Sari la conținut

Ungere lant moto cu ulei de motor pt. Depozitare


Trusty
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 72
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 22.11.2018 la 15:30, misionaru a spus:

Nu am spus ca nu e posibil, ci doar ca nu am vazut sa scrie asta pe ambalaj. 

 

 

Pe cel did scrie sigur. Am citit asta pe kitul pe care eu l-am inlocuit anul acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Lucian_M a spus:

Daca nu intelegi, iti fac si un desen.

oricum faci niste desene de te doare la ....  ba baiatule tu esti normal ? ca sa n-o mai ocolim , ai lant mai ghiul iti trebe , plimba ba ursu cu lubrifierea ta pe timp de iarna si de vara ca te caci pe el lant , asta-i esential la o motocicleta?  vai de voi ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand spuneam ca altele sunt problemele ce-ar putea fii identificate din timp la asta ma refer , am avut azi ceva timp si-am desfacut carburatorul , pe langa altele ,  la un ktm ce l-am achizitionat recent , desii la exterior arata foarte bine eram sigur ca era prea frumos si la interior situatia sa fie la fel , aveti o poza cu gramada de oxid ce sta pe pompa de sprit din carburator , ma mir ca mai functiona , caci era doar o verificare de rutina , motorul functiona foarte bine , dar de aici pot aparea probleme in plin sezon cand ti-e lumea mai draga si cine stie prin ce coclauri fara macar sa realizezi caci in interiorul rezervorului era bec si luna astea sunt depuneri in timp , n-ai cum prevenii ...

P_20181124_205239_p.jpg

Editat de MariusTm29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citat

Btw, a curatat cineva vreodată pinion de atac uns cu spray cu teflon? Eu da, la ambele motoare, abia am scos zmacul de acolo. La DL, uns ulterior cu ulei, am curățat foarte ușor. Și nici nu era jeg mult, ca la spray.

Dacă până si fabricantul, in speță DID, recomanda ulei de transmisie, de ce aș da cu spray? A, că fabrică si DID spray de lanț, e altceva. A descoperit că mai poate face un ban cinstit.

Dap, am curatat si eu la al meu moto. Avea 6k km de cand il luasem eu. Intr-adevar, in protectia de la pinion, zmacul era deja format dupa cursa lantului, sau asa parea, cel putin, din forma lui. 

 

Si da, e clar ca asta se intampla la orice fel de solutie de ungere. E foarte posibil ca la o alta solutie, de genul uleiului,  sa nu se formeze acel zmac. Nu contest acest lucru. Insa, asa cum am zis si in celelalte posturi, ungerea cu alt ulei care nu isi formeaza vascozitatea necesara astfel incat sa nu sara de pe lant (sau nu atat de mult), va provoca alte pierderi si pete de ulei. Daca ma intrebi pe mine, prefer sa curat acel capac de zmac o data la 10-15k km sau mai mult, decat sa am alte componente pline de praf. Si iarasi, nu vreau sa par atotcunoscator, dar sunt convins ca indiferet de ungator, orice ulei care nu e destinat ungerii lantului, nu va avea vascozitatea necesara sa ramana pe lant odata ce va atinge anumite viteze motocicleta, roata, foaia si tot angrenajul. 

IMG_20180826_173243_resized_20180826_105640845.thumb.jpg.aed6f55eb4aa0c369c39849a0e62105c.jpgIMG_20180826_170325_resized_20180826_105644350.thumb.jpg.32ef22724b0651044aa2185013ea01a6.jpgIMG_20180826_170242_resized_20180826_105646947.thumb.jpg.350cb66c3db01398333eed9618fa2749.jpgIMG_20180826_170031_resized_20180826_105642164.thumb.jpg.fd790f4a11cc7292545e0cfdf858f328.jpgIMG_20180826_170001_resized_20180826_105643165.thumb.jpg.e3f6e84bf1fe13fca4e071f2daf28bb0.jpgIMG_20180826_165855_resized_20180826_105646073.thumb.jpg.49c88bb8ced0f4b71c285267ed4358c6.jpgIMG_20180826_190932_resized_20180826_105636896.thumb.jpg.5785e19c7732c23189939f36f9a7dbb0.jpg

Toate bune si frumoase, fiecare decide dupa bunul plac cum vrea sa procedeze. Eu nu aleg un ulei care nu are vascozitate. Altul, poate altege. E dreptul lui, e motorul si viata lui. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.11.2018 la 22:10, misionaru a spus:

Atrag atenția, deși poate majoritatea dintre voi știți, eu am întâlnit cazuri, mai exact când am cumpărat o bicicleta sh, asa ca as vrea sa punctez: nu dați cu uleiuri sau vaselina pe discurile de frână pe motiv ca împiedică apariția ruginei.

Nu știu ce treabă au discurile de frână în discuție, dar lanțurile noi pe care le-am achiziționat au fost unse cu vaselină.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Patrick_M a spus:

Eu nu am inteles de ce se goleste carbul de benzina? Si oringurile cine le unge?

Pacat ca nam facut poze la interior sa vezi de ce , si daca crezi ca in carburator e luna si bec ca bagi benzina de 100 , esti doar optimist , pentru ca benzina are un talent fantastic de-a forma in carburator , cand sta pe perioade lungi , ca un fel de mazga , oricum ea in cateva 5 luni numai buna nu mai e , asta pe langa ce mai aduna carburatorul de-a lungul timpului din benzina din filtru de aer  , iar despre oringuri nu stiu la ce te referi , daca te referi la cele din carburator , posibil sa constati in primavara ca daca dai drumul la benzina sa dea pe la supraplin sau sa curga putin pe la o-ring ( nu e regula dar am patit-o ), NO PROBLEM , opresti benzina , faci o pauza 1 ora bei o cafea un suc , dupa o ora nu mai curge nimic , efectiv oringurile se dilata la loc cand iau contact cu benzina , daca ipotetic nu e oringul cii e poate plutitorul putin blocat , iarasi nu e disperare iei o bucatica de lemn sau cu spatele surubelnitei bati usor lateralul carburatorului , plutitorul se va misca si va inchide , pe urma nu vei mai avea treaba , eu tocmai de aia ziceam sa arunci cateva jeturi de dw40 dupa golirea pe timpul iernii .

Editat de MariusTm29
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca ai KTM-uri. Te invit sa bati plutitoarele de 950 adv. :)) Glumesc. Eu zic ca alea 4 luni in care sta, nu are nimic.

Revenind la subiect, eu ung lantul cu orice ulei imi ramane de la schimburi. Spor la experimente si experiente. Cu timpul, ultimele o sa te invete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma minunez de atita teorie făcută pentru zaua lanțului. Înseamnă că nu a fost nebun un amic care a stat în prima Iarna cu mobra în camera lui (etaj 5/10).

Printre altele, am fost și RSVTI și la revizia motostivuitoarelor au folosit asa ceva. Cind da de lanț, are o reacție ciudata, parca ai da cu apa pe o plită încinsă. 

 

IMG_20181126_102720.jpg

IMG_20181126_102647.jpg

IMG_20181126_102758.jpg

IMG_20181126_102738.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
La 22.11.2018 la 14:33, Lucian_M a spus:

😂😂😂

 

Caută pe net, scrie pe ambalajul lanțului. Tu folosește in continuare spray, eu dau de 47000 km ulei de transmisie.

Vorbește cu colegul Kex să îți pună o poză cu ambalajul de la DID.

Salut oare poți sa recomanzi tipul de ulei pe care tu îl folosești ? Odată la cât timp ungi lanțul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ulei de transmisie manuală, de tip T90. Apăs pe pompă la cca 50-70-100 km, depinde de drum, condiții meteo etc.

Nu-i nicio teorie, fiecare unge lanțul cum îi convine. Sau dacă nu uită. 😁

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...