 l de gaz, 3 de ulei și ceva antigel și vezi la cât ajungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 (editat) Tot grea e. Sorry! Prin comparatie cu ce? Eu mi-am luat una usoara, dar chiar sunt curios la cate kg ajunge dupa modificari, sigur va fi mai usoara ca asta, dar va fi departe ca putere, nu ca as avea nevoie neaprat, dar nu m-a deranjat niciodata si asta e bi. Editat Noiembrie 6, 2018 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 @ERU: Pai Tenere 700 a scos capu' tot azi la EICMA: http://pemotoare.ro/yamaha-la-eicma-2018-tenere-700-in-sfarsit-in-versiunea-finala/ @Doctor X: ce vrei tu (si probabil multi altii) nu (mai) exista. Am luat la rand toate mobrele moderne (injectie, ABS, etc) din categoria adventure incepand cu 250 cmc pana la 800 cmc. Ori ai greutate scazuta si zero confort (vezi CRF250L), ori se duce la peste 200kg daca vrei sa ai o sea ok si protectie la vant. Adica BMW F850GS Adventure a ajuns la 244kg wet...deci despre ce vorbim? In caz ca te coafeaza: http://www.caballerofantic.com/en/scrambler/scrambler-500. Are 150kg dry si componente cat de cat ok. Vezi review pe canalul de YT moto.it. Pret parca 6200 lire in UK. Dar e moto de distractie pe coclauri in weekend si ideala pt oras. Cam atat. Pt restul exista Mastercard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 @ERU: Pai Tenere 700 a scos capu' tot azi la EICMA Ieri Tenere și azi 790 Adventure. (detalii, știu) Diferența între ele e că una se vrea spartană, are până și accelerația pe cablu și ABS decuplabil... iar cealaltă-i plină de tehnologie. Posibil ca acei 70 de cai liniștiți pe o platformă "analog", te-ar putea duce cu mai puține bătăi de cap în jurul lumii. Problema e că Tenere va intra în producție toamna viitoare, peste aproape un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 @ERU: Pai Tenere 700 a scos capu' tot azi la EICMA: http://pemotoare.ro/yamaha-la-eicma-2018-tenere-700-in-sfarsit-in-versiunea-finala/ Pai din pacate Yama nu pare a fi gata de lansare, am impresia ca e aruncata la disperare ca sa nu le ia fata KTM-ul. Puncte slabe la Yama ar fi pe langa rezervorul mic [dar cu care poti sa traiesti totusi] suspensia, care pe langa faptul ca are cusa mai scurta are si furcile de 43, cam putin pt o mobra de gabaritul si masa T7 De asemenea dinc cate mi-am putut da seama din poze, galeriile de evacuare par a fi rutate pe sub motor, ca la XT660 ceea ce mi se pare reeditarea unei ineptii. Ce imi place foarte mult este carenajul fata, adica ansamblul parbriz far si cu subcadrul aferent care e deja pregatit cu suport de gps. @Doctor X: ce vrei tu (si probabil multi altii) nu (mai) exista. Am luat la rand toate mobrele moderne (injectie, ABS, etc) din categoria adventure incepand cu 250 cmc pana la 800 cmc. Ori ai greutate scazuta si zero confort (vezi CRF250L), ori se duce la peste 200kg daca vrei sa ai o sea ok si protectie la vant. Adica BMW F850GS Adventure a ajuns la 244kg wet...deci despre ce vorbim? In caz ca te coafeaza: http://www.caballerofantic.com/en/scrambler/scrambler-500. Are 150kg dry si componente cat de cat ok. Vezi review pe canalul de YT moto.it. Pret parca 6200 lire in UK. Dar e moto de distractie pe coclauri in weekend si ideala pt oras. Cam atat. Pt restul exista Mastercard Mi-am luat mobra cu injectie si ABS, 650 cmc 53 cai si 144 kg, ramane de vazut la cate kg ajunge cand va fi gata, pt ca protectie la vant n-are si nici rezervor si sistem de carat bagaje. Ar mai fi optiuni dar nu de la producatori recunoscuti : https://www.ajpmotos.com/en/models/trail-en/pr7-adventure-600-en/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Adică ai luat un x de la bmw? Xcountry? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Mi-am luat mobra cu injectie si ABS, 650 cmc 53 cai si 144 kg, ramane de vazut la cate kg ajunge cand va fi gata, pt ca protectie la vant n-are si nici rezervor si sistem de carat bagaje. Ar mai fi optiuni dar nu de la producatori recunoscuti : https://www.ajpmotos.com/en/models/trail-en/pr7-adventure-600-en/ Ori SWM Super Dual T: https://www.swm-motorcycles.it/en/models/superdual/ Din pacate la orice varianta din asta "exotica" ramane o loterie fiabilitatea plus problematic capitolul servisare/piese de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 6, 2018 Share Postat Noiembrie 6, 2018 Eu nu știu la ce vă așteptați. Are 203kg la plin. E un motor de 800 totuși, echipat pentru adventure. Uitați-vă la XT660Z, la ce putere și greutate are. Sau la Ténéré 700. Ca să nu mai zic de F850GSA: 245kg la plin. De fapt, stă chiar foarte bine don'șoara asta. Și dacă nu vă place drumul lung și vreți doar endureală hardcore, KTM face și un 690 enduro, cu 156kg la plin, 72cp, 73,5Nm și șa din lemn de fag. Toată lumea fericită? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Adică ai luat un x de la bmw? Xcountry? Exact. » Post actualizat in 07 Nov 2018 05:51 Ori SWM Super Dual T: https://www.swm-motorcycles.it/en/models/superdual/ Din pacate la orice varianta din asta "exotica" ramane o loterie fiabilitatea plus problematic capitolul servisare/piese de schimb. SWM-ul ăla e cu 19 pe fata. Nu mi-aș face mari probleme cu fiabilutatea sau piesele, având în vedere că motorul a fost pe modele consacrate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 KTM face și un 690 enduro, cu șa din lemn de fag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Eru, dar dacă ai luat xcountry, asta nu are tot 19 pe fata? Sau schimbi cu 21? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Un comparativ: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 7, 2018 Share Postat Noiembrie 7, 2018 Schimba acolo in tabel...KTMu' are 189kg greutate fara combustibil, deci 204kg wet (cu rezervorul plin). Mai multe detalii si poze gasiti aici: http://www.mcnews.com.au/2019-ktm-790-adventure-r/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 ovi_ice : .... 204 kg cu combustibil dar uleiul si lichidul de racire ?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 Mai multe surse raportează 203 sau 204kg la plin. Chiar dacă ar fi vorba despre greutatea cu rezervorul plin dar fără alte fluide (?!), schimbi evacuarea cu una mai ușoară și tot acolo ajungi. Motocicleta asta este leader clar pe segmentul ei. Ténéré 700 va fi probabil ceva mai ieftină, F850GSA ceva mai confortabilă. Atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 ovi_ice : .... 204 kg cu combustibil dar uleiul si lichidul de racire ?!? Pe slide-ul cu spec-uri tehnice prezentat la EICMA, KTM scrie asa "weight: aprox. 189kg (without fuel)". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 Pană nu o pui pe cântar cu plinul făcut, nu știi. Prea multe convenții pentru dry/curb/wet weight. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 8, 2018 Share Postat Noiembrie 8, 2018 Eru, dar dacă ai luat xcountry, asta nu are tot 19 pe fata? Sau schimbi cu 21? E deja schimbată » Post actualizat in 08 Nov 2018 17:02 ovi_ice : .... 204 kg cu combustibil dar uleiul si lichidul de racire ?!? Ovi_ice știe, din greutatea aia nu lipsește decât combustibilul. Oricum tabelul e destul de slab făcut, l-am cazvăpe ADV acum 2 zile parcă. Nu e ok sa compari greutatea la plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 9, 2018 Share Postat Noiembrie 9, 2018 Adevaru' e că încă sunt mulți care-și cumpără motorete noi și scumpe, sau mașini și n-au bani de un plin, invariabil bagă de 50 de lei, sau maxim 100 și merg până ajung "pe gunoaie". Culmea e că știu că le consumă mult, au ei metodele lor de calcul Ăștia au motoreta veșnic ușoară, indiferent de capacitatea rezervorului... deci pentru mulți e irelevantă greutatea la plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.