Sari la conținut
Z3US

Bmw R1200 GS

Postări Recomandate

Salut,

Imi caut un 1200 gs si printre altele am gasit un anunt care suna binisor, cu exceptia catorva aspecte:

 

1.grupul de 1200 rt este la fel cu cel de pe gs? nu difera rapoartele ?

2.cutia de viteze este aceeasi pana la modelul racit cu apa?

 

Cunoasteti careva motocicleta? (nu tin neaparat sa bat drumul din Cluj pana in Vaslui degeaba)

 

Anuntul este aici:

https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-r1200-gs-IDaPk8t.html

 

 


» Post actualizat in 05 Jun 2018 15:41

de fapt, dupa o cautare micuta, am gasit anuntul si pe forum

 

/index.php?/topic/752663-vand-bmw-r-1200gs/

post-69628-0-47417000-1528212881_thumb.jpg

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai am cartea de service intrucat nu mai am RT-ul.

Dar din ceea ce am gasit pe net, daca rapoartele la cutii sunt cam la fel, transmisia finala difera:

R1200RT este 2,62 :1

R1200GS este 2,91:1

 

Ceea ce este normal daca ne gandim ca RT-ul este de alergat pe sosea iar cu GS o iei mai usurel pe camp :).

 

Da si tu o cautare pe goagal: ''BMW .... final drive ratio'' si ''Gear ratio'' si afli exact cum sta treaba

 

Arata bine mobra.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai am cartea de service intrucat nu mai am RT-ul.

Dar din ceea ce am gasit pe net, daca rapoartele la cutii sunt cam la fel, transmisia finala difera:

R1200RT este 2,62 :1

R1200GS este 2,91:1

 

Destul de mare diferenta, au aceeasi dimensiune de roata pe spate?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Destul de mare diferenta, au aceeasi dimensiune de roata pe spate?

RT: 180/60-ZR17

GS: 150/70-R17

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai ideea este sa traga GS-ul bine pe coclauri.

 

Pentru asta se pot pune rapoarte mai scurte pe 1a si 2a. Ma rog, poate difera rapoartele din cutie.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am tot citit si m-am documentat, fata de varianta originala, are o scadere de turatie de aprox 150 rpm la 60mph, deci nu e mare diferenta

Iar din ce am gasit pe internet, 2.91 are raportul gs-ul racit cu apa, celalalt are 2,82; la rt raportul este intre 2.62 si 2.75 in functie de anul de fabricatie si echipare (politie, etc) nu am gasit date forte clare (am citit mai mult pe forumuri) dar ideea e ca pare a fi ok si cu grup de RT

 

Merci de ajutor!

Editat de Z3US

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am tot citit si m-am documentat, fata de varianta originala, are o scadere de turatie de aprox 150 rpm la 60mph, deci nu e mare diferenta

 

Diferenta este destul de mare chiar daca nu pare, la 120km/h ai 300 de ture in plus iar la 150km/h ai 450 de ture in plus. Totusi sa nu uitam ca sunt motociclete cu utilizari diferite si nu cred ca cei de la BMW au ales rapoarte aiurea. Alegera rapoartelor optime este o chestie care cere ceva munca (testari lungi).

Editat de petre81.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil grupul ala l-a gasit cand a crapat al lui, nu cred ca a fost gandit ca upgrade.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Probabil grupul ala l-a gasit cand a crapat al lui, nu cred ca a fost gandit ca upgrade.

poate face careva o fapta buna si intra pe anuntul celalalt sa intrebe ce e cu grupul schimbat, ca lui @OP cred ca ii este rusine sau ceva de genul, nu prea ma prind

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe grupul de RT nu poate fii montata aripa spate de GS,decat inventand o prindere neeficienta care poate provoca neplaceri. Fantele de ABS de pe pinionul din grup difera .Senzorul de ABS deasemenea este diferit.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa fii foarte... optimist... ca sa dai aproape 6000€ pe tigaia aia obosita.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta este destul de mare chiar daca nu pare, la 120km/h ai 300 de ture in plus iar la 150km/h ai 450 de ture in plus. Totusi sa nu uitam ca sunt motociclete cu utilizari diferite si nu cred ca cei de la BMW au ales rapoarte aiurea. Alegera rapoartelor optime este o chestie care cere ceva munca (testari lungi).

Schimbarea rapoartelor nu este aceeasi chestie cu inlocuirea pinioanelor la mobrele cu lant? se practica foarte des si fara probleme

Daca nu este o diferenta majora, nu este o problema.

poate face careva o fapta buna si intra pe anuntul celalalt sa intrebe ce e cu grupul schimbat, ca lui @OP cred ca ii este rusine sau ceva de genul, nu prea ma prind

Am vorbit cu vanzatorul pe tema asta, el asa a cumparat-o, nu stie motivul exact, mai mult exprimarea din anunt este preluata de la proprietarul anterior lui.

Pe grupul de RT nu poate fii montata aripa spate de GS,decat inventand o prindere neeficienta care poate provoca neplaceri. Fantele de ABS de pe pinionul din grup difera .Senzorul de ABS deasemenea este diferit.

Aspectul asta nu il stiam, tocmai de aceea am deschis acest topic.

Multumesc pentru ajutor!

Trebuie sa fii foarte... optimist... ca sa dai aproape 6000€ pe tigaia aia obosita.

Esti in cunostinta de cauza sau vorbesti doar asa ca asa simti?

Ai vazut motocicleta?

» Post actualizat in 07 Jun 2018 07:16

In alta ordine de idei, pentru mine nu mai are nici o importanta pentru ca am luat deja alta mobra si nu am mai fost sa o vad aceea.

Toate cele bune!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Schimbarea rapoartelor nu este aceeasi chestie cu inlocuirea pinioanelor la mobrele cu lant? se practica foarte des si fara probleme

Daca nu este o diferenta majora, nu este o problema.

 

De regula rapoartele de transmisie standard au cel mai bun compromis intre turatie, consum, demaraj, samd. Orice schimbare de rapoarte daca este facuta fara cap creaza probleme.

Editat de petre81.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

E fapt demonstrat ca injinerii de la fabricile de mobre habar n-au!

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

clar, si evident au mai putin cap ca petre81punct

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

clar, si evident au mai putin cap ca petre81punct

 

Au mai putin cap ca mine dar in mod sigur au mai mult cap ca tine.

Editat de petre81.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De regula rapoartele de transmisie standard au cel mai bun compromis intre turatie, consum, demaraj, samd. Orice schimbare de rapoarte daca este facuta fara cap creaza probleme.

pai sunt acelasi rapoarte ca pe o alta motoreta de serie.... ce poate fi asa rau la ele?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pai sunt acelasi rapoarte ca pe o alta motoreta de serie.... ce poate fi asa rau la ele?

 

Tu n-ai inteles discutia si concluziile, pwla mea, nu te ajuta creierul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×