Sari la conținut

Platforma V-Twin - Cafe Racer.


Fiziflash
 Share

Postări Recomandate

Am vreo 3 ani de cand arde mocnit in mine, iar de vreo doua luni cu flacara dorinta de a-mi face/ cumpara inca un motor.

 

Nu sunt impatimit cafe racer, insa imi plac la nebunie motocicletele cu V-twin (Ex Chopper) cu semighidoane, furca USD, etrieri radiali, profil drept, deci destul de propriu spus cafe racer.

 

Am o slabiciune pentru CX500, insa nu ma vad facand asa ceva.

 

In schimb mi-as dori un proiect in genul celor facute pe Yamaha Virago (Atasez vreo doua poze). Modul cum arata propulsorul, separat parca de partea "finisata" rezervor - sea.

 

Intrebarea este ce platforme ar fi cu V-twin mai potrivite pentru a obtine ce imi doresc eu, si care sa aiba raportul efort/rezultat cel mai bun.

post-9511-0-13072000-1532075058_thumb.jpg

post-9511-0-01775200-1532075063_thumb.jpg

post-9511-0-33971900-1532075068_thumb.jpg

post-9511-0-20720400-1532075073_thumb.jpg

post-9511-0-43246900-1532075078_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Revere e interesant din propunerea ta.

 

Am uitat sa specific. La virago imi place iarasi foarte mult ca propulsorul este foarte expus, separat parca de restul motocicletei.

Poate si faptul ca e racit pe aer ajuta la crearea acestui "efect" ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si optiuni de customizare si support oferit de aftermarket,nimic nu bate platforma Sportster!Asta daca vrei sa faci ceva calumea! Nici Monsterul nu e rau! Poti sa faci ceva gen Sport 1000. Bani sa ai! Ntv-ul mi se pare gretos :)))

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea este ce platforme ar fi cu V-twin mai potrivite pentru a obtine ce imi doresc eu, si care sa aiba raportul efort/rezultat cel mai bun.

Moto Guzzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit rezervorul. E 250 euro unul nou.

 

Toate propunerile au "ceva" al lor insa momentan tot Virago imi place cel mai mult. "Separea" motorului fata de restul agregatului este deosebita. Nu am mai vazut la nici un model efectul acesta. Dar mai studiez.

 

Am vazut ca-s rare cele de 1200. De 750 se gasesc multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine ma obsedeaza modelul asta :)

Rezervorul folosit de obicei e Benelli mojave dar am vazut multe proiecte unde au folosit cu succes rezervorul stock de Virago, dar mai ridicat. Adica, partea dinspre sa e ridicata. Arata foarte bine. In poza 5 este rezervorul original daca nu ma insel.

Modelele de Virago care se preteaza la asa ceva sunt 750,920, 1000(parca Trx1) si 1100. 525 are alt cadru si in plus e foarte lent. Nu mai stiu exact, dar parca cele de la 920 in sus, primii ani, parca 84 si 85 au avut transmisie pe lant si un singur amortizor spate ceea ce usura foarte mult treaba. Daca iei una pe cardan, nu prea ai loc sa ii pui roata mai lata de 150-160 si cu 2 amortizoare laterale arata urat si e si mai greu sa ii pui alta bascula. Furca USD mergea de pe ceva R1/R6 cu adaptari daca nu ma insel doar la jugul superior.

Oricum, la noi iti va fi aproape imposibil sa gasesti un 920-1100 din primii ani si la un pret accesibil.

Editat de dan.c.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa vad ca nu sunt singurul cu piticul pus pe Virago.

 

Intr-adevar sunt ani in care amortizorul era central pus pe spate. Ca si capacitate cilindrica nici nu ma gandesc la ceva sub 750.

 

Am vazut pe olx unul in Botosani, as putea da o fuga saptamana viitoare sa vad despre ce e vorba.

 

Nu stiu ce probleme specifice au virago, si al ce sa ma uit. Dar nici nu merg momentan cu banii la mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi aduc aminte doar de ceva probleme pe partea de pornire (sprag clutch-ul). Dar, la o moto asa veche...

Lasa un link cu aia din Botosani, am cautat dar nu am gasit nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda shadow s-ar potrivi oare ?

 

ala eu zic ca mere mai mult spre custom/chopper ...

 

un cafeu nu vad sa fie foarte greu de facut, iei un japo sau italiana si-o chelesti...

merg bine si honda cb-urile si chiar si vitezane de/carenate :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu il mai vad cel din botosani. Probabil o fi vandut-o ca avea pret bun (sub 200 euro).

 

Asta din Timisoara e misto:

https://www.olx.ro/oferta/pret-valabil-pana-23-07-vand-yamaha-virago-xv-750-special-IDbid6s.html#bbc1aec6e1

Editat de Fiziflash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Eu am un virago de 750 din '95 modificat , dar dintr-un model mai nou decat cele din pozele puse de tine si sunt foarte multumit de ea .

Singurul lucru care-mi lipseste la ea este a 6-a ptr drumuri mai lungi , in rest daca respecti schimburile si-i dai benzina buna nu te dezamageste .

Asa arata initial : post-54016-0-85129900-1532329577_thumb.jpgpost-54016-0-56265700-1532329614_thumb.jpg
Asa arata in momentul asta : post-54016-0-30176400-1532329743_thumb.png
Oricand , in maxim 30 min pot trece de la cafe racer post-54016-0-25368300-1532330109_thumb.jpg la nu stiu cum as putea s-o cataloghez acum post-54016-0-38887300-1532330257_thumb.jpeg post-54016-0-39165800-1532331097_thumb.jpeg
Nu trebuie decat sa-i schimb saua , sa-i pun semighidoanele si sa-i montez comenzile pe semighidoane ......
Oricum ptr plimbari mai lungi este mai relaxant de condus cu ghidon decat cu semighidoane :peace:
Editat de dany_nos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O stiu dany, a ta m-a imbolnavit cand am vazut-o acum cam un an pe facebook ai postat-o.

 

Apoi parca inca odata cu un anunt de vanzare la un CB sau GS.

 

Spune-mi te rog cam cat te-au ajuns modificarile, si cat este de manevrabila?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:peace: Da , fostul gs500 al sotiei post-54016-0-27846200-1532342159_thumb.jpgpost-54016-0-10232600-1532342145_thumb.jpg

Costul motocicletei 2500 E + modificarile ulterioare care au depasit cu ceva asteptarile initiale ...

Ca si manevrabilitate este cu totul alta mancare de peste , suspensiile si frana fata sunt net superioare fata de ce a avut initial .

Per total cu muuult mai bine fata de modelul de baza , un pic mai rau este atunci cand vreau sa ma fac gentleman si pun semighidoanele :bigstar: odata puse merg mai mult in gheare decat pe ea , dar asta se intampla din ce in ce mai rar ....

Singurul lucru ramas ineficient este frana spate care a ramas la fel de proasta ca si inainte .

La ITP a trebuit sa strang aproape la maxim surubul de la tambur ptr a avea frana ok . post-54016-0-99593300-1532342124_thumb.jpeg

Ai numarul meu in caz ca vrei un sfat sau ceva ajutor .... sau cine stie , poate vrei sa faci o oferta serioasa la a mea :)

De craciun visez sa tai un Warrior in loc de porc .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ducati SS (99-07). Destul de ieftin la achiziție, mecanică simplă și fiabilă, poziție nativă de cafe-racer, semighidoane, injecție, suspensii și frâne bune. Se poate modifica în funcție de buget.

 

De la ieftin...

 

Kaspeed-Custom-Motorcyles-Ducati-750-SS-

 

...la mai scump:

 

Benjies-Ducati-Cafe-Racer-1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...