Sari la conținut

VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Verifica si rugina interior. Are prieten golf 5 diesel. Masina impecabila la exterior dar plina de rugina la interior, pe sub elementele de plastic si carpete. A vrut sa o faca in baza garantiei la coroziune si i s-a dat cu flit chiar si dupa ce a contactat vw germania. Motorul fara probleme dar multe probleme la electric, vibratii de la volanta sau ambreiaj, cablu capota motor rupt si destul de greu de intervenit si mai cateva probleme cu tot felul de accesorii de nu imi vin in minte. Bani a bagat in ea si inca mai are planificate cateva remedieri. Acu ce-i drept e ca a facut toata europa cu masina si nu o menajeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, angus_young a spus:

 

 ... cea de 105 CP este cod motor BXF 

in principiu daca ii bagi uleiul special de PD si il schimbi mai jos de 10000 nu sunt probleme asa grave . Ramane insa treaba cu axa cu came , care s-a mai intamplat la modelele astea ...

 

Codul de motor este BXE. Am avut si eu si a fost ok, chiar daca imi ziceau ca boala lor este scosul unei biele prin blocul motor.

Axa cu came, era ok, avea masina doar 140k km. Actualul BMP are la o cama uzura, dar la 250k nu o fi fata mare.

Puteti citi pe toate forumurile, ca vorba unui prieten, acolo sint doar alea cu probleme. Alea care merg bine mersi, nu le face nimeni de ris :D.

Colegul cu motorul polonez cred ca a avut belele cu motorul nu din cauza provenientei ci a exploatarii, ma gindesc.

De altfel si actuala mea masina a beneficiat de inlocuirea garniturii de chiulasa ciupita din cauza incingerii DPF (buba comuna...), chiar daca cel de la care am luat-o a fost primul proprietar si a avut grija de ea ca de ochii din cap, facindu-i lucrari inainte de termen (oras mic, toti se stiu cu toti..)

Si nu in ultimul rind, conteaza mecanicul care iti umbla in motor. Toti ziceau ca la dacie, de rectificare chiulasa, etc... Oha, luat garnitura de aceeasi grosime cu originala, prezoane noi si gata treaba.

Si am facut la pachet cu distributia, cu oringuri noi la injectoare, ca sa stiu o treaba. Evident, daca voiam sa vind masina rapid la pret competitiv, o faceam in alt mod, dar asa....

Uzurile se accentueaza si de la mecanicii astia care iti spun ca la 150k km sa nu mai pui 5w40 ca il maninca si tu ca nepriceput ajungi sa bagi si 20w40.

Apoi zici ca e masina proasta.

Ca s-a amintit de celebrul ALH, masina a ajuns in familie, merge struna si acum, tot cu 5w40 si a trecut de 300k km fara interventii la motor.Dar mandea a curatat de vreo 2 ori EGR, o data turbina... Nu maninca ulei in mod excesiv nici acum.

Cind faceam drumuri Buc-Arad schimbam la 15000 km si nu consuma mai nimic, in schimb la un drum in Germania si tinut la 170-180 a papat ceva, incit de la maxim a ajuns in zona hasurata a jojei, tradus in litri, cam 0.5.

 

Iar faza cu mincatul de ulei, e de la motor la motor, in manual scrie ca poate minca pina la...

 

Tu stii dotarile exacte, tu poti cauta pe mobile.de ca sa te orientezi de pret.

De aici nimeni nu poate zice exact ce si cum.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

General vorbind este o masina veche, cu potential de cheltuieli neprevazute.

Daca motorul este impecabil, articulatiile si bucsile ar putea necesita inlocuire dupa primii kilometrii mai seriosi (are 11 ani cu un rulaj anual mediu de 5kkm )

 

In situatia in care vrei sa cumperi masina, sa o pui la punct si sa o mai ti macar 5 ani, ar putea sa fie o afacere buna.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb si io? TDI pentru oras? Sa vezi ce o sa il injuri cand e frig, si nu baga cald :D

Sau ca trebuie sa il menajezi, pana se incalzeste.

Romanul tot roman, hai cu TDI ul :))

Asta o zic eu ,care tot cu TDI ul de munca ma tarai (circul  mai rar, ca deh, trafic)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 42 minute, Paca a spus:

LUV pare inca nehotarat ...

Sa facem o cheta ca sa se duca cu ea la o verificare ? ...ma gandesc ca e pacat sa piarda o asemenea pleasca pt 200 lei  😜

Buna inițiativa! 

Eu as merge chiar o idee mai departe și nu refuza o cheta pentru achiziția masinii. 

Când strângeți banii îți trimit numărul de card. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Intreb si io? TDI pentru oras? Sa vezi ce o sa il injuri cand e frig, si nu baga cald :D

Sau ca trebuie sa il menajezi, pana se incalzeste.

 

Astea mai noi au o rezistenta electrica si sufla aer cald in secunda doi. Nu vb de cele cu webasto din fabrica :D

Alea mai vechi, cum era ALH-ul meu avea un divais pe chiulasa cu trei bujii infipte in el si alea incalzeau apa repede pe circuitul scurt. Asa ca un termoplonjon, dar cu 3 faze. Evident ca se decupla instalatia daca ii dadeai cox din prima. Dar trebuia ca si termostatul sa functioneze corect, ca sa se incalzeasca repede.

Multe cacaturi carora nu le dai importanta, iti fac viata grea. Pina si termostatul cind l-am inlocuit am zis sa fiu destept si sa iau de la un producator de calitate. Ciuciu...

Am luat pina la urma OEM, diferenta mica de bani dar isi face treaba.  Evident dupa ce m-am convins cu masuratorile facute live , pe aceleasi distante, la aceeasi aglomeratie si aceeasi temperatura exterioara si evident cu temperatura motorului pe obd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 minute, RKDragos a spus:

Astea mai noi au o rezistenta electrica si sufla aer cald in secunda doi. Nu vb de cele cu webasto din fabrica :D

Alea mai vechi, cum era ALH-ul meu avea un divais pe chiulasa cu trei bujii infipte in el si alea incalzeau apa repede pe circuitul scurt. Asa ca un termoplonjon, dar cu 3 faze. Evident ca se decupla instalatia daca ii dadeai cox din prima. Dar trebuia ca si termostatul sa functioneze corect, ca sa se incalzeasca repede.

Multe cacaturi carora nu le dai importanta, iti fac viata grea. Pina si termostatul cind l-am inlocuit am zis sa fiu destept si sa iau de la un producator de calitate. Ciuciu...

Am luat pina la urma OEM, diferenta mica de bani dar isi face treaba.  Evident dupa ce m-am convins cu masuratorile facute live , pe aceleasi distante, la aceeasi aglomeratie si aceeasi temperatura exterioara si evident cu temperatura motorului pe obd.

nu vorbim de webasto, sau de noi-totusi, se discuta de 2007. Faci frigul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vcds apare daca e defect PTC-ul (ca asa ii zice).

Oricum, exista niste dracii facute de baieti inteligenti, care suplinesc incalzirea rapida, aia de care ziceam ca o aveam pe Golf4:

https://www.olx.ro/oferta/incalzitor-de-antigel-cu-4-bujii-incalzire-rapida-motor-si-habitaclu-IDafgDp.html#0451154c25

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Adrian M. a spus:

bine de stiut.,ms Ma uit dupa acelasi model, dar benzina-ca oras, si automata-ca sotie :)))

Nu vrei sa știi ce probleme au cutiile automate, se poate defecta de la un simplu update de firmware de zici ca nu ai avut noroc în viata... Cel puțin anumiți ani de fabricație sunt bomba la VAG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, angus_young a spus:

Nu vrei sa știi ce probleme au cutiile automate, se poate defecta de la un simplu update de firmware de zici ca nu ai avut noroc în viata... Cel puțin anumiți ani de fabricație sunt bomba la VAG

si atunci ce i de facut? Nu sunt fan VAG, poate fi orice. Automata, E4, cca 5k. Ce i de facut? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știți de ce l-au dat afară pe Hitler din bucătărie? Pt că ardea polonezii! 😈

Asta apropo de motorul "polski".

Și garnitura de chiuluasă o ciupește numa' din cauza proiectanților idioți care n-au pus termostat de dacie. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sint la a doua masina cu DSG, ambele SH. Revizia la cutie sa fie facuta la timp, desi am citit pe briskoda ca au fost si cu 200k km si nu a umblat nimeni in ele pt asa ceva, pentru ca si aia au dealeri ignoranti care nu au stiut, nu le-au zis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.03.2019 la 11:13, RKDragos a spus:

2007 are rezistenta aia de care ziceam mai sus.

au si alea pre 2000 , sunt niste rezistente de k k t care costa o puscarie de bani, am schimbat 2-3 termostat, am inceput cu cel mai scump, cel mai ieftin a fost castigator dar tot faci frigu iarna in tomberon.

 

LUV , golf 5 e o masina de rahan , mai proasta decat golf 4 , am mers cu mai multe exemplare noi sau pana in 10k km , articulatie de rahan, nivel de zgomot peste golf 4 in masina , parca e facuta de rusi 

daca e masina de hartanit si o iei la pret bun merita ... pentru oras .. cu 4k euro mergi mult timp cu uberu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.03.2019 la 11:13, RKDragos a spus:

2007 are rezistenta aia de care ziceam mai sus.

au si alea pre 2000 , sunt niste rezistente de k k t care costa o puscarie de bani, am schimbat 2-3 termostat, am inceput cu cel mai scump, cel mai ieftin a fost castigator dar tot faci frigu iarna in tomberon.

 

LUV , golf 5 e o masina de rahan , mai proasta decat golf 4 , am mers cu mai multe exemplare noi sau pana in 10k km , articulatie de rahan, nivel de zgomot peste golf 4 in masina , parca e facuta de rusi 

daca e masina de hartanit si o iei la pret bun merita ... pentru oras .. cu 4k euro mergi mult timp cu uberu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In functie de pret, as cumpara masina,doar sa fie km reali. Am mers cu g5 1.6 fsi, multumit,nu are greieri,masina mai inchegata ca g4. Mai toata lumea lauda acest bru, ca la passat b6 1.9 tdi de 105cp. E "lent", dar si fiabil,nu ai nevoie de liniute. Hint, fiabilitate absoluta=sdi ul,de aceea pretul tinde sa fie unul maricut..

Editat de Ice-D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Ice-D a spus:

 Hint, fiabilitate absoluta=sdi ul,de aceea pretul tinde sa fie unul maricut..

 

asta e o prostie propagata de habarnisti , sdi-ul in primul rand consuma mai mult , abia se misca de pe loc si trebuie sa-l blanuiesti tot timpul ca sa tii pasul cu traficul , tampenie mai mare nu a existat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.9tdi din 2008 de 105cp. Pe la 120k km a picat volanta (nu de mult o luasem, presupunem ca erau reali), am pus cu masa simpla, bruscheaza putin mai tare. Este fasneata si te strecori prin trafic dar la drum lung mie personal nu mi se pare suficient de puternica, consuma si cam mult fiind in 5 trepte. Cu filtrul de particule nu am avut probleme, in schimb am avut probleme cu partea electrica si inchiderea centralizata.

Eu zic ca a ta valoreaza in jur de 3300.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to VW Golf 5 1.9 TDI / W211 - E 220 CDI
  • l.u.v changed the title to VW Golf V - 1.9 TDI vs W211 - E 220 CDI vs C219 - CLS 320 CDI

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...