enlil Postat Iulie 5, 2019 Share Postat Iulie 5, 2019 1 oră în urmă, Penetru a spus: Toată lumea accelerează fără să-şi dea seama în pasaj pentru că toţi avem o doză de claustrofobie. Stâlpii ăia sunt foarte periculoşi, arată exact ca ăia cu care a păţit-o lady Diana. Sunt curios dacă francezii au astupat golurile ca să obţină o ventilare a tunelului prin efectul de piston sau au pus balustradă. Francezii nu au facut absolut nimic in tunelul ala, arata la fel ca in ziua accidentului. Curba din pasajul unirii este totusi mult mai pronuntata decat cea din tunelul Alma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 5, 2019 Share Postat Iulie 5, 2019 Acum 37 minute, Djenavar a spus: sunt curios cum o sa faca ei viteza medie cand sunt FFFF multi cu numere atat de murdare incat nu nici nu mai stii daca are sau nu Nr, in plus crezi ca radarul te incurca sa insfaci pomul/stalpul in brate? In tarile cu WC cum spui circula si aia cu viteza cat cuprinde, doar ca amenzile chiar se aplica si ustura rau . Evident ca radarul nu ii opreste sa ia pomul in brate. Si daca o fac si se duc pe lumea cealalta fara sa mai ia pe cineva dupa ei nu este o problema. Dar este clar ca pe aia cu WC-ul frica de amenzi si mai ales primele de asigurare marite ii sperie. Iar daca incerci vreo vitejie de ex prin CH, ceva uzual in RO - un 200 Km/h pe autostrada, ajungi direct la bulau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Iulie 5, 2019 Share Postat Iulie 5, 2019 1 hour ago, Paca said: Orice metoda stiintifica este acceptata legal . Avand in vedere stirea recenta cu motociclista din Timisoara care a dat peste pieton si a murit ala, iar expertiza a stabilti ca avea 70/ora, nu prea pot sa te contrazic. Probabil ca politistul obisnuit nu are voie sa se ia decat dupa radar, in timp ce in instanta discutia se schimba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy32 Postat Iulie 5, 2019 Share Postat Iulie 5, 2019 Intrebare = cine circula legal in pasaj,mai ales daca e liber?Vad ca se militeaza pentru nspe mii de radare,de zici ca toti o ardeti numai si numai legal! Pana la radare,ce ziceti,nu ar fi mai bine ca soselele sa fie de calitate,iluminatul ok,parapetii sa fie de cauciuc,semaforizarea inteligenta,canalizarea aliniata asfaltului si alte mici rahatele care sa faca traficul mai sigur!Sa nu mai zic de autostrazi,drumuri express sau nationale care sa nu mai treaca prin localitati,sosele de centura decente! Daca prin absurd ar circula toata lumea cu viteza legala,pe drumurile actuale si in conditiile actuale am muri de batranete de avc-uri si de stop cardiac la volan sau ghidon! Daca mergeti in spitale o sa descoperiti ca 90% din segmentul bolnavilor intre 30-si 55 de ani au ca,cauza stresul!Diabetul a explodat din cauza stresului,bolile de inima la fel,avc-urile,ca sa nu mai zic de depresii,anxietati si alte boli ale sistemului nervos!Dar asta nu o sa apara in statisticile oficiale,desi toata lumea din sistemul medical spitalicesc o stie! Vrem radare ca afara si sanctiuni cat mai drastice,dar nu vrem drumuri de calitate,decente ,sigure ca afara! La asa mentalitati nu ma mira ca politia nu stie decat de radare iar parlamentarii si guvernantii doar de amenzi! Cat timp se discuta doar de viteza si nu de tot ce insemna circulatie,normal ca or sa faca nimic si vor cheltuii banii pe parandaraturi,festivaluri pentru fomisti si alte rahaturi!Normal ca vor asfalta la misto,ca vor venii unii sa sparga drumul la o saptamana si vor pune plombe ce se topesc la prima ploaie! Radare,radare,radare,asta e panaceul universal!E o pwla! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 5, 2019 Share Postat Iulie 5, 2019 Acum 3 ore, XaeL a spus: Conform politiei (adica politistului care a anchetat copacul si pe mine), Eu am o nelamurire, cum se face ca nu ai ocolit copacul? Pot sa inteleg ca ai pierdut controlul in curba dar de ce nu ai ocolit copacul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Iulie 5, 2019 Share Postat Iulie 5, 2019 Pt ca !@##$%@ vin de printre noi, pt ca pe autostrada ta cu 5 -infinit benzi, tot se va circula cu 90-100 pe ultima banda in nici un caz pe 1 banda, pt ca 50% nu platesc si nu or sa plateasca asigurari la stat de nici o culoare(pt ca nu vor sa munceasca), pentru ca , cu ghena de gunoi la 1 M ( metru) se aruca gunoiul jos, voi toti vreti de la stat, statul sa va puna, statul sa va dea( ap gratis, intretinere gratis, gradinita gratis, concediu maternal/paternal daca se poate pe viata, pensionare pe "caz" de boala de la 30 ani si tot asa).Nu, guvernarea muncitoresc taraneasca sa dus, a venit capitalismul salbatic asa ca daca vrei ceva , pune manuța la treaba si atunci poate toti cei ne conduc si ies dintre noi o sa fie ALTII. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Iulie 5, 2019 Share Postat Iulie 5, 2019 9 minutes ago, Nguyen said: Eu am o nelamurire, cum se face ca nu ai ocolit copacul? Pot sa inteleg ca ai pierdut controlul in curba dar de ce nu ai ocolit copacul? Nu l-am vazut. Point fixation pe sant ("ma duc in sant, ma duc in sant, ma duc in sant in plm, sa franeeeeeez macar sa intru mai incet in sant") si.... nu am vazut ce era dincolo de sant. Adica copacul. Plus ca drumul era prin padure, cred ca nu prea se uita nimeni dupa copaci in mod individual, pentru mine cel putin reprezentau doar decor pana la momentul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Iulie 5, 2019 Share Postat Iulie 5, 2019 Nda daca ai avea un pic de creier, ai fi inteles ce vreau sa spun. Bosulica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 5, 2019 Share Postat Iulie 5, 2019 Acum 2 minute, XaeL a spus: Nu l-am vazut. Point fixation pe sant ("ma duc in sant, ma duc in sant, ma duc in sant in plm, sa franeeeeeez macar sa intru mai incet in sant") si.... nu am vazut ce era dincolo de sant. Adica copacul. Plus ca drumul era prin padure, cred ca nu prea se uita nimeni dupa copaci in mod individual, pentru mine cel putin reprezentau doar decor pana la momentul ala. Asta e, ceasul rau cum se spune, bine ca ai scapat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Iulie 5, 2019 Share Postat Iulie 5, 2019 Ai dreptate bosulica , mai convins, este grele.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 6, 2019 Share Postat Iulie 6, 2019 Acum 13 ore, Nguyen a spus: Asta e, ceasul rau cum se spune, bine ca ai scapat. Așa, ca la flocări! "Ai avut ghinion!". Cre' că 1/2 forum îi spunea s-o lase mai încet înainte să se apuce de motosilvicultură... On topic: ce tip de moto era cea implicată în accidentul din pasaj? Mie din imaginile prezentate la știri mi s-a părut ceva cruiser, și nu prea te aștepți la blăni orbitoare prin oraș de la cei care călăresc astfel de modele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Iulie 6, 2019 Share Postat Iulie 6, 2019 Acum 23 minute, john17 a spus: Așa, ca la flocări! "Ai avut ghinion!". Cre' că 1/2 forum îi spunea s-o lase mai încet înainte să se apuce de motosilvicultură... Aha, se credea bazat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iulie 6, 2019 Share Postat Iulie 6, 2019 Acum 33 minute, john17 a spus: On topic: ce tip de moto era cea implicată în accidentul din pasaj? Mie din imaginile prezentate la știri mi s-a părut ceva cruiser, și nu prea te aștepți la blăni orbitoare prin oraș de la cei care călăresc astfel de modele... Nu-i trebuie cine stie ce "blana orbitoare" unui cruiser ca sa nu-l poti scoate de pe traiectoria de glont. Si ca o diversiune apropo de investitii in infrastructura cati stiti ca "deranjul" la executarea pasajului Unirii a durat 34 de zile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 6, 2019 Share Postat Iulie 6, 2019 Acu' în 34 zile nu fac nici studiul de fezabilitate... Mă refeream că nu prea vezi genul acela de moto condus "sălbatic" și cred că nici statisticile accidentelor nu îl "recomandă", normal că nenorociri se pot întâmpla cu orice tip de vehicul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iulie 6, 2019 Share Postat Iulie 6, 2019 2 hours ago, john17 said: On topic: ce tip de moto era cea implicată în accidentul din pasaj? Mie-mi pare Yamaha Virago 535. Era și începător, după semnul de pe aripa spate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Iulie 6, 2019 Share Postat Iulie 6, 2019 Avea de cateva luni moto, era incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XaeL Postat Iulie 6, 2019 Share Postat Iulie 6, 2019 2 hours ago, Nguyen said: Aha, se credea bazat. Nu. Dar mai luasem un parapet intr-o curba cu nisip cu vreo 2 luni inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iulie 6, 2019 Share Postat Iulie 6, 2019 Acum 2 ore, GoodKat a spus: Pe un grup de FB era o postare care dadea vina pe apa adunata in pasaj si acvaplanare, lucru care a dus la pierderea controlului. Trist! In general dam vina pe altii sau altele. E in firea umana. Doar ca noi suntem la comanda motocicletei. Chopper-ul se comporta cu totul altfel decat alte mobre in principal din cauza unghiului mare al furcii. Mobra este in principiu mai stabila dar daca nu te-ai angajat pe traiectoria corecta intr-o curba, situatia a nasoala. Mai ales daca ai si viteza mai mare. Pacat de baiat. Condoleante familiei ⚘ Asa cum am mai zis: de preferat sa se evite pasajele subterane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.