Sari la conținut

Accident La Prima Plimbare


RoxanaF
 Share

Postări Recomandate

Auziti? Da nu vreti sa imi dati mie lada aia cu bere ca tot nu pot sa conduc o vreme... :bigstar:

Si tot era topicul meu, remember? :grinbandit:

 

asa este si imi cer scuze.

Promit sa dau o bere atat tie cat si sotului daca ne gasim le vreo intrunire.

Gata, topic reloaded....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 146
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Auziti? Da nu vreti sa imi dati mie lada aia cu bere ca tot nu pot sa conduc o vreme... :lol:

Si tot era topicul meu, remember? :grinbandit:

 

 

eu sunt baiatul cu enduro care a oprit acolo cu motorul...(nu ai cum sa stii)

sincer cred ca ai scapat un pic cam tare mana in gaz ...se poa sa fi cazut si de la shine ...ce e drept sunt cam inafara pt un motor ca al tau

poate ai aflat de la prietenul tau ce discutii am avut cu politaii...asa si pe dincolo..

eu ca sa ii imbunez le tineam porcaria aia de linie gradata pt poze

 

ma bucur ca esti bine ...si sper sa ne vedem la un cico in etrusco :baldy:

 

daca vrei poze am eu ca am facut imediat ...

am id-ul pe mess tucashow2001

 

 

hai sa auzim de bine .... :bigstar:

 

eu nu o sa mai intru ca sunt banat pe acest forum... (sunt minidv) :haha:

acum stau pe urbanriders.ro si pe tangamoteurs.ro :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

here you go...

 

PS: daca crezi ca am stat sa caut prin forum mesajele tale sa aflu cand ti-ai luat permisul, te supraestimezi si te inseli amarnic...

 

Intr-adevar plin de substanta... Si da, foarte relevant citatul. Si dupa cum ai vazut in toate topicurile mele ma supraestimez mereu (vezi rubrica de accidente unde am postat despre accidentele mele si vezi post-ul din acest topic unde scriam ca sunt incepator).

 

Dar ce sa-i faci sunt unii care posteaza asa la oha, sa mai stranga cate un post. Sa fie sanatosi in frunte cu tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt de acord cu ideile cum ca familia te impiedica sa practici motociclismul . Si eu am 2 copii si am inceput vara trecuta . Atat sotul cat si eu ne-am luat motoare si am intrat in aceasta lume dupa venirea celor 2 copii, si nu cred deloc ca asta ne face inconstienti. Ca fapt divers cele mai periculoase accidente atat eu cat si sotul le-am avur ca pietoni pe trecerile de pietoni respectiv(Sotul chiar cu operatie si un an pierdut in care a reinvatat sa mearga, asta inainte de a deveni motociclist).

In schimb dap sunt de parere ca motocicleta (GS500) este prea brutala pt. un incepator. Acum multi probabil o sa sara sa zica cum ca eu am inceput pe 600. Dap am inceput pe 600 si ash indrazni sa afirm ca e mai domoala katana de 600 decat GS-ul de 500.

Cat despre traseul facut dap, pot sa spun ca eu am avut cam 3 zile in care plimbarile mele s-au limitat la cunoasterera motorului pe o strada neumblata. Iar dupa aceste zile am facut ca prim drum Bucuresti -Brasov direct :grinbandit: , si consider ca mult mai mult am invatat in trafic decat pe strada aceea , insa a fost un pas f. important in mersul pe moto , fara care nu stiu cum ash fi reactionat in trafic. Un minim de cunoastere a motorului e strict necesara inainte de a iesi in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In schimb dap sunt de parere ca motocicleta (GS500) este prea brutala pt. un incepator. Acum multi probabil o sa sara sa zica cum ca eu am inceput pe 600. Dap am inceput pe 600 si ash indrazni sa afirm ca e mai domoala katana de 600 decat GS-ul de 500.

 

Eu am inceput pe GS 500 iar cand m am urcat pe katana de 600 si am dat o tura am avut impresia ca i racheta. Altfel raspunde la comenzi un 4 cil fata de un 2 cil. Acuma e si chestie de obisnuinta.

 

Ontopic: da-i dracu de mioritici din ev mediu interminabil pe aia gen "stai fa la cratita daca tot ai familie si copil, ce ti trebe tie motor". Fuck off!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ontopic: da-i dracu de mioritici din ev mediu interminabil pe aia gen "stai fa la cratita daca tot ai familie si copil, ce ti trebe tie motor". Fuck off!

 

 

ALOOO, SEFULE, IA MAI POTOLESTE LIMBAJU, SI RESPECTA SI PAREREA ALTORA, CA NU II FII TU CU 3 bilute.

 

 

...eu am pus altceva decat "bilute".

Editat de vladps
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ALOOO, SEFULE, IA MAI POTOLESTE LIMBAJU, SI RESPECTA SI PAREREA ALTORA, CA NU II FII TU CU 3 bilute.

...eu am pus altceva decat "bilute".

 

Stiu... ma mir si eu ca o lasat "da-i dracu" si nu o schimbat in "da-i in fasole".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt oameni care au cazut cu jawa sau cu ij-ul sau chiar cu mobra. Totul intervine atunci cand nu-ti cunosti motorul. Motoarele puternice nu sunt bune pentru incepatori din doua motive:

1. pentru ca te "ispiteste" sa o accelerezi, iar valul de emotii care te cuprinde cand te vezi in sha pe motorul tau , pe care ti-l doreai de mult , cam iti iau mintile ...

2. in cazul in care GRESESTI (iar ca incepator sigur o sa gresesti) si scapi mana in gaz, sa te fereasca sfantul sa nu ai ambreiajul strans.

 

Parerea mea, si este o recomandare pentru cei care isi iau motoare puternice de la inceput, este sa umble la cablul de acceleratie si sa il slabeasca in asa fel incat daca tragi de gaz la maxim sa nu se tureze foarte tare. Asta pana incep sa se obisnuiasca pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

te asigur, pot sa-ti spun "fiule". nu-i o formula de impolitete, doar subliniez diferenta de varsta. nu stiu de ce dar am impresia ca vrei sa te certi cu mine. ei bine, asta nu se poate, pentru ca mie putin imi pasa ce patesti tu pe motor. nu inteleg de unde ai dedus ca as avea nevoie sa aprobi tu ce scriu eu. eu prezint fapte si adevaruri general valabile, intr-un sistem de valori normal. e dreptul tau sa nu fii de acord, dar asta nu te face mai destept. 3 accidente? daca ai cazut de 3 ori pe linia de tramvai, alea sunt incidente. foarte rau ca nu ai condus niciodata beat. cred ca ar trebui sa incepi!

 

zahei, ultima data cand ne-am intalnit (si singura), pareai mai rezonabil. si nu aveai nici mai mult de 30 de ani. deci acu ai vreo 33-34, maxim. faptul c'ai cazut cu motorul si ai rupt gardul oamenilor, nu te face atotstiutor, indiferent ca a fost nisip, viteza sau ca ai gresit tu flagrant. "fapte si adevaruri general valabile, intr-un sistem de valori normal". Mai relativ ai putea fi? Nu exista 'general valabil' care sa se potriveasca 'universal'. Ce e roz pentru tine, poate fi un rosu inchis pentru altii. Ai putea incerca sa renunti la stilul de tatuc si sa porti o discutie normala, de la egal la egal, chiar daca unii de pe aici n-au la fel de multe suruburi. Robocopule.

 

(Glumesc, nu intentionez sa te jignesc, in caz ca deja te gandeai la vreun reply mai picant)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi-am aratat pana acum "fata" pe forum desi am tot urmarit discutiile de pe aici. Si imi pare rau ca trebuie sa imi fac introducerea fix in sectiunea "Accidente" dar se pare ca aici imi sade bine deocamdata asa ca imi asum locul si sper ca cineva sa invete si din experienta... :D sau din lipsa mea de experienta

 

Mi-am luat carnetul pe 13 decembrie - cea mai frumoasa zi din anul trecut. Motocicleta - un Suzuki 500F nou nouta ma astepta deja in curte sa o onorez cu prezenta. Am asteptat totusi sa imi iasa si oficial carnetul, am strans din dinti pana in ianuarie si la fix o luna, sambata 13 ianuarie am iesit la prima plimbare. Citisem carti despre cum e bine sa iti cunosti intai motorul, sa faci exercitii in parcare etc etc. Am uitat insa tot ce mi-am propus si am iesit intr-un loc cu trafic linistit, cu gandul de a merge drept inainte si de a ma invata macar cu schimbatul vitezelor. Eram super emotionata. In spatele meu (mare noroc!!!) ma urmarea masina in care era sotul, un prieten si ... copilul (mai putin inspirata decizia, insa nu am avut cu cine sa il lasam).

 

Am ajuns frumos inainte pe Bd Th Pallady venind cumva dinspre autostrada spre oras. Vazand ca ne apropiam de trafic am oprit si am decis sa ne intoarcem pe sensul opus folosind una din trecerile peste linia de tramvai, pentru a ramana in zona mai libera. Mi-am zis ca ce mare lucru un viraj stanga, m-am incadrat pe banda din stanga incet, am facut stanga si in mod inexplicabil in loc sa o iau ferm la stanga am accelerat si am luat-o in diagonala drept spre liniile acelea inalte destinate doar tramvaiului si contraindicate altor mijloace de transport :P . Spun in mod inexplicabil pentru ca din momentul in care am luat virajul si pana in salvare eu nu imi mai amintesc nimic, nu stiu daca din cauza socului cazaturii sau din dorinta de a uita pur si simplu. Imi aduc aminte ca am vazut liniile de tramvai iar restul povestii apartine celor care au vazut din spate, cu groaza, spectaculoasa mea traiectorie si cazatura. Nu stiu asadar de ce am accelerat, nu stiu ce am cautat pe acolo cand imi era foarte clar ce am de facut.

Urmarea o stiu din povesti. Eram lata pe jos dar in cele din urma as fi reactionat si raspuns chiar la intrebari. Am stat intinsa in masina sotului pana a venit salvarea si m-a luat. A venit si politia masuratori alea alea, amuzant a fost ca prima lor tendinta a fost sa ia numarul sotului :baldy: gandindu-se ca m-a lovit cineva nu ca am cazut de buna voie si nesilita de nimeni... Nu vreau sa ma gandesc ce fata au facut cand au vazut cei 28 de km de la bordul motorului. :ok:

In salvare am inceput sa devin constienta si sa ma intreb ce s-a intamplat dar nu prea aveam raspuns si nu am nici acum. La urgenta am aflat mai intai ca am doua coastre rupte. La prima ecografie restul arata normal. Insa este de retinut faptul ca la un accident urmarile se pot vedea mai tarziu si numai norocul si o stare de ameteala destul de puternica m-au tinut acolo. Eram gata sa infrunt durerea si sa plec acasa cand, la insistentele medicilor am decis sa repetam in cateva ore ecografia. La a doua s-a observat clar ca apare un lichid in plus ceea ce poate insemna hemoragie interna. Brrr. Aveau toti niste fete foarte serioase. M-au luat sa ma caute cu un "spion" prin burta si abia atunci m-au informat ca daca e ceva in neregula ma taie pe loc. Dupa care m-au adormit pentru ca ma cam panicasem. A doua zi, la reanimare, am aflat ca sunt mai usoara si ca am ramas fara splina. Ma rog, om trai si fara ea, bine ca sunt ok si ca acum sunt deja acasa, recuperarea a mers foarte repede si mi-am dorit sa trec zambind peste poveste si sa ajung cat mai curand din nou pe picioare.

 

Nu stiu ce invatatura se poate trage din asta, ceea ce cred insa ca e important e ca orice incepator sa nu uite ca INTAI SI INTAI trebuie sa fii sigur ca stapanesti foarte bine manevrele si comenzile. Am facut cu totii 100 de scenarii pentru a ne explica ce s-a intaplat ci cum am ajuns sa fac asa o duda. Poate ca mi-a alunecat mana pe accelaratie, poate ca m-am sperita de ceva ... nu stiu. Poate ca daca ma tineam de ceea ce imi propusesem si anume de a ma obisnui mai intai cu motocicleta inainte de a face manevre in trafic nu eram acum in pat. Doamne ajuta si mult succes altor incepatori, sa nu pateasca ca mine :D

 

 

imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat :P

dar in acelasi timp sunt ingrozit... daca "scapa mana in acceleratie" intr-un copil pe trotuar? :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare foarte rau pentru ce s-a intamplat :baldy:

dar in acelasi timp sunt ingrozit... daca "scapa mana in acceleratie" intr-un copil pe trotuar? :banana:

 

Hai sa lasam drobul de sare..Si sa nu dramatizam excesiv..

 

Ca incepator, e obligatoriu ca primul drum cu noua motocicleta sa se desfasoare in poligon..cel putin 1-2 ore. Dupa care, usor, cu o masina in spate care sa te protejeze, incerci pe carosabil.

 

Nu te speria..a fost un incident, nu un accident. Oricui i se poate intampla, mai ales la primul drum. Mare atentie de acum inainte..motocicleta trebuie respectata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multe invataturi nu sant d tras dupa parerea mea.Nu e ceva iesit din comun sa scapi acceleratia, ca incepator.Ce este iesit din comun e gravitatea ranilor.:baldy:.

Pe langa exercitul cu moto o idee buna este sa intrebi ce faci in situatii extreme(pericol ma refer) si sa exersezi manevrele d evitare in minte/cu mainile si picioarele fara sa fi pe moto, pana devine reflex neconditionat.

Poate ar fi o idee sa domolesti moto din carburatie sau accleratia cu ceva toleranta(nu am citit toate post-urile ..daca a mai scris cineva sry).

In rest , nu lasa frica sa iti intre in suflet.A fost o intamplare naspa si atat.:banana: de martisor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ei, haide, ca nu sunt asa grave "ranile". Ok, mi-ar fi fost mai bine cu splina nu fara :banana: insa sunt sigura ca o sa supravietuiesc fara. Coastele deja sunt rezolvate, nu le mai simt de mult iar taietura de pe burta e doar o chestie estetica, altfel nu ma deranjeaza.

Merci de floricica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, a fost ziua ta nefericita, asta e!

din pacate,toti trecem prin astfel de momente, dar tu ai"patit"-o chiar la inceput, ceea ce este cam urat.

sper ca te vei "aduna" si te vei putea vedea din nou pe motor, de data asta cu mai multa concentrare.

un amic f apropiat avea de 2 ani mana dreapta inerta,gandeste-te ca merge ZILNIC de aproape 2 ani la fizioterapie, acum misca bratul pana mai jos de cot Âşi se credea ca nu o va mai putea folosi niciodata; cu toate astea, deabia asteapta ziua in care va fi "apt", si asta nu va mai dura o vesnicie,cand va "incaleca" din nou un motor.

bine, am facut paranteza asta putin exagerata pt a-ti da totusi putin curaj;e bine sa ne gandim dinainte si la rau,pt ca sa il prevenim mai bine.

asteptam sa ne spui cum e pe motor din nou, iar daca nu o vei face, va fi alegerea ta,pe care o respectam.

 

:banana: :baldy: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insanatosire grabnica si sper sa te sui iar pe motor!

Mai am de precizat ca cu toate ca se permisul cat.A asa de usor(daca era greu ii injuram tot pe politisti ca ne chinuiam juma' de an sau un an sa luam examenul,drept dovada sunt cei cu permisele retinute.........."prea greu domne'.....!ce trebuie sa stiu eu alea....?"dar jumatate din cred ei cred ca n-au citit nici un rand din regulamentul nou...)tu ca incepator nu ai voie sa conduci un motor mai puternic de 25kw decat dupa 2 ani de experienta in conducere pe un motor cu putere mai mica decat cea precizata(exceptia se face cica atunci cand ai 21 de ani si promovezi un un test specific de cunostinte si comportament-Art.38/1din H.G.1391/2006)!Ia sa vedem cati motociclistii incepatori respecta legea?

Nu fac aluzie la cazul tau Roxana pt ca dupa cum ai relatat poate se intampla acelasi lucru chiar daca erai pe un motor mai putin puternic!

Salve la toata lumea!

Editat de ionutzcristian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... sa te faci bine repede .ca probabil depind si altii de tine nu ??? in rest tot ce pot sa iti spun e ca inveti din greseli... acuma na ...se mai intampla... parerea mea e sa iti iei o motoreta mai mica .. e mai usor de invatat ... oricum ai sa vezi ca fiecare motocicleta are un fell propriu ..... multa sanatate ... si uita-te la avatar :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

PS

instructorul Dobre facea o recomandare pt elevi si incepatori: pt a nu iti "scapa" mana in gaz degetul mare (de la mana dreapta, evident) sprijinit pe blocul de comenzi (cat/cand se poate) pt a putea doza mai usor acceleratia

Mi se pare mai simplu sa tii incheietura jos... nu poti s Sa accelerezi prea tare decit cu dureri...e o indeprindere folositoare. Poate ii mentionezi asta si instructorului.

 

Roxana, bafta si iasanatosire grabnica

Editat de Razie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Roxana,

 

Din Ianuarie a trecut deja ceva timp si sper ca te simti mult mai bine.

Nu-ti dau sfaturi fiindca eu nici nu am inca motor. Dar ... daca tot ziceai ca incercarea ta a fost pe Th. Pallady iti propun sa mergi in poligonul de la Ilioara. Eu am facut scoala la Tomina Motors acolo in toamna.

Poligonul este suficient de mare cat sa nu incurci pe nimeni iar daca ai nevoie de ajutor(sfaturi, indrumare) poti sa verbesti cu cativa oameni de pe acolo sa te asiste. De la Tomina este sigur cineva (Niky sau Tavi(Octavian Vrajitoru) ) de la prinz pana seara la 7- 7 jumate in timpul saptamanii si sambata dimineata de la 10 / 10:30 pana la 12 /1. Mai este pe acolo un Nea Nicu - super de treaba omu' cam in aceleasi paliere orare.

Nu trebuie sa-ti iei ore la scoala, te intelegi cu instructorul, cred ca e suficienta o bere.

 

AM o prietena cu motor dar fara carnet. Planuiam sa iesim saptamana viitoare sa dam o tura (am mers cu intructoru in spate la scoala de cateva ori). Acum dupa ce am citit ce ai scris tu ca ti s-a intamplat cu siguranta prima iesire va fi direct in poligon, nu direct pe strada (apropo care stie unde se poate da un incepator BOBOC aproape de podul grant / grivitei) si doi, sigur nu voi merge cu prietena in spate.

 

Sper sa ne scrii curand si despre cum a fost primul drum fara incidente cu motorul.

 

SANATATE MULTA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...