Sari la conținut

Elevă silitoare, tânară speranță a motociclismului,caut prietenii pe distanțe medii


Flower-Power

Postări Recomandate

Acum 16 ore, Edd a spus:

Important este daca te-ai si distrat mai mult decat in anii trecuti.

Simpatice pozele! Ai grija de tine!

M-am distrat ca de fiecare dată doar ca am fost mult mai relaxată.

Acum 8 ore, Adrian M. a spus:

Eu ti as sugera sa nu mai mergi cu rucsac la plimbari mai lungi. Daca nu vrei sa invetesti 350 lei intr o geanta de sa, poti prinde si, ruccsacul pe sa cu o coarda bunjee, sau o plasa paianjen cu carlige. 

Motivele cred ca sunt evidente :)

M-am obișnuit cu rucsac în spate când nu am ceva parca merg cum sa zic..dezbrăcată. lipsește ceva. 😂

Acum 7 ore, The Mentalist a spus:

Chiar asa , lose the backpack :D

La care te referi? 😂

Fii mai explicit te rog.. 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Adrian M. a spus:

Eu ti as sugera sa nu mai mergi cu rucsac la plimbari mai lungi. Daca nu vrei sa invetesti 350 lei intr o geanta de sa, poti prinde si, ruccsacul pe sa cu o coarda bunjee, sau o plasa paianjen cu carlige. 

Motivele cred ca sunt evidente :)

Ghiozdanul are avantajele lui, ca și orice alta metoda de a cara bagajul. Toate vin cu avantaje și dezavantaje. Și eu merg cu ghiozdan, chiar și la plimbări de o zi, deși am topcase acasă. Dacă vorbim de ghiozdan, toate sunt la purtator, dacă intri într o benzinărie sau dacă intri într un restaurant și nu mai trebuie sa cari și geanta de picior, în care oricum nu întra tot ce bagi într-un ghiozdan, e și mai bine pentru mine. În plus, e clar ca dacă te oprești undeva și ai doar o geanta legata cu chingi de motor, trebuie oricum sa o iei cu tine, pentru ca romanica, deci nu mai stai sa pierzi timp legând și dezlegand chingi. Evident ca va avea un efect asupra spatelui, dar pana acum, eu cel puțin, nu am avut dureri de spate de la ghiozdan, pentru ca vorbim de ture scurte, adică de o zi.

 

De topcase nu mai zic, e o cutie asa de mare încât deja o simt la viteze mari cum îmi schimba centrul de greutate și aerodinamica motorului.

Prefer motorul cât mai liber de cutii, atunci când merg singur, evident.

Nu e regula scrisa, fiecare cum se obișnuiește în timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie acum multi ani mi-a zis un coleg motociclist: nu tine nimic in buzunare, nu tu chei, telefon la piept, niciun obiect care ar putea sa iti intre in corp in cazul unei cazaturi pe asfalt. Am continuat totusi sa mai tin lucruri prin buzunare pana cand mi-am luat costumul de piele in doua piese, care are niste mici buzunare dar care sunt prea mici si incomode, plasate prea sus, cu greu bagam ceva in ele.

Cu o oferta de nerefuzat de vreo 30 de lei am luat un tankbag de rezervor,cred ca l-am luat cand am plecat prima data in Grecia, ca sa am la indemana diversele acte,banii, telefonul, celelalte bagaje fiind in cutiile laterale rigide, inchise cu cheia. Am mers mult timp cu pasagere, deci varianta rucsacului nu mi-a placut niciodata. Apoi nu imi place ca mobilitate, imi place sa fiu complet liber in miscari pe motocicleta. Rucsacul se poate si desface de la viteza si sa te trezesti cu toate acareturile imprastiate pe muuulti km :D

Daca iti trece prin cap sa mai pui un aparat de fotografiat mai corpolent (asta nu prea se mai aplica acum ca nu prea mai are lumea aparate), iar e posibil sa te ranesti in el in caz de cazatura.

Sa nu crezi acum ca eu ma gandesc ca o sa cad csnd plec la plimbare, am luat o singura cazatura pe strada acum 15 ani, deci conform statisticii as putea umbla in chiloti pe motor.

Prefer micul tankbag pentru ca din punct de vedere aerodinamic nu afecteaza cu nimic mersul motoretei. Deh, cand mai dai un sprint pana la anume viteze nu vrei sa fluture nimic aiurea.

Cam astea sunt motivele pentru care nu am rucsac niciodata. Daca plec solo iau un bagaj pe care il leg pe saua din spate, dar actele, banii, telefonul sunt tot in tankbagul de rezervor.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, tine la aprecierea fiecăruia, și este și mai clar ca pe motorul tău, e mai nasol sa ai ghiozdan. :)

 

Mie, cel puțin, nu mi s a desprins nicio bareta de la ghiozdan, deși merg asa de vreo 4 ani. Desigur, nici nu ating vitezele tale :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Un rucsac bun se ajusteaza in cateva secunde sa puna greutatea pe seaua pasagerului, nu pe spinarea motociclistului, asa ca nu e nici o problema. Daca in rucsac sunt si niste haine, gen pantalonii de ploaie, functioneaza ca un mini-airbag in spinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, misionaru a spus:

De topcase nu mai zic, e o cutie asa de mare încât deja o simt la viteze mari cum îmi schimba centrul de greutate și aerodinamica motorului.

M-am gândit și eu care merg mereu cu topcase! L-am dat jos și am zis că sparg zidul sonic. Ei bine, să mor dacă am simțit vreo diferență, și vb când de viteze afișate pe bord cu 2 în față. :what:

Dar mamzel a avut topcase și nu i-a plăcut. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, misionaru a spus:

Ghiozdanul are avantajele lui, ca și orice alta metoda de a cara bagajul. Toate vin cu avantaje și dezavantaje. Și eu merg cu ghiozdan, chiar și la plimbări de o zi, deși am topcase acasă. Dacă vorbim de ghiozdan, toate sunt la purtator, dacă intri într o benzinărie sau dacă intri într un restaurant și nu mai trebuie sa cari și geanta de picior, în care oricum nu întra tot ce bagi într-un ghiozdan, e și mai bine pentru mine. În plus, e clar ca dacă te oprești undeva și ai doar o geanta legata cu chingi de motor, trebuie oricum sa o iei cu tine, pentru ca romanica, deci nu mai stai sa pierzi timp legând și dezlegand chingi. Evident ca va avea un efect asupra spatelui, dar pana acum, eu cel puțin, nu am avut dureri de spate de la ghiozdan, pentru ca vorbim de ture scurte, adică de o zi.

 

De topcase nu mai zic, e o cutie asa de mare încât deja o simt la viteze mari cum îmi schimba centrul de greutate și aerodinamica motorului.

Prefer motorul cât mai liber de cutii, atunci când merg singur, evident.

Nu e regula scrisa, fiecare cum se obișnuiește în timp.

Top case plus genti laterale plus pasagera la 210 km/h si nici o turbulenta, nici un stres, mai era loc de mai bine că viteza dar nu mai era loc pe șosea și oricum mult prea periculos. Eu unul sunt fan al tank bagurilor cu prindere pe rezervor ca cele ce la SW Motech sau genti de picior daca se prind ca lumea. Un ghiozdan in cârcă e bun la drumuri foarte lungi (gen de la 800 km in sus) unde ar trebui sa ai o plosca de hidratare din care sa bei apa in timp ce mergi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, SenorPink a spus:

Top case plus genti laterale plus pasagera la 210 km/h si nici o turbulenta, nici un stres

+1 

Pe circuit, nu pe drum public, evident! :rock:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, ENEOS a spus:

+1 

Pe circuit, nu pe drum public, evident! :rock:

Da evident am luat toate gentile și pasagera și m-am dus pe circuit corect corespunzător. Pe strada merg cu maxim 90 km/h in afara localității și stau in coloana de mașini de pe DN1 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic cam asa:

-iti afecteaza pozitia pe moto, mobilitatea.

-iti incarca aiurea coloana cu greutate.

-iti poate zbura din el incarcatura, daca nu ai inchis bine.

-in caz de o tranta, eu nu l vad ca un airbag, ci din contra , este un element de risc. Exista si exceptii , exista rucsac dedicat moto, gandit sa stea mulat pe spate, cu scoica rigida, dar ala e altceva, aici vorbim de ghiozdane chioare :))

-nu e pur si simplu comod. Pentru asta exista solutii simple, tank back cu quick lock-care are si toarta sau strap de umar sau chiar bretele, sau la fel, geanta de sa cu prindere rapida-fixezi dimineata baza, si doar cu cleme geanta de baza. Exista destule solutii bine gandite, cat sa poti elimina rucsacul. Eu am mers o singura data, si mi-a fost de ajuns. Never again! Nu vorbim , din nou, de solutii dedicate moto, fie cele scoica sau cele de adventure/off, cu plosca pentru hidratare. Alea sunt altceva.

 

PS: Legat de topcase, clar depinde la fiecare moto. Eu n-am vazut nici o diferenta cu/fara, incarcat/gol. Dar si motocicleta mea e destul de mare/masiva, incat sa fie afectata de o galeata in spate :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Flower-Power a spus:

Asta este un rucsac alpinestars moto. 

 

IMG-20210912-WA0001.jpg

Nu cred ca ai inteles ce a vrut sa zica Adrian. Ce ai tu este un rucsac Alpinestars normal marketat ca fiind moto ca sa ceara mai multi bani. Ce a vrut sa zica Adrian cu rucsac moto dedicat este ceva de genul:

 

image.thumb.png.df15188ba03e16e3e32af2aa4be788b0.png

 

image.thumb.png.f48da6fdab1e50006143b7ed9d586062.png

 

Astea sunt mai aerodinamice si au inchiderea pe spate adica nu se pot deschide in mers sub nici o forma plus strap de-a latul pentru siguranta. 

Editat de SenorPink
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, SenorPink a spus:

Nu cred ca ai inteles ce a vrut sa zica Adrian. Ce ai tu este un rucsac Alpinestars normal marketat ca fiind moto ca sa ceara mai multi bani. Ce a vrut sa zica Adrian cu rucsac moto dedicat este ceva de genul:

 

 

 

Bingo!

Ceva de genul asta, ca buget mai digerabil:

https://www.muziker.ro/icon-speedform-backpack-black?gclid=Cj0KCQjwkIGKBhCxARIsAINMioLfjAmdT9Xsxx7nm4O_IOnpLCXkjW21mApRaalAe-UJoveR3x5xnccaAkssEALw_wcB

gasesti si cu 200 300 euro...pff :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, SenorPink a spus:

Nu cred ca ai inteles ce a vrut sa zica Adrian. Ce ai tu este un rucsac Alpinestars normal marketat ca fiind moto ca sa ceara mai multi bani. Ce a vrut sa zica Adrian cu rucsac moto dedicat este ceva de genul:

 

image.thumb.png.df15188ba03e16e3e32af2aa4be788b0.png

 

image.thumb.png.f48da6fdab1e50006143b7ed9d586062.png

 

Astea sunt mai aerodinamice si au inchiderea pe spate adica nu se pot deschide in mers sub nici o forma plus strap de-a latul pentru siguranta. 

Uhm...faptul ca nu e aerodinamic nu ma deranjează, nici nu vreau,în rest nu ma pot pronunța cum e facut marketing ca să para ca e moto și nu e. Wtf.  

Are și strap de-a latul și plasa de băgat cască.

Acum 1 oră, Nguyen a spus:

 

Fitza... :laugh:

Mai degrabă fiță mi se pare cel postat de colegul decât al meu. 

Dar suntem diferiți și avem opinii diferite, ceea ce e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiloții ,aia e ,ca doar nu îmi iau de la VS în rate..altele sa nu fie: portofel, talon, acte chei ,telefon. Dar și cu închiderea pe spate mi se pare tricky ca se poate desface prin frecarea din timpul mersului. 

 

Gata m-am gândit, îmi pun un lacăt cu cifru..😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Flower-Power a spus:

Chiloții ,aia e ,ca doar nu îmi iau de la VS în rate..altele sa nu fie: portofel, talon, acte chei ,telefon. Dar și cu închiderea pe spate mi se pare tricky ca se poate desface prin frecarea din timpul mersului. 

 

Gata m-am gândit, îmi pun un lacăt cu cifru..😅

Ala nu se desface niciodata sub nici o forma, la inceput am avut si eu rucsac si fix d-asta Ogio pentru moto. Intre timp am renuntat la rucsac si merg pe tankbag, top case sau in cel mai rau caz geanta de picior (desi acolo e tricky ca poate sa te incomodeze mai mult decat sa te ajute)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 minute, VyXxer a spus:

genti laterale. Alea textile, de coada, nu imi inspira incredere.

Nici mie nu mi-au inspirat, dar coafura rezistă! 

 

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

Să-mi f__ una, costă cât un topcase o sărăcie d'asta! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, ENEOS a spus:

Să-mi f__ una, costă cât un topcase o sărăcie d'asta! 

Pai tocmai, nu e mai bun un topcase? Nu-l duci in carca, e si mai incapator, nu trebuie sa-l cari dupa tine, numai avantaje :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, SenorPink a spus:

Pai tocmai, nu e mai bun un topcase? Nu-l duci in carca, e si mai incapator, nu trebuie sa-l cari dupa tine, numai avantaje :))

Dar nu i fitza :))

eu de aia am galeata de aproape 60l pe moto, ce topcaseul meu :P

 

Acum 18 minute, ENEOS a spus:

Nici mie nu mi-au inspirat, dar coafura rezistă! 

 

Să-mi f__ una, costă cât un topcase o sărăcie d'asta! 

Topcase de sarakie maa :P

un topcase bun/mare/incapator costa aproape 1500 cu tot cu placa, prinderi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Nici mie nu mi-au inspirat, dar coafura rezistă! 

 

Să-mi f__ una, costă cât un topcase o sărăcie d'asta! 

😂 sa vezi cât costă o bucățică de material la Victoria's secret. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...