Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 oră, einstein1984 a spus:

daca nu se strica ceva scump (adica orice in afara de un surub sau o placuta de frana) esti bine. Are frane SBC? 

De ce s-ar strica o masina de 16 ani? Esti rautacios :)))

 

Acum 2 ore, l.u.v a spus:

AE4, nu o luam dacă era E3. 

Asta cu rămasul pe cap este relativă, la cum arată și în ce stare e, după 3-4 ani se poate vinde în țară sau in cele riverane 😊

Oricum, la cât m-a costat și cum îi dau banii, decât să merg cu un gunoi nou făcut din peturi, mai bine merg niște ani cu ceva de lux, în care mă simt boier și la care pot pierde și 1500 euro. 

 

Apropos de calitate, amicul și-a luat un C Klasse nou, 1.6 benzina, Euro 6.

Am mers cu ea, are antifonarea de rahat, nu are nicio legătură cu vechitura asta, cu care o să rămân pe cap 😏. Îmi spunea și el, să vezi cum se aude când plouă, zici că dă cu pietre 😊

Repet, pentru mine Seria E, este ce ai luat tu, si pana prin 2010. Dupa, au cam stricat o.

Dar are niste ani. Sa te astepti sa mai pice cate ceva pe ea. Si sa coste....Evident, nu iti doresc. Sa te tina inca 500.000 km.

Astea noi, facute la economie. Indiferent de clasa. Profit maximizat. Designed to fail. De citit treaba asta. O fac cam toti producatorii auto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 13 ore, einstein1984 a spus:

daca nu se strica ceva scump (adica orice in afara de un surub sau o placuta de frana) esti bine. Are frane SBC? 

Este un model răspândit, găsești orice la SH pentru el, ca și la BMW E39. 

SBC ul a fost schimbat acum vreo 2 ani cu piesă refurbish la Mercedes (3700 ron), are 39.000 de actionari, virgin. 🙂 

Probleme pot începe de la 7-800.000, au fost modele care au început și la 1.400.000.

Acum 12 ore, taong_mapagbiro a spus:

Sa te obisnuiesti cu scartaitul pe spate 😀

Modelele astea au o hiba, în timp (vorbim de ani și sute de mii km) se rup spire la arcurile pe spate. Când se rup pe ambele părți încep să scârțâie, iar cine nu știe (adică foarte mulți) se apucă să schimbe bucșe într-o disperare, întrebându-se de ce scârțâie 😊

Nu e cazul aici, în mașină riști să adormi fără probleme. 

Încă un secret, arcurile se iau doar OEM, niciun aftermarket nu ține. Nici nu sunt scumpe, în jur de 500 perechea. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 11 ore, Adrian M. a spus:

De ce s-ar strica o masina de 16 ani? Esti rautacios :)))

La vârsta asta este de așteptat să mai  cadă câte ceva. 

Dacă vrei să te distrezi iți dau numărul mecanicului, spune-i că vrei să iți cumperi un Mercedes și nu știi ce să iei, și vezi ce-ți recomandă 😉. Și poți da și o fugă la el, să vezi cam ce ani de fabricație și scule îi umplu curtea 👍

Nu prea am văzut însă modele vechi, de-astea de 15-16 ani. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti/folosesti cu folos, inca pe atati km... masina. Altfel...

Hai cu primavara sa ne dam pe doo roti, sa vad si eu cum mere GTR-ul !!! Apropo's, nu mai pune etichete caci vezi ce patesti, Plastice / fiare... sau viceversa... (Caragiale)

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, l.u.v a spus:

Hai că am schimbat macazul, am luat până la urmă mașina unui amic bun. 

Mercedes E 220 CDI, 2004, 154.000 KM, totul la zi. 

Pot spune că merge ca un vis, la 160 km/oră pe autostradă riști să adormi în ea. 

 

IMG-20200209-WA0006.jpg

IMG-20200209-WA0016.jpg

IMG-20200209-WA0000.jpg

Lux fabricat in Romania 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interiorul este made in Ro (tot lemnul, bordul, spatare scaune), cu exceptia panourilor de pe usi - se asamblau cu ornamentele chiar inainte de banda de asamblare auto.

 

Capacul scrumierei a zgariat consola (interior)? La fel si capacul mic de dupa panou schimbator (spre armrest).

In 2004 ornamentele consola inca erau cu lac poliesteric si este o realizare daca nu sunt crapate. Cele doua clape de la arm rest sunt cu poliuretan (mai dur).

Pe nodurile din furnir este cu siguranta prabusit lacul (se vad craterele daca se oglindeste in lumina).

Unghiul ornamentelor de pe bord (unde se acopera cu usa) sunt crapate (partea de jos)?

Dupa usa din dreapta nu pare a fi o echipare prea deosebita - pe stanga ai doar reglaj oglinda? Eventual reglaje scaun sofer.

Panoul de pe CD player merge lin?

 

😀

 

 

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, l.u.v a spus:

Hai că am schimbat macazul, am luat până la urmă mașina unui amic bun. 

Mercedes E 220 CDI, 2004, 154.000 KM, totul la zi. 

Pot spune că merge ca un vis, la 160 km/oră pe autostradă riști să adormi în ea. 

 

IMG-20200209-WA0006.jpg

IMG-20200209-WA0016.jpg

IMG-20200209-WA0000.jpg

S-o stapanesti sanatos. O masina ca lumea.

Un motor bun. 3-400.000  km lejer.

Singura hiba a lor a fost tablaria. Daca a fost ingrijita, tinuta in garaj e ok. Multe masini din generatia ei au probleme cu rugina.

Nu vad absolut nici o nenorocire ca are diverse elemente de interior facute in RO.

Pacat ca nu e automata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 3 ore, TWD.Grig a spus:

@l.u.v mai are doamna Golf-ul ? daca da imi poti lasa in PM un numar de contact ?

Nu.

- deocamdată sunt singurul din toată compania care știe direct de la ea că mașina este de vânzare. Și având în vedere nivelul ei, relația de respect pe care ne-o purtam va fi afectata în mod sigur dacă ar primit un telefon de la un necunoscut legat de lucrul ăsta. 

- mașina încă se vinde, dar nu m-am putut vedea să discutăm detaliile din lipsa timpului și, lucru la fel de important, încă nu știu dacă o să o cumpăr sau nu 😉

- mai sunt 2 amici care știu povestea mașinii și care doresc să o ia, în cazul în care renunț eu. 

Dacă se schimbă ceva din toate astea te anunț 👍

Acum 5 ore, florinelu07 a spus:

Capacul scrumierei a zgariat consola (interior)? La fel si capacul mic de dupa panou schimbator (spre armrest).

In 2004 ornamentele consola inca erau cu lac poliesteric si este o realizare daca nu sunt crapate. Cele doua clape de la arm rest sunt cu poliuretan (mai dur).

Pe nodurile din furnir este cu siguranta prabusit lacul (se vad craterele daca se oglindeste in lumina).

Unghiul ornamentelor de pe bord (unde se acopera cu usa) sunt crapate (partea de jos)?

Dupa usa din dreapta nu pare a fi o echipare prea deosebita - pe stanga ai doar reglaj oglinda? Eventual reglaje scaun sofer.

Panoul de pe CD player merge lin?

Nu am sesizat detalii de genul, totul arată și culisează normal.

Am văzut o crăpătură cât un fir de păr la colul unui trim aflat parcă pe ușă, dar sincer, amănuntele de genul ăsta sunt insignifiante, eu mă bucur de lucruri în ansamblu, nu sunt genul care nu pot dormi de la o zgârietură pe bara din spate.

Partea amuzantă este că nici nu știam de acel compartiment secret care culisează, dacă nu vedeam întâmplator pe cineva cu un model identic că umblă acolo 😄

Legat de echipare, scaunele sunt semi electrice, fără memorii, dar are trapă, sisteme de siguranță bune, sistemul de sonorizare superb, plus multe altele care îmi plac. De exemplu combinația de culori, într-o lume anostă în care modelul există doar pe negru și gri. Amicul chiar mi-a spus că a căutat-o multe luni bune în Germania până a găsit-o și că a costat de nouă vreo 60 și ceva de mii euro - el a dat 19.500 în 2007, cu 60.000 km. 

 

Acum 2 ore, Silver Arrow a spus:

Pacat ca nu e automata.

Este automată, 5 trepte, cutia schimbă fin și precis.

- am pus mașina pe tester, absolut toate sistemele și comenzile perfect funcționale, în afară de un injector la cilindrul 3, care este puțin sărit din valori. Nu e graba, dar vreau să-l schimb într-un viitor apropiat.

- toate elementele sunt de fabrică, geamuri, elemente etc, mașina are toate liniile în regulă, nefiind troznită

- astăzi mă duc la tapițer, trebuie schimbată banda de pe lateralul scaunului șoferului unde are uzura clasică, plus tapițat capul schimbătorului. Urmează curățarea tapițeriei, plasticelor și mochetei, culoarea este superbă, dar pretențioasă. 

- trebuie să-i schimb ambele semnalizări de pe oglinzi, sunt crăpate. 

- ușa șoferului are o buză de rugină in partea de jos deasupra pragului, pe spate are o garnitura de etanșare care retine mizerie. 

- un tampon motor puțin mai moale, nimic grav, când o să vină vremea le schimb pe ambele, plus cel de la cutie. 

- trebuiesc gresate culisele la ușile din spate care se deschid mai greu, amicul nu a mers cu nimeni în spate aproape deloc. Plus încuietoarea și prinderile capotei față, care se deschide greu. 

- trebuiesc curățate și gresate culisele trapei, la revenire merge mai greu. 

Astea sunt mărunțișuri, lucrurile importante sunt perfect funcționale. 

IMG_20200213_163343.jpg

IMG-20200209-WA0009.jpg

IMG-20200209-WA0010.jpg

IMG-20200209-WA0018.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o data felicitari pentru alegere.

Sunt metzane acest model care au facut taximetrie si au mers motoarele si cutiile de viteza  sute de mii de km fara probleme.

 

Acuma am vazut P-ul din bord. 😊

 

Sa ai grija cu uleiul din cutia de viteza. Sa il schimbi la timp si nu vei avea probleme cu ea.

Ti-as propune sa o faci la Mercedes. Este o procedura mai laborioasa. Costa ceva dar merge o data la 60.000 km.

Acuma sper sa o respecte si ei 😂.

Intr-adevar cutia schimba foarte lin.

 

Treaba cu rugina: cauta cu atentie pe la pliurile tablelor.

 

Intretinerea nu e scumpa. Chestiile uzuale se gasesc din belsug.

 

La a mea i-am facut o revizie generala la care am schimbat o gramada de piese marunte gen curea accesorii, set filtre sau bucse la trenul de rulare si a fost pina in 4000 lei. Masina e benzina.

 

Pe la kilometrajul actual te poti astepta sa mai cedeze cate ceva de pe langa motor. De ex la a mea a cedat fulia alternator. 

Oricum sunt defecte care se rezolva usor si nu prea scump. 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Uleiul a fost schimbat la fiecare 60.000, la 180.000 urmează să o fac și eu, acum are 155.000. Știu că se face cu un robot, este o anumită procedură. 

Referitor la taxi, așa este, toată Grecia, Spania, Tenerife merg numai pe modelul ăsta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mersi fain! 

Cu părere de rău, dar E39 va pleca în familie, la nașul meu. 

Din păcate, datorită taxelor mari, nu pot ține 2 mașini din aceeași clasă 😥

Oricum, sunt total diferite ca și temperament, BMW ul benzinar scoate huliganul din tine, W112 gentlemanul 😊

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Silver Arrow a spus:

Ehe, si eu mi-as dori W112 dar a ajuns istorie de mult.  Ca si fratii lui  W111, W115, W123, W126, R107 ..... s-au dus si nici nu o sa mai avem Mercedes-uri elegante cum se faceau candva. 

 

Alea sunt carbune deja...

 

Interiorul w211 este din aceiasi fabrica cu multe alte modele, de departe "grija" cea mai mare era c215 (cl), r230 (sl) si c219 (cls).

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subiectiv :

-constructie buna spre foarte buna comparativ cu vremea ei, nu cu acum

-confortabila,placerea de a conduce

-un dream car pentru parintii nostri la vremea ei

 

 

Obiectiv:

-norma E4 este deja trecuta de demult,deloc in trend cu realitatea si cu legislatia anti poluare care vizeaza tot globul, pana si Bucuresti

-motor mare, impozit aproape1000ron, rca mare

-o viitoare sursa de investitii, anexe motor, tabla, articulatii,batai de cap

 

 

Cred ca mai jos de E5 e o greseala , te incalti cu un obiect care in viitorul apropiat nu va mai avea valoare decat sentimentala. Sau poate sunt eu lipsit de imaginatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@l.u.v  eu cred ca de fapt subconstientul a lucrat cum trebuie 😁

 

w112.thumb.jpg.02e8e04cba0c8c14e0e1617ed40f8da0.jpg

 

@Spaceghost  in principiu ai dreptate cu poluarea. Eu unul nu sunt insa convins ca poluarea produsa pentru a fabrica o masina noua plus poluarea produsa cu ocazia casarii unei masini vechi, in raport cu diferenta de poluare intre euro 4 si euro5 justifica achizitionarea uneia noi.

Este o parere personala si nu o pot sustine cu cifre. Este doar asa o banuiala.

Pentru economie evident ca varianta casarii si a achizitionarii uneia noi este visul oricarui capitalist. Traiasca consumul!! (chiar cand  noi populimea nu avem nevoie de el 😂)

 

Din punct de vedere financiar insa treaba este de analizat. Dincolo de treaba cu impozitul si RCA - mi se parea mai eficient modelul cu motor de 1.800 cc si 163 CP, fata de cel diesel de 2.200cc, dar iarasi este o treaba de optiune personala - trebuie sa ai in vedere: cati km faci pe an, cat este costul inital de achititie (mai mic la e4 fata de e5), si cat te costa inlocuitul unor piese care ar putea ceda.

Fara a mai spune ca masinile cu cat sunt mai noi cu atata sunt mai imbarligat construite si mai greu de reparat.

 

Am mai scris: o reparatie ampla la un model W203 (cel de dinainte lui W211) a costat sub 4.000Lei. Asta a fost acuma 3 ani si de atunci  masina a mers vreo 15.000 Km. Adica foarte putin. Si in acest ritm va mai merge inca cativa ani fara sa mai bag bani in ea.

 

Daca masina  mea ar fi mers 60-70.000 Km/an atunci poate se justifica una diesel, si poate mai noua.

 

In particular masina lui @l.u.v mai are viata inca minimum 250.00 km, fara reparatii majore. Ce spui tu cu articulatii sau anexe motor sunt cheltuieli mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 2 ore, Spaceghost a spus:

-motor mare, impozit aproape1000ron, rca mare

-o viitoare sursa de investitii, anexe motor, tabla, articulatii,batai de cap

- la BMW plateam 950, la asta cam 850 ron / an. Rca ul nu este mare deloc, eu am aproape 53 ani, nu am daune, am permis de mult, la BMW costa undeva la 450 ron / an

- daca o iei in buna stare de la inceput, nu ai probleme in timp.

Este important de retinut ca nu o iau pentru terfeleala de zi de zi, ci de weekend si concedii, ceea ce scade mult uzura componentelor.

 

Acum 54 minute, Silver Arrow a spus:

Din punct de vedere financiar insa treaba este de analizat. Dincolo de treaba cu impozitul si RCA - mi se parea mai eficient modelul cu motor de 1.800 cc si 163 CP, fata de cel diesel de 2.200cc, dar iarasi este o treaba de optiune personala

Ideea este in felul urmator, am luat masina asta din considerente practice, gandindu-ma si la cheltuieli. Suntem 3 amici care ne stim de-o viata, la unul pleaca BMW ul meu, de la celalalt iau Mercedesul. Opeartiunea nu implica niciun cost adiacent, ce iau pe una, dau pe alta.

Gasisem una din 2008 impecabila la 7000 euro, dar nu stiam nimic despre ea si mai trebuia sa vand BMW ul si sa pun peste. Asta a amicului ma costa cam 4000 si ii dau banii cand am, neconditionat. Plus ca stiua omul, masina, este combinatia de culori care imi place.

Date fiind conditiile, nu am avut de ales 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, l.u.v a spus:

Ideea este in felul urmator, am luat masina asta din considerente practice, gandindu-ma si la cheltuieli. Suntem 3 amici care ne stim de-o viata, la unul pleaca BMW ul meu, de la celalalt iau Mercedesul. Opeartiunea nu implica niciun cost adiacent, ce iau pe una, dau pe alta.

Gasisem una din 2008 impecabila la 7000 euro, dar nu stiam nimic despre ea si mai trebuia sa vand BMW ul si sa pun peste. Asta a amicului ma costa cam 4000 si ii dau banii cand am, neconditionat. Plus ca stiua omul, masina, este combinatia de culori care imi place.

Date fiind conditiile, nu am avut de ales 🙂

Avand in vedere contextul - cel mai important ca masina este cunoscuta - si ce ai primit, ai procedat cum trebuie.

Pretul este absolut corect.

Sunt curios care o sa fie impresia dupa primul concediu cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, einstein1984 a spus:

ba nu e deloc gresit, au inlcusiv butoane in plus si trecere in plafon pentru caseta taxi. E criteriu special in decodarea vinului d etaxi. 

https://www.mercedes-benz.de/passengercars/find-buy/fleet-and-business/taxi/taxi-modelle.module.html

mere cu mere, pere cu pere....

 

W211 nu are asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 9 ore, einstein1984 a spus:

P.S. vezi ca taxiurile au echipare speciala(tapiterie, alternatoare etc), nu sunt serie

La ce te referi? A mea este verificată, apare culoarea și toate opțiunile originale. 

Acum 5 ore, Christian 1 a spus:

Io zic ca,topicul se poate inchide,omul si-o luat masina.

Îl las deschis, poate mai au și alții nelămuriri despre modelele discutate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf 5 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI
  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...