Jump to content
Sign in to follow this  
l.u.v

Service scutere în București?

Recommended Posts

Salutare, 

Am un coleg cu o chinezărie care nu-i mai merge. Recomandați un service în București? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E un service de scutere pe la tineretului/Șincai chiar langa shaormeria dristor. 

Acolo mi.am făcut ultima data itp la moto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 minute, robert23mg a spus:

E un service de scutere pe la tineretului/Șincai chiar langa shaormeria dristor. 

Acolo mi.am făcut ultima data itp la moto.

Problema lor este ca sunt buni de gura, asa ca daca vrei sa si faca treaba, trebuie sa stai cu ochii pe ei.
Oricum iti vor rotunji timpul lucrat (unitatea lor de masura este ora).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Confirm cele spuse. 

 

Mai am de adaugat, pentru un Peugeot, au schimbat socul electronic cu unul nou, original, (600 lei fara orele de manopera) dupa 112 km a murit. A durat 6 saptamani pentru a fi reparat pe garantie. Perioada in care se tot fofilau. 

 

Au schimbat, dar in continuare e ceva in neregula. Plus un plastic pe care l-au rupt si nu am cum sa demonstrez ca era ok inainte.

 

Iar vis-a-vis de partea cu stat langa ei, nu se permite. Te roaga sa astepti afara (in cazul in care e ceva rapid).

 

Aveam programare la 17, am sunat cu o zi inainte sa imi confirme si ma iau la misto, urmand ca atunci cand ajung sa imi zica ca am pierdut programarea ca era la 15.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se numesc scuter centre,e primul service pentru scutere din București.ii știu din 2008 și atunci aveau ceva ani de când activau

Nu știu cât de pricepuți sunt,dar nu am avut încredere să merg vreodată la ei.unuia i au cerut 450 lei sa serviseze furca unui scuter de 125.mai mult decât la o motocicleta....

Mi au cerut 300 lei să facă devizul de reparație la scuter,pentru asigurari.am rezolvat la united ...mult mai ieftin.

Chiar daca sunt scumpi și nu excelează,vara lucrează pe programări de 1 luna.sunt multi prosti in București

O dată vroiau să îmi vândă anvelopa,având aceași sursă,dar mai scump.le am spus că nu e cazul sa ne complicam,având în vedere că le cumpărăm de la același tip și imi rămân bani de benzina

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 minute, Pandy a spus:

Confirm cele spuse. 

 

Mai am de adaugat, pentru un Peugeot, au schimbat socul electronic cu unul nou, original, (600 lei fara orele de manopera) dupa 112 km a murit. A durat 6 saptamani pentru a fi reparat pe garantie. Perioada in care se tot fofilau. 

 

Au schimbat, dar in continuare e ceva in neregula. Plus un plastic pe care l-au rupt si nu am cum sa demonstrez ca era ok inainte.

 

Iar vis-a-vis de partea cu stat langa ei, nu se permite. Te roaga sa astepti afara (in cazul in care e ceva rapid).

 

Aveam programare la 17, am sunat cu o zi inainte sa imi confirme si ma iau la misto, urmand ca atunci cand ajung sa imi zica ca am pierdut programarea ca era la 15.

Cunosc un tip care colaborează cu ei de mult timp.

A mers pentru reparatii la scuter in urma cu vreo 2-3 ani , a stat cu mecanicul,fiind cunoștință a patronului Ciprian

S a speriat cum trăgea mecanicul de plastice.a sfârșit prin ai arata el cum se desfac.mecanicosul s a scuzat motivând că el repara doar tmax,nu downtown din 2011

La scutere ,în funcție de marca,prinderile carenelor sunt diferite,ei nu stau sa se uite ce și cum.mai ales la un model pe care nu au mai "lucrat"

Mi am bătut capul 2 ore să descoper că plasticele de la podea  Yamaha 125 au prinderea pe "Sina" ei nu își bat capul.trag de ele și sar,sau pe rup prinderile.depinde de norocul celui care a dus scuterul la ei

Chiar și așa au clienți căcălău

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu sunt colegul caruia i-au cerut 450 lei pentru servisat furca. eu la ei mi-am facut doar itp-ul. in rest, sunt foarte aglomerati, aroganti... eu nu ii recomand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mariusik.noi avem mare noroc cu cineva care e mai experimentat decât toți mecanicii adunați din scuter centre

Fara sa mai spunem că e un super caracter

 

Obișnuiesc sa schimb singur plăcuțele de frână,numai că la 400 a dat cu o mare virgulă schimbul plăcuțelor spate și a trebuit sa apelez la ajutorul lu' nenea.a fost ceva chin....o ora legat,dar am putut pleca liniștit sa traversez TA și TF cu plăcuțe noi pe spate.culmea că la etrierii radiali de pe fata a fost floare la ureche,la etrierul spate e cu "dichis" mare .o data la 8-10k durează ceva mai mult schimbul plăcuțelor spate

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine la Majesty 400 e cu dat toba jos si desfacut carcasa filtrului de aer de pe dreapta pt a schimba placutele. 

 

mai e tipul ala din bufta care repara scutere.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, caracterincompatibil a spus:

o data la 8-10k durează ceva mai mult schimbul plăcuțelor spate

 

frana spate e ca sa nutz rugineasca discul ...

 

Acum 4 ore, l.u.v a spus:

Salutare, 

Am un coleg cu o chinezărie care nu-i mai merge. Recomandați un service în București? 

dece nu-l ajuti tu , chinezismele sunt asa de simple si piesele de schimb atat de ieftine ca nici nu merita sa cureti un carburator, il schimbi direct (de ex).

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, superbec said:

frana spate e ca sa nutz rugineasca discul ...

 

 

Incorect, la scutere e diferit fata de motorete, frana spate conteaza mult mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 7 minute, paulynos a spus:

 

Incorect, la scutere e diferit fata de motorete, frana spate conteaza mult mai mult.

o sa-mi iau creioanele colorate ca satz desenez glumele de acum incolo, scuza-ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu știu cum sunt pe partea de service, eu mi.am făcut doar ITP și mi s.a părut ok :)

Am mai văzut pe Petre Popovăț ceva garaje, dar nici despre ei nu știu ce si cum.

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 43 minute, superbec a spus:

dece nu-l ajuti tu , chinezismele sunt asa de simple

Nu ma pricep la așa ceva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

In incinta AXA NICIMAN, pe Splai, este Razvan, care face treaba ok. A lucrat in italia niste ani, doar scutere. Acum are acolo pe splai un mic atelier. preturi mai mult decat decente.

Daca nu raspunde la telefon, inseamna ca surubaieste, lasi mesaj si vezi ce zice.

https://goo.gl/maps/4Hi4igecaBtqXMUC6

eu am fost la el cu prima motoreta, prin 2016. nu mai stiu cum e acum, dar lumea il lauda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Cu toții avem un prieten care e sau se da mecanic, acum dacă întrebi sau stai sa te uiți mai atent, toți sunt mecanici, mai ales în domeniul moto-scuterelor. E ușor să stai și să dai review-uri fara sa fi apelat la serviciile cuiva, asta facem noi că așa suntem învățați. Daca un service era prost nu exista pe piata de mai bine de 15ani, vezi multe service uri care, așa cum au apărut așa au și dispărut,dacă cineva nu și permite sa dea 300lei ptr un deviz, având un scuter care poate nu valorează atât, nu e vina nimănui, că aștepți o piesa de la furnizor, care e in regim de garanție, din nou nu e vina nimănui, că i oferi cuiva răspunsuri simple și clare la problema lui, nu înseamnă că ești arogant. Fiecare firma lucrează după propriile reguli ținând cont de clientela dorita. Cei de la Scuter Centre nu mai repara chinezării pentru că piesele sunt ieftine și proaste și ei oferă garanție la toate lucrările, mai puțin ptr cele cu piese oferite de client. Nici un posesor de scuter China nu va plăti 250 lei pe un set motor când la târg costa 30 lei, "pai, de ce sa plătesc atât"?? Ne am învățat să mergem la nea Gigi din colț că face pe o bere, pai când o să dai cu curu de asfalt, nea Gigi o sa bea bere și o sa se uite la tine, ptr că ai platit o bere. Fiecare client este liber să și aleagă furnizorul de servicii cum fiecare firma este îndreptățită să și selecteze clientela.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, superbec a spus:

frana spate e ca sa nutz rugineasca discul ...

 

La scuter nu.franeaza mai mult cu roata spate

Acum 55 minute, Adrian M. a spus:

In incinta AXA NICIMAN, pe Splai, este Razvan, care face treaba ok. A lucrat in italia niste ani, doar scutere. Acum are acolo pe splai un mic atelier. preturi mai mult decat decente.

Daca nu raspunde la telefon, inseamna ca surubaieste, lasi mesaj si vezi ce zice.

https://goo.gl/maps/4Hi4igecaBtqXMUC6

eu am fost la el cu prima motoreta, prin 2016. nu mai stiu cum e acum, dar lumea il lauda.

Răzvan nu mai e in axxa.in schimb sunt altii care au service de scutere în complexul axxa.nu știu cum se numesc 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razvan este la 10-20 m de complexul axxa. ...adica tot acolo 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, caracterincompatibil a spus:

La scuter nu.franeaza mai mult cu roata spate

Răzvan nu mai e in axxa.in schimb sunt altii care au service de scutere în complexul axxa.nu știu cum se numesc 

"Tomeito Tomato". Am dat de pe maps profilul lui, e lângă, aveți număr de telefon. Restul de prin axa, care peticesc scutere, sunt pe langa subiect. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noi nu avem serviceuri de scutere, doar oameni plictisiti pe banii vostri. Iei frumos manualul, gasesti piese peste tot, repari tu, inveti ceva si scutesti niste bani.

Edited by GoodKat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am refăcut 2 motoare la scuterele mele

Unul a trebuit desfăcut in 2 că sa mut pe alt Carter ambielajul cu putini km și montat un kit big bore.adica din 2 motoare desfăcute, am ales internele mai bune,ambielaj și distribuție

La Nr 2 a trebuit presă că să poată fi schimbat lanțul de distributie.verificat uzura cilindrului cu un ceas comparator.dupa care am sfârșit prin a investi în piesele motorului plus evacuare aftermarket,1800 lei și nu am timp sa pun motorul pe cadru de un an.oricum trebuie să mă chinui 1000km că sa ii fac rodajul corect la 50-60km/h și nu prea as mai avea chef. Numai eu stiu cat m am chinuit sa fac rodajul la ambele 125 uri. Unul nou iar celălalt cu kit motor nou sa am cuplu motor mai mare la 155cc.chiar mi s a tăiat

In ambele cazuri a fost nevoie de presă pentru demontarea magnetoului ,eu nu am avut,plus că nu știu cum se pune distribuția la punct și nici ordinea primilor 2 segmenți(aflat ulterior)

 

Am scris mai sus de etrierul buclucaș la 400.e nevoie de presă pentru piston( are unul singur cat 4 de pe unul din etrierii fata).ne am chinuit mult timp până am așezat pistonul pe poziție că sa intre plăcuțele noi,fara presa pentru etrier

 

Operatiunile uzuale de mentenanță mi le fac singur.nu mă bag la internele motorului

Cu ceva timp in urma mi s a cerut 250 lei pentru reglarea carburatorului la 250.de către un coleg forumist,mare endurist.pesemne a confundat carburatorul unui scuter cu o linie de 4 carburatoare de la motocicleta.nu vroiam să îl regleze pe 50 lei,dar nici 250 lei....îmi cumpăr carburator nou de la Nicoleta din axxa,de banii aia.

Știu că nu e prost cine cere.doar se prostituează.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

la 400-ele meu nu poti apasa pistonasul spate cu mana fara presa, dar daca il rotesti folosindu-te de cele 2 santuri de ghidaj pt placute intra foarte usor inapoi (evident cu capacul de la rezervorul pompei scos si lichidul tras din rezervor)

 

eu as vrea sa schimb la al meu oala de la ambreiaj, ambreiajul + arc si cureaua. ce producator imi recomandati?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...