Emotion Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 Salut baieti, Sunt proaspat posesor a unei Honda Shadow 600 din 1996. O am de doua saptamani dar abia in dimineata asta cand am atins cilindri sa vad daca s-a incalzit motorul am observat ca cilindrul fata se incalzeste mult mai lent decat cel spate. Am scos fisele de la bujiile cilindrului fata (2 la numar) si motocicleta merge la fel ca inainte deci am ajuns la concluzia ca in cilindrul 1 nu exista aprindere ... scanteie am pe ambele fise (nu am scos inca bujiile), nu scoate fum de nici o culoare dar cu toate ca nu aprinde undeva la 4-5 secunde apar rateuri in toba cilindrului respectiv. Sa fie bujiile (amandoua in acelasi timp?) ? . E prima oara cand calaresc un v2 si spre rusinea mea nu mi-am dat seama in cei 1200 km facuti in astea 2 saptamani. Si ps. De ce sunt 2 bujii pe fiecare cilindru ? stie cineva sa imi explice rolul lor? Ce verificari ar fi bine sa fac in continuare ? compresie ? distributie? ... motorul nu scoate fum, nu papa ulei, nu bate nimic prin el ... miroase a benzina nearsa si apar rateurile ... ceea ce e normal dat fiind faptul ca nu aprinde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Iulie 3, 2018 Share Postat Iulie 3, 2018 Salut. Cred ca ai prea multa benzina pe cilindrul fata. Scoate bujiile si vezi daca sunt ude precum si starea lor. Probabil trebuie sa le înlocuiești. Daca bujiile sunt ude e clar. In fine, trebuie văzut de ce s-au umezit, poate nu a dat scânteie câteva secunde sau ai un amestec dereglat. Posibila cauza asa 'la ghici': CDI-ul de la cilindrul fata. Ti-a taiat aprinderea un pic si s-au umezit bujiile. Sunt 2 pt o aprindere mai eficienta. Dar nu stiu cum ai reusit sa mergi atat de mult cu ea, in mod normal de abia ar sta pornita intr-un singur cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Iulie 3, 2018 Autor Share Postat Iulie 3, 2018 Asta ma așteptăm și eu... Sa facă ca naiba când scot fisele la un cilindru... Le-am scos pe amândouă și am făcut o plimbări a fără curent pe cilindru 1... Nici cea mai mica diferența... Îmi făceam eu griji ca e leneșă... Dar am zis ca deh... Cruiser... Mai greu, mai puturos fata de ce am avut... Totuși ma miram unde e cuplul ala de v2 când eu abia plecam la semafor odată cu mașinile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Scotand fisele si mergand asa e calea sigura spre a buli bobina. Bine, acum daca ea merge intr-un cilindru de mult poate nu se mai pune... Daca ajunge benzina in cilindrul ala si nu se aprinde o parte se duce in ulei si fwte si ungerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Salut, Are 2 bujii pentru a realiza aprinderea amestecului carburant (aer+benzina) mai repede. Verifica in ordinea aceasta: 1. Uleiul sa nu miroasa a benzina ca omori motorul. 2. Schimba cele 4 bujii 3. Verifica scanteia cu cate o bujie scoasa dar pusa in fisa si atinsa de o masa (metalul motorului)... vezi ca arcul sa fie identic la toate cele 4. 4. Daca pe un cilindru nu ai deloc scanteie verifica bobina si apoi CDI-ul. 5. Daca toate 4 bujiile au scanteie puternica, verifica compresia 6. Daca compresia e buna, curata si verifica carburatoarele. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Poate te ajuta manualul de service: http://www.vt600vlx.com/VLX%20VT600%2088-89%2091-96%20Service%20Manual%2061MR107.pdf La paginile 246-254 din fisier ai sistemul de aprindere. La pag 248 ai un tabel cu datele tehnice ale sistemului de aprindere. Gasesti si valorile necesare ca sa poti verifica bobinele. Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Eu cred că degeaba îi recomandați - de exemplu să verifice CDI-ul - dacă omul întreabă de ce are 2 bujii. S-ar putea să nu aibă sculele și priceperea necesară. Sau distribuția, compresia...sau alte alea...Cel mai bine ar fi să îl îndrumați către un mecanic sau un service. Altfel, e ok, sfaturile sunt binevenite și o dată și-o dată trebuie să începi de undeva să înveți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Iarna asta o mai porneam si eu pe a mea si un cilindru s a hotarat sa ma lase. Am auzitt dupa sunet ca era ceva dubios, insa dupa ce m am urcat pe ea si am facut 30 de m mi am dat seama care era problema. Nu stiu cum ai rezistat efectiv sa mergi cu ea asa cand sigur mergea mai prost ca un scuter si suna si ca p**a. La mine s a rezolvat cu bujiile... Daca nu rea esti sigur de ce faci cheama pe cineva cu experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Berevoescu Mihai Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Acu' nu ca eu m-as pricepe, da intreb pt un prieten... Nu cumva trebuie sa existe si amestec corespunzator in cilindrul ala ca sa se produca aprinderea? Adica, sincer, in 1000 de km facuti, daca ar fi venit benzina si in cilindrul ala, la un consum de 4%, ar fi doua galeti de benzina care au trecut pe acolo nearsa. Iar rezultatul ar trebui (cred) sa se vada si in baia de ulei. La fel: un rateu in toba la cateva secunde iarasi mi se pare suspect. Cred ca daca amestecul ar fi corect ar trebui sa pocneasca in evacuare de ti-ar fi si rusine sa mai mergi cu ea. In fine; parerea mea e sa arunci un ochi si la carburator, filtru de benzina infundat, furtun gatuit sau orice ar putea intrerupe fluxul de benzina catre cilindrul ala, ca presupun ca are 2 carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Iulie 4, 2018 Autor Share Postat Iulie 4, 2018 Salut. Acum vin din garaj ... am schimbat bujiile ... toate au scanteie ... se observa o usoara imbunatatire ... in sensul ca rateurile apar mai des si cilindru in ture pare sa arda ... la relanti e problema ... daca o pornesc la relanti si nu o turez deloc cilindru fata ramane rece ... bujiile vechi erau curate, nu erau umede si aveau scanteie puternica. Uleiul nu miroase a benzina si nici nu e subtiat sau schimbat la culoare (are 1000 km) .... tobele sunt uscate ... fum nu scoate ... Se pare ca problema este doar la relanti si la turatie mica. Motorul are un singur carburator si din ce am gasit eu un singur surub pentru amestec. Luni merg sa verific carburatorul si sper sa reusesc sa fac si un test de compresie. Azi cand am luat bujiile la service mi-au zis ca ele sunt cu siguranta - nu era asta cauza. La 2 cilindri cu un singur carburator exista reglaje pe fiecare cilindru in parte ? Revin cu detalii daca ii dau de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Salut, Nu exista reglaje specifice la carburetor doar pentru un cilindru. In cazul acesta trebuie vazute urmatoarele aspect: 1. Mansonul de cauciuc care face legatura intre carburetor si chiulase --> Sa nu fie slabit sau spart 2. Compresia cilindrului in cauza 3. Reglajul colbutorilor Cati km are motorul? Tine-ne la current. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Iulie 4, 2018 Autor Share Postat Iulie 4, 2018 Motorul are 49 000 km ... a venit cu carte service si fiecare factura itp / revizii in care se precizeaza numarul de km la acel moment deci tin sa cred ca sunt cat se poate de reali ... » Post actualizat in 04 Jul 2018 19:18daca ar fi compresia slaba nu ar avea si alte simptome ? ... fum ? benzina in ulei ? bujii afumate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Motorul are 49 000 km ... a venit cu carte service si fiecare factura itp / revizii in care se precizeaza numarul de km la acel moment deci tin sa cred ca sunt cat se poate de reali ... » Post actualizat in 04 Jul 2018 19:18 daca ar fi compresia slaba nu ar avea si alte simptome ? ... fum ? benzina in ulei ? bujii afumate ? pe tine de fapt ce te deranjeaza la motocicleta? intrerupe, consuma mult, nu trage? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Iulie 4, 2018 Autor Share Postat Iulie 4, 2018 consumul nu l-am facut sa stiu daca ia mai mult decat normal .... motorul nu merge rotund deloc ... trage doar cand are el chef ... pe acceleratie se simte cand aprinde si cilindru fata, in rest abia depasesc un 70km/h si cuplul cam lipseste ... motorul vibreaza, are momente cand o ia razna din punctul asta de vedere. Mici rateuri pe toba la cilindru fata la fiecare 3-4 secunde si miros puternic de benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Daca da rateuri si toba ar trebui sa fie varza. Hai s-o luam pe rand, inainte ziceai ca e puturoasa ca merge doar intr-un cilindru, acum spui ca numai la relanti ar fi priblema, dar in mers autoaprinderile din toba crezi ca denota o functionare normala a motorului? Ai postat intre timp, e clar ca ai pe toata plaja de turatie probleme, 70km/h denota ca nici celalalt cilindru nu e ok, motorul meu e v2 de 400, la 30km de casa mi s-a desfacut contactul de la bobina de inductie fata, 2 carburatoare, rateuri cat cuprinde, toba galbena-negru dar tot mi-a mers100km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 consumul nu l-am facut sa stiu daca ia mai mult decat normal .... motorul nu merge rotund deloc ... trage doar cand are el chef ... pe acceleratie se simte cand aprinde si cilindru fata, in rest abia depasesc un 70km/h si cuplul cam lipseste ... motorul vibreaza, are momente cand o ia razna din punctul asta de vedere. Mici rateuri pe toba la cilindru fata la fiecare 3-4 secunde si miros puternic de benzina Du-te frumos la un mecanic la un mecanic sa-ti faca o revizie de carburator, aprindere, filtre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 trebuie reglate/ sincronizate carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 (editat) "Orice prost "stie" ca e "un carburator" Nu toti inteleg totusi de ce sunt 2 ?!! Editat Iulie 5, 2018 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 pe om il inteleg ca e incepator si nu se pricepe. macar intreaba . dar TU esti gramada motorul are 2 carburatoare intr-un corp comun . fiecare carburator are surub de amestec iar surubul de sincron este si el la vedere . du-te cu domnul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 @Emotion Vezi ca la pagina 4-8 din manualul pe care ti l-am trimis gasesti sistemul de alimentare cu carburant. Ai acolo toate informatile despre reglaj. Printre alte suruburi de reglaj (sunt mai multe decat unul) ai si unul pentru sincronizare. Zice in carte cum sa il reglezi (pag 4-14). @Robyb asa este are carburatorul ca Magazinul Victoria: doua intr-unul singur . In manual are un desen explodat la pagina 4-10 unde se vad cele 2 carburatoare, desi unul dintre ele nu este explodat. Oricum nu inteleg de ce trebuie va ''prostiti''. Omul a cerut sa il ajutam. Este la inceput de drum. Daca avem cu ce sa il ajutam o facem, daca nu ii spunem pas si gata. Daca nu se pricepe sau nu are cu ce dar doreste sa isi bage nasul in motor este problema lui. Ori invata ori merge la mecanic. » Post actualizat in 05 Jul 2018 08:36VT600 a avut si varianta cu 1 carburator. Acuma daca tu stii din fata tastaturii mai bine ca el care il are in fata... Corect dar modelul 1996 a avut 2 carburatoare. https://www.bikebandit.com/oem-parts/1996-honda-shadow-vlx-600-vt600c-carburetor-components/o/m151481sch40879 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 VT600 a avut si varianta cu 1 carburator. Acuma daca tu stii din fata tastaturii mai bine ca el care il are in fata... aparent DA , sa nu mai zic de tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Iulie 5, 2018 Share Postat Iulie 5, 2018 Deci... desfacut carburatorul dublu, curatat, verificat O-ring-uri, membrane, garnituri si reglat... si este ca noua. Incerca totusi sa ii masori si compresia la rece pe ambii cilindrii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emotion Postat Iulie 5, 2018 Autor Share Postat Iulie 5, 2018 S-a rezolvat problema. Am cumpărat manometru sa scap de paranoia ca ar fi bulit motorul. Compresia e buna 13.5 fata 13,2 spate... Ceva mai mare la rece decât specifica manualul. Am dat jos carburatorul, singurul care l-am găsit contrar a ce zic unii l-am făcut bucăți/spalat/suflat, la fel și filtru aer cu tot circuitul lui și problema s-a rezolvat. Știu ca în manual zice ca ar fi doua carburatoare dar unul nu îl găsesc nici măcar în coburi... La fel cum gugleu zice ca vt600 din 96 ar avea 4 viteze dar de vreo 3-4 ori am reușit sa dau și a 5a... Dacă tot suntem aici, ceva soluții în caz de pana la gumele cu camera? Ma pregătesc sa plec în concediu. Pe tubeless am reușit sa culeg un cui în primii 50km de concediu . S-a rezolvat cu șnur fără bătaie de cap. La spițate ce opțiuni ar fi?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 Topic separat, evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Iulie 6, 2018 Share Postat Iulie 6, 2018 Pe tubeless am reușit sa culeg un cui în primii 50km de concediu . S-a rezolvat cu șnur fără bătaie de cap. La spițate ce opțiuni ar fi?? S-a mai discutat, vezi aici : /index.php?/topic/725474-etansare-janta-cu-spite/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.