Adrian M. Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Uameni..si stimabili. Nu va certati ca nu ajuta. E simpla treaba. Repet, cerere si oferta. Cat timp exista oameni care au bani si isi permit, vor exista si oferte. E atat de simplu. Foarte bine si frumos in lume, KHK, sa iti permiti-iti faci damblaua. Doar o faci pe banii tai. Normal sa iti iei ce iti place. Intr o economie sanatoasa, banii trebuie sa circule. Goe, ABS ul e un sistem primar de securitate. Ala e clar. Dar discutia se duce pe nisa premium, unde totul este ontop. Dar se poate trai si fara ele, ma gandesc-evident, avand scuza simpla-nu imi permit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 @ KHK Am prins ceva timp dar m-am razgandit si nu ma aventurez in raspund punctual pt ca lenea e cucoana mare. Pe scurt ,exagerezi foarte mult . Mai sunt si d'astia ca mine care ne-am nascut si crescut in Fiat 850 si am putea sa mergem cu exact aceeasi masina pana la adanci batraneti cu o singura modificare :un motor cu care sa se poate merge mai mult de 10km pana trebuie scoasa patura de picnic pentru ca a fiert motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 (editat) Ce fain. Ajungem usor usor la o masina de 50K! ) unii cumpara o masina de 2700 euro, altii un sistem ca accesoriu. E simplu. Capitalism, cerere si oferta. Cine are bani, da pe asa ceva. Cine nu, zice ca sunt aberatii. Cum romanul e sarac, a se vedea salariul mediu pe economie, sisteme de 2700 euro ifocumorfiele, sunt un lux. PS, noi, restul, de mergem cu masini cu becuri H4 , H7, fara asistenta la schimbarea benzii, faruri adaptive, senzori de parcare, inseamna ca suntem sinucigasi? ))) Ptiu, si mai facem si jdemii de km, in romanica. Nu ajungi la 50k, toate astea (sau mare parte) le poti avea de exemplu si pe un Passat s.h. de 15-20k. Si nu tot romanul este sarac... exista si destui cu bani, unii care i-au facut usor sau au furat (cam multi, ce-i drept) dar si destui care-i fac muncind corect. Nu, n-am zis sinucigasi. Normal ca daca nu ai sau nu-ti permiti, nu-ti iei. Dar deja poti avea la multe masini s.h. si ziceam ca merita apreciate. Sau, mai corect, contraziceam ideea ca ar fi inutile. Stiu si oameni care au si-au luat masina noua de 25-30 k, noua, au dat banii pe tot felul de dotari, dar nu au pus xenon cu 8-900€... si la asa ceva ma refeream. p.s. un sistem de senzori de parcare (unul bun) costa candva cand mi-am pus eu in Ro, sub 100€, deci nu ceva ce nu-si poate permite cam oricine. Reparatiile sau consecintele (poate lovesti un copil care tocmai trecea fara sa-l vezi) cauzate de o neatentie pot fi mult mai scumpe. Deci e vorba mult si de minte/intelepciune, nu de "bogatie" » Post actualizat in 14 Feb 2018 11:33 Nu cred ca iti intra aer curat in masina mergand cu ea prin oras la modul "cabrio". Rectific curat si zic "mai fresh"... si nu toate orasele sunt la fel de poluate Editat Februarie 14, 2018 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Xenonu ca xenonu, e fumat. LED is the new shit. Alea merita, si devin oricum standard. Cand ai 25k, eu cred ca apare alta problema. De exemplu, eu nu as lua masina Sh. De ce? Pt ca as prefera sa fie "virgina", si in garantie. Plus, cand iei o masina de 5 ani, care a costat pret de lista 50K, la 25K, te bucuri ca iei masina premium. Dar uiti...de costuri, in cazul in care pica ceva. Legat de romanii care fac bani muncind, bravo lor. Si bravo lor, daca o mai fac inca, in tara. Sunt adevarati eroi pentru mine. Ca sa mai fac o gluma, cred ca ma las de munca mea si ma apuc de videochat. am vazut anunturi cu 5000 euro pe luna ) mi-am gresit meseria.... se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 E loc pentru toata lumea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Doar ca cei cu mai multi cai...vor ara mai repede:))) On topic, uitasem-cutia automata, intr un oras ca Bucurestiul, este minunata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Acuma pe bune,am fost chiar captivat de ce spunea colegul KHK pana la punctul unde a transformat optinea de a avea scaune incalzite in ceva cu adevarat necesar... Pur si simplu nu am cum sa nu pun asa ceva in coloana cu fitze ...figuri ...exagerari...nici nu stiu cum sa-i zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 (editat) tu ai pe camion toate fitzele, nu-ti trebuie si pe masina. La ce iarna am avut... fix scaune si parbriz incalzit lipseau. Si in afara de tempomat si radio nu le folosesc absolut deloc ... pt cca 120000 km/an .In masina cu care merg 10k sunt indispensabile ,se pare. Editat Februarie 14, 2018 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Scaunele alea incalzite sunt asa de bune daca: 1. Termini ziua de ski sinte urci in masina mergand spre casa sau hotel. 2. Cand te namolesti pe frig sau ploaie cu motocicleta si ajungi la remorca, ud fiind pui moto pe remorca si daca bate vantul dupa 1zi de enduro in care ai transpirat in echipament simti vantul si efectul ala racoros. Te schimbi repede in masina in straie normale si stai apoi/ conduci in scaunul ala incalzit... e ceva Spun asta din perspectiva experientelor 1 si 2 cu masina dotata si cu "boiler/cazan". Ar mai fi de adaugat si cruise control la auto...e mandatory din punctul meu de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Aloo, ce avetz cu incalzirea in scaune? eu am la fabia/labia, si e buna, mai ales ca am oareshce problem cu spatele. Inmoaie bine osu. Bine, eu am cea mai buna masina ever-aia de nu e a mea, de scarbici, dar pot sa o folosesc si pt mine Christian, ce de la VAG? baga si tu detalii. De noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Christianeee, dizel iz za new shit. Daca e plin Bucurestiul de Cayenne pe care scrie mare dizel, o fi bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Xenonu ca xenonu, e fumat. LED is the new shit. Alea merita, si devin oricum standard. Cand ai 25k, eu cred ca apare alta problema. De exemplu, eu nu as lua masina Sh. De ce? Pt ca as prefera sa fie "virgina", si in garantie. Plus, cand iei o masina de 5 ani, care a costat pret de lista 50K, la 25K, te bucuri ca iei masina premium. Dar uiti...de costuri, in cazul in care pica ceva. Eu am zis xenon/LED... pentru ca realist vorbind, nu toti producatorii, sau nu la toate clasele, au inlocuit xenon cu LED. In plus, ai toate sansele sa iei un s.h. rezonabil (inclusiv, de exemplu, Golf 5/6) cu xenon, deci, din nou, n-am vrut sa imping discutia catre masini scumpe. Aia ca vrei tu sa fie "virgina" sa fii tu sanatos. Altii ziceau ca vrea el sa fie cel care sa dea prima bashina in masina aia. Deci ideile astea nu inseamna fite, impresii? Un om normal care-si ia o masina s.h. cu 25k in loc de 50k noua are toate sansele sa ia o masina excelenta, poate chiar si cu garantie 1 an. iar al doilea an imi asum riscul ca orice s-ar intampla, n-o sa cheltui diferenta de 25k pe orice s-ar strica la masina aia. Poate chiar n-o sa cheltui un leu pe reparatii. Insa ala cu masina de 50k (luata cu 25) va avea din prima zi confort, dotari, siguranta, spatiu, placerea de a conduce etc etc de masina de 50k. Pe cand tu cu aia de 25k vei fi fericit cateva zile cu o satisfactie ridicola de masina "virgina" si atat! Si poate aia a ta noua de 25 nu va avea nu stiu ce dotare ca dealerul nu are pe stoc sau nu a comandat lotul asa sau ai avut de ales doar intre trei culori desi poate tu iti doreai alta... dar tu ai luat-o pe cea de pe stoc ca ti-a dat un discount. Si uite asa ai dat 25k si de fapt ce ai? Este o discutie lunga si complicata, cu multi factori subiectivi. Dar relevanta cu adevarat mi se pare atunci cand chiar ai cei 25k de dat pt o masina si sa vad ce decizie iei. » Post actualizat in 14 Feb 2018 12:55 Diesel-ul e pentru autoutilitare,microbuse,autobuse,camioane dpmdv.Fara turbina,diesel-ul e cam un cakt de masina... Si acceptabil pentru SUV-uri, mai ales cele mari. Total de acord. Doar ca din pacate idiotenia asta cu diesel a facut ca dezvoltarea motoarelor pe benzina sa incetineasca cativa ani buni iar acum la s.h. complicat sa gasesti benzinare pe alese. » Post actualizat in 14 Feb 2018 13:00 Aloo, ce avetz cu incalzirea in scaune? eu am la fabia/labia, si e buna, mai ales ca am oareshce problem cu spatele. Inmoaie bine osu. Acum scaune incalzite exista cam la orice clasa de masina... este exact ca AC-ul in urma cu cativa ani. La fel cum vara esti bine la racoare, cu scaune incalzite iarna stai ca omu' in masina, nu infofolit cu paltonu' pe tine. Pt ca scaunul se incalzeste imediat. Si nici nu costa o avere. Mi-e greu sa inteleg ce nu pot unii pricepe... » Post actualizat in 14 Feb 2018 13:02 Ar mai fi de adaugat si cruise control la auto...e mandatory din punctul meu de vedere. Am vrut sa-l adaug si eu la "necesare"... dar nah... fite... Si apropos, necesarul este altul pentru fiecare. Unii merg cu autobuzul si chiar n-au nevoie de nimic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Eu pricep foarte bine, atat...cat ma pricep Lasa, e faina si o carpa in masina, sa stergi abureala de pe geamuri Si ca sa iti raspund la intrebarea de mai sus, tot noua as lua. Bine, cum n-am 25k, si nici intentia sa ma imprumut pentru ei, stau linistit.Masina nu imi trebuie momentan, am cu ce sa ma tarai cat imi e necesar. Sunt curios de Goe. Noua mister, sau sh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Noua sau sh? Intrebarea de baraj la care inca nu am gasit raspuns final. Am pus pe lista si noi si sh premium ,dar cred ca sunt sanse mai mari sa fie noua doar pentru ca este mai putin de alergat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Eu as lua un sh premium dar nu mai vechi de 2-3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Eu as lua un sh premium dar nu mai vechi de 2-3 ani. Cu 6000 euro iei un set de jante premium + anvelope UHP, cate un set pt vara, respectiv iarna )). Si nu mai vechi de 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Ovi, noi am ajuns sa vb de 25 k, nu 6:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Nu e vorba ca se opreste fabricarea diesel-elor din 2020 la autoturisme? Povesti nemuritoare.Merc numai ce a lansat un nou motor 2.0 tdi pentru dezvoltarea caruia cica s-au cheltuit miliarde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Pai or scoate dizelurile, tarile nordice. Unde s-au jurat ca din 20xx nu vor mai permite inmatricularea lor. Dar de la vorbe la fapte, mai este. Plus, cat timp exista zacaminte de petrol, or sa se produca linistit motoare pe benzina si implicit, diesel. Ca nu vor mai vinde in Norvegia sau Suedia, mare paguba. E mare balta, loc este destul. Electric, e viitorul. Dar momentan, mai e de lucru. Dimensiunea celulelor, vs autonomie vs timp incarcare vs lipsa infrastructura vs costuri. Experienta unui motor electric e ...interesanta. Se infinge bine de tot motorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Ovi, noi am ajuns sa vb de 25 k, nu 6:)) Pai si din ce face bani OP-ul, de a suplimentat bugetul asa mult ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 Pai si din ce face bani OP-ul, de a suplimentat bugetul asa mult ? Se apuca de vandut scaune de buda incalzite electric.O sa fie un fenomen mai de amploare decat ceasul cu luminite si treningul Sergio Tachini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
linoleu Postat Februarie 14, 2018 Share Postat Februarie 14, 2018 honda accord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 (editat) Pe cand tu cu aia de 25k vei fi fericit cateva zile cu o satisfactie ridicola de masina "virgina" si atat! Si poate aia a ta noua de 25 nu va avea nu stiu ce dotare ca dealerul nu are pe stoc sau nu a comandat lotul asa sau ai avut de ales doar intre trei culori desi poate tu iti doreai alta... dar tu ai luat-o pe cea de pe stoc ca ti-a dat un discount. Si uite asa ai dat 25k si de fapt ce ai? D Un Golf variant cu motorizare 2.0 tdi si nivelul de echibare de mijloc( destul de decent) este 23k noua . Dai comanda la una in ce culoare vrei tu si ajunge la 23,5k , la care se scad reducerile uzuale unei astfel de achizitii si platesti in final cca 22k. Mai sunt si oameni care traiesc in lumea reala acolo unde cu 25k iti poti cumpara o masina echipata decent si placuta de condus pentru ani de zile fara probleme si costuri reduse de exploatare . Mda,am uitat cat de important este pentru unii sa fie vazuti in bmw... » Post actualizat in 15 Feb 2018 08:04 Eu as lua un sh premium dar nu mai vechi de 2-3 ani. De ce de maxim 2-3 ani ,ca sa fii sigur ca nu are mai mult de 200000 km reali ? Intreb asta pentru ca impresia mea este ca romanul normal care isi doreste masina noua ,este mai mult decat orice satul sa fie furat si mintit si este dispus sa plateasca acel premium pentru a avea macar o data in viata certitudinea ca a avut macar o nasina/motoreta care nu a fost manarita. Editat Februarie 15, 2018 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 2-3 ani vechime pt o masina noua premium inseamna uzura minima, intretinere facuta ca la carte, de regula la reprezentanta, pret decent. Oamenii au de regula mai multa grija cu intretinerea lucrurilor noi, grija care scade proportional cu timpul. Si de asemenea sunt sanse la o masina cu km putini, nu face toata lumea 50k km pe an. Pe de alta parte lucrul nou iti da o anumita satisfactie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Februarie 15, 2018 Share Postat Februarie 15, 2018 La treaba asta cu "premium de 2-3 ani" ai nevoie de mult mai multi bani daca vrei ceva real. Eu mi-am cautat in 2016 BMW seria 3, vroiam sa fie MY2013. Aveam cam 22k euro in buzunar, cu posibilitatea de a ma "extinde" spre 25k. Ghici ce? Absolut tot ce-am gasit pe Autovit/Olx pe la banii astia, chipurile cu 50k-70k km la bord nu avea nici unul istoric complet, sau era dubios. Toate aduse din diverse tari din vest. Nici un vanzator nu putea sa-mi zica ceva concret de proprietarii anteriori, incepeau sa o dea din colt in colt cand ii intrebam de istoric. Nu mai zic ca pe cateva masini am vazut la interior combinatii de culori plastice-tapiterie care nu au existat ever in configuratorul BMW (deci cel mai probabil unele elemente au fost "transplantate" de la alte masini). Singurul exemplar "curat" era un 320d, cumparat de nou de la Auto Bavaria, predare leasing, care m-ar fi ajuns in total ~33k euro. Tot cu 70k km la bord, dar culmea, arata mult mai bine la interior decat cele "aduse boss din Germania" cu acelasi rulaj. Daca e sa ghidam dupa niste reguli de bun simt, cine plm isi cumpara masina noua cu ~42k euro si o vinde buna, fara probleme, dupa 2-3 ani, la jumate de pret ??? Cred ca asta e intrebarea care ar trebui oricine sa si-o puna inainte sa aiba vise umede cu masini premium luate la pret de Golf mid-level. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.