BogdanSB Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Daca s-a facut recall o sa fie intinzatorul asta (vezi poza) tot legat de distributie alti posesori au instalat un anume "cam chain jump guard" eu personal inca nu l-am montat dar o sa il cumpar si odata cu revizia pt anul viitor o sa montez si piesa asta. Legat de cutie, este putin mai zgomotoasa dar asta nu are legatura cu schimbarea treptelor sau scosul pe N. O alta piesa care a cauzat probleme la modelul respectiv este flansa rotii spate in care apareau fisuri in dreptul gaurilor pt prezoane. De verificat jocuri ansamblu fata, sunete ciudate, ESA daca are, etc dar daca mergi la Mototehnica stiu ei ce au de facut, am dus si eu K-ul pt o problema pe care nu am reusit sa o rezolv si au fost foarte ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat August 20, 2018 Share Postat August 20, 2018 Flanșe a roții spate care a fost schimbată tot într-un recall, ca să fie info complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 24, 2018 Share Postat August 24, 2018 Daca s-a facut recall o sa fie intinzatorul asta (vezi poza) tot legat de distributie alti posesori au instalat un anume "cam chain jump guard" eu personal inca nu l-am montat dar o sa il cumpar si odata cu revizia pt anul viitor o sa montez si piesa asta. Am fost dimineata la mototehnica si am inteles ca recallul de la distributie a fost facut pentru a se monta acel "cam chain jump guard" (la mine cica a fost montat), nu pentru intinzator. Mi-au comandat modelul de intinzator nou, urmeaza sa il monteze sapt viitoare, in rest motocicleta pare ok. Din ce mi-au zis baietii de la service, Givi nu a facut suport de top case pt acest model. Aveti idee daca exista vreun suport compatibil, la un pret decent (prefer Givi pt ca am deja placa si top case). Am gasit doar ceva de la sw-mototech (doar suportul cu adaptor pt GIvi ar fi ~200E). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat August 24, 2018 Share Postat August 24, 2018 (editat) @ styuk, iaco, Am disponibile la Bucuresti (conform pozei) o sa cu gel si o placa dur-al originala Givi. Styuk, Saua daca a ta e in mintile ei o schimb + 100 euro. Iaco, placa este 100 euro, dar trebuie demontata de pe motor de un minitehnicus dotat cu chei corespunzatoare. Discutii PM. Editat August 24, 2018 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanSB Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 Am fost dimineata la mototehnica si am inteles ca recallul de la distributie a fost facut pentru a se monta acel "cam chain jump guard" (la mine cica a fost montat), nu pentru intinzator. Mi-au comandat modelul de intinzator nou, urmeaza sa il monteze sapt viitoare, in rest motocicleta pare ok. Din ce mi-au zis baietii de la service, Givi nu a facut suport de top case pt acest model. Aveti idee daca exista vreun suport compatibil, la un pret decent (prefer Givi pt ca am deja placa si top case). Am gasit doar ceva de la sw-mototech (doar suportul cu adaptor pt GIvi ar fi ~200E). Cam asa arata suportul meu pt top case Givi, daca dau placa suport jos am ca o codita care se monteaza cu 2 suruburi intre cele 2 brate ce sustin suportul. Atases cateva poze sa iti faci o idee, asa am cumparat moto si nici nu sunt etichete pe el sa iti pot spune ce model este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 (editat) ...”Din ce mi-au zis baietii de la service, Givi nu a facut suport de top case pt acest model”... Vedeti mai jos suportul original GIVI pentru seria K si topcase-ul de 42 litri monokey montat la serviceul BMW Monza in 2016: Se monteaza elegant si usor in cateva secunde cu o trusa TORX: La multi kilometri frumosi ! » Post actualizat in 25 Aug 2018 12:41 https://www.twistedthrottle.com/sw-motech-alu-rack-toprack-bmw-k1200s-05-08-k1300s-09-black-for-givi-trax-alu-box-krauser-topcases Editat August 25, 2018 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 Se pare ca exista mai multe tipuri de manere pt pasager la k1200, iar la modelul meu nu se poate prinde top-case. Va trebui sa caut manere ca ale voastre, dar nu am idee unde ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 Eu știam că nu se potrivește, am așteptat și l-am rezervat eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 CORECT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BogdanSB Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 https://www.bmw-motorrad-bohling.com/bmw-rear-carrier-for-k1200s-and-k1300s.html https://picclick.co.uk/Bmw-K1200S-K1300S-Rear-Rack-282989385503.html De asta zic dar pretul este pe masura, daca dai jos codita aia transparenta poti prinde o placa suport pt un topcase si raman si manerele de care se poate tine pasagerul. Vazand poza cu motorul tau daca te hotarasti sa cumperi un suport ca cel mentionat cred ca trebuie sa bricolezi ceva pe la carene, la mine par a fi diferite decupajele din carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 27, 2018 Share Postat August 27, 2018 Se pare ca exista mai multe tipuri de manere pt pasager la k1200, iar la modelul meu nu se poate prinde top-case. BMW nu a produs un suport de topcase (original) pentru K1200/1300 R/S. Iar "portbagajul" era optional si fara posibilitate de montat topcase. Deci trebuie cautat pe la alte firme, de exemplu la Givi: https://www.bmw-motorrad-bohling.com/de/givi-monokey-sra-gepaeckbruecke-bmw-k-1200-r-2005-2008-k-1300-r-2009.html Asta cred ca este acelasi model cu cel al lui Dan Nastase si banuiesc ca manerele raman cele originale. Interesant era daca se potrivea cumva portbagajul original de GT, pe el ar fi mers topcase BMW. Interesant era daca se putea monta portbagajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 27, 2018 Share Postat August 27, 2018 BMW nu a produs un suport de topcase (original) pentru K1200/1300 R/S. Iar "portbagajul" era optional si fara posibilitate de montat topcase. Deci trebuie cautat pe la alte firme, de exemplu la Givi: https://www.bmw-motorrad-bohling.com/de/givi-monokey-sra-gepaeckbruecke-bmw-k-1200-r-2005-2008-k-1300-r-2009.html Asta cred ca este acelasi model cu cel al lui Dan Nastase si banuiesc ca manerele raman cele originale. Interesant era daca se potrivea cumva portbagajul original de GT, pe el ar fi mers topcase BMW. Interesant era daca se putea monta portbagajul Acesta pare sa fie suportul pe care il are si dl Dan Nastase, dar nu este compatibil cu modelul S Si din ce imi dau seama, nu par sa se potriveasca nici manerele de pasager de la R la S » Post actualizat in 27 Aug 2018 13:40 https://www.bmw-motorrad-bohling.com/bmw-rear-carrier-for-k1200s-and-k1300s.html https://picclick.co.uk/Bmw-K1200S-K1300S-Rear-Rack-282989385503.html De asta zic dar pretul este pe masura, daca dai jos codita aia transparenta poti prinde o placa suport pt un topcase si raman si manerele de care se poate tine pasagerul. Vazand poza cu motorul tau daca te hotarasti sa cumperi un suport ca cel mentionat cred ca trebuie sa bricolezi ceva pe la carene, la mine par a fi diferite decupajele din carena. Da, pare destul de scump si parca n-as taia din carene. Cred ca astept sa prind ceva SH, care sa se potriveasca fara decupaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat August 27, 2018 Share Postat August 27, 2018 eu aveam manerele cu suport cu tot asa ca mi-am facut singur placa de aluminiu. problema era ca balansa destul de mult asa ca am pus si picioarele. nu arata ca una de 200E dar totusi, este doar o bucata de metal. la iarna, daca o sa am chef i-as mai acorda cateva ore pt finisaje dar momentan prefer sa ma plimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 27, 2018 Share Postat August 27, 2018 Acesta pare sa fie suportul pe care il are si dl Dan Nastase, dar nu este compatibil cu modelul S N-am stiut ca ai S, nu scrie la profil Aparent BMW nu a vrut sa strice designul frumos si sportiv cu un topcase. Si vad ca nici Givi Pana la urma de ce vrei neaparat un topcase? Poti pune o geanta sau rollbag (mai mic sau mai mare) in spate. Iar permanent pt costum de ploaie si alte chestii poti tine gentile originale montate care se integreaza foarte frumos in designul motocicletei iar in oras neextinse nu te deranjeaza. Daca totusi vrei topcase, o alta optiune pare a fi de la Wunderlich (Hepco & Becker): https://www.wunderlich.de/shop/en/bmw-k-serie/k-1200-1300-s-r-sport/gepack-co/trager-verbreiterungen.html?___from_store=de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 27, 2018 Share Postat August 27, 2018 Am actualizat profilul Top case as prefera pt plimbari de cateva zile cu pasagera. Gentile laterale mi se par destul de mici, iar tank-bag-ul cu magneti nu se mai potriveste @styuk mi se pare super ok suportul "confectionat", si mie mi se pare exagerat 200E pt o bucata de metal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai263788 Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 Salut! Referitor tot la k1200s : nu stiu la voi dar la mine , vara prin oras, motorul degaja destul de multa caldura care evident e directionata catre pocioarele mele. Ma gandeam sa matisez galeria de evacuare cu ceva carbon sau fibra de sticla. A mai incercat cineva? Ceva recomandari unde as putea face asta (un atelier testat)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat August 31, 2018 Share Postat August 31, 2018 Mie mi se pare ca la modelul asta caldura emanata de motor se simte cel mai putin dintre toate motocicletele pe care le-am avut!.... » Post actualizat in 31 Aug 2018 18:04 @ styuk, iaco, Am disponibile la Bucuresti (conform pozei) o sa cu gel si o placa dur-al originala Givi. Styuk, Saua daca a ta e in mintile ei o schimb + 100 euro. Iaco, placa este 100 euro, dar trebuie demontata de pe motor de un minitehnicus dotat cu chei corespunzatoare. Discutii PM. 20171006_131520.jpg Placa Givi a ajuns la mine! Multumesc, domnule Dan! Imi place cum se aseaza, dar mai ales ca nu trebuie sa adaug vreo placa mare, groasa si urata peste ea! Ramane sa gasesc si un topcase adecvat placii Givi monokey! Daca aveti vreo sugestie sau vreounul de vanzare, scrieti, va rog! Teoretic ma intereseaza unul in care sa incapa 2 casti integrale. Daca ii gasesc si cu spatar, e beton! Nu il voi tine decat la nevoie pe motor, asa ca poate fi urat cu spume! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Septembrie 1, 2018 Share Postat Septembrie 1, 2018 (editat) Nu stiu cat de urata este perceptia pentru acest topcase care a fost pe motor, dar eu as merge pe linia mostenita Maxia 3 : Sanatate, La multi kilometri frumosi ! Editat Septembrie 1, 2018 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Teoretic ma intereseaza unul in care sa incapa 2 casti integrale. Daca ii gasesc si cu spatar, e beton! Nu il voi tine decat la nevoie pe motor, asa ca poate fi urat cu spume! Cand mergi cu pasagera mi se pare foarte normal sa ai topcase, eventual si cu spatar. Dar nu prea inteleg faza cu doua casti neaparat... adica ai mereu topcase-ul gol si disponibil pentru casti? In sensul ca, ma gandeam ca mai ai diverse prin el, costum de ploaie etc si tot nu intra doua casti; in schimb, un lant/cablu mai serios cu care sa legi casca, mai ales daca este integrala, face toti banii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Utilitatea topcase-ului in cazul meu este urmatoarea: - ofera pasagerei o stare de siguranta in plus si poate chiar confort chiar daca nu prea ajunge la spatar (cel putin la modelul meu de moto) - la turele scurte si medii de o zi, de obicei nu umplu cutia cu costum de ploaie si altele, ci mai degraba la destinatie incui castile in ea si efectiv nu pot sa vad ca nu incap ambele casti. - la turele mai lungi e plin cu diverse asa ca atunci nu mai conteaza daca incap sau nu 2 casti integrale in ea. Altfel, cand sunt singur am un tankbag si o geanta pe care o pun pe sa in spatele meu... Caci indiferent de gusturile fiecaruia, mie NU imi place topcase-ul pe anumite modele moto, inclusiv al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Septembrie 4, 2018 Share Postat Septembrie 4, 2018 Eu am topcase de 46 de litri dar acum imi pare rau ca nu l-am luat pe cel mai mare posibil, 52 sau 56 de litri. 46 litri ar fi minimul pt 2 casti nu foarte voluminoase. Topcaseul nu se vede de la ghidon oricum, este foarte bun. Pentru casti si geci merge un antifurt de bicla din ala cu bucla si lung, sa nu le mai tarai dupa tine in zonele mai civilizate. Asa ceva: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Septembrie 13, 2018 Share Postat Septembrie 13, 2018 salut nou posesor de k1200s ,o intrebare :are cineva de vanzare s-au deunde pot achizitiona un cric central?oem stiu de unde dar alta varianta exista ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Septembrie 13, 2018 Share Postat Septembrie 13, 2018 ... s-au deunde pot achizitiona un cric central? Care este utilitatea lui? De ce merita banii si greutatea in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
teby05 Postat Septembrie 13, 2018 Share Postat Septembrie 13, 2018 deocamdata detin doar stand ca in poza,deci pe ce sao pun dreapta am ...problema intervine cand am diverse lucrari de facut sa enumar 2 din ele dat jos roata spate (se poate si cu standul da umpic mai greu ,a doua iti voi arata intr-un video si o sa iti dai seama singur » Post actualizat in 14 Sep 2018 08:06a doua problema ce o mai am ar fi ce-a din video ,care reprezinta o secunda sau doua dupa pornire a sunetului distributiei ,mobra are 21664 in bord ultimu service a fost in reprezentanta la 21646(toate service facute in bmw hanovra de la cumparare pana a ajuns la mine) .Dupa achizitionare sun pe neamt asa ca fapt divers si ii arat in video problema ,raspunsul lui a fost ca si cei din reprezentanta cand a semnalalt problema i-au raspuns ca este de la intinzator pana face presiune de ulei ,bun neconvingandu-ma cu asa raspuns trimit mail la Bmw hanovra ,bla bla mult ,sa le fac dovada ca acum e a mea contracte scanate etc .Pana la urma primesc acelasi raspuns de la iei ca si neamtu adica timpu in care face presiune de ulei intinzatorul de lant ...Le-am raspuns ca daca imi sare distributia le-o pun in curte (banui ca i-am speriat) Dupa toate astea tot nu mam convins si m-am dus la un coleg ce are un k1200r din alt judet cu 40000 de km mai mult ca al meu si nu am vazut problema asta deloc ...deci investigarea continua Precizez ca face mai tare cand mobra e pe cric si la rece ,la cald face mai putin sau aproape deloc ...ce mi se pare ciudat ii influenta pozitiei mobrei .Inca investighez ziceti si voi o parere aici aveti video : » Post actualizat in 14 Sep 2018 08:07 deocamdata detin doar stand ca in poza,deci pe ce sao pun dreapta am ...problema intervine cand am diverse lucrari de facut sa enumar 2 din ele dat jos roata spate (se poate si cu standul da umpic mai greu ,a doua iti voi arata intr-un video si o sa iti dai seama singur » Post actualizat in 14 Sep 2018 08:06a doua problema ce o mai am ar fi ce-a din video ,care reprezinta o secunda sau doua dupa pornire a sunetului distributiei ,mobra are 21664 in bord ultimu service a fost in reprezentanta la 21646(toate service facute in bmw hanovra de la cumparare pana a ajuns la mine) .Dupa achizitionare sun pe neamt asa ca fapt divers si ii arat in video problema ,raspunsul lui a fost ca si cei din reprezentanta cand a semnalalt problema i-au raspuns ca este de la intinzator pana face presiune de ulei ,bun neconvingandu-ma cu asa raspuns trimit mail la Bmw hanovra ,bla bla mult ,sa le fac dovada ca acum e a mea contracte scanate etc .Pana la urma primesc acelasi raspuns de la iei ca si neamtu adica timpu in care face presiune de ulei intinzatorul de lant ...Le-am raspuns ca daca imi sare distributia le-o pun in curte (banui ca i-am speriat) Dupa toate astea tot nu mam convins si m-am dus la un coleg ce are un k1200r din alt judet cu 40000 de km mai mult ca al meu si nu am vazut problema asta deloc ...deci investigarea continua Precizez ca face mai tare cand mobra e pe cric si la rece ,la cald face mai putin sau aproape deloc ...ce mi se pare ciudat ii influenta pozitiei mobrei .Inca investighez ziceti si voi o parere aici aveti video : » Post actualizat in 14 Sep 2018 08:08am dat-o de gard cu postarea adica cum va aparea sper sa intelegeti si sa primesc un raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat Septembrie 17, 2018 Share Postat Septembrie 17, 2018 Am avut fix aceeasi problema, este intinzatorul de la distributie. L-am inlocuit cu modelul mai nou de intinzator (care a fost pus pe k1300s, daca am inteles bine) si zgomotul a disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.