Sari la conținut

20 Iulie, accident Transfagarasan


AlexAB
 Share

Postări Recomandate

Acum 13 minute, l.u.v a spus:

Trebuia dusă motocicleta la ei, dar eu nu mă puteam deplasa convenabil.

Salut maestre!

Vezi ca asiguratorii au echipa care vine pe teren. La mine a venit reprezentantul asiguratorului deoarece nici eu si nici fierul nu eram deplasabili. 

 

Sante'! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, l.u.v a spus:

...

Stop joc! 

Nimic despre viteză, distanțe, dacă am căzut înainte sau după contact și alte fantezii!

 

Asta deoarece nu au fost victime umane, altfel "fanteziile" ar fi incaput pe mana procurorilor si "comisiilor de experti"... si cam stii unde bat dar in fine, tu sa fii sanatos, fierul se repara sau inlocuieste, bine ca nu s-a lasat cu rani mai grave sau si mai rau.

 

Ce motor ai de gand sa-ti iei dupa ce se mai asterne praful?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, l.u.v a spus:

Osul este bine, pe zi ce trece simt ca este ok, câștig mobilitate. 

 

Si eu am avut clavicula rupta si am rupt internetul in doua de ce inseamna operatie, refacere, suruburi, mobilitate. Pot spune ca in cazul meu m-am agitat degeaba. Nu a fost afectata mobilitatea umarului, ci pur si simplu s-a rupt si s-a deplasat un os. Prin tija respectiva s-au aliniat cele doua bucati si aia e. De doua saptamani am reluat antrenamentele la sala, tot de doua saptamani inot la fel cum inotam inainte (toate stilurile deci inseamna ca nu menajez deloc mana), car cu respectiva mana si pun greutate pe umar...deci tot raul spre bine. 

Sanatate si te vei recupera 100% :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 2 ore, yo4hgx a spus:

Ce motor ai de gand sa-ti iei dupa ce se mai asterne praful?...

E greu să îmi dau seama acum, nu știu în momentul ăsta unde o apuc. Există un curent să vând și să mă las, să vedem, nu știu dacă reușesc. Cert este că sunt în concediu și întorc ochii după fiecare motor. 

Pot să o repar ieftin și păstrez pe asta.

Mă oftic că sezonul ăsta am bibilit-o de-a fir a păr, i-am refăcut șeile, discuri frâna, plăcuțe și cauciucuri noi, nici nu am apucat să mă bucur de ea. 

Sau o pot repara, vinde și cu diferența să îmi iau altceva. La plafonul de bani și după gustul meu:

- Tot un LT 1200 mai nou, sunt impresionat de soliditatea, confortul și fiabilitatea modelului. 

- K1300GT, mai sportiva, cu opțiunile full oferite de model. 

- GTR1400, sunt fanul modelului de când a apărut, deși are minusuri la confort și opțiuni față de ce am acum și de GT, îmi place cum merge și arată. 

Eu le judec cu inima, ca toate în viață. 

 

 

 

 

Acum 2 ore, SuzukiRf600R a spus:

Sanatate si te vei recupera 100% :) 

Sunt convins, mersi frumos! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, l.u.v a spus:

...să vând și să mă las, să vedem, nu știu dacă reușesc...

 

Nu o sa reusesti! Ti-a intrat un pic frica in oase dar asta nu e neaparat un lucru rau. Cu totii am trecut prin astfel de momente, unii chiar de mai multe ori, totul e sa fii realist si cinstit, in special cu tine insuti, sa recunosti si sa accepti ce ai gresit, nu neaparat public, sa iti lingi ranile, sa tragi invatamintele necesare si mergi mai departe. Cand se termina ata, se termina si gata! Dar macar pana atunci, in limite decente bineinteles, sa ne bucuram de viata asa cum ne place...

 

Acum 3 ore, l.u.v a spus:

Eu le judec cu inima, ca toate în viață. 

 

Inima asta, bat-o norocul sa o bata! Daca tot nu poti sa te lasi de balene ia si tu in consideratie ceva mai nou. Da, stiu , am citit semnatura... dar vezi tu, "plasticele" de ultima generatie nu sunt atat de fiabile si confortabile ca "fiarele" mai vechi insa sunt mult mai usoare si mai manevrabile. Suspensiile, franele, ciclistica, curbele de putere, etc., intr-un cuvant tehnologia nu a stat pe loc. Fa macar niste teste, vezi tu singur mai departe ce si cum, daca merita "tradarea" si mai ales efortul financiar.

 

Hai, fruntea sus, suge burta si pieptul inainte! Prieteni iti sunt cei care iti prezinta realitatea asa cum e ea, roza sau albastra si nu cei care iti spun ceea ce vrei tu sa auzi.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau sa aud dar cum se zice, bine ca a fost doar atat! Imi aduc aminte ca parca ai mai avut o cumpana din asta acum mai multi ani, dar ai revenit.

 

Vezi, de aia nu imi place mie sa merg singur, acum a fost o clavicula, dar la cum merg eu s-ar putea sa trebuiasca sa sune alticineva la salvare...oricum,asta e alt subiect.

 

In timp exista si capcanca ca fiind de atata timp pe 2 roti si fara probleme, sa credem ca noua nu ni se mai poate intampla si sa ne relaxam un pic, ceea ce este o greseala. De aia chiar prefer sa merg mai tare decat '"traficul"" pentru a fi alert intotdeaua...

Sanatate, recuperare rapida!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, yo4hgx a spus:

sa recunosti si sa accepti ce ai gresit

 Total de acord, dar daca nu ai facut nimic gresit? Cum accepti ca cel care a gresit acum sau urmatorul care va gresi nu te va baga in mormant?

 

Nu vorbesc de @l.u.v si de intamplarea lui, ci asa...la modul general.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75
33 minutes ago, The_Sin_Eater said:

 Total de acord, dar daca nu ai facut nimic gresit? Cum accepti ca cel care a gresit acum sau urmatorul care va gresi nu te va baga in mormant?

 

Nu vorbesc de @l.u.v si de intamplarea lui, ci asa...la modul general.

 

La modul foarte general ...toti ajungem acolo , mai devreme sau mai tarziu.

 

 

 

Totul este temporar , chiar si suferinta celor apropiati ...nevasta varsa doua lacrimi si dupa o vreme se foute cu altu ...si tot asa.

 

A murit el Napoleon si viata a mers inainte...dar ciumpilaci bolnavi de pe mobrism.ro au impresia ca viata/moartea lor e ceva deosebit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.08.2019 la 6:39, The_Sin_Eater a spus:

Total de acord, dar daca nu ai facut nimic gresit?

 

In extrem de putine cazuri "nevinovatul" legal este si absolut inocent, mai intotdeauna contribuind intr-o oarecare masura fie printr-un moment de neatentie, o decizie nu tocmai inspirata sau dimpotriva, lipsa oricarei reactii, etc.

 

In cazul de fata din punct de vedere leagal situatia este clara si fara ambiguitati: vina sau responsabilitatea accidentului ii apartine in totalitate celui care, printr-o manevra ratata, a blocat banda de deplasare a lui @luv. Punct!

 

Acestea fiind spuse, exista insa cateva detalii care, in opinia mea, ar fi putut contribui la evitarea impactului. In primul rand, cand esti pe motor, pe orice motor, si cineva iti intoarce in fata la 20-25m nu tai doar gazul, presupunand ca respectivul isi va continua manevra cu succes ci dimpotriva, incarci rapid furca si sari pe frane! Mai ales cand ai sub tine o juma' de tona... In plus, acest tip de motociclete a fost gandit pentru un cu totul altfel de trafic, greutatea excesiva, ciclistica greoaie si garda la sol extrem de mica facandu-l aproape incompatibil conditiilor din Romania. Si ca veni vorba, chiar ma intreb retoric, exista oare vreun tip de motor potrivit junglei din Romania?! Respect insa preferintele fiecaruia, cand iti place ceva iti place si gata... cand insa alegem cu inima ne expunem implicit la riscuri suplimentare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Un accident area atâtea variabile încât nu o să reușești niciodată să îl diseci după.

M-am tot gândit la dinamica accidentului de atunci. Chestia aia cu 25 metri și luat mâna din gaz este posibil să fi fost doar o impresie oarecum la cald. Îmi amintesc ca l-am văzut făcând stânga cumva în scurt și am rămas surprins când s-a oprit blocând banda. Atunci am reacționat ocolind-l și frânând. 

Doua lucruri îmi reproșez:

- faptul că aveam 15-20 km peste viteza legală, deși mergeam cu traficul. 

- nu mi-am dat seama că ăsta nu-și duce manevra până la capăt și că există posibilitatea ca din varii motive să îmi blocheze banda. 

Ideea este că înveți din orice, bine că pot trage concluziile astea. 

 

Referitor la tipul de motor și nou vs vechi. Este o discuție, m-am gândit dacă un abs de tip nou și o mobră mai ușoară ar fi contat. Probabil că da, dar sunt situații când greutatea și volumul te ajuta pe drumuri ude etc. 

Mobra ideală nu există. 

Cel mai probabil următoarea va fi una dintre cele 2 de care pomeneam mai sus. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

55 minutes ago, Georgica_Popescu said:

Ce societate am ajuns ....sa ceri voie sa si razi  !!!   

:lol:

 

Shhhh! Acum pune Firea taxa pe ras in oras daca nu ai buletin de Bucuresti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Am spus, greutatea are și avantaje și dezavantaje. Din păcate nu putem alege noi situațiile când e bine sau rău. În atâția ani și cale de 100.000 km pe ud, ploaie, vânt, de la - 5 la +37 grade tancul s-a comportat admirabil. 

Față de alte motociclete BMW urile chiar au frâne, nu există branduri care să stea mai bine la capitolul asta. Să nu uităm totuși, chiar dacă au pierdut războiul prin stepele rusești, nemții sunt cei care au inventat industria spațială americană și au pus primul ABS pe moto. 

Un exemplu din aceeași clasă, Goldwing ul frânează ca trenul, deși a fost făcut tot de unii care au pierdut războiul. 

Asta a fost, acum a fost rândul meu să cad la zar. 

Dacă toate se aliniază ok o vând pe asta și iau GTR1400, generație nouă, mai ușoară, alte frâne. 

 

Mulțam tuturor pentru scrieri și gândurile bune! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca esti pe drumul cel bun cu insanatosirea. 

Renunti tu asa usor la k1200lt?  Este destul de evident ca iubesti acest model. Nu cred ca treci asa usor la altceva. Sau poate o sa iti mai iei inca ceva pe langa lt-u 😊.

Nu stiu ce Goldwing ai probat tu de ti-a iesit ca franeaza ca trenul si fac galagie tobele. Cred ca trebuie sa faci un curs de reciclare pe un GW functional.

Si haide sa te vedem cat mai repede in saua cea noua!

 

@easy ride on! elefantul nu are nevoie de frane bengoase pentru ca nu este proiectat sa alerge ca un cal 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.08.2019 la 13:04, l.u.v a spus:

...

- faptul că aveam 15-20 km peste viteza legală, deși mergeam cu traficul. 

 

Viteza legala nu are nici o relevanta, probabil mai potrivita ar fi exprimarea: “15-20 km/h peste conditiile de trafic specifice”. 

 

La 22.08.2019 la 13:04, l.u.v a spus:

...m-am gândit dacă un abs de tip nou și o mobră mai ușoară ar fi contat. Probabil că da...

 

Cu siguranta ar fi contat! Dar mai e ceva ce trebuie spus, pe acest tip de motoare, datorita greutatii si mai ales distributiei acesteia reflexele franarii se adapteaza si ele...

ca sa ma exprim asa. Cand ai cate o motocicleta intreaga pe fiecare roata nu te prea mai intereseaza dinamica franarii si esti tentat sa abuzezi de frana spate. ABS-ul si franele combinate ajuta enorm cand panica preia controlul iar reflexele sunt setate pe “confort”. 

 

La 22.08.2019 la 13:04, l.u.v a spus:

Ideea este că înveți din orice, bine că pot trage concluziile astea

 

Asta-i spiritul! Ia vezi, Adancata nu e foarte departe...

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...