Sari la conținut

MotoVloggeri Romani


AlfaMoto
 Share

Postări Recomandate

Ce urmează să vă spun este o poveste adevarată. Este motivul care a dus la decizia de a vinde prima mea motocicletă, adică un Kawasaki ZX6R Ninja cu care ajunsesem să merg la noroc mereu când ieșeam din oraș. Se întâmpla într-o Duminică din 2014 când, de 6 ani deja, aveam acel Kawasaki ZX6R Ninja.
 

 

 

 

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kosh, observ o mare diferență de exprimare , fără ticuri și fără ton certaret cel puțin și asta e de bine. Super schimbare! Cred ca te ajuta și faptul ca ai schimbat câte ceva, dialogul este înregistrat și suprapus și nu mai vorbești live pe moto. E o îmbunătățire dpmdv.

Legat de subiectul dezbătut, atât cât ma pricep eu la motociclete din postura de begginer cumva descalifici hayabusa..adică nu ai problema asta cu hayabusa dar ai avut-o cu kawa..cred că e ceva greșit pe undeva. 

Editat de Flower-Power
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.
Cand am mult de vorbit, pentru a ma face bine inteles, prefer sa pot vocea peste. Asa ma asigur ca nu uit nimic.
Daca insa subiectul poate fi impartit in subsectiuni unde nu este mult de detaliat, atunci le fac "live" ptr ca mi-e mai usor sa tin minte cateva subpuncte.

Cat despre presupusa descalificare a Hayabusei... nici nu poate fi vorba. Am o alta varsta acum (+40 de ani), merg doar cu pasager (exceptand tura asta pentru ca sotia era in fata sau spate cu masina) si rar spre deloc merg prin tara. Vreau altceva de la motociclism acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul acesta mi s-a parut ca au fost exagerat de multe accidente. Chiar cunosc pe cineva care a avut un astfel de accident, frontal. Valea Oltului, mergea cu 50kmph si un idiot intra pe contrasens direct in ei. El franeaza pana aproape se opreste masina, idiotul nu. Noroc ca aveau amandoi 50kmph si el a redus la 10kmph si nu s-a intamplat ceva nasol (rau). 

Scuza lui Gigel care intra pe contrasens? Probleme la masina. Inteleg ca poate nu mai merge directia, poate nu mai merg franele, dar nimic sa nu mearga? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, ionutpm a spus:

Probabil n-ar fi stricat putin echipament.

Cu un pic de echipament, da, nu ar fi avut nimic. Eu unul personal raman in continuare fan blugi moto pentru oras, chiar daca zic unii ca te coci in ei si ca pantalonii moto normali sunt mai buni si ca te ventilezi. Ahh si un pic de geaca acolo sa nu se ia pielea de pe umeri si coate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În ceea ce privește motociclismul, auzi peste tot vorbindu-se despre libertate. Motocicleta îți oferă libertate...
Dar există minim 5 aspecte de discutat atunci când alături motociclismul cu libertatea:
 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Kosh said:

Motocicleta îți oferă libertate

 

Imi place "muzica" cu care incepe video ❤️ Reusit video!

Desi inca nu am permis (tot astept sa dau examenul) pot spune un lucru despre mersul cu mobra: cand esti pe ea, uiti de toate. Probabil pentru ca trebuie sa fii atent la tot ce se intampla in jurul tau si ca te simti bine, insa nu mai exista griji, probleme, munca sau orice altceva. Superb sentiment pe care l-as incadra tot la aceasta "libertate". 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, Edd said:

Jungla rutiera

 

Si eu care ma astept sa fie mai "bine" cand e mai liber prin trafic, se pare ca nu. 

 

1 hour ago, VyXxer said:

2 depasiri pe linie continua

 

Din pacate se "cauta" astfel de vlog-uri. Bine, nu e prea interesant dar cele in care se merge cu 250kmph au ceva vizualizari. Ce e trist e ca multi tineri le vad si sunt atrasi de astfel de lucruri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se știe că videourile lungi sunt plicticoase, cu 250 ies mai scurte! De aia au și succes la public. 😜

Nu că aș da eu vreun click pe materialele vlogerilor mioritici. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, einstein1984 a spus:

nu stiu ce cauti tu la entratainment, dar sa vad pe unu care merge cu 50 prin peisaje pe unde merg si eu, nu zice nimic interesant si imi arata soferi pe care ii vad si eu nu e ideea mea de fun. Mordeth13 merge cu scuterul, incet, dar filmeaza ceva ce nu vad zilnic si mai zice si chestii interesante, nu doar "ia uite-l si p-asta". Sa nu mai zic de ghost rider pe perifericul parizian. 

poate are ca public tinta oameni non motociclisti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În acest video discut despre eterna scuză a șoferilor de mașini, și anume "Nu te-am văzut!"
Iată ce cred eu că trebuie menționat despre acest subiect:
 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 8/21/2021 at 10:22 AM, Kosh said:

"Nu te-am văzut!"

 

Inca o data sunetul din intro e genial ❤️ 

Imi plac ideile subliniate iar glumele venind pe o vocea ta serioasa mi se par exceptionale :)) 

 

Mi se pare ca ai acoperit cam tot ce se poate. Pacat ca putini altii vorbesc despre mersul in paralel cu alta masina sau de unghiul mort.

O intrebare pe subiect: e mai sigur sa te pozitionezi pe stanga benzii, de exemplu pe DN, decat in oricare alta parte? Pe langa evitarile soferilor care ies cu botul masinii de pe strazi adiacente, eu ma gandesc ca soferii folosesc mai des oglinda stanga decat cea din interior. Asa o fi?

 

Ma abat putin de la subiect dar sunt curios, ajuta in practica mini-oglinzile de unghi mort? Reduc mult din vizibilitatea normala a oglinzilor?

Si care e faza cu acel "claxon dublu"? E modificata mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am invatat sa merg pe stanga benzii pe DN din mai multe motive:
1. pot vedea mai usor ce se intampla in fata
2. pot depasi mai usor daca este nevoie
3. soferul din fata ma are atat in oglinda stanga cat si cea centrala
4. pe mijlocul dumului de obicei se aduca toate mizeriile si lichidele care cad de la camioane
5. daca stai pe dreapta benzii, soferul din spate poate percepe ca-l inviti sa te depaseasca / devanseze la mustata.

O problema la care trebuie sa fii atent este la situatiile cand trebuie sa reduci viteza si sa opresti, fie la semafor, fie la trecerile de pietoni. Pot exista soferi care dorm pe ei si pot sa te ia din spate.
In astfel de situatii tine motocicleta in viteza si asigura-te in oglinzi ca masina din spate a oprit. Daca nu opreste tre' sa fii pregatit sa dispari urgent de acolo ptr ca nu se stie. Trebuie sa te repozitionezi undeva unde nu poti fi lovit din spate, dar nici unde risti sa fii facut sandwich intre masini laterale.

In ceea ce priveste ce oglinzi folosesc soferii, opinia mea este ca acest lucru este complet irelevant avand in vedere ca datoria ta este sa te feresti de ei.
Faptul ca esti vazut intr-o oglinda nu-ti garanteaza ca acel sofer nu va intra in tine.
Scopul tau in viata este sa-ti creezi timp de reactie, spatiu de manevra si sa ai pregatit avand o directie de evitare.
Mie mi-a sarit in fata uitandu-se la mine chiar in ochii mei, in timp ce aveam vesta high viz peste geaca.
In 98% din cazuri soferul care se uita la tine in propriile oglinzi nu-ti va creea probleme insa ramane acel mic procent de nesiguranta si este suficient sa ti se intample odata.
Este necesar sa te uiti si la rotile masinii, comportamentul acesteia si cum sta pozitionata pe banda.

Referitor la oglinzile de unghi mort... le-am pus pentru ca uneori ma pozitionez astfel incat este dificil sa stau cu capul intors. Adica este incomod.
Cand schimb banda pe autostrada sau in oras ma consult cu oglinzile de unghi mort. Intorc si capul daca trebuie musai sa fac manevra ptr ca oglinda nu-mi spune si distanta reala. Poate am timp sa ma bag desi oglinda spune ca nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frica de motociclism?
În acest video vorbesc punctual despre aspectele care țin de combaterea fricii față de motociclism.
Poate ești o persoană care dorește o motocicletă, sau ești începător care vrea să fie mai încrezător atunci când ești pe moto...
 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astăzi supun atenției voastre opiniile mele în ceea ce privește cine este vinovat pentru trafic, sumedenia de accidente și consecințele acestora:
 

 

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga o subtitrare ca nu înțeleg mare lucru din dialogul de început. 

Ai luat-o spre Cernica ..hihi ala a fost primul meu drum singura.

Si prima baie de mulțime cu fanii..😆

Simpatic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la starea de bine in trafic exista o solutie simpla care cel putin pentru mine functioneaza intotdeauna: plec mai devreme de acasa. Nu sunt fortat sa ajung la o anumita ora, nu trebuie sa ma grabesc, nu am motive sa ma enervez, toate bune si frumoase. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astăzi mi-am propus să vă plictisesc cu o discuție legată de siguranța în motociclism. Siguranța pe moto este un aspect care ține de mulți parametri, așa că te invit să urmărești acest video până la capăt. Sunt foarte curios să aflu viziunea ta și, mai important, cum procedezi tu ca să fii în siguranță pe motocicletă. Să învățăm unii de la alții.
 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am văzut primele 6 minute mâine dimineata de la coafor vad restul, ce voiam sa iti zic..ai presupus greșit semn ca nu treci foarte des pe acolo eu fac drumul ala cel puțin o data pe luna. Sunt doua bretele de făcut dreapta, una care duce spre drumul către mare, drumul vechi, și alta care duce spre București. Trebuie sa estimezi mai bine viteza de deplasare a mașinii cu semnal dreapta ca să îți dai seama dacă vrea sa facă dreapta spre București sau spre mare. A franat cam brusc dar putea la fel de bine sa nu frâneze și sa te lovească. Bine ca nu s-a întâmplat asta! Cheers!

Editat de Flower-Power
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Flower-Power a spus:

Am văzut primele 6 minute mâine dimineata de la coafor vad restul, ce voiam sa iti zic..ai presupus greșit semn ca nu treci foarte des pe acolo eu fac drumul ala cel puțin o data pe luna. Sunt doua bretele de făcut dreapta, una care duce spre drumul către mare, drumul vechi, și alta care duce spre București. Trebuie sa estimezi mai bine viteza de deplasare a mașinii cu semnal dreapta ca să îți dai seama dacă vrea sa facă dreapta spre București sau spre mare. A franat cam brusc dar putea la fel de bine sa nu frâneze și sa te lovească. Bine ca nu s-a întâmplat asta! Cheers!

 

Esti exact pe traseul lui Northern Freja, dai sfaturi cand tu nu esti in stare sa tii bicla dreapta si cade peste tine. Probabilul ca inevitabilul se va produce imediat ce vei cumpara "miarul". :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v locked this topic
  • l.u.v unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...