littlekriminal Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 (editat) Drumul a fost lung, dar a meritat. Dragoste la prima vedere, cuplu exceptional pentru o motoreta de 675 cc. Sunetul demential, are o toba Remus cu silencer, care se aude exact cum trebuie, cred ca daca-i dau silencer-ul jos o sa-mi bubuie capu', asa ca-l tin deocamdata. Are manete scurte, nu prea ma impac bine cu ambreiajul, dar cred ca e treaba de obisnuinta. Altfel se simte ca o bicicleta de 10 kg, frane bunicele, cauciucul fata trebuie schimbat, deci nu m-am infipt prea sanato in ele. Pentru cine are asa ceva in gand, dar are dubii, aruncati dubiile si luati-o. Poate il face cineva pinned, cu speranta ca mai apar si altii. Editat Iunie 4, 2018 de littlekriminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Ce an este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Bravos!! Sa ai parte de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Felicitari, spor la distractie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iunie 4, 2018 Autor Share Postat Iunie 4, 2018 Merci! E 2006, prima generatie. Distractie all the way! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Frâne bunicele înseamnă slabe. Cu discurile alea China, nici n au cum sa fie altfel. Sa ai noroc de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iunie 4, 2018 Autor Share Postat Iunie 4, 2018 Sa fie! Da, de aia am zis bunicele )). Mai schimbam o placuta, un disc, fac eu om din neom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 frumoasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 4, 2018 Share Postat Iunie 4, 2018 Ti-ai luat motocicleta de moto2 ? )S-o stapanesti sanatos, Tizule ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Iunie 4, 2018 Autor Share Postat Iunie 4, 2018 Ha, da, mai trebuie s-o si stapanesc ca aia ), dar cu putin exercitiu, o sa fiu la 0.01 din ce pot ei Merci, tizule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Octombrie 1, 2018 Autor Share Postat Octombrie 1, 2018 (editat) Revin cu impresii dupa 4 luni de rupt gura. Motoreta asta mi-a depasit toate asteptarile din absolut toate punctele de vedere si inca se tine bine. Povestire amuzanta, am aici un MC, am zis sa intru in randu' lumii trecute de 30 si m-am facut membru acolo, ca aparent cluburile moto inseamna altceva pe meleagurile astea ))). In fine, doua bunaciuni pe la 25-26 de ani, una dintre ele detine un HP4, un H2 carbon etc, plm, si cica niste masini scumpe si frumoase, cealalta bunaciune cu CBR 500 nou si mai era parcat un Panigale V4 langa ele. Si cum stateam eu asa si salivam la ele (motociclete), noroc ca aveam berea in mana si ma mai salva un pic, vine unu' si ma intreaba daca e al meu H2-ul, zic "neaaaah", apoi ma intreaba daca Panigale e al meu, acealasi raspuns. Apoi ma intreaba daca am mers cu vreun Panigale, eu bag al treilea nu. Aici vine partea interesanta, omu' zice "si nu vrei sa mergi cu unu'?". Zic, ba baiatule, sunt la a doua bere, tu la a cata esti? )) Zice omu' "nu, boss, vorbesc serios, uite am si eu 899-le asta, ia cheile si du-te da o tura!" WTF???? Zic boss am si eu motoreta, uite ia tu cheile mele si eu pe ale tale si hai sa mergem. In doua minute eram deja pe 899 ))), am mers la o tura, omu' s-a oprit sa-mi zica ca pot sa-i dau blana, ca nu e problema, zic ah, ce bine, am mai baut si astea doua beri, sigur iese ceva frumos )). I-am dat inainte, motoreta mergea foarte bine, n-am ce sa zic, 2014, quick shifter, pozitia era extraordinar confortabila, ziceai ca e naked, dar fara niciun misto, ca putere si cum o livreaza mi s-a parut mai lesinata decat a mea, desi ma asteptam la o mega explozie, a fost cu mult sub asteptari. La un moment dat i-am dat o goneta amandoi si am fost intrecut de propria-mi motocicleta ))). Una peste alta frumoasa motoreta, poate dintre cele mai frumoase, dar la banii pe care i-am dat pe Triumph mi-as mai lua trei din astea decat un Panigale )). Editat Octombrie 1, 2018 de littlekriminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 Vezi ca is mai multe feluri de panigale. Si s ar putea sa regreti ce ai scris mai sus daca il si incerci pe cel care trebuie. Si spun asta din propria experienta;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 ps. Bere fara alcool, ca altfel o sa fii rastignit. Piei Satana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Octombrie 1, 2018 Autor Share Postat Octombrie 1, 2018 Bere fara alcool am gustat o singura data acum vreo 15 ani...cred, a fost prima si ultima oara cand am gustat. Da, pai de asta zic, sunt convins ca alea mari trebuie sa fie racheta, sau V4 la fel, dar 899-le asta V2 era chiar lesinat. Avea cuplu in ture joase, apoi lesina intre 5000 si 8000, apoi iti dadea un sut in poponeata (cam cum se simte la R6 2008, dar mai puternic) si apoi iar lesina. Chiar si pe total, atunci cand tragea, tot mi s-a parut mai slab decat 675. Repet, doar la treaba asta, altfel la frane si pozitie era departe. Nici nu pot sa-mi explic cum naiba e atat de mica si cand iti pui mainile pe ghidoane zici ca esti pe un 1200 GS (exagerez, evident, doar de dragul comparatiei), chiar nu inteleg cum au reusit. » Post actualizat in 01 Oct 2018 11:43Ah, ca sa nu mai zic ca cel mai mult m-a impresionat faptul cum a venit ala si dupa 45 de secunde de conversatie mi-a dat cheile la Panigale-le lui tipla si nici nu stia cum ma cheama si mai aveam si berea in mana:))) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 1, 2018 Share Postat Octombrie 1, 2018 Da, am inteles. Pe 1199 sa vezi cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat August 19, 2019 Autor Share Postat August 19, 2019 Un an si vreo doua luni dupa achizitie, motoreta e inca blanet. Nu a cazut nimic de pe ea, din ea, ce sa vezi, surpriza! Am fost prin Olanda, Belgia, Franta, UK destul de mult. In afara de ulei, filtru si cauciucuri n-a cerut nimic pana acum. Merg in fiecare zi cu ea la munca si inca nu mi-a disparut ranjetu' ala de pe fata la fiecare accelerare. De departe cea mai tare din clasa ei(dintre alea pe care le-am testat eu), iar cand zic asta ma refer ca bifeaza toate casutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Triumph scoate o Yamaha R1 2003 cu bord TFT si 25 cai in minus. Noul Daytona se vrea un soi de Agusta, exclusivista, rara. Pacat ca inginerii Triumph au ramas in secolul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat August 24, 2019 Share Postat August 24, 2019 În linkul de mai jos, cateva poze și detalii tehnice: https://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/triumph-daytona-moto2-765-limited-edition/ @Gixu.: Nu știu cum va fi pe stradă, dar prețul anunțat o pune în aceeași ligă cu italienii - 15 765 de sterline. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat August 24, 2019 Share Postat August 24, 2019 Motor de Speed Triple, cadru de Daytona 675, 126 cai ( :))) ) si pret premium pe baza numarului limitat de unitati produse. 16000 lire sunt cam 19000? Euro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat August 27, 2019 Autor Share Postat August 27, 2019 Cam pe la 19000 de ieuro, da. Ma gandesc si eu ca daca nu l-or fi platit pe Capirossi, motoreta chiar nu e de lasat. N-am mers pe Daytona mai nou decat al meu, ca sa fac diferenta, dar pentru o motoreta din 2006 se comporta extraordinar. Ma gandesc ca si daca l-au facut mai usor si mai manevrabil decat a fost in generatiile trecute, are frane si suspensii bune, mai arunci si un TC si un ABS, chiar ma gandesc ca e ceva aparte. Nu stiu acum vs. pret, dar motoreta sunt sigur ca e blanet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat August 27, 2019 Share Postat August 27, 2019 Mda, lumea se ferește ca cica e prea exotica. Circula o vorba, patru cilindri sunt cu unul prea mult si doi cu unul prea putin. Am o 2009 luata de virgina si am avut un 2010, identice ca motor si cadru doar ca a doua a fost din start pregătita pentru circuit. Pentru mine ca si începător / hobby / track days motocicleta ideala. Agila, zvelta si simpatica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat August 28, 2019 Autor Share Postat August 28, 2019 Da, eu n-am inteles treaba asta cu motocicleta exotica la Triumph. Nu costa vreo avere, nu are nu stiu ce tehnologie nemaipomenita, se face in Eu(deocamdata :))) ). Ce naiba e atat de exotic? (evident, nu pentru tine e intrebarea) In afara de franele slabe nu am ce sa-i reprosez, iar pentru o motoreta de 13 ani se comporta si arata exemplar. Problema stiu ca e la mine/noi, ca Romania pe piata moto e inexistenta, la fel si cultura. In afara de cativa care stiu cat de cat cu ce sa mananca, suntem 0 barat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat August 30, 2019 Share Postat August 30, 2019 Mie nu mi s-au parut slabe franele, alea de fabrica, pentru circuit i-am schimbat doar placutele si eram greu la peste 100 kg uscat si gol. La ultima iteratie a modelului inteleg ca, cadrul e cel de pe moto2. Cu toti clopoțeii si zurgalaii de pe ea pare ca face banii, pentru cineva care vrea o jucarie pentru pista si nu vrea rachete de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sanyes Postat Octombrie 4, 2019 Share Postat Octombrie 4, 2019 @Altair poti sa faci o comparatie intre daytona 675 si orice alt moto de 600? Ma tot bate gandul sa imi cumpar una pentru circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Octombrie 4, 2019 Share Postat Octombrie 4, 2019 Comparatia cea mai facila este data de caracteristicile motorului de trei cilindri, livrare lineara a puterii. E mai subtire in fara si mi se pare si mai usor de aplecat. Totodata nu m-a facut sa ma simt aiurea la 1.85 si peste 100 kg. Tot pentru circuit am luat-o (le-am luat si eu). Comparat cu oricare japoneze de 600, dezavantaj top power puțin mai jos in schimb motoare aproape indestructibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.