Jump to content

Probleme cutie viteza Honda CBR 500 2013


Recommended Posts

Salut ! De curand am achizitionat o honda CBR 500 2013 . Vreau sa specific ca urmeaza sa fiu incepator si ca nu am mai condus nicio motocicleta pana acum dar tin sa precizez ca detin permis auto de 3 ani . Problema ar fi in felul urmator : nu reusesc sa scot motocicleta din viteza 1 . Face un click in sus dar tot in viteza 1 ramane, iar mai sus nu urca schimbatorul ! Am mers putin cu ea prin curte cu viteza 1 si pleaca ok .

 

Am verificat cam tot ce am stiut la ea, am luat-o chiar dupa ce a trecut R.A.R-ul.Inainte sa o cumpar am vazut-o pornita si era pe liber , avea chiar si N-ul aprins in bord . Vitezele nu le-am schimbat de fata cu vanzatorul deoarece nu mi-a trecut prin cap . Am vazut ca era pe liber l-am vazut si pe el mergand cu ea . Efectiv mi-am asumat riscul de a nu o duce la un mecanic deoarce era dificil , era neinmatriculata .

 

Stiu ca poate m-am grabit dar am luat.o deoarce am avut suma de bani disponibila , imi placea mult modelul , era singura din orasul meu si chiar m-a incantat ca este din 2013 .

 

 

Acum va intreb pe voi , are vrun dichis ceva de nu functioneaza cutia cum ar trebui ?Ma gandesc ca poate nu stiu sa o folosesc cum trecuie , dar totusi ar trebui sa fie clar atat timp cat am vazut schema cu vitezele ( 1 in jos , deasupra liber ,desupra 3,4,5,6). S-a defectat dupa ? A fost stricata inainte? Va rog sa nu ma judecati pentru alegerea facuta !

 

La un mecanic nu o pot duce momentan pentru ca stau la tara ! Astept sa se incalzeasca ca sa incep orele de condus la scoala !

 

Multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

La un mecanic nu o pot duce momentan pentru ca stau la tara ! Astept sa se incalzeasca ca sa incep orele de condus la scoala !

 

Multumesc anticipat !

 

Ambreiajul il apesi cand schimbi vitezele ? :-L

Link to comment
Share on other sites

Cu motorul oprit se decupleaza si ramane pe liber . Cu motorul pornit , de pe asa zisul liber sare inapoi pe viteza 1 ! Cablu de ambreiaj nu pare sa fie slabit


» Post actualizat in 27 Mar 2018 14:52

Ambreiajul il apesi cand schimbi vitezele ? :-L

Normal :( ! stiu cum se procedeaza ! doar conduc masina de 3 ani !

Link to comment
Share on other sites

MOR :))))) hahahaha

P.S. nu te judec :)))


» Post actualizat in 27 Mar 2018 15:17

P.P.S L-ai sunat pe cel de la care ai luat-o sa-l intrebi daca e vreo problema, sau e doar de la tine?

Link to comment
Share on other sites

Cu motorul oprit o dai pe liber si o misti fata-spate.

Fac pariu ca nu e reglat cum trebuie ambreiajul si nu-ti decupleaza cum trebuie.

Link to comment
Share on other sites

MOR :))))) hahahaha

P.S. nu te judec :)))

» Post actualizat in 27 Mar 2018 15:17

P.P.S L-ai sunat pe cel de la care ai luat-o sa-l intrebi daca e vreo problema, sau e doar de la tine?

Nu l-am sunat inca ! Vreau sa depistez problema si dupa am sa-l sun . Nu e ca si cum nu as sti ce raspuns imi va da , de asta nu sun ! Oricum , chiar de este stricata , am sa o repar deoarece am luat-o pe riscum meu si vreau sa imi asum fapta .

Link to comment
Share on other sites

Pune moto pe un stander sau cric central daca are...misca roata de spate.. in fata si in spate,si in acelasi timp schimbi vitezele pe rand.

Asigura-te ca schimbatorul revine in pozitia initiala dupa fiecare treapta schimbata,daca nu face asta urmatoarea viteza nu poate fi selectata.

Asta este test cu motorul OPRIT!

Edited by TNG
Link to comment
Share on other sites

Sau poate nu ridici pedala aia mai cu forta. Fa cum ti-a zis TNG.

Ai ulei in motoret? :D

Edited by adidas
Link to comment
Share on other sites

da ai indicator de treapta?, poate tu o bagi din a 2-a in a 3-a ....

din cate stiu are doar doar indicatorul care arata cand este pe liber ! oricum pe ecran nu apare cand este bagata viteza 1 !

» Post actualizat in 27 Mar 2018 16:47

Sau poate nu ridici pedala aia mai cu forta. Fa cum ti-a zis TNG.

Ai ulei in motoret? :D

are ulei ! nu pot trage nici tare ca poate mai rup ceva !

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu are doar doar indicatorul care arata cand este pe liber ! oricum pe ecran nu apare cand este bagata viteza 1 !

» Post actualizat in 27 Mar 2018 16:47

are ulei ! nu pot trage nici tare ca poate mai rup ceva !

deci practic nu esti foarte sigur ca motocicleta e in viteza 1-a

 

am mai vazut fix acelasi lucru la un incepator care a cumparat o mobra de la mine...

 

 

poti sa tragi cat poti tu de tare cu piciorul sau mana de pedala schimbatorului nu ai ce sa-i faci .

Link to comment
Share on other sites

deci practic nu esti foarte sigur ca motocicleta e in viteza 1-a

 

am mai vazut fix acelasi lucru la un incepator care a cumparat o mobra de la mine...

 

 

poti sa tragi cat poti tu de tare cu piciorul sau mana de pedala schimbatorului nu ai ce sa-i faci .

din moment ce dau drumu la ambreiaj si ea icepe sa plece putin , este clar in a 1-a ,plus ca pedala era la cursa maxim in jos ! Am tot miscat de el si liberul chiar nu il prinde ca ar fi aparut in bord N-ul !

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca esti singurul motociclist din Iasi. Intalneste-te si tu cu motoretist din locul de unde esti tu si roaga-l sa dea o tura cu motoreta ta, daca el schimba ok si nu i se pare nicio problema, problema atunci e de la tine.

Ma indoiesc ca acel gen de motocicleta sa aiba vreo problema, ba chiar sunt recunoscute pentru fiabilitatea lor incredibila.

Link to comment
Share on other sites

Si eu cred ca are dreptate Bec. Porneste-o pe cric, da de pedala in jos, slabeste ambreiajul, da de pedala in jos. .si tot asa pana la punctul mort.

Link to comment
Share on other sites

da ai indicator de treapta?, poate tu o bagi din a 2-a in a 3-a ....

n-are acel model indicator de treapta, iti indica doar cand e pe liber si cam atat. am luat eu un model identic pentru prietena mea si motoarele astea chiar nu au nicio problema, insa pot fi si exceptii ca-n cazul de fata.

Astept sa ne spuna cand se va intalni cu un motociclist sau sa o duca la un mecanic moto de curiozitate sa il convinga ce problema o avea in cazul in care are ceva la cutie insa nu prea as crede asta.

Link to comment
Share on other sites

Exista posibilitatea ca arcul de readucere a levierului in pozitie sa fie rup,sau pur si simplu o lovitura primita in levier si nu are cursa completa.

Inceraca daca vrei, ce ti-am spus si postezi rezultatul.

Link to comment
Share on other sites

n-are acel model indicator de treapta, iti indica doar cand e pe liber si cam atat. am luat eu un model identic pentru prietena mea si motoarele astea chiar nu au nicio problema, insa pot fi si exceptii ca-n cazul de fata.

Astept sa ne spuna cand se va intalni cu un motociclist sau sa o duca la un mecanic moto de curiozitate sa il convinga ce problema o avea in cazul in care are ceva la cutie insa nu prea as crede asta.

o sa incerc sa caut pe cineva care a mai condus motocicleta iar dupa am sa o duc la un mecanic daca se dovedeste ca problema este de la mine !

Link to comment
Share on other sites

din moment ce dau drumu la ambreiaj si ea icepe sa plece putin , este clar in a 1-a

orice masina motocicleta camion tractor si ce mai doresti tu , de la iasington pana la honululu "se misca putin" in orice treapta nimereste tractoristul :)

 

 

sunt mai multe sanse sa nu stii tu ce sa faci decat sa fie stricata o motoreta care la altu a iesit-intrat in viteza fara sa-l vezi ca sta 5 minute sa gaseasca neutralu ' ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...