Adrian M. Postat Aprilie 12, 2019 Autor Share Postat Aprilie 12, 2019 Acum 1 minut, Paca a spus: Daca o lasi in parcare nu consuma deloc ! touche! :)))))) in we bre, ne "invatam" cu ea, cica :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Nu va consuma chiar 15% in plus in oras. Problema in oras nu este legata in de treptele cutiei de viteza ci de faptul ca o cutie automata precum este a ta are un cuplaj hidraulic numit si convertizor de cuplu, care are o anumita alunecare. Cutiile mai noi au si un ambreiaj de blocare (cu discuri de frictiune) menit sa elimine aceasta alunecare din momentul in care aceasta scade sub o anumita valoare. Dupa parerea mea inca o posibila problema in plus. La viteze mari alunecarea scade, dar in oras este destul de importanta. Avantajul este ca la pornirea de pe loc iti ofera un cuplu mai bun - poti tura motorul si "patina" cuplajul fara sa il strici asa cum ai patina un ambreiaj uscat cu disc dar evident ca asta vine la pachet cu un consum mai mare. Cat vei consuma in plus in oras o sa depinda evident de stilul de conducere. Dar o sa le dai la ceilalti fum la pornirea de la semafor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 12, 2019 Autor Share Postat Aprilie 12, 2019 Chiar acum, Paca a spus: Daca asta-i masina de dat fum la semafor ...cred ca e gresit topicul ... :))) n-ai inteles, le dai fum, la propriu :))) Mda, imi place ca e gata mereu sa o ia de pe loc. Asta ajuta , dupa ce te obisnuiesti. Acum ma intreb, daca, stand la semafor mai mult timp, e util sa o decuplezi, pe N? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Decuplatul e ca apa sfintita: nu face nici bine nici rau. Se incalzeste un pic uleiul din cutie si basta. Mai este doar un aspect umanist: mai ales seara/noaptea daca ai mila fata de cel din spate, pui masina pe N ca sa nu stai cu piciorul in pedala de frana si sa ii spargi cataracta aluia din spate cu lumina de la lampile de frana Asa ca eu o pun pe N. Doar sa nu uiti ca e pe N si sa ii dai dai talpa cand se pune verde @Paca S-a prins Adi si pentru tine cum e treaba cu fumul. La propriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Felicitari pt masina. Design-ul mi se pare "unic" si fara varsta la modelul asta scurt si de aia am luat si eu una. Da, becul se schimba facand ginecologie pe langa roata iar farul il dai jos daca dai jos bara fata. Cam naspa. La consum e ok. Pe al meu 1.6 benzinar scot in TM intre 8.5 si 10 la 100, plecand de acasa la 8.50 si de la lucru la 15.00. Deci cam evit orele de varf. Atentie la faptul ca se infunda usor scurgerea de apa dintre motor si parbriz (frunze, crengi) si la o ploaie zdravana sau utilizarea climatizarii risti sa te trezesti cu apa in masina. Iarna sa dezlipesti stergatorul spate inainte sa pleci de pe loc ca are obiceiul sa il miste la manevrarea cu spatele, daca a fost lasat pe automat (senzorul de ploaie) si rupi lamela. De asemenea sa verifici scurgerea de la alimentarea cu carburant ca nu are buson si risti sa bagi apa in rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Breakul meu, 1.6 16V benzina, manuala, imi ia 9.5 fara AC in oras. Trafic de bara la bara... Cam atat imi arata pe computerul de bord. Oricum, la cum se circula-n Bucuresti, cred ca nici un consum nu mai are nici o relevanta. Deci daca la el, cu automata e tot pe acolo sau cu 1L peste, e-n grafic. @john17 Mai razi matale mult si ai sa vezi cum venim noi cu Renourile la tine sa ne schimbi becurile. Si stam si pe capul tau sa-ti zicem ca nu faci bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 @Silver Arrow Sper ca erai inca la faza de glume cand ziceai ca e ok sa pui pe N ca sa nu mai pui piciorul pe frana. Sunt cateva motive foarte intemeiate pt care se recomanda sa pui in P cand stai prea mult la semafor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 @Pop Mihai Lucian Confirm si eu treaba cu scurgerea de apa... vara trecuta imi baga tot condensul de la AC in masina. E operatiune de cateva minute, orice mecanic de Renault care stie asta ti-o face imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Acum 1 minut, goe 75 a spus: @Silver Arrow Sper ca erai inca la faza de glume cand ziceai ca e ok sa pui pe N ca sa nu mai pui piciorul pe frana. Sunt cateva motive foarte intemeiate pt care se recomanda sa pui in P cand stai prea mult la semafor. Nu ma supar daca mi le spui. Recunosc ca nu le stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 (editat) Nu pot acum pt ca am treaba. Dar macar gandestete la siguranta.In N esti pe liber si te obisnuiesti asa si mai nimeresti un semafor in panta/rampa si tu o lasi pe liber ....si te apuci de butonat pe tel pana te opresti in ceva. Sunt si lucruri care tin de functionare.( in lumea reala ,nu in teorie) Editat Aprilie 12, 2019 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 N am prea mai urmarit..dar ti-ai ales...cel mai puturos motor :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Ok partea cu de siguranta sa spunem desi este ca la cutia manuala. Chiar sunt curios la partea de functionare ce ar putea sa o deranjeze. Vorbim de cutia hidraulica cu convertizor de cuplu. Nu stiu cum sta treaba la DSG-uri sau CVT-uri. M-am ferit de ele ca draqu de tamaie. @Ribo si la ce i-ar folosi un motor bengos avand in vedere ca va fi in principal masina de oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Acum 13 minute, Metal Heart a spus: @Pop Mihai Lucian Confirm si eu treaba cu scurgerea de apa... vara trecuta imi baga tot condensul de la AC in masina. E operatiune de cateva minute, orice mecanic de Renault care stie asta ti-o face imediat. Eu am facut singur operatiunea cu un cablu de frana de bicicleta si cu o camera endoscop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Just now, Silver Arrow said: Ok partea cu de siguranta sa spunem desi este ca la cutia manuala. Chiar sunt curios la partea de functionare ce ar putea sa o deranjeze. Vorbim de cutia hidraulica cu convertizor de cuplu. Nu stiu cum sta treaba la DSG-uri sau CVT-uri. M-am ferit de ele ca draqu de tamaie. @Ribo si la ce i-ar folosi un motor bengos avand in vedere ca va fi in principal masina de oras? Nu am zis sa fie bengos...mie personal imi displace foarte mult masina asta...o are tata si i-o mai conduc cand ma duc acasa. A avut probleme si cu un motor, l-a schimbat e la al doilea ....dar cum se conduce si cum e ea ca masina in afara de consum nu-mi place nimic E pur parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Aceasta remarca nu ma priveste :))) eu am motor de 1.4 btw la masina mea si nici nu e bembeu , e japo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 17 minutes ago, Silver Arrow said: Ok partea cu de siguranta sa spunem desi este ca la cutia manuala. Adica tu la manuala o lasi pe liber la semafor si pui piciorul pe frana doar daca o ia la vale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Daca o ia la vale eu trag frana de mana. Majoritatea insa stau cu piciorul infipt in pedala de frana. Daca sta pe loc nu apas pe nimica. E gresit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 Citind pe aici ma minunez ca nu este si mai mare haos in trafic ,dar mai ales devine evident de ce sofatul este asa o activitate obositoare si stresanta pentru unii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 12, 2019 Autor Share Postat Aprilie 12, 2019 Mi se rupe ca e puturos!! Ba din contra, pentru scop, este ok. Eucam mers cu ea in afara, adusa pe roti din bacau, si, mi se pare rezonabila. Depinde mult ce așteptări ai. Ce spanac sa vrei la 3k euro?! Lucian, ms mult, nu stiam de ele, o sa le pun pe lista, cu revizia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 (editat) 5 minutes ago, Adrian M. said: Mi se rupe ca e puturos!! Ba din contra, pentru scop, este ok. Eucam mers cu ea in afara, adusa pe roti din bacau, si, mi se pare rezonabila. Depinde mult ce așteptări ai. Ce spanac sa vrei la 3k euro?! Lucian, ms mult, nu stiam de ele, o sa le pun pe lista, cu revizia. Eu am masina din 2005 , a ta e 2006 , deci nu vreau avion sau ceva....doar ca se putea pe alocuri mai bine, dar ti-am zis asta e parerea mea . Ce detest cel mai mult la astea sa si la loganuri...tine ambreiaju in POD ...faci 3 ture pana incepe sa tina LE: sa o stapaniti sanatosi ! Editat Aprilie 12, 2019 de Ribo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 @Silver Arrow Nu am chef acum sa desfac firu-n patru pt o explicatie plictisitor de lunga ref la funtionarea cv auto traditionala. Foarte pe scurt: Am folosit pesrsonal foarte multe pe o durata de cca 7-8 ani si tot in perioda respectiva am discutat cu zeci de oameni cu infinit mai multa experienta decat mine cu asa ceva. Concluzia unanima a fost ca sunt facute sa fie folosite doar in P ,D sau R, restul de optiuni fiind ...cam puse acolo asa cum pune BMW oglinzi la motorete( adica dupa ce termina motoreta isi aduc aminte ca mai trebuia ceva). Mi nu-mi trec prin cap decat doua situatii care sa ceara N 1 Sa o urci pe platforma. 2 Sa o lasi pe liber in service sa o poata urca mai usor pe elevator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 12, 2019 Autor Share Postat Aprilie 12, 2019 Acum 6 minute, Ribo a spus: Eu am masina din 2005 , a ta e 2006 , deci nu vreau avion sau ceva....doar ca se putea pe alocuri mai bine, dar ti-am zis asta e parerea mea . Ce detest cel mai mult la astea sa si la loganuri...tine ambreiaju in POD ...faci 3 ture pana incepe sa tina LE: sa o stapaniti sanatosi ! care ambreiaj, este automata :))))) cred ca de aici si confuzia ta, privind, ce se putea sau nu , mai bine. Nu incerc sa conving pe nimeni de valentele rombului, pentru ca nu e cazul, a fost luata strict la rece.Ce se putea mai bine:82000 km, istoric, stare buna. Japo automata, in aceeasi bani, avea 200.000 km. O fi mai buna, dar alegerea a fost pur matematica. am inceptul cu buget de 4-5 k max, am luat de 3, mai raman bani si de revizie calumea, si 2 plati la dintolog pt mine :))) Si tin masina cat se prezinta in stare ok, si nu apar semne ca euro4 devine problematic in ro. Dupa mintea mea, 2 ani, n-am stres. Daca ar fi fost sa aleg dupa alte criterii, am spus, 1.8 benzina, civic, 2006-2008, rosie, sa fie treaba treaba. Insa, sunt de regula un tip foarte calculat, am facut analiza la rece, si asta a iesit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 12, 2019 Share Postat Aprilie 12, 2019 1 minute ago, Adrian M. said: care ambreiaj, este automata :))))) cred ca de aici si confuzia ta, privind, ce se putea sau nu , mai bine. Nu incerc sa conving pe nimeni de valentele rombului, pentru ca nu e cazul, a fost luata strict la rece.Ce se putea mai bine:82000 km, istoric, stare buna. Japo automata, in aceeasi bani, avea 200.000 km. O fi mai buna, dar alegerea a fost pur matematica. am inceptul cu buget de 4-5 k max, am luat de 3, mai raman bani si de revizie calumea, si 2 plati la dintolog pt mine :))) Si tin masina cat se prezinta in stare ok, si nu apar semne ca euro4 devine problematic in ro. Dupa mintea mea, 2 ani, n-am stres. Daca ar fi fost sa aleg dupa alte criterii, am spus, 1.8 benzina, civic, 2006-2008, rosie, sa fie treaba treaba. Insa, sunt de regula un tip foarte calculat, am facut analiza la rece, si asta a iesit Lux, automata :))) altceva ! chiar da ! Da eu vbeam de aia de-am condus-o eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 12, 2019 Autor Share Postat Aprilie 12, 2019 Acum 9 minute, Ribo a spus: Lux, automata :))) altceva ! chiar da ! Da eu vbeam de aia de-am condus-o eu. pai da , vezi, daca nu citesti cap coada:))) Automata, like a boss, sau, in cazul de fata, ca boss a :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 13, 2019 Share Postat Aprilie 13, 2019 @Silver Arrow Colegu, imi cer scuze ca ieri am fost un total ass.Incursiunea ta pe teritoriul teoriei chibritului a fost la fel de amuzanta ca intotdeauna, dar am fost extrem de iritat pe mine insumi pt ca nu gaseam o formulare destul de condensata sa ma satisfaca. Pur si siplu sunt situatii unde "viata bate filmul" ,sau toria si realitatea nu se prea intalnesc. O sa poti sa ma convingi ca neutru de la automata este ca neutru de la manuala doar cand o sa poti sa tractezi pe roti si automata ,pt la fel de multi km , fara sa distrugi cutia de viteze.Cred ca ai vazut cate avertizmente sunt intr-un manual de folosire pentru a nu incerca sa tractezi o automata si ce limbaj puternic si clar se foloseste. In experienta mea personala cu foarte multe automate , este extrem de usor de decalibrat sistemul de cabluri si parghie(in comp cu manuale) ,care opereaza sub consola sau dealungul coloanei de directie.Este aproape un miracol ca dupa un anumit timp in folosinta sa mai ai semnul de referinta exact un dreptul lui D ,sau oricare dintre trepte. Pozitia D este foarte bine delimitata .Odata in D nu prea mai poti sa iesi decat daca apesi pe buton ( inainte sa se strice ...si se va strica sigur...) dar pozitia N nu prea este delimitata .Combini asta si cu ce spuneam mai sus despre decalibrare si daca te joci prea mult cu schibatorul se numeste ca o cauti cu lumanarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.