Sari la conținut

Logan - ul a mers in trei bujii ... ce se poate intampla?


raluca_carlan
 Share

Postări Recomandate

Vineri am fost cu Loganul nostru la service (1,6 MPI 90 HP). I-am facut o mica revizie (ulei, filtre, distributie, bujii, placute frane, etc). Apoi am plecat la Bucuresti, direct din service. Pe autoistrada observ ca Loganul e cam puturos si nu trage. Cu acceleratia la blana abia lua 120 km/h. Desi nu ma pricep mai deloc la motoare, am tras totusi pe dreapta si am desfacut capota. Si vad prima fisa de bujie din stanga mea (sau din dreapta Loganului) in aer .... Bag fisa la loc pe bujie ... si golanul meu isi revine .... Cred ca mecanicul de la service dupa ce a inlocuit bujiile a uitat sa puna o fisa! Cu patru bujii, Loganul a mers lejer cu 130 pe autostrada!

Intrebare: s-a stricat ceva ca am fortat masina in trei bujii? Am mers cu 120 aproape 10 km ...

Editat de raluca_carlan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala nu-i mecanic, ci tamplar! Cand ai iesit din service mergea ok? Nu s-a aprins "porcusorul cu elice" (martorul check engine)?

In principiu niste benzina a spalat cilindrul ala inrautatindu-i ungerea, bobinei nu-i face nici aleia bine ca nu se descarca tensiunea inalta.

Daca merge presupun ca a supravietuit, fortat sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Loganul nostru e din 2006. Nu stiu daca are indicator in bord de asa ceva/ Oricum nu aveam nimic aprins. Cand am iesit din service mi s-a parut un pic puturos, dar am zis ca na au schimbat distributia, uleiul etc.

A mers cu 120 dar cu acceleratorul la blana. De asta imi era teama, ca l-am fortat la maxim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate masinile cu injectie electronica au martorul "porcusor". Doar sa nu-l fi anulat cineva :huh: Trebuie sa se aprinda cand pui contactul, e galben si parca in forma de motor la Logan, se stinge dupa ce porneste motorul daca nu sunt probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun ca toti care fac misto de dacia au bmw si audi (second hand cu volan pe dreapta inmatriculate in BG).... parerea mea despre proprietartii acestor marci este mullt mai gretoasa decat ar putea sa va fie voua de dacia.. si asta ca nu aveti minte. aveti instinctre precum musca la rahat.

Editat de -UFO-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mecanici...

1. John a zis bine ce a zis. Cilindrul fără bujie funcțională a dus niste lipsa de ungere, iar benzină nearsa, bine o parte din ea a ajuns în ulei, după cum a zis bine ufo.

Dacă chiar aveti grija pe cap... luati o compresie. Dacă cilindrul cu pricina are o diferenta notabilă...

Si mirositi uleiul. Dacă pute a benzină de rupe... schimbat. Il mirosuri de Pe joja dupa ce a mers masina 2 - 3 minute. Si cu aceeași ocazie vedeți dacă nivelul de ulei nu este peste semn...

Dar cel mai probabil e totu ok.

Dar intradevar 120 in 3 cilindrii e ff bine. Înseamnă că e ok motorul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Practic te-a inselat cu 25% din manopera. Du-te si cere-i mecanicului diferenta cuvenita inapoi, ca sa mai recuperezi din paguba aia de 10-20 lei suferita la Lepsa :crack:

Calculul tau e superficial!

Dar benzina nearsa pierduta pe evacuare n-o pui? Facea un concediu in Grecia cu ea...

Daca trebuie schimbat uleiul si filtrul, fiind contaminate cu benzina? Mecanicul trebuie sa plateasca tot, INCLUSIV MANOPERA, chiar daca tot el e cel care schimba uleiul.

Si cel mai tragic, oboseala carlanescului picior care a mers atat de mult cu "acceleratorul" la podea, asta nu trebuie platita?! Daune morale de vreo juma de meleon in euro, cel putin!

Va doresc tot succesul din lume, stimata doamna!

Cum era vorba aia... "se mai uita si la om". Cred ca mecanicul a vrut sa va vada plecata mai repede de langa el, de aia a uitat sa conecteze fisa. Nu a facut-o intentionat, ca risca sa va vada venind inapoi nervoasa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Intreb pentru un prieten: de ce cand fierul merge prost sau da semne ca merge prost, toata lumea ii da talpa? maximul de ture daca se poate?

Ca poate-si ''da drumul''? Hahah...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cilindrul fără bujie funcțională a dus niste lipsa de ungere

Prin ce fenomen?

iar benzină nearsa, bine o parte din ea a ajuns în ulei

Pe unde?
Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cilindrul fara scanteie nu se produce explozie, deci benzina nu arde. O mare parte se elimina pe evacuare, spaland pelicula de ulei aflata pe peretui cilindrului, iar o alta parte trece pe langa segmenti in carterul motorului, deci in ulei, contaminandu-l.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina nearsă "spală" cilindrul, diluând pelicula de ulei, dar cantitatea care scapă spre baie e nesemnificativă.

Nu si daca se merge mult (n-a fost cazul aici) si cu "acceleratorul" la maxim...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cilindrul fara scanteie nu se produce explozie, deci benzina nu arde. O mare parte se elimina pe evacuare, spaland pelicula de ulei aflata pe peretui cilindrului, iar o alta parte trece pe langa segmenti in carterul motorului, deci in ulei, contaminandu-l.

Care peliculă de ulei? Pistonul e la punctul mort superior, fix unde începe/se termină cilindrul, supapa de evacuare e deja deschisă (avansul) și presiunea aruncă cam tot amestecul afară. Neavând explozie, nu văd ce ar împinge stropul de benzina pe lânga segmenți...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce va mai place shaorma!

Pentru specialistii wannabee am o intrebare: cu ce se umple cilindrul pe timpul de admisie la motorul in cauza?

Intrebare ajutatoare: ce plm se comprima in acelasi cilindru pe urmatorul timp?

Intrebare pt prosti: etansarea ansamblului cilindru/piston/segmenti e una perfecta?

Mai munciti naibii si nu va mai dati rotunzi pe forum daca nu intelegeti chestii elementare...

» Post actualizat in 22 Oct 2018 07:00

 

Pistonul e la punctul mort superior, fix unde începe/se termină cilindrul, supapa de evacuare e deja deschisă (avansul)

Pe ce timp ai matale sopapa de evacuare deschisa atunci cand pistonul ajunge unde zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e mai mult decat discutam noi aici dar e bine explicat.

 

ca idee contaminarea cu carburant a uleiului oricum se produce.

in cazul in care nu se produce arderea contaminarea e mult mai mare.

uleiul sta in cilindru pe metal datorita anilor de cercetare bagata si datorita urmelor de honuire, a acelor mici zgarieturi.

cand nu este ardere se spala mult mai tare pelicula de ulei si trece mult mai mult pe langa segmenti.

daca cineva isi imagineaza ca nu trece nimic pe langa segmenti... greseste, asa se produce ungerea, duhh.

daca uleiul trece ca sa unga benzina are o slujba ff usoara in a ajunge "dincolo"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Calculul tau e superficial!

Dar benzina nearsa pierduta pe evacuare n-o pui? Facea un concediu in Grecia cu ea...

Daca trebuie schimbat uleiul si filtrul, fiind contaminate cu benzina? Mecanicul trebuie sa plateasca tot, INCLUSIV MANOPERA, chiar daca tot el e cel care schimba uleiul.

Si cel mai tragic, oboseala carlanescului picior care a mers atat de mult cu "acceleratorul" la podea, asta nu trebuie platita?! Daune morale de vreo juma de meleon in euro, cel putin!

Va doresc tot succesul din lume, stimata doamna!

Cum era vorba aia... "se mai uita si la om". Cred ca mecanicul a vrut sa va vada plecata mai repede de langa el, de aia a uitat sa conecteze fisa. Nu a facut-o intentionat, ca risca sa va vada venind inapoi nervoasa...

Asa e!

Si ce era mai important, facut eXcrocul ala de mecanic de rusine pe internet, sa stie toata lumea ce mare nenorocit este!

Daca service-ul este monomarca va trebui facuta lumina si avertizati cetatenii cel putin pe forumurile Dacia, Renault, si Nissan, ca sunt din acelasi grup si au multe piese comune. Daca service-ul este multimarca este si mai grav, ca macelarul ala poate nenoroci pe oricine oricand, deci ar trebui avertizati si cei de pe forumurile VW, Ford, Audi, MB, Volvo, BMW, Opel, Citroen, Kia, Lexus, Honda, Toyota, Skoda si inca cateva marci pe care le-am omis. 'tule mama lor de hoti! 10 lei de la tine, 10 lei de la mine, si ajung nenorocitii astia miliardari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...