Andrei25 Postat Mai 23, 2020 Share Postat Mai 23, 2020 Salut. Am un Kymco yager 50 in 2 timpi din 2006. Mergeam cu el si am oprit am pus frână si cand s au oprit roțile scuterul s a oprit singur. Am incercat sa il pornesc dupa la pedala (la automat imi învârte în gol si nu merge) si nu avea nici un semn după vreo 5 încercări am mai dat o dată si a pocnit asa ca o explozie. Cred ca de pe toba. Am mai incercat dupa si nu a mai vrut, l am lăsat vreo 10 minute apoi iar a pocnit tare. Asa ca un șuierat puternic. Ce poate sa aiba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei17marian Postat Mai 25, 2020 Share Postat Mai 25, 2020 (editat) Vă salut! Am făcut puține modificări la noul scuter SYM HD 300. Puțin hidro-transfer, oglinzi, mansoane, șaua schimbată, apărătoare spate scoasă și colantat albastru mat. Vă doresc o vară fără incidente! Editat Mai 25, 2020 de andrei17marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 25, 2020 Autor Share Postat Mai 25, 2020 1 oră în urmă, andrei17marian a spus: Vă salut! Am făcut puține modificări la noul scuter SYM HD 300. Puțin hidro-transfer, oglinzi, mansoane, șaua schimbată, apărătoare spate scoasă și colantat albastru mat. Vă doresc o vară fără incidente! wow f tare parca este alt scuter cat a costat hidro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei17marian Postat Mai 25, 2020 Share Postat Mai 25, 2020 (editat) 1000 lei Hidro-transfer, 4 elemente. 1000 lei colantul 300 lei oglinzi 200 lei mansoane 400 lei șaua 300 lei Alarma pager = 3200 lei Editat Mai 25, 2020 de andrei17marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei17marian Postat Mai 25, 2020 Share Postat Mai 25, 2020 (editat) Da, dar m-am sucit. Merge bine rău. Foarte practic și nervos. Nu prea îmi plăcea cum arată înainte. Acum este altceva, din punctul meu de vedere. Editat Mai 25, 2020 de andrei17marian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriand76 Postat August 12, 2020 Share Postat August 12, 2020 Salut , Nu am folosit niciodata un scuter. Va intrebat cineva mai sus ce parere aveti de SYM 50cc ... Ma tenteaza si pe mine sa cumpar un scuter .... de 50cc pentru ca permis categoria B ... Am citit toate paginile de la inceputul threadului' si nici o parere despre cei 50cc. Ar fi suficient pentru deplasare zilnica la servici "12km * 2 " ... ? Bucuresti - Crangasi - AMega Mall ... poate o plimbare de weekend ... in jurul bucurestiului ? Este necesar ABS-ul daca nu voi circula cu mai mult 40-50km/h ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 13, 2020 Share Postat August 13, 2020 salut, merge sa faci orice pe un scuter de50cmc doar ca intr-un ritm mai lent te vei descurca foarte bine cu 50cmc in bucuresti, consumul e infim fata de masina. plimbarile in jurul bucurestiului se pot face cu el, eu am fost cu el pana la munte dar nu echiar placut cand tu mergi cu 50 si trec masinile pe langa tine cu 100 ABSul e necesar indiferent de viteza de deplasare, pentru ca nu ai experienta pe 2 roti te va salva de la trante atunci cand vei fi obligat sa franezi brusc. Nu din vina ta ci a berbecilor din trafic. Ideal este un 125 sau 250 pentru oras si plimbari dar daca nu ai Aul iar codul rutier nu s-a schimbat inca sa poti folosi pana la 125cmc cu Bul nu ai alta alternativa acum. te poti apuca intre timp de scoala moto si vei putea conduce linistit si un scuter mai mare ulterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 13, 2020 Share Postat August 13, 2020 Eu am experimentat senzații nasoale în câțiva km cu un scutec de 50 prin București. Faptul că traficul are viteză mai mare și ești înghesuit la bordură tot timpul nu e simpatic și nici sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 13, 2020 Share Postat August 13, 2020 am bagat 17.000km cu scuteru de 50 un gopop chinezesc, nu era mereu distractiv, dar acum in conditiile in care la orice semafor se face coada, pe scuter esti mereu primu la semafor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 13, 2020 Share Postat August 13, 2020 Până se face verde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iondaniel Postat August 13, 2020 Share Postat August 13, 2020 Salutare, Am urmarit si eu subiectul privind parerile si experientele cu scuterele SYM. Foarte multa activitate pe aici dateaza din 2019, ulterior deturnat subiectul catre vendete personal(izat)e si comparatii inutile intre scuter si motor, ”ce-as face eu cu 5.000 euro (pe care NU ii voi avea niciodata)” sau ”de ce nu se merita scuter nou”. In anul 2020, de cand SYM Romania a intrat in programul Rabla, ce parere au clientii acestor (moto)scutere? Cum e la prima revizie? Cum e la a doua revizie? Ce costuri totale ai pe luna / pe sezon, de exemplu la un jet14 sau alt model bine vandut? Dincolo de prima dragoste si luna de miere, cum e cand dai de greu? Ce se strica mai des? Ce te-a dezamagit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 13, 2020 Autor Share Postat August 13, 2020 Acum 6 ore, iondaniel a spus: Salutare, Am urmarit si eu subiectul privind parerile si experientele cu scuterele SYM. Foarte multa activitate pe aici dateaza din 2019, ulterior deturnat subiectul catre vendete personal(izat)e si comparatii inutile intre scuter si motor, ”ce-as face eu cu 5.000 euro (pe care NU ii voi avea niciodata)” sau ”de ce nu se merita scuter nou”. In anul 2020, de cand SYM Romania a intrat in programul Rabla, ce parere au clientii acestor (moto)scutere? Cum e la prima revizie? Cum e la a doua revizie? Ce costuri totale ai pe luna / pe sezon, de exemplu la un jet14 sau alt model bine vandut? Dincolo de prima dragoste si luna de miere, cum e cand dai de greu? Ce se strica mai des? Ce te-a dezamagit? dupa sym jet 14 dus la 10000 km m am hotarat sa mai iau unul de 300 cruisym mai precis pentru a pleca la drumuri lungi jet 14 super de oras si snagov desi eu l am dus si pe transfagarasan cruisymul a facut 2 transgafarasan 1 transalpina 1 dobrogea si tot asa de a ajuns la 9000 km deci experiente pe jucarii sym cam 20000 km pana acum ok si la service si la drum ma gandesc sa ma iau unul de 500 ... ma gandesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexHoP Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 On 13.08.2020 at 22:13, caracterincompatibil said: Jetul meu 125 ,a mers exemplar.fara probleme.consum foarte ok.probleme la un service pe giurgiului.au cerut 100 lei pentru un schimb de ulei și mi au facturat un spray de frane cu 40 lei...fomiști oamenii Mai am un maxsym 400.singurele probleme is la consumabile înghite km iar plăcuțele rezista aproape 10k.acum are și anvelopele praf ,plus cureaua de transmisie muci.ținută de drum e "peste" burgmanul de 400.geniala chinezăria ,mi a plăcut mult cat am învârtit roata Din primăvară 400 șomează sub husa.merg cu 250 urile Nenea achim.la 500cc,cumpăra ak550 de la kymco.e cu mult peste tl ul sym.a bătut și tmax in teste Si eu am un Cruisym cu 16 mii de km cumparat de nou anul trecut. A vazut juma de Spanie, si am facut si 800 de km intr-o singura zi incarcat cu 30 de kile de bagaj plus nevasta. Eu nu inteleg daca tu esti multumit de Sym sau nu, ca nu imi dau seama dupa cum scrii. Placutele dupa 10mii de km mi se pare decent sa le schimbi ( eu le-am schimbat la 10mii si m-a facut mecanicul nebun, ca mai puteam sa le tin pana la 15mii), cureaua se schimba la 18-22 de mii la maxsym si 15-20 de mii la cruisym. Acum cu partea cu ``fomisti oamenii ca iti iau 100 de lei la schimbul de ulei``, nu stiu care este mai fomist. Ca sa-ti faca treaba ca la carte un service care iti ia 50 de lei pentru schimbu de ulei si 50 de lei pentru uleul in sine ( iti intra cam 1.4L in maxym), ai vrea sa-ti si lase perfect curat scuterul dupa ce termina? Ei prefera sa ti-l lase si iti folosesc un spray de frane WURTH care este vreo 30 40 de lei in magazin. Daca tie ti se pare mult pentru un schimb de ulei 100-150 de lei, ti-ai ales un ``sport`` scump. Eu dau in Madrid la un schimb de ulei si de filtru de aer 95 de euro ( 50 de euro ora ) si la revizia de 15mii am dat 320 de euro (curea, role, bujie, filtru aer, ulei transmisie/motor) si tie ti se pare scump vreo 80 lei pe ora la un dealer autorizat SYM. P.s : Pana acum un an tot pe giurgiului mergeam ( ii descoperisem din greseala pe baieti ), in general imi faceam singur reviziile, pana am inceput sa prefer sa dau 50 100 de lei baietilor sa-mi faca schimbul de ulei, curele si ce mai era de facut. Mi se pare unul din putinele serviceuri care eeste la standard de Europa de vest P.P.S : de ce nu te gandesti sa-ti deschizi tu un service sa iei 30-40 de lei pe un schimb de ulei ? Te salut, asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 Acum 3 minute, AlexHoP a spus: spray de frane WURTH care este vreo 30 40 de lei in magazin Mai taie din lei, dă-i draq! Poate în Espania costă atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexHoP Postat Septembrie 8, 2020 Share Postat Septembrie 8, 2020 1 minute ago, john17 said: Mai taie din lei, dă-i draq! Poate în Espania costă atât. :)), bine 25 de lei, s-a mai ieftinit. Recomand spray de frane TRW ,era 9 lei la epiesa de pe eminescu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Septembrie 10, 2020 Share Postat Septembrie 10, 2020 Acum o zi am avut ocazia sa vad doua maxi parcate unul linga altul,prin Grecia,primul fiind un Sym 300 si celalalt un Yamaha parca x-city Desi Yamaha parea mai vechi/folosit ,pt un ochi cunoscator la detalii tehnice erau foarte diferite,daca as compara cu masinile as zice ca Sym fata de Yamaha era ca un Logan fata de ceva gen Toyota Pacat ca preturile nu sunt in acelasi raport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexHoP Postat Septembrie 10, 2020 Share Postat Septembrie 10, 2020 On 08.09.2020 at 20:37, caracterincompatibil said: Nu știu dacă încerci să mă certi,sau te certi singur in oglinda.vad că pe logica ești praf,dar compensezi pe valoare și barosaneala,cu banii.hesti un hadevarat Concluzia ...salam Reggaeton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Septembrie 11, 2020 Autor Share Postat Septembrie 11, 2020 Acum 13 ore, mihai c a spus: Acum o zi am avut ocazia sa vad doua maxi parcate unul linga altul,prin Grecia,primul fiind un Sym 300 si celalalt un Yamaha parca x-city Desi Yamaha parea mai vechi/folosit ,pt un ochi cunoscator la detalii tehnice erau foarte diferite,daca as compara cu masinile as zice ca Sym fata de Yamaha era ca un Logan fata de ceva gen Toyota Pacat ca preturile nu sunt in acelasi raport. Si care erau detaliile tehnice....pentru un ochi de cunoscator?.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Septembrie 11, 2020 Share Postat Septembrie 11, 2020 (editat) enumar ce imi aduc aminte : suport picior pasager butucanos in afara cind e strins si urit,rabatat ca la enduro;cricuri anemice,cu talpa fragila si mica, avea turometru mare pe bord care la un scuter mi se pare complet inutil, lipsa cutie acte si cirlig pt sacosa,si tot felul de alte detalii de turnare butucanoase sau urite Nu sunt contra scuterelor Taiwaneze,ci doar obiectiv cred;ma uitam cu real interes la ele,mai ales ca sunt multe in Grecia Am zis ochi de cunoscator pt ca sunt inginer si lucrez in domeniul reparatii auto de vreo 15 ani Editat Septembrie 11, 2020 de mihai c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexHoP Postat Septembrie 11, 2020 Share Postat Septembrie 11, 2020 24 minutes ago, mihai c said: enumar ce imi aduc aminte : suport picior pasager butucanos in afara cind e strins si urit,rabatat ca la enduro;cricuri anemice,cu talpa fragila si mica, avea turometru mare pe bord care la un scuter mi se pare complet inutil, lipsa cutie acte si cirlig pt sacosa,si tot felul de alte detalii de turnare butucanoase sau urite Nu sunt contra scuterelor Taiwaneze,ci doar obiectiv cred;ma uitam cu real interes la ele,mai ales ca sunt multe in Grecia Am zis ochi de cunoscator pt ca sunt inginer si lucrez in domeniul reparatii auto de vreo 15 ani Tu vorbesti de un scuter de 50cc nu de un 300cc. Nu stiu cate scutere inca mai au carlig de pungi si tot ce zici tu acolo. Probabil ai comparat un sym de acum 15 ani cu un yamaha cu cativa ani de viata Cand mai vezi asemenea diferenta, fa o poza sa intelegem si noi ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexHoP Postat Septembrie 20, 2020 Share Postat Septembrie 20, 2020 On 9/18/2020 at 8:39 AM, JUST4TNT said: - Care e asemanarea dintre caine si inginer? - Amandoi au priviri inteligente, dar nici unul nu stie sa se exprime. old school :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat Septembrie 20, 2020 Share Postat Septembrie 20, 2020 La 11.09.2020 la 19:47, AlexHoP a spus: Tu vorbesti de un scuter de 50cc nu de un 300cc. Nu stiu cate scutere inca mai au carlig de pungi si tot ce zici tu acolo. Probabil ai comparat un sym de acum 15 ani cu un yamaha cu cativa ani de viata Cand mai vezi asemenea diferenta, fa o poza sa intelegem si noi ceva Buna dimineata si bine ai venit pe forum. Acel carlig este o chestie extrem de practica care se regaseste la scuterele recente. Mai ales cele fara tunel central impozant. Asa ca e mai bine sa fii mai rezervat. P.S. Daca chiar vrei poze, nu e nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xmasoft Postat Septembrie 28, 2020 Share Postat Septembrie 28, 2020 are cineva motocicleta sym nht 200 cc?ma poate ajuta cineva cu păreri despre aceasta moticicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandru Barbu Postat Aprilie 24, 2021 Share Postat Aprilie 24, 2021 Salutare, am achizitionat in decembrie 2019 un Sym Symohony ST50 de la dealer pentru munca (livrari glovo). Initial l-am luat pentru ce oferea si la ce bani. Comparativ cu Piaggio Liberty am gasit un scuter putin mai mare si mai comfortabil, nu ma simt la fel de inghesuit ca pe Liberty, cric lateral inclus frana pe disc pe spate in loc de tambur si roata de 16 si pe spate nu doar pe fata. Plus imi placea mult mai mult aspectul cu luminile de zi pe led parea mult mai modern. Iar considerand pretul de 2000cu tot cu tva unde un Liberty este 2100 fara tva chiar nu exista competitie. Actualmente 16 luni mai tarziu are 41.500 km in bord si inca parcurge zilnic 100-150km prin Bucuresti pe livrari. Momentan scuterul se prezinta foarte bine, nu am avut vreo cazatura cu el deci nu isi arata km prin uzura. Ce ma surprinde, saua inca arata ca noua si spuma este la fel de comfortabila, fara rupturi sau sa fie descusuta. Singurele probleme avute: - 16k km un semering de 17 lei la transmisie, - 29k km un furtun de vacum de la carburator a crapat, - 30k km rulmentii de la ambielaj au inceput sa huruie si am schimbat ambielajul cu totul, - 37k km un furtun de benzina a crapat - 41k km cablu de vitezometru s-a rupt (dar scartaia de ceva timp si aveam inlocuitorul deja achzitionat si pregatit sa il montez ) Per total sunt extrem de multumit de comfort anduranta si fiabilitate. Si l-am folosit, exploatat la maxim, nu doar pentru munca. Avand in vedere pasinea pt 2 roti ce a trezit-o in mine si decizia de a obtine permisul de A si a cumpara prima motocicleta un transalp din 91 care instant a intrat in service la restaurat si chiar si in ziua de azi e bucati, Sym-ul a trebuit sa faca si ceva drumuri lungi ca eu pur si simplu nu am stare. In 2020 am facut Bucuresti - Moeciu - Magura si retur si apoi 2 luni mai tarziu Bucuresti - Vama Veche si retur (drumul de Vama Veche cred ca mi-a scurtat viata ambielajului, 600km total in 2 zile pe 35+ grade si l-am alergat de parca eram la curse) iar anul asta Bucuresti - Valea Doftanei si retur pe un traseu cu foarte mult off-road, drumuri forestiere, traversari de rauri, noroaie, zapada si naiba mai stie ce (vedeti video youtube). Momentan desi as vrea sa trec pe un scuter cu motor mai mare imi este greu sa ma despart de asta mic dupa atatia km. Am schimbat acum la 40k variatorul si ambreiajul pentru ca erau destul de uzate si se cereau schimbate si nu vad nici o problema sa ma duc spre 100k km cu el in urmatorii 2 ani. Va las cu cateva poze si cu clipul de pe youtube :D. Link: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Aprilie 24, 2021 Share Postat Aprilie 24, 2021 Varianta de 125 eu cumparat-o anul trecut in Noiembrie (inmatriculare in 28 Decembrie), tot pentru livrari. Am ajuns la 1000 km facuti exclusiv in oras. Aceeasi dilema am avut-o si eu cu alegerea scuterului. Initial mi-am indreptat atentia spre Piaggio Liverty (pentru ca am avut inainte unul special de livrari luat second hand), dar pretul si parerile pozitive despre Sym, m-au facut sa-l alegpe acesta din urma. Diferentele dintre cele doua sunt majore, cel putin din ce am sesizat eu, dar tragand linie sunt multumit de raportul calitate - pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.