Sari la conținut

Pareri prima moto model SV650


Flower-Power
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 168
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

51 minutes ago, Contabil said:

Cu astia 14l rezervor ..... din punctul meu de vedere au gresit-o rau kawa.

 

De Katana nouă ce mai zici? Motor de 1000cc și rezervor de 12L.

 

Probabil nu se gândeau că scoate cineva o Ninja de 300 sau 400 la touring. Dacă vrei autonomie, ia-ți 1200GSA ca tot românul și sari ușor de 600km între plinuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate daca judeci totul la autonomie, dar eu fac din pacate cea mai urita legatura ... pret, putere, greutate si autonomie. Mama masii ... greu.

PS. Basca saua sa nu fie prea sus cca 780cm ..... ca-s micut .... na.

PS2. Stiu bine de GSA, dar am bagat mai multe in altceva, ma aflu in pozitia initiatoareai, as vrea dar nu-mi permit ...... :) ...... in rest totul e grozav! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odată ce acumulezi experiență, statura nu mai trebuie să fie un element limitativ. Nici eu nu-s prea înalt și am motorete cu înălțimea șeii destul de mare: 845, 850, 895. Nu-mi amintesc să fi avut vreodată o motocicletă la care să ajung comfortabil jos cum abele picioare. Când te obligă natura, improvizezi.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, PzKpfW a spus:

Odată ce acumulezi experiență, statura nu mai trebuie să fie un element limitativ. Nici eu nu-s prea înalt și am motorete cu înălțimea șeii destul de mare: 845, 850, 895. Nu-mi amintesc să fi avut vreodată o motocicletă la care să ajung comfortabil jos cum abele picioare. Când te obligă natura, improvizezi.

 

 

Apreciez ajutorul, dar din +2000 de cind am A-ul, mi-am format o parere de ce pot, ce mi-e comod si ce vreau sau am nevoie.

O Kawa 500 stil 300-400, uda toata la <175 kg , app. 60 hp cu un rezervor de 17kg .... ar fi un vis pt. mine de 7-8k EUR instant.

Acum 6 minute, Christian 1 a spus:

Nu,sezi cu picioarele rezemat de capotele masinilor...

✌️

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Tzitzicat a spus:

Mai stie cineva ce a vrut initiatoarea topicului?🤔

Nu, care initiatoare? :crack:

 

Acum 1 oră, Contabil a spus:

 

XV 950 /2014                        942cc - 51hp -        247kg     12l rezervor

CBF 500/2004-2005            499cc - 56HP-        205kg     20l rezervor

SV 650 2007-2008               645cc - 73HP -      189kg      17l rezervor

FZ 6N 2004 -                          599 cc - 98 HP     +200kg     19l rezervor

Kava ER6N 2006                   649 cc - 72HP        196kg      15.5l rezervor

YAMAHA MT 03 2008-9     659cc - 48 hp       +190kg      15.0l rezervor

KAVA 300 2013 2                  96cc -  39 hp         174kg       17l rezervor

 

 

Cred ca a facut cea mai buna alegere din prima, cu mentiunea ca daca mobra ar avea ABS .... glont pe ea.

Noroc ca n-o am la inima! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, Contabil a spus:

Nu, care initiatoare? :crack:

 

 

Cred ca a facut cea mai buna alegere din prima, cu mentiunea ca daca mobra ar avea ABS .... glont pe ea.

Noroc ca n-o am la inima! :crack:

Rautacios

Mai bine ajutati-o cu un test drive....ca sunteti aproape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe gsf-ul acela cite prs. necunoscute au stat?

Mai omule, ma scoti din matca mea, daca vrei sa zici ceva .... zi, daca nu, nu spune nimic.

1 oră în urmă, Contabil a spus:

Cred ca a facut cea mai buna alegere din prima, cu mentiunea ca daca mobra ar avea ABS .... glont pe ea.

 

 

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu ajungi iar, ...la medicamente😄

Stai linistit

Doar ziceam ca se tot ofera sfaturi, pt incepatori

Stai pe mai multe motorete sa vezi cum...le simti....de unde sa le gaseasca?

Putini...hai sa te urci pe a mea

Nu e nimic complicat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, Tzitzicat a spus:

Sa nu ajungi iar, ...la medicamente😄

Stai linistit

Doar ziceam ca se tot ofera sfaturi, pt incepatori

Stai pe mai multe motorete sa vezi cum...le simti....de unde sa le gaseasca?

Putini...hai sa te urci pe a mea

Nu e nimic complicat

Devine ingrijorator..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a dus și ăsta (topicul)... 

Mda, am vrut sa scriu înainte de mersul colegilor la arat, dar abia postasem altă chestie (deosebit de inteligentă probabil) de la care nu trecuseră 15 min, iar apoi am avut trebi pâna mai devreme un picuț. Aș da-o la caterincă, dar carantina 3.14zdii mă reține 🤬

On topic: dacă puterea e cea care te sperie să știi că e destul de simplu de pus la orice agregat un "căpăstru" care să limiteze pur mecanic deschiderea accelerației. De fapt cred că (mai) toate moto de școală au așa ceva.

Eu unul am ales FZ6 (S, nu N) în dauna CBF600 pt toba sub șa (pe lângă aspect și lățime evită pârlirea picioarelor, atât ale pilotului cât și ale pasagerei/lui), puterea mai mare (98 vs 76 parcă, dar diferența se simte foar sus în ture, până pe la 8000rpm merg cam la fel) și INJECȚIE. Cu majuscule. Dpdv al începătorului evită dozarea savantă a șocului, înecatul, dilemele "trag șocul sau nu-l trag?" la pornirile nici la rece nici la cald, după 15-30 min de pauză. La injecție pui contactul, aștepți 2-3 secunde, apeși butonul și știe ecu ce tre făcut, nu-ți bați capul. Plus că motorul merge la fel rece sau cald, nu se poticnește, nu mai ai uzuri mecanice pe la cuie și membrane, nu necesită atâta întreținere și reglaje ca și carburatoarele. Deci eu zic musai injecție. Hornetul de exemplu a rămas până târziu cu carburatoare.

Impresia mea însă e că buba nu ar fi la putere, ci mai ales la greutate și gabarit, iar aici SV650 stă bine față de ce s-a mai vehiculat, în special față de cele cu 4 cilindri. Ar mai fi unele mai mici și ușurele enunțate. Nu prea m-am dat cu astea mai noi "downsizuite", dar intuiesc că merg comparabil cu ceva mai vechi de capacitate mai mare (și implicit mai grele). SV de exemplu mi s-a părut bicicletă față de FZ, aproape o pierdeam dintre picioare, deși pe hârtie nu sunt așa mari diferențele. Am călărit modelul cu semighidoane, nici eu nu mă împac prea bine cu ele, mai ales cu poziția pe moto cu așa ceva. Autonomia de care face caz @Contabil nu mi se pare o problemă, nu vei face >200km fără o pauză și în general găsești suficiente benzinării dacă nu o arzi pe cine știe ce drumuri ale oaselor.

Aș opta pt un model care să nu fie prea exotic, asta pe considerentul că e de porc să stai pe bară în sezon așteptând vreo manetă/oglindă/scăriță/cablu pe care le poți agăța/îndoi/rupe oricând.

Dacă nu o vei folosi pt mers la servici înseamnă că ar fi bună o leacă de carenă! Plimbările nu se fac în oraș, iar confortul la drum e cu totul altul, chiar dacă nu te dai (cu mult) peste limita legală. Drept că sunt mai multe plastice care pot crăpa dacă o pui cumva jos.

Cam astea mi-au trecut mie prin cap. 

Relații suplimentare mai salcâm pe forum, am limitare (și nu pt A2, cu aia tot aș prinde viteză)! :D

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, Contabil said:

? Vrei sa fie si sotia la o proba a ta cu un 300 ? ca nu-nteleg nici eu ce vrei? + Copiii mei .... tu esti ok? asa in general vorbind.

 

Mare-i gradina Domnului!

prietene, femeia ti-a zis ca nu stie sa mearga cu semighidoane si ca o sa fie amuzant daca incearca (amuzant pentru privitori). sotia si copiii erau de chemat ca spectatori la circul gratuit, nu la altceva

 

TU esti ok, general vorbind? ce ti-a venit sa dai neintrebat informatii personale despre familie si copii si despre cat de geloasa e sotia ta si despre cat de SINCER o iubesti tu? WTF?

Mare-i gradina Domnului!

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inteles altceva, de aceea m-am enervat. Daca este asa cum zici tu, imi cer scuze, oricum n-ar fi trebuit sa reactionez asa. Partea cu familia, am mentionat-o ca sa stie ca as fi venit pentru ce spusesem.

Putea sa spuna "bai omule ai inteles gresit", era pe moto atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...