Sari la conținut

2019 HONDA NC750X DCT


Idealbike2018
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 109
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@barbat

Acuma am si eu o intrebare, de la nivelul meu de Arghezi:

Poti sa imi spui cum sunt trairile mai ample pe V-Strom decat pe NC-u'?

Am mers cu amandoua, ca tot m-ai intrebat. Cu NC-ul un drive test scurt, cu V-Strom o zi intreaga. Si mi-au placut amandoua in aceeasi masura.

Pentru mine motocicleta nu este un scop in sine, bucuria este sa ma plimb cu motocicleta. Evident ca pe unele mai simt mai bine decat pe altele. Insa ma bucur si mi se pare la fel de palpitant sa ma plimb si cu Intruder-ul de 125 cmc precum este cu Goldwing-ul sau cum m-as bucura cu un NC de 54 CP. La fel de fericit eram si acuma 35 de ani cu Mobra.

 

Intr-adevar la V-Strom ai un motor de doua ori mai puternic si pentru asta cu circa 40% mai turat.

 

Am inteles ca te-ai simtit ofensat de propunerea cu poligonul. Imi cer scuze, iar daca ti s-a parut ca am fost arogant, probabil ca asa oi fi eu. Greu sa ma mai schimb acuma.

 

PS: Poate ar putea sa ma schimbe Zdreanta cu ochii lui de faianta, doar ca nu am mai gasit cartea cu poeziile lui Arghezi prin biblioteca, asa ca poate mi-o da @Nguyen dupa ce o termina de citit. O sa il rog frumos :kiss:

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, barbat said:

Folosesc in afara orasului Suzuki V-Strom 1050XT.

 

Și în oraș? Poți pune o poză cu scutecul ăla, dacă nu cer prea mult? Sau măcar să știm ce model este.

 

Nu sunt scuterist și nu vreau să intrăm în polemici dar, sincer, mi se pare cam exagerat să spui că te strecori printre mașini mai ușor cu un scuter de 300 decât cu un NC750. Un scuter de 300 nu e chiar unul de 125. La dimensiuni și ceea ce derivă de acolo mă refer... Ca să fiu înțeles mai bine, strecuratul printre mașini, la mine nu înseamnă doar mers printre ele, ci și schimbat direcția destul de des, mai exact trecerea de pe o parte a șirului de mașini pe cealaltă, în condițiile în care știm mai toți care este distanța între mașini prin București.

Nu am condus 750XDCT, nu sunt proprietar de Honda, dar am făcut ceva kilometri pe un NC700S, printr-un oraș foarte aglomerat. Șaua foarte joasă și centrul de greutate jos și el m-au făcut să mă simt în largul meu printre mașini.

 

Ca să rupem pisica în două, mă ofer voluntar pentru un test în București, mai spre primăvară, la orice oră - poate fi și de vărf. Eu aș veni cu un motocicleta și competiția cu scuter de 300+.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Kagemusha a spus:

 

Și în oraș? Poți pune o poză cu scutecul ăla, dacă nu cer prea mult? Sau măcar să știm ce model este.

 

Nu sunt scuterist și nu vreau să intrăm în polemici dar, sincer, mi se pare cam exagerat să spui că te strecori printre mașini mai ușor cu un scuter de 300 decât cu un NC750. Un scuter de 300 nu e chiar unul de 125. La dimensiuni și ceea ce derivă de acolo mă refer... Ca să fiu înțeles mai bine, strecuratul printre mașini, la mine nu înseamnă doar mers printre ele, ci și schimbat direcția destul de des, mai exact trecerea de pe o parte a șirului de mașini pe cealaltă, în condițiile în care știm mai toți care este distanța între mașini prin București.

Nu am condus 750XDCT, nu sunt proprietar de Honda, dar am făcut ceva kilometri pe un NC700S, printr-un oraș foarte aglomerat. Șaua foarte joasă și centrul de greutate jos și el m-au făcut să mă simt în largul meu printre mașini.

 

Ca să rupem pisica în două, mă ofer voluntar pentru un test în București, mai spre primăvară, la orice oră - poate fi și de vărf. Eu aș veni cu un motocicleta și competiția cu scuter de 300+.

Scuterul e o Honda Forza 300. Nu cunosc motocicleta care sa fie mai potrivita ca un scuter in oras. Intretinere, pret, spatiu de depozitare, unghi bracare, greutate, twist&go, consum. Ia-le asa la pachet, nu disparate. Unde mai pui ca poti fi pe el si in trening si in costum, ca nu iti sifonezi vreun pantalon, ca pantofii tai eleganti nu vor avea nu stiu ce urme de la schimbatorul de viteze, etc.

Ce ti-am scris mai sus, Europa stie de zeci de ani ca de aia sunt pline orasele Italiei, Spaniei, Frantei de scutere si nu de motociclete.

Editat de barbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, barbat a spus:

Folosesc in afara orasului Suzuki V-Strom 1050XT.

Mersi. Foarte bun şi Forza doar că la traficul din zona mea mi-e suficient Peugeot Satelis 125.

 

Acum 11 ore, Silver Arrow a spus:

Poti sa imi spui cum sunt trairile mai ample pe V-Strom decat pe NC-u'?

Intr-adevar la V-Strom ai un motor de doua ori mai puternic si pentru asta cu circa 40% mai turat.

La aceeaşi plajă de utilizare V Strom are cuplu mai mare. NC este pt oamenii care nu au niciodată un moment de nebunie, boulot-dodo, ambiţia mersului la consum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, adrianm a spus:

Mersi. Foarte bun şi Forza doar că la traficul din zona mea mi-e suficient Peugeot Satelis 125.

 

La aceeaşi plajă de utilizare V Strom are cuplu mai mare. NC este pt oamenii care nu au niciodată un moment de nebunie, boulot-dodo, ambiţia mersului la consum.

Salutam!

Stiu de ce si-a luat V Strom-ul.

Stiu si ce inteleg unii cand spun ca te plictisesti de mobra sau ca nu e palpitant sa te dai cu ea. Este vorba de putere. Si nu este absolut nimica rau sa vrei CP fara numar, si din cand in cand sa mai ai un moment de nebunie asa cum bine ai spus.

Doar ca unii sunt ''barbati'' sa recunoasca treaba asta, altii o dau cu ''eu niciodata nu ...'' si baga glumite de scoala primara, la care se amuza evident unii aflati la acelasi nivel.

 

Acuma strict legat de NC: fii-mea a facut scoala moto cu un NC. Si i-a placut faptul ca avand centrul de greutate destul de jos se mergea bine cu ea prin oras (de aceea au si culcat cei de la Honda cilindrii cat au putut, au facut un rezervor mai mic aflat sub sa. Iar saua este un pic mai joasa, ceea ce o face mai placuta in oras ). Dupa cat de incantata a fost fii-mea de motor, m-am dat si eu cateva ture cu el, eram curios cum se comporta.  Si daca nu vrei pantofi cu urma de schimbator, ce sa vezi, au facut un NC cu cutie automata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 6 months later...

Ma bag si eu in discutie, doar ca sareinvigorez un topic vechi 😜 dar de, am fost posesor de Burgman si actual posesor de NC750X DCT (model 2016 parca ...)

 

Motoreta este foarte buna in oras, mult mai buna comparativ cu Burgmanul. Burgman-ul este greu, lung, rotile sunt mici si daca mai ai si pasager, din cauza pozitiei acestuia in sa devenea un chin sa il manevrez. Nu am aceste probleme cu NC-ul.

Daca vrei sa mergi la costum pe ea, parerea mea este ca ai gresit mijlocul de transport.

 

In ceea ce priveste senzatiile traite cand calatoresti pe doua roti, aceste nu iti sunt oferite de fier (dpmdv) ci de calatoria in sine.

 

Am mai spus, am fost intr-o calatorie lunga cu NC-ul prin mai multe tari cu multi colegi si nu am avut nici o problema.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...