Jump to content
Sign in to follow this  
Trusty

Ungere lant moto cu ulei de motor pt. Depozitare

Recommended Posts

Pai si ala de lant ce are in plus fata de oloiu normal ...vaselina pe el ca sa alunece prafu si sa nu se prinda ?  😛

Presupun ca o logica ar avea sa cauti un oloi care nu papa oringuri pe paine, si ala din motor sunt convins ca nu o face ! 

Edited by Paca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are experiență bogată cu ungator, emite păreri greșite, dar le știe pe toate. Ca un om mare. Cei care folosim ulei de transmisie vorbim aiurea.

Cum își explică faptul că un kit de lanț ține de vreo 30000 km și încă nu și-a terminat mandatul? Și i-am dat cu ulei din primul kilometru.

Poze din jurnal, acum are mai multi km mobra. Asta ca sa nu se spună că vorbesc aiurea (ca alții).

IMG_20181124_034000.jpg

IMG_20181124_034021.jpg

Era să uit de ungator, că iar zic unii că nu mă cred...

IMG_20181124_034859.jpg

Btw, a curatat cineva vreodată pinion de atac uns cu spray cu teflon? Eu da, la ambele motoare, abia am scos zmacul de acolo. La DL, uns ulterior cu ulei, am curățat foarte ușor. Și nici nu era jeg mult, ca la spray.

Dacă până si fabricantul, in speță DID, recomanda ulei de transmisie, de ce aș da cu spray? A, că fabrică si DID spray de lanț, e altceva. A descoperit că mai poate face un ban cinstit.

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este pentru depozitare ...de ce nu demontezi kitul de lant si il scufunzi intr-un recipient cu ulei? Protectie 100% peste iarna.

Shit! Ce nasol ca acum nu mai am niciun motiv sa va prezint si eu jurnalul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit si eu ce s-a mai scris pe aici. Interesante argumentele si contra-argumentele - cu toate astea nu ar trebui sa va dezbine niste supozitii de mecanica/intretinere.

Este posibil ca tehnica descrisa de Lucian, sau cea descrisa de Misionaru sa fie "mai buna" insa chiar si asa, nu cred ca cealalta recomandare duce catre o mentenanta catastrofala care va distruge lantul. Imi par totusi nuante neglijabile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu glumesc cand va spun ca unii aveti nevoie de doctor , URGENT !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, Lucian_M a spus:

Cum își explică faptul că un kit de lanț ține de vreo 30000 km și încă nu și-a terminat mandatul? Și i-am dat cu ulei din primul kilometru.

Btw, a curatat cineva vreodată pinion de atac uns cu spray cu teflon?

Am folosit spray cu teflon (PDL, dar nu partidul!) si tot timpul arata lantul de parca ar fi fost uscat. Nu am curatat pinionul. Pt ca nu aveam ce sa iau de pe el! :P Dupa ~32000km am vandut mobra cu lantul in buna stare, era binisor pe verde reperul de pe bascula. Acum folosesc spray pt ca lene sa-mi fac ungator, iar PDL nu am mai gasit pe unde ma aprovizionez uzual. Am experimentat mai multe sortimente, pana acum Motul Chain Road + m-a multumit in cea mai mare masura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine era jeg profund in "carcasa" care adaposteste pinionul. Probabil ca, daca ma apuc sa caut prin stivele de poze, gasesc macar una care sa sustina cele spuse. M-am chinuit mult sa scot teflonul din acea carcasa, de pe aparatoarea de lant si de pe bascula. La ambele mobre. Daca ti-e lene sa faci ungator (care sa si functioneze), la 50 lei iti pot face unul, pe cand se mai incalzeste un pic (nu am caldura in atelier).

Oricum, urmatorul lant tot cu ulei va fi gresat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 6 ore, goe 75 a spus:

Daca este pentru depozitare ...de ce nu demontezi kitul de lant si il scufunzi intr-un recipient cu ulei? Protectie 100% peste iarna.

Shit! Ce nasol ca acum nu mai am niciun motiv sa va prezint si eu jurnalul.

Lant la garnita ?   😀  

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Lucian_M said:

Eu ti-am zis ca sunt unii care au foarte mult timp liber...

Ii spuneai asta lui Paca ? Tu nu realizezi  ca omu nu are alt scop aici decat distractia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sfarsit te-ai prins.😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ! Chiar trebuia explicat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca poti sa faci un desen cu ultima ta tentativa reusita de a fi amuzant, chiar te rog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, goe 75 a spus:

Ii spuneai asta lui Paca ? Tu nu realizezi  ca omu nu are alt scop aici decat distractia?

+1 . 

Totusi mai la inceput , am raspuns si la obiect...aici doar am continuat ce ai ridicat la fileu . 

Amu daca-i fileul prea inalt si nu se vede ...io ce sa fac ! 

😛

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 22.11.2018 la 15:30, misionaru a spus:

Nu am spus ca nu e posibil, ci doar ca nu am vazut sa scrie asta pe ambalaj. 

 

 

Pe cel did scrie sigur. Am citit asta pe kitul pe care eu l-am inlocuit anul acesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Lucian_M a spus:

Daca nu intelegi, iti fac si un desen.

oricum faci niste desene de te doare la ....  ba baiatule tu esti normal ? ca sa n-o mai ocolim , ai lant mai ghiul iti trebe , plimba ba ursu cu lubrifierea ta pe timp de iarna si de vara ca te caci pe el lant , asta-i esential la o motocicleta?  vai de voi ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai un limbaj de crapă buda de ciudă.

Aia care folosim ungatoare de fapt procedăm greșit, nu? Vezi-ti de treaba da, nu te mai baga ca musca in iesirea calului. Marș!

Edited by Lucian_M

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Paca said:

Imagini pentru holy shit gif

Ți-ai cumpărat  pufuleți, semințe și ceva de băut?

:alcy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am să las cretinii să abereze în continuare. Ăsta e nivelul lor. Cică motocicliștii sunt uniți...

O pluă...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lucian_M

Daca imi permiti, ce profesie ai ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.106d399be53c41719dd654057a9d5568.png

Asta-i din manualul de utilizare pt o mobra din 2015

Sa gasesc ce ziceam cu oloiu de motor  din manualul unei mobre mai vechi ., ca lanturile is aceleasi ...nu is reinventate  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand spuneam ca altele sunt problemele ce-ar putea fii identificate din timp la asta ma refer , am avut azi ceva timp si-am desfacut carburatorul , pe langa altele ,  la un ktm ce l-am achizitionat recent , desii la exterior arata foarte bine eram sigur ca era prea frumos si la interior situatia sa fie la fel , aveti o poza cu gramada de oxid ce sta pe pompa de sprit din carburator , ma mir ca mai functiona , caci era doar o verificare de rutina , motorul functiona foarte bine , dar de aici pot aparea probleme in plin sezon cand ti-e lumea mai draga si cine stie prin ce coclauri fara macar sa realizezi caci in interiorul rezervorului era bec si luna astea sunt depuneri in timp , n-ai cum prevenii ...

P_20181124_205239_p.jpg

Edited by MariusTm29

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...