aethys Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 (editat) dati-mi o idee va rog cum scot surubul care tine sub masina cusca rotii de rezerva. se desface prin interiorul masinii cu cheia de 19, acel surub se infileteaza intr-o piulita care s-a rupt din sudura, e detasata de carligul care prinde jos cusca. piulita e undeva in interiorul caroseriei, nu am acces la ea sa blochez piulita respectiva. de gaurit cumva capul surubului pana se reteaza de tot si scot pe jos, nu stiu ce sa-i fac. in atasament e o poza cu surubul si piulita de jos... Editat Mai 4, 2019 de aethys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Mai 4, 2019 Autor Share Postat Mai 4, 2019 da, dar e ingropat in caroserie, se desface cu tubulara care intra destul de mult in caroserie printr-o gaurice abia incape tubulara, dapai flexul. e vorba de un crafter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Sudeaza la loc piulita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Mai 4, 2019 Autor Share Postat Mai 4, 2019 as suda dar nu am acces la ea, e in intaritura de bara spate sau ceva de genu. pe jos e ceva mai mult spatiu dar greu de sudat. oricum e o idee de luat in calcul, ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Poate o intrebare la service... Sunt convins ca nu esti singurul cu problema si au inventat mecanicii vreo solutie. Din pacate iti rugineste surubul, apoi cand il desfaci se blocheaza in piulita si cand fortezi se rupe sudura piulitei. Roata de sub masina - am avut la Ducato - a fost unul din criteriile pentru care am luat Master: are roata in masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 gaurit pana desprinzi capul surubului de tija filetata. foloseste tubulara sa tii surubul pe loc si pune un burghiu suficient de lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Mai 5, 2019 Autor Share Postat Mai 5, 2019 da Cavaleru, asa ma gandeam si eu, incerc luni varianta asta. o sa vad cat de greu merge, asta e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Acum 11 ore, Silver Arrow a spus: Poate o intrebare la service... Sunt convins ca nu esti singurul cu problema si au inventat mecanicii vreo solutie. Nu exista alta solutie decat cea prezentata de Cavaleru. Daca nu ai acces la piulita ca sa o blochezi cumva nu ai nici o sansa. Acum 11 ore, Silver Arrow a spus: Din pacate iti rugineste surubul, apoi cand il desfaci se blocheaza in piulita si cand fortezi se rupe sudura piulitei. Acest lucru poate fi prevenit prin miscarea si ungerea lor periodica, macar o data pe an. Asa faceam la masinile fimei, niste Forduri Transit Connect. Acum 11 ore, Silver Arrow a spus: Roata de sub masina - am avut la Ducato - a fost unul din criteriile pentru care am luat Master: are roata in masina. Din partea ta se poate astepta omul la orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Acum 12 ore, Silver Arrow a spus: Roata de sub masina - am avut la Ducato - a fost unul din criteriile pentru care am luat Master: are roata in masina. la ce ducato ai roata sub masina?? stiam ca are rezerva in compartimentul motor...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Ducato >2006 (și Boxer, Jumper care sunt practic aceleași mașini) au un sistem de scripete cu cablu care se rupe fie când vrei să ridici roata la loc, fie în mers și mai sare naibii în capul cuiva (au fost cazuri)... Încă n-am văzut un sistem de fixare al roții de rezervă sub mașină care să funcționeze pe termen lung, toate sunt pain in the ass. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 Land Cruiser... funcționează, verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 pfiu, ce m-am speriat... Credeam ca ai vreun R6 cu roata de rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 de aia zic... am condus Ducato ...fro' 9 ani... si avea roata de rezerva sub capota ,, deasupra pompei de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 5, 2019 Share Postat Mai 5, 2019 pe dedesubt trebuie sa ai acces, poate nu e fantastic de facil dar e cam greu sa nu ai deloc, iar daca nu ai acces de jos, nu ai de sus cu ce te ajuta sa scoti surubul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Iunie 9, 2019 Autor Share Postat Iunie 9, 2019 cum cu ce ma ajuta, piesa aia din primul post din atasament tine colivia la roata de rezerva. sunt 2 astfel de piese, una pe stanga, alta pe dreapta. una din ele s-a blocat, eu nu pot scoate roata de rezerva daca am nevoie. am scos intre timp surubul si inlocuit cu alta piesa noua. l-am scos prin gaurire pe sus, 10 min a durat. m-am speriat degeaba, o fi el tratat, dar cu un burghiu ok, trecut de vreo 2 ori in astea 10 min peste polizor, a zburat surubul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.