Fiziflash Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Am vreo 3 ani de cand arde mocnit in mine, iar de vreo doua luni cu flacara dorinta de a-mi face/ cumpara inca un motor. Nu sunt impatimit cafe racer, insa imi plac la nebunie motocicletele cu V-twin (Ex Chopper) cu semighidoane, furca USD, etrieri radiali, profil drept, deci destul de propriu spus cafe racer. Am o slabiciune pentru CX500, insa nu ma vad facand asa ceva. In schimb mi-as dori un proiect in genul celor facute pe Yamaha Virago (Atasez vreo doua poze). Modul cum arata propulsorul, separat parca de partea "finisata" rezervor - sea. Intrebarea este ce platforme ar fi cu V-twin mai potrivite pentru a obtine ce imi doresc eu, si care sa aiba raportul efort/rezultat cel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Ducati Monster SUzuki SVHonda NTV Revere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iulie 20, 2018 Autor Share Postat Iulie 20, 2018 Revere e interesant din propunerea ta. Am uitat sa specific. La virago imi place iarasi foarte mult ca propulsorul este foarte expus, separat parca de restul motocicletei. Poate si faptul ca e racit pe aer ajuta la crearea acestui "efect" ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 (editat) Ca si optiuni de customizare si support oferit de aftermarket,nimic nu bate platforma Sportster!Asta daca vrei sa faci ceva calumea! Nici Monsterul nu e rau! Poti sa faci ceva gen Sport 1000. Bani sa ai! Ntv-ul mi se pare gretos )) Editat Iulie 20, 2018 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Honda shadow s-ar potrivi oare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Cx500 este foarte ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Intrebarea este ce platforme ar fi cu V-twin mai potrivite pentru a obtine ce imi doresc eu, si care sa aiba raportul efort/rezultat cel mai bun. Moto Guzzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 SV 650? Fiabil ieftin si bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iulie 20, 2018 Share Postat Iulie 20, 2018 Una ca și cea din poza nr 3 sau 5 este chiar faina. Oare unde s ar găsi așa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iulie 20, 2018 Autor Share Postat Iulie 20, 2018 Am gasit rezervorul. E 250 euro unul nou. Toate propunerile au "ceva" al lor insa momentan tot Virago imi place cel mai mult. "Separea" motorului fata de restul agregatului este deosebita. Nu am mai vazut la nici un model efectul acesta. Dar mai studiez. Am vazut ca-s rare cele de 1200. De 750 se gasesc multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 21, 2018 Share Postat Iulie 21, 2018 (editat) Si pe mine ma obsedeaza modelul asta Rezervorul folosit de obicei e Benelli mojave dar am vazut multe proiecte unde au folosit cu succes rezervorul stock de Virago, dar mai ridicat. Adica, partea dinspre sa e ridicata. Arata foarte bine. In poza 5 este rezervorul original daca nu ma insel. Modelele de Virago care se preteaza la asa ceva sunt 750,920, 1000(parca Trx1) si 1100. 525 are alt cadru si in plus e foarte lent. Nu mai stiu exact, dar parca cele de la 920 in sus, primii ani, parca 84 si 85 au avut transmisie pe lant si un singur amortizor spate ceea ce usura foarte mult treaba. Daca iei una pe cardan, nu prea ai loc sa ii pui roata mai lata de 150-160 si cu 2 amortizoare laterale arata urat si e si mai greu sa ii pui alta bascula. Furca USD mergea de pe ceva R1/R6 cu adaptari daca nu ma insel doar la jugul superior. Oricum, la noi iti va fi aproape imposibil sa gasesti un 920-1100 din primii ani si la un pret accesibil. Editat Iulie 21, 2018 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iulie 21, 2018 Autor Share Postat Iulie 21, 2018 Ma bucur sa vad ca nu sunt singurul cu piticul pus pe Virago. Intr-adevar sunt ani in care amortizorul era central pus pe spate. Ca si capacitate cilindrica nici nu ma gandesc la ceva sub 750. Am vazut pe olx unul in Botosani, as putea da o fuga saptamana viitoare sa vad despre ce e vorba. Nu stiu ce probleme specifice au virago, si al ce sa ma uit. Dar nici nu merg momentan cu banii la mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iulie 21, 2018 Share Postat Iulie 21, 2018 Imi aduc aminte doar de ceva probleme pe partea de pornire (sprag clutch-ul). Dar, la o moto asa veche... Lasa un link cu aia din Botosani, am cautat dar nu am gasit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iulie 22, 2018 Share Postat Iulie 22, 2018 Honda shadow s-ar potrivi oare ? ala eu zic ca mere mai mult spre custom/chopper ... un cafeu nu vad sa fie foarte greu de facut, iei un japo sau italiana si-o chelesti... merg bine si honda cb-urile si chiar si vitezane de/carenate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iulie 22, 2018 Autor Share Postat Iulie 22, 2018 (editat) Nu il mai vad cel din botosani. Probabil o fi vandut-o ca avea pret bun (sub 200 euro). Asta din Timisoara e misto: https://www.olx.ro/oferta/pret-valabil-pana-23-07-vand-yamaha-virago-xv-750-special-IDbid6s.html#bbc1aec6e1 Editat Iulie 22, 2018 de Fiziflash Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 (editat) Salutare Eu am un virago de 750 din '95 modificat , dar dintr-un model mai nou decat cele din pozele puse de tine si sunt foarte multumit de ea . Singurul lucru care-mi lipseste la ea este a 6-a ptr drumuri mai lungi , in rest daca respecti schimburile si-i dai benzina buna nu te dezamageste . Asa arata initial : Asa arata in momentul asta : Oricand , in maxim 30 min pot trece de la cafe racer la nu stiu cum as putea s-o cataloghez acum Nu trebuie decat sa-i schimb saua , sa-i pun semighidoanele si sa-i montez comenzile pe semighidoane ...... Oricum ptr plimbari mai lungi este mai relaxant de condus cu ghidon decat cu semighidoane Editat Iulie 23, 2018 de dany_nos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Iulie 23, 2018 Autor Share Postat Iulie 23, 2018 O stiu dany, a ta m-a imbolnavit cand am vazut-o acum cam un an pe facebook ai postat-o. Apoi parca inca odata cu un anunt de vanzare la un CB sau GS. Spune-mi te rog cam cat te-au ajuns modificarile, si cat este de manevrabila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Iulie 23, 2018 Share Postat Iulie 23, 2018 Da , fostul gs500 al sotiei Costul motocicletei 2500 E + modificarile ulterioare care au depasit cu ceva asteptarile initiale ... Ca si manevrabilitate este cu totul alta mancare de peste , suspensiile si frana fata sunt net superioare fata de ce a avut initial . Per total cu muuult mai bine fata de modelul de baza , un pic mai rau este atunci cand vreau sa ma fac gentleman si pun semighidoanele odata puse merg mai mult in gheare decat pe ea , dar asta se intampla din ce in ce mai rar .... Singurul lucru ramas ineficient este frana spate care a ramas la fel de proasta ca si inainte . La ITP a trebuit sa strang aproape la maxim surubul de la tambur ptr a avea frana ok . Ai numarul meu in caz ca vrei un sfat sau ceva ajutor .... sau cine stie , poate vrei sa faci o oferta serioasa la a mea De craciun visez sa tai un Warrior in loc de porc ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Iulie 25, 2018 Share Postat Iulie 25, 2018 un CX 500 frumos si un harley sportster la curu gol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iulie 25, 2018 Share Postat Iulie 25, 2018 Turbo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 25, 2018 Share Postat Iulie 25, 2018 Ducati SS (99-07). Destul de ieftin la achiziție, mecanică simplă și fiabilă, poziție nativă de cafe-racer, semighidoane, injecție, suspensii și frâne bune. Se poate modifica în funcție de buget. De la ieftin... ...la mai scump: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 25, 2018 Share Postat Iulie 25, 2018 (editat) Turbo asta din poza n-are Editat Iulie 25, 2018 de 1xu1xf1xu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iulie 25, 2018 Share Postat Iulie 25, 2018 Cea din poza doi postata de bullet, nu e turbo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 25, 2018 Share Postat Iulie 25, 2018 Cea din poza doi postata de bullet, nu e turbo? nope evacuarea este libera.... cu turbo arata asa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iulie 25, 2018 Share Postat Iulie 25, 2018 Am înțeles toate s faine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.