Jump to content

Import moto din UE (acte, costuri etc)


raulus
 Share

Recommended Posts

normal k impartim cheltuielile (benzina + taxe autostrada). eu personal am platit 70 euro radierea. daca totusi s-a schimbat ceva intre timp (desi ma indoiesc) o sa verific, o sa trec pe la un ACI sa intreb. luni sau marti o sa postez informatia.

:banana:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

am si eu o nelamurire daca ma puteti ajuta.vreau sa-mi aduc un motor din italia.acolo dupa ce merg la omul al cui e motorul ce fac?il iau de manutza pe tip si unde merg cu el(ACI ce inseamna?).care sunt actele care trebe sa le fac in italia ca sa il pot inmatricula aici?este cumva posibilitatea sa pot venii cu motorul pe roti?ms anticipat

Link to comment
Share on other sites

va zic cum am facut eu...

mergi la om...vezi motorul...te intelegi la bani...apoi daca vrei sa il cumperi trebuie radiat (in caul in care NU vi cu el pe roti)....coste 36 de euro...am adus 4 motoare din 3 provincii diferite si la toate radierea a fost 36 de euro...Cand il radiezi iti da certificatul de proprietate pe care scrie ca a fost radiat pt export si cartea de identitate a motorului anulata...adica tre sa aiba niste stampile care zic ca mobra a fost radiata in italia pt export. Pe langa astea iti mai trebuie un contract de vanzare-cumparare daca iei de la pers. fizica sau factura deca iei de la concesionar...Eu am contract de V-C ...formular tip pe care il completezi la fata locului.

Daca vrei poti sa il si legalizezi ...dar costa...am inteles vreo 60 de euro...al meu este numai semnat si se pare ca este bun...

Cam atat in legatura cu actele...

Daca vrei sa vi pe pe ii mult mai scump...

din cate stiu eu trebuie sa ii faci schimb de proprietar...care am inteles ca este 200 de euro si ceva asigurare care stiu ca este destul de scumpa + benzina pana in RO....Repet ...in cazul in care vrei sa vii pe el nu stiu exact cum sta treaba cu actele dar stiu ca iesi mult mai scump :banana:

Link to comment
Share on other sites

va zic cum am facut eu...

mergi la om...vezi motorul...te intelegi la bani...apoi daca vrei sa il cumperi trebuie radiat (in caul in care NU vi cu el pe roti)....coste 36 de euro...am adus 4 motoare din 3 provincii diferite si la toate radierea a fost 36 de euro...Cand il radiezi iti da certificatul de proprietate pe care scrie ca a fost radiat pt export si cartea de identitate a motorului anulata...adica tre sa aiba niste stampile care zic ca mobra a fost radiata in italia pt export. Pe langa astea iti mai trebuie un contract de vanzare-cumparare daca iei de la pers. fizica sau factura deca iei de la concesionar...Eu am contract de V-C ...formular tip pe care il completezi la fata locului.

Daca vrei poti sa il si legalizezi ...dar costa...am inteles vreo 60 de euro...al meu este numai semnat si se pare ca este bun...

 

Vroiam sa te rog daca poti sa pui si tu o copie dupa formularul de contract de V-C. Astfel m-ai ajuta pe mine si p altii care vor sa-si ia inima in dinti si sa plece in Italia dupa motor.

Mercic mult!

Link to comment
Share on other sites

off topic:daca este cineva ce face deumuri de italia si aduce motoare si mai are loc de un motor si un pasager in duba(masina,ce o fi) sa nu fie rusinos si sa imi dea un PM ca sa iesim mai moca :baldy: ca dupa ce ajungem inapoi.... :banana: ms mult.scuze de off topic

Link to comment
Share on other sites

@crysssz - salutam baiatu' :banana:

eu am facut radierea la Riccione care este in Emilia Romagna si m-a costat 36 euro radierea + 34 euro comisionul d-soarei la ACI. total 70 euroi.

:baldy:

 

am pus contractul + radierea la ACI.

sper din tot sufletul sa se vada.

:ok:

scan0001.pdf

Link to comment
Share on other sites

ce misto, tu esti nascut pe 2.08.74 iar eu pe 1.09.74 :bounce:

 

da' zi si mie, kiar ii trebe lu cucoana aia comision asa mare, adica fix cat taxa (36 taxa, 34 comisionu) ? e un fel de spaga sa mearga treaba mai repede sau asa e datina pe la ei ? ca uite, okhio nu zice nimic de comisionu asta, poate ca nu e decat o kestie strict temporala, zonala sau conjuncturala !

eu inteleg ca daca o aduci in camion nu trebuie skimb de proprietar ci direct radiere pt export + contract de V-C (care tot nu am inteles daca trebuie sau nu legalizat la notar) !

 

crysssz, tu ai platit 200 pt radiere sau pt skimb de proprietar ? ca undeva mie imi da cu virgula ... "contract de vanzare cumparare" nu suna tot ca un skimb de proprietate ? oare nici italienii astia nu sunt mai clari ca noi ? tot birocratie infantila, enigme, lucru dupa ureke, haos, jmekerii, alba neagra, ambiguitati si "autonomii zonale" sunt si pe la ei ?

or it's just me .. sunt io mai greu de cap :) ?

Link to comment
Share on other sites

mishto rau de tot faza cu zilele de nastere! :bounce:

schimbul de proprietate in italia se face doar ptr cei care sunt rezidenti in italia, nu comunitate europeana. prin schimbul de proprietate, vechiul detinator al motorul lasa motorul si placutele, noul proprietare le preia pe amandoua. prin radierea ptr export, care se face ptr toti cei care nu sunt rezidenti in italia (inclusiv comunitatea europeana), noul proprietar detine motorul dar nu si placutele de inmatriculare care raman la ACI. fara placutele vechi de inmatriculare il urci in duba si te duci....

ref la comision pot sa zic k am intrebat 'cat face toata treaba?', rasp.: '70 euro, va rog', eu: 'poftiti! la revedere'. intr-adevar comisionul oficial este de 36,68, diferenta pana la 70 mi-a dat chitanta. n-am pus intrebari suplimentare. posibil k cei 36,68 euro fara ceilalti 34 sa se plateasca direct la biroul central regional al ACR-ului lor (motorizazzione la italieni). eu am facut la ACI zonal, deci este posibil sa se faca o oarecare diferenta.

daca m-am pierdut in detalii sa nu faceti mishto de mine...

:)

Link to comment
Share on other sites

Am si eu cateva intrebari, sper ca ma poate lamuri cineva:

 

-Daca pun motoru in duba la vama trebuie sa platesc ceva?

-Ce acte trebuie facute la vama?

-Are vreo importanta daca motorul e demontat in duba?

- La inmatricularea in RO ce acte mi se cer ? La ce trebuie traducere?

Link to comment
Share on other sites

la vama nu se mai plateste nimik :bounce: ...treci prin vama ca prin codru :drink:

la vama iti trebuie doar buletinu' ...eventual poate te intreaba de actele motocicletei...le areti si gata ...nu ii dai nici un ban si nu faci nici un act

poti sa vii cu motoru si in buzunar ca nu are nimeni treaba...demonteaza-l...numa sa stii sa il montezi iara :)

iti trebuie actele din italia : -certificat de proprietate pe care scrie ca a fost radiat pt export

- cartea de identitate a mobrei ...anulata in italia

- contract de V-C legalizat sau nu...cum crezi tu...al meu nu e legalizat si nu a

zis nimeni nimik...(inca nu am inmatriculat-o definitiv ...am doar nr. rosii) dar

eu stiu ca nu trebuie legalizat... Daca vrei sa fi sigur poti sa il legalizezi in italia

dar costa...

restul actelor le faci in romania

am un prieten care tocmai a inmatriculat si nu a tradus nimik...si avea si contract de mana numai semnat

 

In rest ...bafta si nervi :ok:

Link to comment
Share on other sites

Salut, acelasi lucru ca pe "aurik" m-ar interesa si pe mine, am motoru in torino, mi se ocupa cineva de acte, de tot, trebuie numai urcat in duba si plecat incoace cu el.........haideti, o combinatie, ceva? :) :bounce:

Link to comment
Share on other sites

la vama nu se mai plateste nimik banana.gif ...treci prin vama ca prin codru biggrin.gif

la vama iti trebuie doar buletinu' ...eventual poate te intreaba de actele motocicletei...le areti si gata ...nu ii dai nici un ban si nu faci nici un act

poti sa vii cu motoru si in buzunar ca nu are nimeni treaba...demonteaza-l...numa sa stii sa il montezi iara smile.gif

iti trebuie actele din italia : -certificat de proprietate pe care scrie ca a fost radiat pt export

- cartea de identitate a mobrei ...anulata in italia

- contract de V-C legalizat sau nu...cum crezi tu...al meu nu e legalizat si nu a

zis nimeni nimik...(inca nu am inmatriculat-o definitiv ...am doar nr. rosii) dar

eu stiu ca nu trebuie legalizat... Daca vrei sa fi sigur poti sa il legalizezi in italia

dar costa...

restul actelor le faci in romania

am un prieten care tocmai a inmatriculat si nu a tradus nimik...si avea si contract de mana numai semnat

 

In rest ...bafta si nervi biggrin.gif

 

Multumesc pentru lamuriri, mai am totusi niste intrebari :bounce:

In weekend in Italia se pot face actele necesare ?( sambata de exemplu)

Daca am pe cineva acolo ar putea sa cumpere motorul si pe contract sa treaca numele si datele mele?

La intocmirea actelor e nevoie de motor sau sunt suficiente doar hartiile

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu eu in weekend nu lucreaza nimeni...

si eu am avut probleme cu asta...in sensul ca si in timpul saptamanii erau locuri in care era deschis numai pana la amiaz...si mai trebuia sa astept o zi...

italienii au un program tare naspa de lucru...de exemplu luni pana la amiaz nu lucreaza nimeni...in restul zilelor pe la amiaz au pauza...vreo 2 ore parca...cand iara toate sunt inchise...

poate lua motorul si pe numele tau dar daca pe ala ce ti-l aduce il opreste politia s-ar putea sa aiba probleme daca nu esti si tu in masina...

cel mai sigur ii sa il cumpere pe numele lui...il aduce ...si cand ajunge face un alt contract de V-C intre el (transportator) si tine...

pt inmatriculate ai nevoie de motor cand faci RAR-ul...fara care nu o poti inmatricula....

Link to comment
Share on other sites

Tocmai mi-am cumparat un motor din Italia.Cand am fost la politie mi s-a zis sa trimit inapoi "carta de circolazione"(targa) in Italia.Chiar trebuie retrimisa acolo? :bounce:

Pe ea scrie ca motorul a fost radiat pt export.

Link to comment
Share on other sites

Daca vreti sa ajungeti in Italia/Germania 2-3 oameni sa va luati motoretele de acolo dati-mi un semn, vedem cum facem sa fie multumita toata lumea. Dus cu masina acolo, cautat motorete, urcate pe platforma si aduse in tara.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai mi-am cumparat un motor din Italia.Cand am fost la politie mi s-a zis sa trimit inapoi "carta de circolazione"(targa) in Italia.Chiar trebuie retrimisa acolo? :bounce:

Pe ea scrie ca motorul a fost radiat pt export.

 

 

pai si ai reusit sa inmatriculezi motorul?

ce acte trebuie, ca eu am carta di circulatione ci stampila respectiva si certificato de proprieta al italianului.

Link to comment
Share on other sites

Daca vreti sa ajungeti in Italia/Germania 2-3 oameni sa va luati motoretele de acolo dati-mi un semn, vedem cum facem sa fie multumita toata lumea. Dus cu masina acolo, cautat motorete, urcate pe platforma si aduse in tara.

[/q

uite id de mess: oake_woac

vreaus a merg intr-o saptamana doua astept sa fiu contactat.... pls chiar vreau sa imi iau un motor am uitat sa zic in italia as vrea sa ma duc

Edited by oake_woac
Link to comment
Share on other sites

salut!

asa cum am mai zis, ma bag eu. motorul meu este deja in firenze. contacteaza-ma ptr detalii ptr transport (cheltuieli) daca mai este disponibil locul ala.

:crack:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...