crysssz Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 ok...ms mult...dau o br cu prima ocazie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionut007 Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 cu motoare japoneze in vama este intr-adevar problema. eu am adus o honda, cu certificat eur1, cu declaratie de la honda italia cum ca moto al meu e facut la ei, si la vama in romania citez: "Honda? Honda Japonia, dom'le". Au astia de la vama un stil sa gandeasca cand nu trebuie si sa nu gandeasca sau sa ignore atunci cand nu-i coafeaza.. pentru ei un certificat eur semnat si stampilat de omologii lor e hartie de buda, trebuie verificate si rasverificate...suntem de cacao oricum. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnapShot Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Se gandesc (da, se mai intampla si asta uneori) ca poate ai dat spaga pentru ala. Deh, deformare profesionala buhahahaha... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mac Posted July 8, 2006 Share Posted July 8, 2006 baieti e f simplu ..fac de mult treaba asta: 1. contract vanzare cumparare (dichiarazione di vendita), nu e nevoie de notar, dar va trebe copie dupa CI si CF al proprietarului (economisiti intre 40-70€, comisionul notarului) 2. mergi la PRA unde cu 37€ radiezi ptr export si primesti un nou CDP (certificato di proprietà) de unde reiese ca a fost radiata ptr export, si copie dupa libret. 3. in vama, la un comisionar vamal cu 20 € primesti bollo d'esportazione si EUR1. 4. atata tot , esti liber sa pleci spre minunata tara ROMANIA unde te asteapta cei de la vama sa'ti largeasca curuletzul cu taxele lor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
titz Posted July 18, 2006 Share Posted July 18, 2006 Care e diferenta intre actul de vanz -cump care am inteles ca e undeva la 50 eur, si 'pasaggio di proprieta' care am inteles ca e undeva pe la 200 eur? Stiu ca ultimul nu-mi trebuie, da' aia in Italia numai de asta vorbesc, si nu stiu cum sa le explic..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raulus Posted July 23, 2006 Author Share Posted July 23, 2006 pe prostia aia care am fact-o eu pe o parte era act de proprietate al vanzatorului, adica notarul afirma pe raspunderea lui ca moto aprtinea persoanei respective, apoi pe pagina cealalta era actul de vanzare cumparare sau chiar pasaggio di proprieta da nu mai tin minte exact Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
concorde Posted July 23, 2006 Share Posted July 23, 2006 (edited) Ce inseamna prescurtarea CF? In total cam cat se adauga la pretul unei motociclete intre 500 si 700 cm cubi? (Taxe, plati in Italia+Taxe, plati in Romania). De unde e mai ieftin/mai indicat sa aduci o honda transalp sau bmw f 650 sau aprilia pegaso sau alt enduro/tourer bun pt incepatori, din Germania sau Italia? Sau pana la urma tot mai buna e Romania? Voi cu ce mijloc de transport le-ati adus in Romania? Edited July 23, 2006 by concorde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saymadman Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 vreau sa cumpar un aprilia leonardo de 125cm din 96 adus din italia! tipul are urmatoarele acte la ea certificatu de identitate(cu holograma aia sus), o copie dupa talon sau nush cum i zice (unde e trecuta seria , capacitatea cilindrica , kw, nr de locuri) pe care scrie conform cu originalu , si inca o foaie de la firma care de care au cumparat-o se pare,prin care se atesta ca scuteru e in stare de functionare. ar fi de ajuns actele astea ca sa pot plati vama!!!(si cat ma costa vama) va rog sa-mi scrieti niste pasi pe care trebuie sa-i urmez! mentionez ca scuteru e tot pe numele persoanei din italia! thankx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rudishor Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Am si eu de adus un motor din italia.Sunt cu masina,cu vama rezolv prin cineva cu o firma de leasing. Problema mea este transportul.Momentan vreau sa-l demontez si sa-l inghesui prin masina. Am vazut undeva si nu mai stiu unde,un fel de carlig ptr masina de care se agatza furca fata a motorului,fara roata si motorul era transportat doar pe roata spate.Stiti cumva ceva despre acest carlig ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riot Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Si eu mi-am adus din italia o motoreta. Pt ea am facut urmatoarele: 1 act de vanzare-cumparare 2 radiere pentru export din italia (acolo am cerut si nr provizorii si am specificat ca am nevoie de brief, macar o copie legalizata cu stampila firmei unde am facut actele) 3 asigurarea (prima data mi-au cerut 400 euro pt 20 zile, dar am gasit agentia Galli, cu capital elvetian care mi-a facut carte verde cu 100 euro 20 zile) 4 in vama din romania trebuie sa cereti un certificat de insotire a marfii sau ceva de genu' (am uitat cum ii spune) care il luati de la comisionarii vamali de acolo (trebuie sa prezentati certificatul eur1 si brieful. 5 mergeti la RAR pt un certificat constatator 6 mergeti la vama unde platiti vama, resp tva-ul 7 omologarea autovehiculului, si eliberarea cartii de identitate 8 mergeti la politie pt numere acum stiu cam ce trebuie facut dar cand mi-am adus motorul m-am cam lovit de birocratie si in italia si in romania. PS daca va cumparati motoare din torino PM me si va dau nr de tel al comisionarului vamal de acolo pt obtinerea certificatului eur1. in cazul in care cuparati motorul de la un concesionar, acesta se va ocupa de acte. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
carla_ro_b Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 Sal,vreau sa aduc si eu o motocicleta dar mi sa spus ca nu se pot da numere provizori la cetateni straini.Nimeni nu stie sa-mi spuna unde mai exact trebuie sa cer acel certificat EUR 1(vanzatorul este un privat).Certificatul se stampileaza in orasul unde cumperi masina sau in vama la iesire?Este obligatoriu sa te prezinti cu motorul ca sa-ti stampileze certificatul sau este doar o formalitate?Ce asigurare ti-ai facut pt alea 5 zile?Adica cum se numeste? Merci de ajutor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crysssz Posted October 20, 2006 Share Posted October 20, 2006 tre sa mergi la un dealer care vinde marca de moto respectiva si ei trimit un fax la fabricant si aia trimit inapoi o confirmare ca moto o fost produsa in UE...pe urma cu actul respectiv te duci la vama(ii zice "Dogana" in italia, "Zoll" in germania, fiecare oras mare are) si iti face certificatul Eur1...te costa pana in 40e... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
varzamurata Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 (edited) Sal,vreau sa aduc si eu o motocicleta dar mi sa spus ca nu se pot da numere provizori la cetateni straini.Nimeni nu stie sa-mi spuna unde mai exact trebuie sa cer acel certificat EUR 1(vanzatorul este un privat).Certificatul se stampileaza in orasul unde cumperi masina sau in vama la iesire?Este obligatoriu sa te prezinti cu motorul ca sa-ti stampileze certificatul sau este doar o formalitate?Ce asigurare ti-ai facut pt alea 5 zile?Adica cum se numeste? Merci de ajutor certificatul EUR1,(atentie nu EURO 1 cum multi scriu in mod eronat),il poti procura in doua feluri ,depinde de unde cumperi motocicleta de la o firma sau de la o persoana privata.Daca vei cumpara motorul de la o firma ,de la un dealer,atunci el se va ocupa de obtinerea lui, daca insa vinzatorul e persoana fizica,atunci trebuie sa apelezi la o firma de comisionari vamali,care isi desfasora activitatea pe linga birourile vamale din toate orasele mai mari din vest....ulterior ei vor solicita fabricantului printr-o adresa ,fax,confirmarea faptului ca motorul e made in italy.dupa ce fabricantul confirma ca e producatorul resp .motor,cu fax-ul respectiv te duci la nenea vamesu care iti va elibera acel certificat EUR1,in baz caruia vei plati in ROMANIA doar tva-ul la valoarea de catalog din vama.Declaratia vamala de export , care se intocmeste pt motor,trebiue vizata pe verso de vama ,in momentul iesirii din spatiul comunitar,in frontiera si reprezinta dovada ca bunul respectiv a fost exportat. Edited November 15, 2006 by varzamurata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shark04 Posted December 29, 2006 Share Posted December 29, 2006 fratilor e bine, da eu am facut altfel : eu am luat motoru pe numele unei rude din italia , i-am facut asigurare pe 3luni acolo, am facut la notar o procura cum ca pot sa-l folosesc si chiar sa vand moto in numele persoanei respective si am venit cu el in tara . problema e alta acum : cum fac sa-l inmatriculez daca vreau .am actele motorului,asigurarea (care a si expirat intre timp) si procura.trebuie sa ies cu el din tara si sa-l trec iar prin vama ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crysssz Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 iesi din tara...intrii inapoi...ii faci declaratie vamala(tranzit) platesti vama ,rar, bla bla bla asta ii pana la 31dec(adik maine)..dupa nush c o sa fie...daca stie cineva sa zica ca-s si eu curios... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soldi Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 sal am si eu de adus o honda din italia. se poate inmatricula daca e din 1991? stii cumva ce acte trebuie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dozzer_bike Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 eu sunt in italia si tocmai am luat un motor, l-am facut pe proprietarul de aici sa o radieze pt export . o trimit cu un camion in in ro, si acolo pt a o inscrie imi trebuie doar Carta di Circolazione ANULATA in italia in momentul radieri. Peste 10 zile am sa va spun daca totul a decurs precum sper eu. dar cunoscand situatia la noi In momentul radieri, numarul il retin ei aici, dar se da cartea de circulatie a motorului, anulata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creep Posted January 28, 2007 Share Posted January 28, 2007 buna dozzer! si eu stau tot in italia. acum vreo 3 luni mi-am luat amanta, o virago de 535. inca nu am trimis-o in romania. poti sa-mi spui la cat ai iesit cu transportu? daca e un pret bun, mai e loc de inca una? (a mea) de adus in italia vii calare sau ramai cu ea in romania? chip in taci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniakz Posted February 3, 2007 Share Posted February 3, 2007 Problema: Yamaha YZF 600R Thundercat din Italia ('96-'98). Cine sta in Italia poate imi poate raspunde si mie: Daca o cumpar pe numele unui amic italian, ce trebuie platit anual in Italia (bollo, assicurazione si mai ce?) si cam cat ar fi de plata anual? Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geticwolf Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 Problema: Yamaha YZF 600R Thundercat din Italia ('96-'98). Cine sta in Italia poate imi poate raspunde si mie: Daca o cumpar pe numele unui amic italian, ce trebuie platit anual in Italia (bollo, assicurazione si mai ce?) si cam cat ar fi de plata anual? Multumesc. trebuie sa platesti anual impozit de 84 de euro, plus asigurarea care mai vine si aia in jur de 400 de euro pe an! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniakz Posted February 4, 2007 Share Posted February 4, 2007 trebuie sa platesti anual impozit de 84 de euro, plus asigurarea care mai vine si aia in jur de 400 de euro pe an! Multumesc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
creep Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 deci... cum aduc si eu un motor din italia? l-am cumparat, dar tre sa-l aduc in romania, sa-l inmatriculez si sa-l duc inapoi in italia. cineva stie pe cineva care cunoaste pe cineva care poate sa-mi faca o oferta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ShowNoMercy Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 stati putin si nu manati .... usurel va rog, batraneste ! deci, ca sa nu dau 700 de eur la italiamotors , as putea pleca cu masinuta mea care consuma cat o motocicleta de 125 cmc, impreuna cu un sofer pt intoarcere. mananc din punga 3-4-5 zile, dorm in masina, vizitez cativa dealeri pana aflu compromisul ideal fier/an/calitate/pret/etc ... si apoi ce ????????? io cu italiana stau precum cu kineza, dar imi imaginez ca la dealer sub acoperis dau de o secretara umflata de ciocolata vorbitoare de engleza ... dar apoi ce fac oameni buni ? unde merg ? cu cine votez ? cui ma lasati voi pe mine in tara straina al nimanui ??? adica dau banu la broscar si-mi da fiara ca pe kilu de cartofi ? imi pune o factura in brate si un fel de "talon" si gata, incalec animalu si p'aci mi-e drumu retur ? hai pliiiiz, faca-vi-se mila si indrumati-ma ca pe copil tampit ... nu poate fi atat de dificil si nu mi se pare fair play sa platesc 700 de eur unei firme care practic incaseaza banu asta numai ca "stie mersul", cunoaste logistica biznisului, are patent pe metoda ... va rog io muuuult, daca sunteti fun open source .. dezvaluiti misterul, faceti public de-a fir a par codul sursa ! ps: poate e mai simplu sa merg cu o dubita si sa car animalu legat precum hanibal lector (ca sa evit asigurarea aia pe 3 zile care ziceti ca e greu de obtinut) ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crysssz Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 @nemilosule erai mare haiduc pe topicul ala al meu...daca iti vedeai de treaba ta iti dadeam niste explicatii...urca-te in masina...cox in italia si vezi cat te costa si daca te descurci...hai pa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
moroiu Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Bah baieti, am si io o mica problema. Un amic italian, e in Romania. cu el are si o motoreta. Ne-am inteles la pret si tot. O cumpar. Ce draq imi trebuie ca s-o inmatriculez? Mobra e in Romania dar inmatriculata in Italia. Omu a zis ca merge in Italia si o radiaza pentru export. Io ce trebe sa fac aici in tzarisoara noastra cu legi atat de incalcite. Stie cineva??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.