Sari la conținut
napoleon

Grosime disc frana?

Postări Recomandate

Mi-am comandat un disc de frana nou pt un Kawasaki ER 5. Este produs de o firma spaniola NG, si are codul ng 687. Pe situl lor oficial nu scrie nimic de grosimea lui, pe alte site-uri apare ba grosime de 4 mm, pe altele de 4,5 mm.

In manualul motocicletei scrie limita de service 4,5 mm.

Ce sa fac, sa anulez comanda?

Mi se pare prea subtire, daca de nou are 4 sau 4,5.

Am trimis si un email la producator sa-mi zica exact grosimea, dar nici un raspuns.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu la 600rr am limita de 3.5, nu cred ca o grosime de 4mm iti va cauza probleme.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La varadero limitele sunt diferite: pe fata ii 3,5 mm (dar sunt 2 discuri), iar pe spate ii 4 mm; de noi sunt cu un mm in plus fata de limita

Cauta un alt manual de service, undeva trebuie sa scrie care sunt limitele la tine

Editat de danytm

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am citit manualul inca o data: scrie ca grosimea trebuie sa fie intre 4,8 si 5,2 mm. Limita de service 4,5 mm.

La alt producator , EBC, scrie ca grosimea e de 5 mm. Am comandat NG ca era mai ieftin cu 125 de lei, acuma nu stiu ce sa fac.

PS: discul e pe fata, are un singur disc, pe spate e tambur.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai in manual iti spune grosimea discului OEM...avand in vedere ca asta nu e OEM ce treaba are ce scrie in manual?

 

NG este o firma buna nu iti face probleme...discul are grosime de 4.5 si probabil se schimba cand ajunge la 4...materialul din care e facut le-a permis sa le faca mai subtiri

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate, cu cat a fost mai ieftin decat un disc OEM?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

374 lei e asta NG.

500 lei era EBC.

OEM nici nu am cautat, modelul asta nu se mai fabrica din 2005.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt aproape sigur ca NG-ul pe care l-ai comandat are 5 grosime. Aproape sigur...

Oricum, când îl Primești îl măsori și daca are mai puțin îl returnezi.

Dar eu cred ca are 5.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, o sa vad ce primesc cand vine curierul, cred ca o sa umblu cu sublerul la mine.

Placute de frana de care sa iau? Sinterizate sau ceramice? Pe site-ul Sbs recomanda sinterizate, dar am inteles ca astea sunt mai agrsive cu discurile.

Pana acuma am avut Trw, nu stiu de care.

Per ansamblu motorul meu are frane medii, spre proaste. Am schimbat si etrierul, nici o imbunatatire vizibila. Discul vechi are niste santzuri pe el, am zis sa incerc cu unul nou, si placute noi. Conducta de frana e cu impletitura metalica , nu stiu cum ii zice.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, o sa vad ce primesc cand vine curierul, cred ca o sa umblu cu sublerul la mine.

Placute de frana de care sa iau? Sinterizate sau ceramice? Pe site-ul Sbs recomanda sinterizate, dar am inteles ca astea sunt mai agrsive cu discurile.

Pana acuma am avut Trw, nu stiu de care.

Per ansamblu motorul meu are frane medii, spre proaste. Am schimbat si etrierul, nici o imbunatatire vizibila. Discul vechi are niste santzuri pe el, am zis sa incerc cu unul nou, si placute noi. Conducta de frana e cu impletitura metalica , nu stiu cum ii zice.

motorul tau are frane proaste spre periculoase.

 

cauza principala este sub-dimensionarea pompei de frana

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, o sa vad ce primesc cand vine curierul, cred ca o sa umblu cu sublerul la mine.

Placute de frana de care sa iau? Sinterizate sau ceramice? Pe site-ul Sbs recomanda sinterizate, dar am inteles ca astea sunt mai agrsive cu discurile.

Pana acuma am avut Trw, nu stiu de care.

Per ansamblu motorul meu are frane medii, spre proaste. Am schimbat si etrierul, nici o imbunatatire vizibila. Discul vechi are niste santzuri pe el, am zis sa incerc cu unul nou, si placute noi. Conducta de frana e cu impletitura metalica , nu stiu cum ii zice.

Pune placute de care zice sbs.

In rest e cum zice Becu, pompa naspa. La fel e si la mine, ma tot chinui sa gasesc o pompa ca de cat pe care sa nu dau 3 salarii.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce salariu ai? 200€?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

:-))))

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ce salariu ai? 200€?

Da, da’ de ce intrebi?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai la așa salariu te plângi de o pompa ? O poți schimba de 4 ori pe an!

Editat de BMWs1000RR

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Azi am primit discul.

Are grosimea de 4,5 mm, si limita de service e de 4 mm.

post-41658-0-47483700-1527179677_thumb.jpg

post-41658-0-02146600-1527179697_thumb.jpg

post-41658-0-40440800-1527179714_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De obicei pretul spune ceva:

4,5 mm = 374 Lei

5,0 mm = 500 Lei

 

Succes la montare si vezi cum faci cu pompa de frana despre care ti-a povestit superbec.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mda...ciudat. Astia de la NG nu sunt chiar ultimele martoage de chinezi de pe vapor, ma asteptam sa aiba cotele discului OEM.

La KLE vad ca e de 5, si mobra are aceleasi mizerii de frane cu a ta. Din pacate nu ti se potriveste discul, e mai mare.

Oricum, daca vrei sa protejezi discul pune placute HF. Dar tine cont ca se duc mai repede. La franare nu se simte diferenta, franele fiind oricum slabe.

 

In rest...cat mai multa frana de motor. Desi si aici e o problema: uzura mai accentuata a kitului de lant. Eu la KLE as fi mort daca nu s-ar fi inventat frana de motor.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am dat unui prieten un disc OEM de aprilia pegaso aproape nou sa il puna pe dakar. Surpriza, constructiv, e mai subtire, dar in cotele de uzura. Asa ca, mergi pe cotele de uzura ale producatorului de disc, nu al producatorului moto.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

O sa montez discul asta, si o sa-i pun placute noi. Discul e destul de greu, asa, ca prima impresie.

Vad ca lumea recomanda alta pompa de frana, mai buna. Aici nu stiu ce caracteristici ar trebui sa aibe, sa se si potriveasca la mine, ca nu-s universale. Mai studiez problema.

Etrierul l-am schimbat pt ca din 2001 Kawasaki a echipat acest ER 5 cu etrier cu 2 pistonase mari, identice. Inainte era 1 pistonas mare si 1 mic. Al meu e din 1998. Difera si placutele de frana, intre cele 2 versiuni. Etrierul cu 2 pistonase mari echipeaza si azi Kawasaki ER 6, asta ce-i drept are 2 discuri si 2 etrieri. Cel din stanga se potriveste si la ER 5.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×