Sari la conținut

Fum albastru cu miros benzina suzuki gs 500 f 2007


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca uleiul a fost diluat bine cu benzina (din carburator curge in cilindru si ajunge in ulei) atunci s-a futu.t tot in el. Presupun ca este o mobra ieftina in care nu vrei sa bagi 1000€ fara garantie, deci poti lua in calcul achizitia unui motor care nu consuma ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am patit chestia asta cu un Bandit, am bagat ulei pana la nivel dar nu am luat in calcul ce a mai ramas in radiator. Am pornit, am incalzit motorul, oprit, verificat nivel, tutto bene, parcat si noapte buna, a doua zi, ulei peste nivel si fum. Am dat afara cateva sute de ml, pana la nivel si a disparut fumul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am verificat de 15 ori uleiul , tot acelasi nivel , in fiecare saptamana in verific dar problema e ca nu am mers cu ea, am facut 15km de cand am completat ulei. si tot la acelasi nivel si masurat eu stand pe motor tinandul drept , cu motorul complet rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Testul se face cu baterie de masina si cabluri groase, de preferat fara carburatoare, filtru de aer, etc.

 

Testul de compresie e oricum relativ, depinde de ce ulei e in motor si cat a trecut de la ultima pornire, complementar se face si “leakdown”, unul masoara ce compresie produce motorul, celalalt cat pierde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca nu foarte mult... insa nu am citit sa fi fost golite carburatoarele inainte de masuratoare si nici ca bateria sa fi fost incarcata la maximum ulterior. Presupun ca macar bujiile au fost scoase din ambii cilindri...

 

Compresie in parametri nu inseamna neparat si ca motorul este in parametri, depozite de calamina in capetele pistoanelor sau in chiuloasa pot masca uzurile segmentilor si/sau etansarea supapelor.

 

In fine, ce vreau sa spun e ca avand in vedere ca este vorba despre un motor a carui istorie nu se cunoaste este nevoie de o verificare mai temeinica pentru a afla sursa consumului de ulei. Inspectia si masurarea segmentilor si canalelor, etanseitatea supapelor, semeringurilor, etc... si nu in ultimul rand, uzura cilindrilor si a pistoanelor. Altfel... las-o-asa ca merge!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand or masca depunerile de calamina mai ales neetanseitatea supapelor ma las de meserie si dau la medicina! Iar pe la supape/scaune nu consuma ulei. Si de ce ar trebui golit carburatorul?!?

In rest CHIU-LA-SA!!!

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La valori de compresie pe care le a măsurat nu mai vad rostul de discuții de baterie, cat de cald era afara, samd. Doar daca erau mici mai merita săpat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand or masca depunerile de calamina mai ales neetanseitatea supapelor ma las de meserie si dau la medicina! Iar pe la supape/scaune nu consuma ulei. Si de ce ar trebui golit carburatorul?!?

In rest CHIU-LA-SA!!!

 

Depunerile de calamina micsoreaza volumul camerei de ardere si cresc valorile (masurate) ale compresiei. Carburatorul ar trebui golit pentru ca benzina trasa in cilindru poate altera masuratorile. Nu stiu ce meserie ai dar cu siguranta nu esti medic... altfel ai sti ca etanseitatea segmentilor este realizata de catre aerul care patrunde prin canal in spatele acestora si ii impinge inspre peretii cilindrului.

» Post actualizat in 02 Oct 2018 11:31

P.S. CHIU-LOA-SA!!! Asa am auzit la tata... asa o sa-i zic toata viata! VI-BRO-CHEN!!! Nah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...