Sari la conținut

Masina doar de fun la sub 10.000€


Vizitator goe 75
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 453
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 6 minute, Altair a spus:


Absolut off-topic, doar ca idee, exista vreo mașina fun cu motor diesel?

 

Depinde foarte mult ce intelegi prin fun. La diesel cu distractia are sanse mult mai mari sa crape la abuz decat un motor pe benzina. Ia ghiciti la motoarele de BMW 2.0 diesel ce pica din senin?

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Imi place ca sunteti specialisti in motoare pe care nu le aveti ....

Petrica mai avea putin si se dadea mare cunoscator si despre Donkervoort ...adica o masina pe care a vazut-o doar in poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, petre81. a spus:

 

Depinde foarte mult ce intelegi prin fun. La diesel cu distractia are sanse mult mai mari sa crape la abuz decat un motor pe benzina. Ia ghiciti la motoarele de BMW 2.0 diesel ce pica din senin?

Nu as spune din senin, dar imi incerc norocul. Distributia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las si eu asta aici :)

 

Motorul Busso a cam fost legendar, dar datorita normelor de poluare pe care nu le mai trece si probabil a consumului nu s-a mai pus pe nimic dupa generatia masinii de mai sus. Unei astfel de masini ii va creste valoarea in urmatorii ani. MARELE neajuns ramane totusi tractiunea fata, dar cu diferential toata lumea zice ca se imbunatateste masiv treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Ice-D a spus:

Nu as spune din senin, dar imi incerc norocul. Distributia?

 

Cuzinet/biela/arbore, mai ales la motoarele de 180 si 205 cp. Pur si simplu nu rezista la puterile astea un motor diesel in patru cilindri, mai ales daca te uiti la dimensiunile pieselor care compun sistemul biela-manivela. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuzinetii se fwt la bmw benzinare, n53 (2.0 valvetronic inj directa, dupa 2h de  Phoenix numa' coduri de motoare nu am in minte acum) pare campionul dar niciunele nu sunt scutite...🤬 La diesel n-am prea auzit, dar or fi reusit si cu alea.

Intretinerea e mai scumpa la diesel, sunt filtre de motorina mai scumpe decat tot pachetul pt un benzinar. Pana si acumulatorul e mai mare si scump.

Pe forum plang in general cei care si-au luat masini de la baba din Germania, cu km reali + carte service, alea care se vand in Ro mai ieftin decat in D! Doar ca acolo au 2,3,500000 km in +, doar suntem tara Gerovitalului! Si aia care dau toti banii, ba chiar se imprumuta, pe masina, dupa care nici de consumabile nu mai au.

Care esti cu "geta" 147? Ai condus vreuna? Poti sa-i pui mama si tata diferentialului (cred ca la lsd te referi), bolovanu' ala de v6 din bot tot drept vrea sa o duca, din volan poti ajusta tonalitatea scrasnetelor de gume! Cei 250cp par cam catâri, transmisia si franele cedeaza rapid. 156 e putin mai echilibrata dpdv al maselor dar tot subvireaza in draci. Singura tractiune cu cai multi care mi s-a parut ok este Focus RS, nu manifesta aproape de loc torque steering, iar puterea e peste Alfa. V6 3.2 e si pe GT sau 159, dar uite ca nu retin daca e acelasi de pe 147/156, desi am coabitat cu un motor din asta care bause apa (soferul crezuse ca gt-ul lui e batiscaf), l-am avut in birou vreun an de zile.

Pan' la urma e cum am zis, mai fun 150cp/500kg decat 300/1 tona! M-am dat nitel in incinta unei foste uzine cu o dracie gen Caterham construita de un popă (ma rog, nu singur, cu larg suport din partea unui baiat f priceput) pe mecanica de Sierra 1.8 si, desi nu avea cine stie ce power si nici fulg nu era, factorul fun se manifesta destul de pregnant. Omul avea de gand sa o inmatriculeze in alta tara, aici neexistand nici o sansa. Asa exista si Radical, modelele mai vechi cu motorizare Kawa de 1100 (parca) fiind pe la 12000£, dar cred ca nu pot fi omologate pt strada nici in UK, exista alte Radicaluri street legal dar muuult mai scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, john17 a spus:

V6 3.2 e si pe GT sau 159, dar uite ca nu retin daca e acelasi de pe 147/156,

Gt, 147 si 156 sunt din aceeasi generatie, acelasi motor busso 3.2.

Pe 159 si Brera au pus un 3.2 facut de GM, de care se plange lumea.

Nu am mers cu una, desi mi-as dori. Asa, pe hartie e dubioasa, dar toata lumea o lauda odata ce ii pui lsd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
13 hours ago, Ice-D said:

Buna intrebare! Batman,batman😂

 

Colegu , eu personal am detinut in total 11 masini , dintre care 9 benzinare si 2 diesel si imi vinzi tu mie gogosi despre care este mai economica( per total ,incluzand si consum si reparatii)? 

 

Absolut toate firmele care au cumparat flote intregi au mers pe diesel .Niste prosti domne...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata colegu!

 

Eu nu sunt aici sa vand nimanui gogosi,doar sa mi exprim punctul de vedere. Un diesel este mai economic daca nu se strica o componenta majora(ai de unde alege), stii foarte bine la ce ma refer. E si normal ca o flota sa fie compusa din masini diesel, doar sunt alergate la greu. Mai adaug faptul ca, ai avut 9 benzinare in detrimentul a 2 diesel, imi poti spune de ce? E un raport destul de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

O buna perioada de timp am locuit undeva unde diesel era o raritate.Cand m-am intors in Eu am pus botu la povesti  ....dar in final m-am desteptat.

 

Neata.

@john17

 

Categoric o sa fie ceva inmatriculabil , chiar daca in rest 100% jucarie.Trebuie sa fie inmatriculata ca sa ma duc pe Cheia sa depasesc motociclisti viteji.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia sa fac un sondaj de opinie, cat ati fi dispusi sa platiti pt o masina de circuit cu 300cp/tona? Masina ar fi ceva basic, cat mai putina electronica posibil, motor V6 sau V8 amplasat central, neinmatriculabila. Performante: acc 0-100 in 4 sec, viteza maxima 270km/h, discuri frana 340mm, etriere cu 4 pistonase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, petre81. a spus:

Ia sa fac un sondaj de opinie, cat ati fi dispusi sa platiti pt o masina de circuit cu 300cp/tona? Masina ar fi ceva basic, cat mai putina electronica posibil, motor V6 sau V8 amplasat central, neinmatriculabila. Performante: acc 0-100 in 4 sec, viteza maxima 270km/h, discuri frana 340mm, etriere cu 4 pistonase.

corleone .. inchide frate ca te sunam noi, poate n-ai bani pe cartela

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, Starcream a spus:

Discutii d-astea aveam si eu cand eram mic si ma intrebam cu prietenii mei ce am face cu banii daca am castiga la loto si raspunsul era intotdeauna: jumatate pe curve si cealalta jumatate pe masini.

 

Asa sarac erai? Sau jucai la loz in plic?

 

Acum 37 minute, superbec a spus:

tu intelegi cat te duce capu.... daca nu esti curleone probabil esti alexen ...

 

Alexen stiu cine e dar curleone?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, adnohepentrupoponari a spus:

 

gta 147 adusa in zilele noastre cu suspensia, franele si diferentialul “cam” ia curbele cu tot cu bolovanul ala in fata. dar e masina de gagici, drept dovada o are nevasta-mea...

 

tits or gtfo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Starcream a spus:

 castig mai bine decat vreo 6 mecanici auto la un loc. 

 

Pai la banii astia iti permiti lejer o masina numai pt circuit... ce model ai? Curve banuiesc ca nu ai pt ca esti homosexual.

Editat de petre81.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Starcream a spus:

Iti dezvolti simtul umorului in fiecare zi ce trece. Intr-o zi o sa ajungi la iUmor, tine-o tot asa.

 

Mai gaozel, ai zis ca tu castigi cat sase mecanici iar asta inseamna un venit lunar foarte mare. Daca visul tau era sa dai jumatate din bani pe curve si jumatate din bani pe masini banuiesc ca ti-ai luat deja o masina de distractie. Din ce vad nu ti-ai luat nici masina si nici curve, concluzia este ca minti in privinta venitului tau lunar pe care il estimez la 1500 lei plus bonuri de masa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R32 poate sa faca ceva frumos, mi se pare o idee buna (uitasem complet). Eu in ultimul timp ma uitam si la Golf 4 R32, chiar si alea VR5 (exista si 4motion daca nu ma insel). Astea din urma ar fi o varianta mai ieftina pana mai strangi ceva bani si iti iei ceva mai racheta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nu cred ca o sa ma bag la ceva intermediar pt ca se pierd bani ...pe  acte ...poate un itp ...o mica reparatie , niste cauciucuri...

Cand o sa vreau sa vand o sa fuga lumea ...ca taxe mari...

Pentru un blast ocazional isi face treaba si bmw-ul ,momentan.

 

 

Arata super cool TT-ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...