napoleon Postat Mai 17, 2018 Share Postat Mai 17, 2018 Mi-am comandat un disc de frana nou pt un Kawasaki ER 5. Este produs de o firma spaniola NG, si are codul ng 687. Pe situl lor oficial nu scrie nimic de grosimea lui, pe alte site-uri apare ba grosime de 4 mm, pe altele de 4,5 mm. In manualul motocicletei scrie limita de service 4,5 mm. Ce sa fac, sa anulez comanda? Mi se pare prea subtire, daca de nou are 4 sau 4,5. Am trimis si un email la producator sa-mi zica exact grosimea, dar nici un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-LKY Postat Mai 17, 2018 Share Postat Mai 17, 2018 Eu la 600rr am limita de 3.5, nu cred ca o grosime de 4mm iti va cauza probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danytm Postat Mai 17, 2018 Share Postat Mai 17, 2018 (editat) La varadero limitele sunt diferite: pe fata ii 3,5 mm (dar sunt 2 discuri), iar pe spate ii 4 mm; de noi sunt cu un mm in plus fata de limita Cauta un alt manual de service, undeva trebuie sa scrie care sunt limitele la tine Editat Mai 17, 2018 de danytm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 17, 2018 Autor Share Postat Mai 17, 2018 Am citit manualul inca o data: scrie ca grosimea trebuie sa fie intre 4,8 si 5,2 mm. Limita de service 4,5 mm. La alt producator , EBC, scrie ca grosimea e de 5 mm. Am comandat NG ca era mai ieftin cu 125 de lei, acuma nu stiu ce sa fac. PS: discul e pe fata, are un singur disc, pe spate e tambur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Mai 17, 2018 Share Postat Mai 17, 2018 Pai in manual iti spune grosimea discului OEM...avand in vedere ca asta nu e OEM ce treaba are ce scrie in manual? NG este o firma buna nu iti face probleme...discul are grosime de 4.5 si probabil se schimba cand ajunge la 4...materialul din care e facut le-a permis sa le faca mai subtiri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 17, 2018 Share Postat Mai 17, 2018 De curiozitate, cu cat a fost mai ieftin decat un disc OEM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 17, 2018 Autor Share Postat Mai 17, 2018 374 lei e asta NG. 500 lei era EBC. OEM nici nu am cautat, modelul asta nu se mai fabrica din 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 Sunt aproape sigur ca NG-ul pe care l-ai comandat are 5 grosime. Aproape sigur... Oricum, când îl Primești îl măsori și daca are mai puțin îl returnezi. Dar eu cred ca are 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 18, 2018 Autor Share Postat Mai 18, 2018 Ok, o sa vad ce primesc cand vine curierul, cred ca o sa umblu cu sublerul la mine. Placute de frana de care sa iau? Sinterizate sau ceramice? Pe site-ul Sbs recomanda sinterizate, dar am inteles ca astea sunt mai agrsive cu discurile. Pana acuma am avut Trw, nu stiu de care. Per ansamblu motorul meu are frane medii, spre proaste. Am schimbat si etrierul, nici o imbunatatire vizibila. Discul vechi are niste santzuri pe el, am zis sa incerc cu unul nou, si placute noi. Conducta de frana e cu impletitura metalica , nu stiu cum ii zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 Ok, o sa vad ce primesc cand vine curierul, cred ca o sa umblu cu sublerul la mine. Placute de frana de care sa iau? Sinterizate sau ceramice? Pe site-ul Sbs recomanda sinterizate, dar am inteles ca astea sunt mai agrsive cu discurile. Pana acuma am avut Trw, nu stiu de care. Per ansamblu motorul meu are frane medii, spre proaste. Am schimbat si etrierul, nici o imbunatatire vizibila. Discul vechi are niste santzuri pe el, am zis sa incerc cu unul nou, si placute noi. Conducta de frana e cu impletitura metalica , nu stiu cum ii zice. motorul tau are frane proaste spre periculoase. cauza principala este sub-dimensionarea pompei de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 20, 2018 Share Postat Mai 20, 2018 Ok, o sa vad ce primesc cand vine curierul, cred ca o sa umblu cu sublerul la mine. Placute de frana de care sa iau? Sinterizate sau ceramice? Pe site-ul Sbs recomanda sinterizate, dar am inteles ca astea sunt mai agrsive cu discurile. Pana acuma am avut Trw, nu stiu de care. Per ansamblu motorul meu are frane medii, spre proaste. Am schimbat si etrierul, nici o imbunatatire vizibila. Discul vechi are niste santzuri pe el, am zis sa incerc cu unul nou, si placute noi. Conducta de frana e cu impletitura metalica , nu stiu cum ii zice. Pune placute de care zice sbs. In rest e cum zice Becu, pompa naspa. La fel e si la mine, ma tot chinui sa gasesc o pompa ca de cat pe care sa nu dau 3 salarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 20, 2018 Share Postat Mai 20, 2018 Ce salariu ai? 200€? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 20, 2018 Admin Share Postat Mai 20, 2018 :-)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 20, 2018 Share Postat Mai 20, 2018 Ce salariu ai? 200€? Da, da’ de ce intrebi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Mai 20, 2018 Share Postat Mai 20, 2018 (editat) Pai la așa salariu te plângi de o pompa ? O poți schimba de 4 ori pe an! Editat Mai 20, 2018 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 24, 2018 Autor Share Postat Mai 24, 2018 Azi am primit discul. Are grosimea de 4,5 mm, si limita de service e de 4 mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 24, 2018 Share Postat Mai 24, 2018 De obicei pretul spune ceva: 4,5 mm = 374 Lei 5,0 mm = 500 Lei Succes la montare si vezi cum faci cu pompa de frana despre care ti-a povestit superbec. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 25, 2018 Share Postat Mai 25, 2018 Mda...ciudat. Astia de la NG nu sunt chiar ultimele martoage de chinezi de pe vapor, ma asteptam sa aiba cotele discului OEM. La KLE vad ca e de 5, si mobra are aceleasi mizerii de frane cu a ta. Din pacate nu ti se potriveste discul, e mai mare. Oricum, daca vrei sa protejezi discul pune placute HF. Dar tine cont ca se duc mai repede. La franare nu se simte diferenta, franele fiind oricum slabe. In rest...cat mai multa frana de motor. Desi si aici e o problema: uzura mai accentuata a kitului de lant. Eu la KLE as fi mort daca nu s-ar fi inventat frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 25, 2018 Share Postat Mai 25, 2018 Am dat unui prieten un disc OEM de aprilia pegaso aproape nou sa il puna pe dakar. Surpriza, constructiv, e mai subtire, dar in cotele de uzura. Asa ca, mergi pe cotele de uzura ale producatorului de disc, nu al producatorului moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Mai 25, 2018 Autor Share Postat Mai 25, 2018 O sa montez discul asta, si o sa-i pun placute noi. Discul e destul de greu, asa, ca prima impresie. Vad ca lumea recomanda alta pompa de frana, mai buna. Aici nu stiu ce caracteristici ar trebui sa aibe, sa se si potriveasca la mine, ca nu-s universale. Mai studiez problema. Etrierul l-am schimbat pt ca din 2001 Kawasaki a echipat acest ER 5 cu etrier cu 2 pistonase mari, identice. Inainte era 1 pistonas mare si 1 mic. Al meu e din 1998. Difera si placutele de frana, intre cele 2 versiuni. Etrierul cu 2 pistonase mari echipeaza si azi Kawasaki ER 6, asta ce-i drept are 2 discuri si 2 etrieri. Cel din stanga se potriveste si la ER 5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.