Jump to content

Recommended Posts

Eu sper sa fie cat mai aproape de prototip. Adica:

  • Sa fie maxim de usoara [daca s-ar putea sa fie mai usoara decat duke-ul care are pe la 160kg ar fi genial]
  • Sa aiba suspensii d-alea pt Romaniacs ca ma descurc eu cu ele si pe strada
  • Sa nu sara bucati din ea cand mai gresesti aterizarea [adica nu o tii cu gumel in jos]
  • Sa aiba rezervor mare [cum e cea din clipul cu 450-ul de Dakar]
  • Sa aiba lumini bune
  • Sa nu aiba cadrul facut din hartie rulata in forma de teava [stiu ca asta se bate un pic cap in cap cu primul punct, dar hei vreau sa vad progres, nu ca la Honda si BMW]
  • Sa nu aiba tableta, sau daca ii pun sa fie free si removable.
  • A si vreau si low fender, nu ca ar fi o problema sa-i adaptez eu una de 990 sau f800

Cat despre T7 am eu asa un feeling ca o sa iasa un purcel gras, asa ca sperantele mele se duc mai mult catre portocala mecanica.

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Mai puțin la greutate. Probabil că va avea pe la 180kg. Adică aproximativ greutatea lui XTZ 660 Téneré, care e mono. Dar cu vreo 20kg peste 690 Adventure.

 

Da, va avea și cu vreo 60% mai mult power. Dar adio bicicletă...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Versiunea normala (non-R) arata ciudatel cu roata de 21" pe fata si cursa suspensiei mai mica ca R-ul. Personal, as fi vrut sa vad si o varianta cu o combinatie 17/19 inch (gen 1190 adventure).

 

Din putinele filme ce sunt pe youtube, intr-unul (cel de la moto.it) zice ca are roti tubeless, iar romanii de la drivemagriders spuneau ca sunt cu camera.

 

KTM stiu ca declara greutatea "ready-to-race", adica fara benzina, ceea ce ar insemna ~205kg wet (ironic, fix cat are Tenere 700). Om trai si om vedea cat iese la cantar (cei de la revista Motorrad de obicei cantaresc pe bune tot ce testeaza).

Link to comment
Share on other sites

Versiunea normala (non-R) arata ciudatel cu roata de 21" pe fata si cursa suspensiei mai mica ca R-ul. Personal, as fi vrut sa vad si o varianta cu o combinatie 17/19 inch (gen 1190 adventure).

 

Din putinele filme ce sunt pe youtube, intr-unul (cel de la moto.it) zice ca are roti tubeless, iar romanii de la drivemagriders spuneau ca sunt cu camera.

 

KTM stiu ca declara greutatea "ready-to-race", adica fara benzina, ceea ce ar insemna ~205kg wet (ironic, fix cat are Tenere 700). Om trai si om vedea cat iese la cantar (cei de la revista Motorrad de obicei cantaresc pe bune tot ce testeaza).

.

 

Ai ceva info despre T7 ?

Baga un link, de abia astept testul comparativ.

» Post actualizat in 06 Nov 2018 17:52

190 kile dry??? Pass.

 

 

Sincer si eu mi-as fi dorit sa fie mai usoara, dar realist vorbind nu aveam asteptari prea mari. Daca te uiti la trendul general este sa creasca greutatea.

F800-le meu avea la lansare [2008] 187 kg iar ultima versiune avea aproape 200.

Apropo mobra ta cate kg are?

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

Păi îs idioți atunci. Ce rost are să scoți bicilindru de 200 de kile dry?

» Post actualizat in 06 Nov 2018 17:55

A mea are 185 dry.

» Post actualizat in 06 Nov 2018 17:56

PS: Și nu mai e a mea, că am vândut-o. ;)

Link to comment
Share on other sites

Păi îs idioți atunci. Ce rost are să scoți bicilindru de 200 de kile dry?

» Post actualizat in 06 Nov 2018 17:55

A mea are 185 dry.

» Post actualizat in 06 Nov 2018 17:56

PS: Și nu mai e a mea, că am vândut-o. ;)

Pai asta are 190 dry si as la ochi as spune ca are dublul puterii si cuplului despre ciclistica si suspensie nu mai vb .

 

https://www.ktm.com/en/travel/790-adventure-r/

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

Tot grea e. Sorry!

 

 

Prin comparatie cu ce?

Eu mi-am luat una usoara, dar chiar sunt curios la cate kg ajunge dupa modificari, sigur va fi mai usoara ca asta, dar va fi departe ca putere, nu ca as avea nevoie neaprat, dar nu m-a deranjat niciodata si asta e bi. :)

Edited by ERU
Link to comment
Share on other sites

@ERU: Pai Tenere 700 a scos capu' tot azi la EICMA: http://pemotoare.ro/yamaha-la-eicma-2018-tenere-700-in-sfarsit-in-versiunea-finala/

 

 

@Doctor X: ce vrei tu (si probabil multi altii) nu (mai) exista. Am luat la rand toate mobrele moderne (injectie, ABS, etc) din categoria adventure incepand cu 250 cmc pana la 800 cmc. Ori ai greutate scazuta si zero confort (vezi CRF250L), ori se duce la peste 200kg daca vrei sa ai o sea ok si protectie la vant. Adica BMW F850GS Adventure a ajuns la 244kg wet...deci despre ce vorbim?

 

In caz ca te coafeaza: http://www.caballerofantic.com/en/scrambler/scrambler-500. Are 150kg dry si componente cat de cat ok. Vezi review pe canalul de YT moto.it. Pret parca 6200 lire in UK. Dar e moto de distractie pe coclauri in weekend si ideala pt oras. Cam atat. Pt restul exista Mastercard ;)

Link to comment
Share on other sites

Tenere din pacate pe mine m-a dezamagit dpdv specificatii. Arata bine, dar e relativ grea, rezervor micut, putere nu prea are destula, saua inalta... KTM-ul e cel mai aproape de ce caut pana acum, chiar daca recunosc ca e urata cu spume.

Link to comment
Share on other sites

@ERU: Pai Tenere 700 a scos capu' tot azi la EICMA

 

Ieri Tenere și azi 790 Adventure. (detalii, știu)

 

Diferența între ele e că una se vrea spartană, are până și accelerația pe cablu și ABS decuplabil... iar cealaltă-i plină de tehnologie. Posibil ca acei 70 de cai liniștiți pe o platformă "analog", te-ar putea duce cu mai puține bătăi de cap în jurul lumii.

Problema e că Tenere va intra în producție toamna viitoare, peste aproape un an.

Link to comment
Share on other sites

Pai din pacate Yama nu pare a fi gata de lansare, am impresia ca e aruncata la disperare ca sa nu le ia fata KTM-ul.

Puncte slabe la Yama ar fi pe langa rezervorul mic [dar cu care poti sa traiesti totusi] suspensia, care pe langa faptul ca are cusa mai scurta are si furcile de 43, cam putin pt o mobra de gabaritul si masa T7

De asemenea dinc cate mi-am putut da seama din poze, galeriile de evacuare par a fi rutate pe sub motor, ca la XT660 ceea ce mi se pare reeditarea unei ineptii.

Ce imi place foarte mult este carenajul fata, adica ansamblul parbriz far si cu subcadrul aferent care e deja pregatit cu suport de gps.

 

@Doctor X: ce vrei tu (si probabil multi altii) nu (mai) exista. Am luat la rand toate mobrele moderne (injectie, ABS, etc) din categoria adventure incepand cu 250 cmc pana la 800 cmc. Ori ai greutate scazuta si zero confort (vezi CRF250L), ori se duce la peste 200kg daca vrei sa ai o sea ok si protectie la vant. Adica BMW F850GS Adventure a ajuns la 244kg wet...deci despre ce vorbim?

 

In caz ca te coafeaza: http://www.caballerofantic.com/en/scrambler/scrambler-500. Are 150kg dry si componente cat de cat ok. Vezi review pe canalul de YT moto.it. Pret parca 6200 lire in UK. Dar e moto de distractie pe coclauri in weekend si ideala pt oras. Cam atat. Pt restul exista Mastercard ;)

 

Mi-am luat mobra cu injectie si ABS, 650 cmc 53 cai si 144 kg, ramane de vazut la cate kg ajunge cand va fi gata, pt ca protectie la vant n-are si nici rezervor si sistem de carat bagaje.

Ar mai fi optiuni dar nu de la producatori recunoscuti :

https://www.ajpmotos.com/en/models/trail-en/pr7-adventure-600-en/

Link to comment
Share on other sites

Mi-am luat mobra cu injectie si ABS, 650 cmc 53 cai si 144 kg, ramane de vazut la cate kg ajunge cand va fi gata, pt ca protectie la vant n-are si nici rezervor si sistem de carat bagaje.

Ar mai fi optiuni dar nu de la producatori recunoscuti :

https://www.ajpmotos.com/en/models/trail-en/pr7-adventure-600-en/

 

Ori SWM Super Dual T: https://www.swm-motorcycles.it/en/models/superdual/

 

Din pacate la orice varianta din asta "exotica" ramane o loterie fiabilitatea plus problematic capitolul servisare/piese de schimb.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu știu la ce vă așteptați. Are 203kg la plin. E un motor de 800 totuși, echipat pentru adventure. Uitați-vă la XT660Z, la ce putere și greutate are. Sau la Ténéré 700. Ca să nu mai zic de F850GSA: 245kg la plin. De fapt, stă chiar foarte bine don'șoara asta.

 

Și dacă nu vă place drumul lung și vreți doar endureală hardcore, KTM face și un 690 enduro, cu 156kg la plin, 72cp, 73,5Nm și șa din lemn de fag.

 

Toată lumea fericită?

Link to comment
Share on other sites

Adică ai luat un x de la bmw? Xcountry?

 

Exact.

» Post actualizat in 07 Nov 2018 05:51

Ori SWM Super Dual T: https://www.swm-motorcycles.it/en/models/superdual/

 

Din pacate la orice varianta din asta "exotica" ramane o loterie fiabilitatea plus problematic capitolul servisare/piese de schimb.

 

SWM-ul ăla e cu 19 pe fata.

Nu mi-aș face mari probleme cu fiabilutatea sau piesele, având în vedere că motorul a fost pe modele consacrate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...