P T R Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) @Method Parca doreai sa se retraga Eu cred ca e ultimul contract in motogp.... Sa vezi ce spectacol grandios va fi la cursa lui de retragere... Editat Februarie 12, 2019 de P T R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 1 minute ago, P T R said: Sa vezi ce spectacol grandios va fi la cursa lui de retragere... Ce-o să mai bocească Ezpeleta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 2 hours ago, george05 said: Iti place sa ai ultimul cuvant? Nu. Ție da? By the way, poza asta este un 2018 RSV4 RF superstock, dacă nu mă înșel. Pentru că a fost omologata poți să-i spui motor de stradă, deși nu prea le-am văzut circulând. Sunt chiar curios să știu câte au vândut. 12 minutes ago, PzKpfW said: Ce-o să mai bocească Ezpeleta... O să ne pară rău tuturor. Măcar de-am mai vedea unul dintre cei mai tineri care să concureze la 40 și să fie printre primii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 Noul tech trois Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 49 minute, PzKpfW a spus: Sau Honda. În '84. Corect! Stiam ca Honda testase ceva de genul, dar nu am stiut ca au si concurat in GP cu o asemenea bicla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 7 minutes ago, Kagemusha said: By the way, poza asta este un 2018 RSV4 RF superstock, dacă nu mă înșel. Pentru că a fost omologata poți să-i spui motor de stradă, deși nu prea le-am văzut circulând. Sunt chiar curios să știu câte au vândut. Nu, este un RSV4 RF Limited Edition 2018, serie specială de 125 de bucăți, exclusiv pentru SUA și Canada. Practic un RF 2018 normal cu niște aripioare. Metodă simplă și ușoară pentru Aprilia de a face niște cash rapid. S-au vândut toate. Modelul 2019 are motor de 1100cc și vine standard cu apendicele respective. RC16 Tech3: Și echipa Tech3 în formație completă (Moto2 + Moto3): Colorit foarte similar (mai puțin portocaliul KTM) cu cel al echipei Toro Rosso din F1 (pentru cine nu urmărește, "echipa B" a celor de la Red Bull) : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Superbe KTM-urile Tech3! Cred ca sunt cele mai frumoase motociclete din grila, in acest moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 Eu cred ca suzuki e cea mai frumoasa Mai putini sponsori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Ca motocicletă, GSX-RR-ul. La colorit, RC16 - echipa oficială și Tech3. Ambele foarte reușite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 47 minute, P T R a spus: Eu cred ca suzuki e cea mai frumoasa Mai putini sponsori Ca motocicleta, anul asta Suzuki este indiscutabil cea mai frumoasa. Ca pictura, insa, as plasa-o pe locul 2, dupa KTM Tech 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Da, Suzi pe cat de simpla e, pe atat de frumoasa. Nici Ktm-ul nu e mai prejos. Si GP6 cel mai frumos din galaxie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 42 minutes ago, adidas said: Si GP6 cel mai frumos din galaxie. Ăla, ăla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 3 ore, P T R a spus: @Method Parca doreai sa se retraga Eu cred ca e ultimul contract in motogp.... Sa vezi ce spectacol grandios va fi la cursa lui de retragere... Mda,ca de obicei ma confunzi,nu am dorit si nu am zis asa ceva niciodata.Ba dimpotriva tot timpul am sustinut ca Rossi ar trebui sa se dea in continuare pana cand nu mai este competitiv,chiar daca aia inseamna,iata,going over 40.Atata timp cat te bati pt podium sau chiar primele 5-6 locuri se cheama ca esti competitiv,asa ca Rossi nu tine degeaba locul ala ocupat si nu traieste din amintiri.E bun si punct. Daca si in 2019 va fi la acelasi nivel ca in 2018 sau poate chiar ca in 2017,eu as zice ca nu ar trebui sa se retraga.Poate mai mere 1-2 ani.Ce conteaza cati ani ai in buletin atata timp cat tu poti sa faci 15 tururi rapide unul dupa altul ? 1 oră în urmă, adidas a spus: Da, Suzi pe cat de simpla e, pe atat de frumoasa. Nici Ktm-ul nu e mai prejos. Si GP6 cel mai frumos din galaxie. Mie imi place Ducati.Asta nou.Nu e frumos nu e streamline,e dur,amenintator.Pus pe scandal. Si culoarea e perfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 3 minutes ago, Buggy said: insa suzuki... personal mi se pare sters Părere personală: arată fain. Mai ales partea din spate, de la finala curbată la coata alingită și subțire. Expresia clasică: parcă merge repede și când stă pe loc. Știi că nu-mi place design-ul japonez, dar asta le-a ieșit - din greșală probabil. La polul apus, Aprilia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Februarie 12, 2019 Autor Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) Acum 55 minute, Method a spus: Mda,ca de obicei ma confunzi,nu am dorit si nu am zis asa ceva niciodata.Ba dimpotriva tot timpul am sustinut ca Rossi ar trebui sa se dea in continuare pana cand nu mai este competitiv,chiar daca aia inseamna,iata,going over 40.Atata timp cat te bati pt podium sau chiar primele 5-6 locuri se cheama ca esti competitiv,asa ca Rossi nu tine degeaba locul ala ocupat si nu traieste din amintiri.E bun si punct. Daca si in 2019 va fi la acelasi nivel ca in 2018 sau poate chiar ca in 2017,eu as zice ca nu ar trebui sa se retraga.Poate mai mere 1-2 ani.Ce conteaza cati ani ai in buletin atata timp cat tu poti sa faci 15 tururi rapide unul dupa altul ? Mie imi place Ducati.Asta nou.Nu e frumos nu e streamline,e dur,amenintator.Pus pe scandal. Si culoarea e perfecta. Poate asemanarea asta il va starni pe marcel sa faca mutarea pe furnica Editat Februarie 12, 2019 de P T R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 La grafică da, Suzuki e puțin cam prea simplu și tern pentru gustul meu. La design apreciez micile artificii precum finala aia: acolo e design pur, în afară de lungime și diametru probabil că nu au avut alte restricții de la igineri. Au ales doar să-i dea acea formă. Invers, pe Desmosedici orice element pare să fie gândit cu un scop bine definit și nimic mai mult. Tehnică pură fără nici o grijă pentru estetică. 3 minutes ago, P T R said: Haha. Chiar văd asemănarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 (editat) Din punct de vedere strict al designului, topul meu ar fi cu Suzuki pe 1, Yamaha -2, KTM- 3, Aprilia -4, Honda -5 (de fapt Honda este cea mai anosta), Ducati -6 (de departe cea mai urata motocicleta de pe grila. De neinteles si de neadmis pentru un brand care se caracterizeaza tocmai prin frumusetea rasata a motocicletelor sale.. cred ca puteau totusi sa imbine utilitarul cu estetica. Editat Februarie 12, 2019 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Compară cu M1, o motocicletă cu aceeași tipologie de motor. Coada e masivă, deși în afară de Ducati nu știu dacă mai pleasează cineva ceva acolo (în afară de transponder și cameră). Evacuarea este decupată dar deschizătura mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 18 minute, Buggy a spus: :))).. ce sa mai combine designul cu utilitatea ca mai demult au tot facut asta si nu prea le a iesit...... dar acum e totul ptr performanta si sa puna mana si ei pe titlul ala mult ravnit... Pai daca vor cu atata disperare titlul ala, nu trebuiau sa faca monstruozitatea aia, ci sa faca pe dracu-n patru sa il aduca pe Mimi in curtea lor. Frankenstein-ul asta (ma rog, cel de anul trecut, dar asta nu este altceva decat dezvoltarea aluia) l-au facut ca sa se poata da si Lorena cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Februarie 12, 2019 Share Postat Februarie 12, 2019 Acum 5 ore, Kagemusha a spus: Nu. Ție da? By the way, poza asta este un 2018 RSV4 RF superstock, dacă nu mă înșel. Pentru că a fost omologata poți să-i spui motor de stradă, deși nu prea le-am văzut circulând. Sunt chiar curios să știu câte au vândut. Te inseli, ca de obicei. Ti-a răspuns @PzKpfW. Documentează-te din când in cand inainte sa vorbești. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Acum 11 ore, P T R a spus: Poate asemanarea asta il va starni pe marcel sa faca mutarea pe furnica Fingers crossed.Daca in urmatorii 2 ani mai ia cel putin 1 campionat,eu as zice ca ar fi mutarea logica - Ducati.Adica ok,am inteles ai rupt tot dar ia mai vezi si pe alt material cum te descurci.Si la Ducati chiar ar avea tot ce ii trebuie pt a castiga.Din nou. Acum 11 ore, Buggy a spus: da arata misto toba de la suzi...desi ar fi ciudat sa fie doar design... in timp ce restul au doar "cioturi" de finale.... oricum forma aia pare ca ar avea flow bun la evacuare.. Toba de la Suzuki e ...Yamaka aici are dreptate ca le-a taiat.De ce sa tii o bucata de teava iesita din carene,pentru ce?Back pressure poti face in cu totul alte feluri,cum probabil au si facut,nu sa tii hornul ala iesit asa. Acum 10 ore, PzKpfW a spus: Coada e masivă, deși în afară de Ducati nu știu dacă mai pleasează cineva ceva acolo (în afară de transponder și cameră). Evacuarea este decupată dar deschizătura mai mare. Minimalismul ar trebui introdus si la coada,intradevar e huge si nush daca au ceva in ea.Si aparatoarea aia e cam degeaba pe acolo.Coada insa poate avea si rol aero...putina apasare?zic si eu...ai vazut ca Ducati tot testa chestia asta.Au insa o latima maxima admisa stipulata in regulament.Dar Yamaha cred ca nu e departe de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Acum 11 ore, Buggy a spus: @PzKpfW @xt600..:))). . hehe vise umede cu Marquez... dar nu se stie niciodata... asa ziceam si de Lorenzo ca nu are cum... sa vina... si a venit :)) si a si plecat :)))) si a si castigat :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Evacuarea, lungime, armonica, ring any bells? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Sunt sigur că în ceea ce privește dimensiunea (lungime, diametru), finala de pe GSX-RR a fost gândită rațional, ingineresc și că oferă un randament mai bun pentru motorul lor decât ar face-o o finală scurtă. Dar e doar părerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 Revenim la discutii mai vechi...si eu sunt convins ca a fost gandita dar exista,iata,solutii mai eficiente.Pe aceeiasi arhitectura de motor.Da ok nu face o mare diferenta,dar cand le aduni pe toate,iese ceva. Eu exageram,nu zice nimeni ca le.au aruncat acolo de florile marului,nu e nimeni ageamiu la acel nivel,dar,am mai spus.o cu exemple,exista solutii diferite cu avantaje evidente. In fine,macar arata bine,go Rins go,ce sa zic... Bascula de cf de la Honda e cel mai bun exemplu....bascula lor era ff buna si a celor de la Ducati era doar un gimmick pana cand s-au trezit cei de la Honda ca e o mare smecherie,iar acum e normal deja sa ai bascula de cf. Progresul nu asteapta pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.