Lucian_M Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 Spre deosebire de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 In sfarsit te-ai prins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 Eram sarcastic. Meri si canta la alta masa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 Hahaha ! Chiar trebuia explicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 Daca nu intelegi, iti fac si un desen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 Daca poti sa faci un desen cu ultima ta tentativa reusita de a fi amuzant, chiar te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 La 22.11.2018 la 15:30, misionaru a spus: Nu am spus ca nu e posibil, ci doar ca nu am vazut sa scrie asta pe ambalaj. Pe cel did scrie sigur. Am citit asta pe kitul pe care eu l-am inlocuit anul acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 Acum 4 ore, Lucian_M a spus: Daca nu intelegi, iti fac si un desen. oricum faci niste desene de te doare la .... ba baiatule tu esti normal ? ca sa n-o mai ocolim , ai lant mai ghiul iti trebe , plimba ba ursu cu lubrifierea ta pe timp de iarna si de vara ca te caci pe el lant , asta-i esential la o motocicleta? vai de voi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 (editat) Ai un limbaj de crapă buda de ciudă. Aia care folosim ungatoare de fapt procedăm greșit, nu? Vezi-ti de treaba da, nu te mai baga ca musca in iesirea calului. Marș! Editat Noiembrie 24, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 6 minutes ago, Paca said: Ți-ai cumpărat pufuleți, semințe și ceva de băut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 Am să las cretinii să abereze în continuare. Ăsta e nivelul lor. Cică motocicliștii sunt uniți... O pluă... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 @Lucian_M Daca imi permiti, ce profesie ai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Noiembrie 24, 2018 Share Postat Noiembrie 24, 2018 (editat) cand spuneam ca altele sunt problemele ce-ar putea fii identificate din timp la asta ma refer , am avut azi ceva timp si-am desfacut carburatorul , pe langa altele , la un ktm ce l-am achizitionat recent , desii la exterior arata foarte bine eram sigur ca era prea frumos si la interior situatia sa fie la fel , aveti o poza cu gramada de oxid ce sta pe pompa de sprit din carburator , ma mir ca mai functiona , caci era doar o verificare de rutina , motorul functiona foarte bine , dar de aici pot aparea probleme in plin sezon cand ti-e lumea mai draga si cine stie prin ce coclauri fara macar sa realizezi caci in interiorul rezervorului era bec si luna astea sunt depuneri in timp , n-ai cum prevenii ... Editat Noiembrie 24, 2018 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Noiembrie 25, 2018 Share Postat Noiembrie 25, 2018 Citat Btw, a curatat cineva vreodată pinion de atac uns cu spray cu teflon? Eu da, la ambele motoare, abia am scos zmacul de acolo. La DL, uns ulterior cu ulei, am curățat foarte ușor. Și nici nu era jeg mult, ca la spray. Dacă până si fabricantul, in speță DID, recomanda ulei de transmisie, de ce aș da cu spray? A, că fabrică si DID spray de lanț, e altceva. A descoperit că mai poate face un ban cinstit. Dap, am curatat si eu la al meu moto. Avea 6k km de cand il luasem eu. Intr-adevar, in protectia de la pinion, zmacul era deja format dupa cursa lantului, sau asa parea, cel putin, din forma lui. Si da, e clar ca asta se intampla la orice fel de solutie de ungere. E foarte posibil ca la o alta solutie, de genul uleiului, sa nu se formeze acel zmac. Nu contest acest lucru. Insa, asa cum am zis si in celelalte posturi, ungerea cu alt ulei care nu isi formeaza vascozitatea necesara astfel incat sa nu sara de pe lant (sau nu atat de mult), va provoca alte pierderi si pete de ulei. Daca ma intrebi pe mine, prefer sa curat acel capac de zmac o data la 10-15k km sau mai mult, decat sa am alte componente pline de praf. Si iarasi, nu vreau sa par atotcunoscator, dar sunt convins ca indiferet de ungator, orice ulei care nu e destinat ungerii lantului, nu va avea vascozitatea necesara sa ramana pe lant odata ce va atinge anumite viteze motocicleta, roata, foaia si tot angrenajul. Toate bune si frumoase, fiecare decide dupa bunul plac cum vrea sa procedeze. Eu nu aleg un ulei care nu are vascozitate. Altul, poate altege. E dreptul lui, e motorul si viata lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 La 16.11.2018 la 22:10, misionaru a spus: Atrag atenția, deși poate majoritatea dintre voi știți, eu am întâlnit cazuri, mai exact când am cumpărat o bicicleta sh, asa ca as vrea sa punctez: nu dați cu uleiuri sau vaselina pe discurile de frână pe motiv ca împiedică apariția ruginei. Nu știu ce treabă au discurile de frână în discuție, dar lanțurile noi pe care le-am achiziționat au fost unse cu vaselină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 Eu nu am inteles de ce se goleste carbul de benzina? Si oringurile cine le unge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 (editat) Acum 2 ore, Patrick_M a spus: Eu nu am inteles de ce se goleste carbul de benzina? Si oringurile cine le unge? Pacat ca nam facut poze la interior sa vezi de ce , si daca crezi ca in carburator e luna si bec ca bagi benzina de 100 , esti doar optimist , pentru ca benzina are un talent fantastic de-a forma in carburator , cand sta pe perioade lungi , ca un fel de mazga , oricum ea in cateva 5 luni numai buna nu mai e , asta pe langa ce mai aduna carburatorul de-a lungul timpului din benzina din filtru de aer , iar despre oringuri nu stiu la ce te referi , daca te referi la cele din carburator , posibil sa constati in primavara ca daca dai drumul la benzina sa dea pe la supraplin sau sa curga putin pe la o-ring ( nu e regula dar am patit-o ), NO PROBLEM , opresti benzina , faci o pauza 1 ora bei o cafea un suc , dupa o ora nu mai curge nimic , efectiv oringurile se dilata la loc cand iau contact cu benzina , daca ipotetic nu e oringul cii e poate plutitorul putin blocat , iarasi nu e disperare iei o bucatica de lemn sau cu spatele surubelnitei bati usor lateralul carburatorului , plutitorul se va misca si va inchide , pe urma nu vei mai avea treaba , eu tocmai de aia ziceam sa arunci cateva jeturi de dw40 dupa golirea pe timpul iernii . Editat Noiembrie 26, 2018 de MariusTm29 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 Vad ca ai KTM-uri. Te invit sa bati plutitoarele de 950 adv. :)) Glumesc. Eu zic ca alea 4 luni in care sta, nu are nimic. Revenind la subiect, eu ung lantul cu orice ulei imi ramane de la schimburi. Spor la experimente si experiente. Cu timpul, ultimele o sa te invete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RKDragos Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 Ma minunez de atita teorie făcută pentru zaua lanțului. Înseamnă că nu a fost nebun un amic care a stat în prima Iarna cu mobra în camera lui (etaj 5/10). Printre altele, am fost și RSVTI și la revizia motostivuitoarelor au folosit asa ceva. Cind da de lanț, are o reacție ciudata, parca ai da cu apa pe o plită încinsă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Noiembrie 26, 2018 Share Postat Noiembrie 26, 2018 oricum daca ai timp , verifica cablul de accelerratie si ambreiaj , asta daca nu ai pe pompa , uite ce-am gasit la al meu , si era la interior , s-a vazut doar cand l-am dat jos si am tras spre extremitati cablul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Armaghedonbob Postat Martie 13, 2021 Share Postat Martie 13, 2021 La 22.11.2018 la 14:33, Lucian_M a spus: Caută pe net, scrie pe ambalajul lanțului. Tu folosește in continuare spray, eu dau de 47000 km ulei de transmisie. Vorbește cu colegul Kex să îți pună o poză cu ambalajul de la DID. Salut oare poți sa recomanzi tipul de ulei pe care tu îl folosești ? Odată la cât timp ungi lanțul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 13, 2021 Share Postat Martie 13, 2021 no, no no no ... sa vezi acum teoria unsului de lantz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 13, 2021 Share Postat Martie 13, 2021 (editat) Ulei de transmisie manuală, de tip T90. Apăs pe pompă la cca 50-70-100 km, depinde de drum, condiții meteo etc. Nu-i nicio teorie, fiecare unge lanțul cum îi convine. Sau dacă nu uită. Editat Martie 13, 2021 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.