Silver Arrow Postat Ianuarie 15, 2021 Share Postat Ianuarie 15, 2021 Acum 1 oră, cuki a spus: Confort net superior. Tu insa compari un flagship din 80 cu habar nu am ce...pentru ca daca ai compara cu echivalentul din 2020, adica S-Klasse...trebuie sa fi cazut in cap sa spui ca W126 e mai confortabil...sau masochist Depinde cum intelegi confortul. Eu am spus de comoditate. Cum se sta in scaun, cum vine volanul si chiar cum se sta in spate. Fotolii cu arcuri, nu cu burete .... Confortul presupune mult mai multe. Am recunoscut ca este o optiune personala. Oi fi eu masochist Cand mi-oi mai lua unul o sa trec pe la Cluj sa facem o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Ianuarie 15, 2021 Share Postat Ianuarie 15, 2021 Acum 10 minute, cuki a spus: Lasa ture cu masiniile, cu motoru se mere la tura. Nu vrei cu o vechitura de S-Klasse adevarat cu 4 roti, te dau cu o vechitura de S-Klasse pe 2 roti: Goldwing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 15, 2021 Autor Admin Share Postat Ianuarie 15, 2021 Eu nu înțeleg un lucru. Ok, poți destul de ușor intra pe o bretea greșită de autostradă. Băi frate, dar cum să mergi în halul ăla pe contrasens?? La ăștia ar merita anulate permisele, fără drept de redobândire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Ianuarie 15, 2021 Share Postat Ianuarie 15, 2021 Acum 40 minute, cuki a spus: Apoi in materie de 2 roti si eu detin un "future classic" Yamaha Bulldog din 2003 Vedem tot mai des video-uri de genu si constientizam ca poate e bine totusi sa fi intr-un fier nou. https://www.stiridecluj.ro/social/i-a-inghetat-inima-pe-autostrada-gilau-turda-vrem-autostrazi-dar-nu-stim-sa-le-folosim-video P.S. a avut noroc amaratu cu sistemele de siguranta, ca altfel praf se facea. Am fost de acord ca in materie de siguranta masinile au evoluat foarte mult. Totusi de la un moment incolo stelele au inceput sa se acorde si pe alte criterii decat siguranta pasagerilor: de ex masina are sau nu ESP echipare de serie sau doar.optional ,. Sau protectia pietonilor in caz de accident. Sincer nu cred ca o masina de acuma 15 este net inferioara la protectia pasagerilor fata de una din ziua de astazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Ianuarie 15, 2021 Share Postat Ianuarie 15, 2021 Acum 1 minut, Silver Arrow a spus: Sau protectia pietonilor in caz de accident. Sincer nu cred ca o masina de acuma 15 este net inferioara la protectia pasagerilor fata de una din ziua de astazi. corect, da-i in cardan de pietoni, sa-si ia masina, nu? multi nostalgici pe aici care isi amintesc de erectia de la 20 de ani din w126 si cred ca impotenta din w213 e din cauza masinii un singur exemplu o sa dau, mai toate bmw-urile seria 3 facute se rupeau in doua dupa 8-10 ani, si chestia asta a durat vreo 20 de ani de fabricatie bine, bmw a dat gherle si mai nou cu n53, dar acolo macar stiai ca salvezi ursi polari cu motorul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 3, 2021 Autor Admin Share Postat Februarie 3, 2021 Revenind la mașina deținută, preventiv schimb și arcurile pe spate. Am pe ea unele aftermarket, au mai fost schimbate. E boala lor, au în timp prostul obicei să se rupă, fie fața sau spatele. Au fost destule cazuri la care fie crapă în mers, fie în parcare și o găsești într-o rână. Ca să evitam asta, montăm originale, mi le-a trimis Țiriac cu dedicație, la modestul preț de 400 ron/bucata Am fost acum câteva zile la Pitești și retur, o încântare, ținuta de drum, liniștea din habitaclu și confortul sunt o încântare. Consumul mașinii, autostradă pe tempomat la 130 km/oră, 5.8-6.0%. Mixt în jur de 9, oraș cam 10-11. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 4, 2021 Share Postat Februarie 4, 2021 @einstein1984 m-ai facut curios .... daca spui tu, asa o fi, desi la cum a decolat Jazz-ul cand o incaseaza din lateral, parca as prefera in BMW-ul ala din 2005. Cand o da de stalp, stiu eu cum o fi mai bine? Sa se opreasca brusc o cutie mica si usoara sau una mai grea care se opreste mai greu si mai incet. Asta apropo de dv/dt ... Mai bine sa nu ajungi sa verifici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 4, 2021 Share Postat Februarie 4, 2021 Acum 30 minute, einstein1984 a spus: Eu vorbesc din prisma educatiei si experientei mele. altii au alta educatie sau experienta si au alte opinii. De aceea exista atatea optiuni pe piata. Fiecare ia ceea ce crede el ca e mai potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 4, 2021 Autor Admin Share Postat Februarie 4, 2021 Comparăm mașini din Pet-uri cu cele din metal. Interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Apropo de masina din metal. Se intampla prin 2006 pe Bucuresti-Pitesti, intre iesirea spre Gaesti si Corbii Mari. Un prieten la volanul fostei masini, un BMW e34 525tds din 1993, isi aminteste doar ca era in accelerare peste 140kmh si nu a vazut o RABA incarcata cu lemne care abia se taraia. A lovit o din plin astfel incat roata stanga spate a camionului aterizase pe grila centrala a bordului. Prietenul meu a suferit niste mici zgarieturi pe nas de la cioburile oglinzii retrovizoare + un mic soc. Raba cu sasiul indoit si lemnele in camp. BMW ul se vede in poze. In urma impactului atat de violent, nici airbagurile n'au avut tupeu sa iasa afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Adica airbag-urile nu au functionat. Daca o fi avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Airbag urile erau acolo la locul lor. Niciunul nu a avut vreo intentie sa sara. Masina a ajuns ulterior prin Popesti Leordeni la un centru de dezmembrari. Nu stiu daca volanul s-a vandut "complet cu tot cu airbag" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Sau defect la sistemul de airbag. E34, 36, 46, 39, cred ca mai toate au avut probleme vestite cu airbag-ul. Daca verifici 4 din 5 au martorul de airbag aprins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 35 minutes ago, einstein1984 said: o sa fii surpins sa aflii ca intrand sub un camion (raba nu prea are bara antiincastrare ca alea mai moderne) socul simtit de masina nu e f mare. E drept, poti muri lejer decapitat daca nu nimeresti si o roata (cum a reusit el), dar acceleratia in X nu e mare (la asta pare ca a fost in Z, de parca a cazut ceva pe ea), lonjeroanele nu se comprima, ECU airbag zice ca nu e crash grav. In India se intampla des. Ca regula, o masina la care airbagurile NU se deschid dar soferul nu e ranit nici nu avea nevoie de airbaguri. Daca lovea un cap de pod la doar 50 la ora era cu vesnica pomenire. Acuma daca adeptii " metal is good" cred ca o aripa sau bara de metal ii salva intr-o faza din asta.... True! Raba nu avea bara protectie anti incastrare. Un pic mai la dreapta si se termina tragic. In India este o combinatie fatala care cumuleaza mai toti factorii posibili ce duc spre capat de drum. 19 minutes ago, littlekriminal said: Sau defect la sistemul de airbag. E34, 36, 46, 39, cred ca mai toate au avut probleme vestite cu airbag-ul. Daca verifici 4 din 5 au martorul de airbag aprins. Mi-au trecut multe e34, e38 si e39 prin mana. Masina asta nu avea martorul de airbag aprins. N-am verificat si dupa accident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Eu am vazut cacalau, chiar si la E36-le meu s-a aprins dupa ceva timp. Inclusiv in anunturi de pe net, se vedea in pozele cu taboul de bord. In fine, cert e ca daca martorul e aprins atunci airbag-ul nu va functiona in caz de accident. Plus ca se obisnuia, mai ales la modelele astea de BMW, sa se scoata beculetele direct din tabloul de bord si masina era prezentata fara defect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Acum 30 minute, littlekriminal a spus: Plus ca se obisnuia, mai ales la modelele astea de BMW, sa se scoata beculetele direct din tabloul de bord si masina era prezentata fara defect. Mai sunt SH-uri, care au avut un incident minor, dar au sarit aibag-urile, si care se repara fara inlocuirea acestora, si fie se scoate martorul din bord fie am inteles poti chiar sa pacalesti cumva calculatorul ca el este acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2021 Autor Admin Share Postat Februarie 5, 2021 Pana la urmă, cu airbag sau fără, relevant este cum arată mașina în interior și cum arată de distrusă în bot. Și gândul mi se duce la Honda Jazz după ce o pupă un camion, cu toate stelele Ncap din galaxie. Mă bufnește râsul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Testele NCAP sunt supuse unor standarde, evident. Daca vine un camion cu 90 km/h si loveste orice turism cred ca rezultatul este acelasi pentru pasagerii din masina, indiferent ca e E-Klasse sau Jazz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Acum 48 minute, l.u.v a spus: Pana la urmă, cu airbag sau fără, relevant este cum arată mașina în interior și cum arată de distrusă în bot. Și gândul mi se duce la Honda Jazz după ce o pupă un camion, cu toate stelele Ncap din galaxie. Mă bufnește râsul.. In orice accident mai important decat toate stelele ncap este steaua norocoasa a soferului. A avut noroc scapa si cu Trabantu'. Nu a avut noroc... nu mai conteaza ce conduce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Ia uite ce simplu. Si in loc de airbag, te ingropa astia cu un rezistor de 2 ohm infipt in strungareata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Cu toate organele interne la locul lor, cica Mercedes 190 / w201Pozele facute la un amic cu dezmembrari.Sent from my iPhone using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 5, 2021 Autor Admin Share Postat Februarie 5, 2021 Am schimbat astăzi arcurile pe spate. Fiind pe elevator, am dat cu spray de lanț cu teflon pe absolut toate părțile metalice de dedesubt. Șuruburi, piulițe, diferențial, traverse, amortizoare, peste tot pe unde am avut acces. Apoi tot ce înseamnă părțil de cauciuc, bucșăraie, pivotăraie, tampoane cutie și motor etc. Am gresat oalele metalice unde calcă arcurile, plus flanșele de cauciuc de deasupra lor. Înainte aveam foarte mici scârțâieli când și când, atunci cand parcam cu spatele și lucra caroseria (locul de parcare e în panta și escaladez niște mici borduri) Acum e liniște totală, mașina pur și simplu se lipește de sosea și înghite toate asperitățile fără nici cel mai mic zgomot parazit. Dădusem acum ceva vreme pe părțile metalice de la motor, pe toate elementele de închidere de la capotele motor și portbagaj. Fiecare șurub care fixează aripile, rolele, întinzătoare, unele au prins în timp culoare de rugină, acum arată că noi, sub un strat protector ca o ceară. Spray-ul de lanț moto cu teflon e ceva incredibil de bun pentru un diliu ca mine, deși am cardan la mobră și mașină . Pe lângă faptul că elimină filmul de rugină, creează și o protecție cerată extrem de rezistentă la intemperii. Luni am programat schimbul de ulei și filtre la 10.000 km. Filtre ulei, motorină, aer și habitaclu Mann + ulei Mercedes + manoperă = 700 ron Am dat de o firmă cu tapițerii auto care aveau material textil cu burete exact la culoarea mea. 1oo x 185 cm înălțime = 90 ron Îmi ajunge să tapițez tot scaunul cu cât am luat, dar la cât a costat.. * este programată să-i retapițez volanul, schimbătorul și să-i înlocuiesc aripioara scaunului. * urmeaza curățarea tapițeriei. * de schimbat ușa șoferului. Este singurul element ruginit, am înțeles de la amicul meu că l-a lovit unul mai demult. Am găsit tăblie ușă sofer cu 150 ron sau 250 ron completă. * polish pe farul vechi și înfoliate ambele. * de schimbat ambele semnalizatoare din oglinzi, sunt crăpate. * La final, un polish exterior. Mărunțișuri și gata, mașina va arăta în scurt timp aproximativ la fel cu cea care a ieșit pe poarta fabricii acum 16 ani Mulțumesc lui @Christian 1 pentru tips-ul cu spray-ul de lanț! PS: pe lângă istoricul kilometrilor la inspecțiile ITP, am intrat și în posesia raportului de daune RAR. Apar 3 daune mici , 2 în 2011 și una la mine în 2020, cea în care m-a lovit unul și i-am schimbat farul, revopsit aripa, înlocuit elemente cromate și revopsit bara față. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Februarie 6, 2021 Share Postat Februarie 6, 2021 Bag de seama ca te pregatesti sa o vinzi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Februarie 6, 2021 Share Postat Februarie 6, 2021 Daca ai nevoie de o recomandare pentru polish faruri, let me know Au costat 350 ron cu tot cu infoliereBuna ideea cu sprayul de lant! Tot aveam in plan sa dau cu ceara pe dedesupt la Subaru, ceara care din experienta se duce in cateva spalari..voi incerca cu spray de lant Sent from my iPhone using Tapatalk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 6, 2021 Autor Admin Share Postat Februarie 6, 2021 Acum 57 minute, Robyb a spus: Bag de seama ca te pregatesti sa o vinzi ? Nu vreau s-o dau. Dacă reușesc și-mi ies ploile, nu va fi nevoie. Oricum, dacă va fi să o schimb, prețul cerut va fi peste prețul pieței. Mă refer la taxiurile date drept virgine, pe care se cer 3-4000. Acum 56 minute, ilie.ardeias a spus: Buna ideea cu sprayul de lant! Tot aveam in plan sa dau cu ceara pe dedesupt la Subaru, ceara care din experienta se duce in cateva spalari..voi incerca cu spray de lant Nu se curăță nici de-al drak! Ai să fii foarte mulțumit, eu am spălat de atunci motorul de vreo 2 ori, soluția e tot acolo. Cauta spray cu teflon, care lasă dâra albă. Bașca îndepărtează și rugină și dedesubt rămâne piesa curată, acoperită cu un strat ceros. @Christian 1 mi-a dat pontul, să trăiască. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.