Sari la conținut
madalinbest13

Probleme pornire kawasaki klr 650

Postări Recomandate

Salut! Am intampinat o problema legata de pornire la mobra mea, un kawasaki klr 650 din '89. In momentul in care ii dau la automat, se aude releul ( starterul) cum tacane , dar electromotorul nu invarte ( tin sa mentionez ca electromotorul l-am dus la electrician , deoarece cand l-am scos era blocat) . Astazi am motat electromotorul reparat si surpriza , tot nu merge , doar releul se aude tacanind. Electromotorul daca-l pui pe baterie invarte foarte bine, si mobra porneste daca ii fac scurt la starter. Am schimbat 3 startere , dar fara succes . Din buton nu vrea sa porneasca de nicio culoare si am mai observat ca nu mai porneste la cald fara shock .

 

Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pun si eu 2 intrebari:

1-bateria?

2-gaz mai ai?

:D

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

bateria este noua, incarcata si verificata. rezervorul este plin . Problema este ca nu invarte electromotorul cand ii dau la buton.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Bendixul.

Editat de Speedy.K

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Atunci ai un fir intrerupt intre buton si releul de pornire (daca aluia ii spui tu starter...)

Editat de Speedy.K

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tacaneala la releu se aude când apeși butonul de pornire?

Dacă da,ai iarasi electromotorul blocat.Ori e defect electromotorul, (nereparat) ori angrenajul electomotor pinion,ax, coroana are uzura și ceva se înclină pe acolo.

Mergi la un mecanic.

Sau spor la treaba.

Editat de catas_him

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca releul suna o data "tac" cand apesi butonul, si inca o data "tac" cand iei degetul de pe buton, este electromotorul (demarorul).

Daca releul suna "tac-tac-tac-tac-tac-tac-tac" cat timp tii butonul apasat, eu zic sa incerci cu alta baterie, ca asta e dusa.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O sa sune banal...dar sunt bine stranse bornele de la baterie?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca porneste cu scurt pe releul de pornire banuiesc ca sunt stranse...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai încearcă o varianta....

Baga mora în treapta II și impinge_o fata spate de câteva ori.

Apoi apasă pe butonul de pornire sa vezi ce se întâmplă.

Îi poți da suplimentar curent și de la o alta baterie sau mașină.

Spor la treaba.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mai încearcă o varianta....

Baga mora în treapta II și impinge_o fata spate de câteva ori.

Apoi apasă pe butonul de pornire sa vezi ce se întâmplă.

Îi poți da suplimentar curent și de la o alta baterie sau mașină.

Spor la treaba.

nu-i bmw-u si nici dacia 1300 frend iar ai inceput cu sfaturile moldovenesti?

 

verifici intai cablurile de la releu la electromotor ! sa fie stranse sa nu fie coapte pe dinauntru sa nu fie coapte la capete sa nu fie oxidati conectorii !

 

Bateria se verifica Voltaj si CCA ... poate sa aiba 13v si 0.5 A ...

 

poti incerca cu o baterie de masina

 

daca tot nu merge probabil e releul .. contactele arse la interior

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am pus baterie de masina de 100 Ah, dar tot asa face. Cand ii dau la buton se aude doar releul cum tacane, doar cand apas pe buton , si daca tin apasat nu mai tacane, coroana este buna, am invartit-o cu surubelnita, merge ok, electromotorul este bun , daca ii dau in scurt pe starter(releu de pornire) invarte ok . NU STIU UNDE ESTE PROBLEMA !! Am verificat bornele, am verificat si conectarea lor , sunt ok , chiar le-am frecat cu smilgher sa fiu sigur . Releul este ok , am schimbat 3 de care stiu sigur ca sunt functionale , toate fac la fel .

Editat de madalinbest13

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu-i bmw-u si nici dacia 1300 frend iar ai inceput cu sfaturile moldovenesti?

 

Da.Sfaturi de astea dau ca la BMW și dacie,nu ție, omului..

Dacă nu le găsești utile ignora-le...Poate lui îi folosesc. .

E plin forumul de ezperti de alde tine care nu spun nimic,sfatul cu bateria i l-am dat eu,...ce_ți place sa te ca.ci. peste c.u.r.

 

 

Editat de catas_him

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa le iei prin eliminare. Poti incerca intai cu butonul. Desfaci comenzile si faci scurt la cablurile conectate la buton. Asa elimini butonul. Daca face la fel, elimini cablurile conectate la buton. Vezi unde au prima conexiune pe circuit plecand de la buton (adica o mufa) si faci scurt acolo. Mergi asa pe circuit pana la capat.


» Post actualizat in 13 Feb 2018 22:36

Ideea e sa verifici tot daca ajungi in situatia "NU STIU UNDE ESTE PROBLEMA !!". Vreificarea asta trebuie facuta cu cap, de la un cap la celalalt. Nu de la mijloc. De asta am zis sa incepi de la buton si sa mergi pe circuit.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tot la starter e problema, sau de la releu si pana la starter inclusiv.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

daca ii dau in scurt pe starter(releu de pornire) invarte ok

Cand ii dau la buton se aude doar releul cum tacane, doar cand apas pe buton , si daca tin apasat nu mai tacane

Pai din afirmatiile astea 2, daca-s corecte e clar ca problema e la releul de pornire. Daca acesta tacane cand apesi pe buton dar nu da curent la electromotor iar daca faci scurt pe bornele releului electromotorul functioneaza e mai mult decat evident ca releul de pornire e de vina.

Prin ''contacte arse'' superbec s-a referit la contactele din forta din interiorul releului, presupun ca tu ai curatat cu smirghel bornele exterioare. Daca poti desface releul de pornire fara sa-l distrugi ai ceva sanse sa-l repari, cel putin pt o perioada de timp....

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai din afirmatiile astea 2, daca-s corecte e clar ca problema e la releul de pornire. Daca acesta tacane cand apesi pe buton dar nu da curent la electromotor iar daca faci scurt pe bornele releului electromotorul functioneaza e mai mult decat evident ca releul de pornire e de vina.

Prin ''contacte arse'' superbec s-a referit la contactele din forta din interiorul releului, presupun ca tu ai curatat cu smirghel bornele exterioare. Daca poti desface releul de pornire fara sa-l distrugi ai ceva sanse sa-l repari, cel putin pt o perioada de timp....

Corect!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Întrebare : firele acelea 2 care ies din starter unde duc ?

» Post actualizat in 16 Feb 2018 14:47

Problema a fost rezolvata , era din cauza unui alt releu care nu functiona . Va multumesc pentru pareri !

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×