Jump to content

Recommended Posts

Acum 18 ore, barbat a spus:

Sa inteleg ca la Dementor ultimul pret e aprox 14k euro pentru R daca nu mai iei alte chestii optionale? Sau poate e dispus in banii astia sa iti mai dea un QS+, CC, etc. Vom vedea.

 

Mergi si discuta la Dementor,  si spune-le clar ce motocicleta vrei cu ce opționale si ce buget aproximativ ai avea.

Daca te simt hotărât, ca vrei sa cumperi o fie flexibili, si o sa primești un discount foarte bun 

 

Eu de la ei am luat si s-au miscat binisor avand in vedere ca eram in mijlocul starii de urgenta 

 

Daca nu vrei sa astepti, pentru pretul potrivit, orice este de vanzare :) 

Mi s-a pus pata pe Tuono V4 Factory.

Edited by peu
Link to post
Share on other sites
  • Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 2 minute, george05 a spus:

nici măcar nu se complica. 

Cine știe ce mizerii de măsurat de peniși intre unii și alții o fi pe acolo.

 

Pare rău să aud că caTM Romania nu se mișcă raportat la zilele noastre, din ce citesc pe forum îmi dau senzația că ar fi undeva in anii 2000 daca nu și mai jos.

 

Când am luat motorul m-am lăsat "influentat" și de reprezentanța - nu mă refer la cum arată înăuntru și câți bani au băgat în salon, ci de oamenii cu care am intrat în contact, cum au vorbit, cum supus problema, ce spate au în service (veșnică problema - lipsa de personal calificat) etc.

Și în cazul meu sunt hiper mulțumit, oamenii prompți la orice problema îmi trebuie rezolvată sau dacă vreau power parte/wear se mișcă imediat, plus că sunt prietenoși și de treabă (ajuta când ești străin)

 

Adică domnișoara din fata e la vânzări, trecând peste prima impresie 🤐 s-a ocupat de tot ce înseamnă birocrație și proceduri, că eu doar sa iau cheia și să plec, din nou sunt străin aicea, deci mai complicat un pic.

FB_IMG_1599029130763.thumb.jpg.ac82ef115aba70bc43570cae4066e6c8.jpg

 

Dealerul are echipă care merge la DAKAR, eco Race alea alea, și atuncea nu lasă magazinul și service-ul descoperit, mai greu de programat dar merge.

 

Tot timpul am ținut să am o relație bună cu ăla care îmi aduce mâncarea și ăla care îmi serviceaza motoreta

Link to post
Share on other sites
Acum 18 minute, peu a spus:

si ai plecat cu motocicleta

and it was a better deal :)

este vorba aia: if it has wheels or tits it's gonna be trouble

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, barbat a spus:

Mulțumesc de INFO. Cei care ți l au dat la test îl aduc pe canale gri in România, gen Motoboom? 

Da, tot asa. In fapt ei colaboreaza cu Motoboom, de acolo aduc motoarele pentru drive test. Cand am fost eu vorbeau de faptul ca un dealer Triumph oficial cu magazin si service de marca ar fi fost pe teava dar a fost amanat din cauza covid. 

Link to post
Share on other sites

Voi care ati cumparat de la Dementor sau din afara, le-ati luat pe firma sau persoana fizica ? Oare difera cu ceva oferta de pret intre pf si pj (cum mai e la unii dealeri de masini) ?

 

Eu intrevad o pb (in caz ca ma hotarasc sa iau 790 Adv) si anume ca am banii in Euro :). Acum mi-a picat fisa ca in Ro nu se pot face plati catre persoane juridice in Euro. Si cu cat as pierde la schimbul valutar...ar fi banii de avion catre un dealer dintr-o tara in care accepta moneda UE-ului :)).

Edited by ovi_ice
Link to post
Share on other sites

iti faci un cont la o banca ce are happy hour pe transfer valutar UniCredit/Raiffeisen și schimbi la cursul oficial (intre 1000/1500 pe zi in funcție de banca)

Nu are rost sa te duci prin alte tari pentru asta.

 

Cu test drive asa cum am promis, te ajut eu, iar de restul din clasa te descurci lejer la Dealer 

Edited by peu
Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, ovi_ice a spus:

Voi care ati cumparat de la Dementor sau din afara, le-ati luat pe firma sau persoana fizica ? Oare difera cu ceva oferta de pret intre pf si pj (cum mai e la unii dealeri de masini) ?

 

Eu intrevad o pb (in caz ca ma hotarasc sa iau 790 Adv) si anume ca am banii in Euro :). Acum mi-a picat fisa ca in Ro nu se pot face plati catre persoane juridice in Euro. Si cu cat as pierde la schimbul valutar...ar fi banii de avion catre un dealer dintr-o tara in care accepta moneda UE-ului :)).

Eu am luat pe persoana fizica din Slovacia. Banii ii aveam în RON, plata am făcut-o în EURO. "Pierderea" a fost de 90eur. Dementor mi-a făcut o "superoferta"(pe un produs inexistent la ei de fapt) cu 450eur mai mai decât Adamoto Kosice. 👍

Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, peu a spus:

 

Mergi si discuta la Dementor,  si spune-le clar ce motocicleta vrei cu ce opționale si ce buget aproximativ ai avea.

Daca te simt hotărât, ca vrei sa cumperi o fie flexibili, si o sa primești un discount foarte bun 

 

Eu de la ei am luat si s-au miscat binisor avand in vedere ca eram in mijlocul starii de urgenta 

 

Daca nu vrei sa astepti, pentru pretul potrivit, orice este de vanzare :) 

Mi s-a pus pata pe Tuono V4 Factory.

In cât timp ți au adus-o?

Link to post
Share on other sites
Acum 47 minute, george05 a spus:

pe un produs  cu 450eur

na ca sunt curios acuma, despre ce era vorba? sau te referi la toata mobra?

revenind la "superoferte" dar fara ironie, tot ce am luat de la dealer (soft/piese/echipament/haine), mi-au fost date la sume la care nu am cum sa zic nu, sau ma mai gandesc

Link to post
Share on other sites

Cred ca ar fi util pentru noi cei care intenționăm sa cumpărăm așa ceva, dacă nu va deranjează, cei care au achiziționat 790-uri noi la ce prețuri le-ați luat? Sa știm și noi care e un preț bun sau nu. 

Din ce deduc in Polonia iarna un S ar fi aprox 10k...

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, tzunoi a spus:

Ca sa nu mai spunem ca majoritatea dealerilor au pretul in euro dar cand plătești e la cursul bnr plus 1-2%...ca de..

 

Eu am discutat in lei in baza bugetului pe care il aveam.

 

Acum 32 minute, barbat a spus:

Cred ca ar fi util pentru noi cei care intenționăm sa cumpărăm așa ceva, dacă nu va deranjează, cei care au achiziționat 790-uri noi la ce prețuri le-ați luat? Sa știm și noi care e un preț bun sau nu. 

Din ce deduc in Polonia iarna un S ar fi aprox 10k...

 

Am mai scris parca pe topicul dedicat prețul de achiziție

790R + QS + CC = 60k lei (persoana fizica), suplimentar pentru orice acc doresc sa cumpăr de la ei am 25% discount de la prețul de lista 

De la data platii a durat  aprox 5 saptamani 

Edited by peu
Link to post
Share on other sites

Vezi ca atunci cand semnezi contractul de V-C, datele de acolo sunt confidentiale. E ok sa afli pretul la o bere sau la o oprire pe traseu cand iesi cu cineva care a cumparat KTM (orice model). Dar nu mi se pare ok sa faci publice preturile.

 

Probabil un S se invarte pe la 10k euro (poate 10.5k, nu stiu)...asa am auzit si eu.

 

Problema mare va fi daca auzi la unu ca a cumparat mobra cu 20% reducere fata de pretul de lista, iar tu cand te duci obtii doar 10%. Ce faci atunci ? Te dai cu cwru de pamant in fata dealerului ca vrei si tu oferta cum a primit cutare de pe forum ? 

Link to post
Share on other sites

Sunt deschis la arata sume, informatia e cheia ;)
image.thumb.png.4a58779aa3fd4d7509c1b8b78992f26f.pngimage.thumb.png.c1abf7dea4305ef18b092dd605f25311.pngimage.thumb.png.d13fc083405d218a1815f28d91957afa.png  

Asta a fost configuratia initiala, dupa achizitie am mai pus qs+rally mode (luate cam la 60% din pret catalog), protectie maini alu a lor + protectie far a lor (rabat ceva de genu 20% din pret catalog) 

Moto costa 52K Pln, am luat-o la 45K Pln
Extra costa in catalog +/- 14.426 Pln si am platit undeva la 11 KPln

Eu am zis sarumana si am luat, maine puteam sa gasesc mai ifetin sau mai scump.. viata.
Daca e sa ma uit in spate nu as fi luat cutiile alu si luam doar suportu lateral si cumparam doar gentiile de offroad si mergeam cu ele si in vacanta ca tot dracu ala e. Sua confort doar la pilot, aia de pasager nu se justifica plata pentru cateva ore de mers pe ea pe an :)

Link to post
Share on other sites

Nu am nici un contract, doar factura, am plătit pe loc :)

Știu ca nu e fair sa creezi așteptări , in plus este rau si pt mine in cazul in care vreau sa revând, pornesc negocierea de jos dar cu cat mai multe motociclete noi se vând din RO cu atât sper sa se îmbunătățească serviciile dealerilor.

Știu sunt idealist sau chiar prost 

Edited by peu
Link to post
Share on other sites
Acum 8 minute, ovi_ice a spus:

nu mi se pare ok sa faci publice

cu dus si intors - asta vine de la americani de prin anii cand isi permiteau sa mearga cu masini care consumau cat o batoza, adica lasa sa fie confidential ca sa iti dau tie de x ori mai putin ca la colegu care face aceiasi treaba, pentru ca se poate... si azi asta e regula de baza

 

Acum 9 minute, ovi_ice a spus:

cu cwru de pamant

mai mult sau mai putin, dar ai informatia ca poti sa iei (in teorie) cu x lei 

Acum 2 minute, peu a spus:

motociclete noi se vând din RO cu atât sper sa se îmbunătățească serviciile dealerilor

este singurul fel, nu vad realist o alta varianta.

Zic de mult, daca fiecare motorist isi cumpara macar o trompeta noua in viata, eram altundeva acuma.
Lispa de echipament, piese, oameni specializati capabili si motivati; astea vin din lipsa de vanzari a motoarelor noi, cel putin o partea foarte mare. -> De ce drq sa tin reprezentatna Ducati cand vinzi 3-6 motoare pe an, de ce sa ai o gama completa care acopera marimi si culori de la Arai (exemplu usor) cand piata consuma hjc la 1000Ron (nu arunc cu nimic in hjc, am avut si posibil sa mai am in viitor -rpha nu celelalte..)

Link to post
Share on other sites

Bun. Acum avem și noi un reper. Cred ca toate prețurile la mașini/moto sunt făcute de a sa natura sa fie negociate. La unii e marja mai mare, la alții e mai mică. Tine de fiecare ce noroc are, ce skills are, etc.  
O întrebare puțin mai tehnica: cât de ușor se schimba pe 790 cu ajutorul quickshifter ului. Merge fluid in toate treptele de viteza sau la orice turație?

Link to post
Share on other sites
Acum 24 minute, barbat a spus:

Merge fluid in toate

nu :)) e ktm nu triumph 

desi comportamentul nu e stabil (naspa asta) nu as renunta la el de loc  

Link to post
Share on other sites

Adică in unele trepte e nevoie de un efort mai mare sau pur și simplu nu intra din prima? E mai fluid pe up decât down, turatie mai înaltă? Așa i ca de când folosești QS nu prea mai schimbi clasic cu maneta de ambreiaj?

Link to post
Share on other sites

Nu știu cum e la Triumph, însa comparativ cu cel de la 850gs este mult mai fluid

Pentru mine fluid este lipsa acelui kick pe care il ai in momentul in care schimbi treptele.

 

In rest eu nu am simțit diferențe la angajarea schimbătorului indiferent de treapta, turație, aceasta fiind destul de ușor de acționat.

Bineînțeles fiecare percepe diferit  de aceea ce-l mai bine este sa testezi 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, hora09 a spus:


Zic de mult, daca fiecare motorist isi cumpara macar o trompeta noua in viata, eram altundeva acuma.
Lispa de echipament, piese, oameni specializati capabili si motivati; astea vin din lipsa de vanzari a motoarelor noi, cel putin o partea foarte mare. -> De ce drq sa tin reprezentatna Ducati cand vinzi 3-6 motoare pe an, de ce sa ai o gama completa care acopera marimi si culori de la Arai (exemplu usor) cand piata consuma hjc la 1000Ron (nu arunc cu nimic in hjc, am avut si posibil sa mai am in viitor -rpha nu celelalte..)

Cred ca asta e ca si cum ai arunca cu mai multi bani in politicieni si sa speri sa se dea pe brazda si sa se gandeasca si la binele tuturor.

 

Nu cred ca asta ar rezolva, la noi clientul e bulangiul ala care m-a deranjat de la stat la taclale pe facebook, si dupa ce ca m-a deranjat si mi-a pus cateva intrebari la care habar nu am avut sa raspund sau nu am avut interes sa raspund ca oricum e nu vand accesorii sau echipamente ... eu vand motociclete ... a mai plecat si fara sa cumpere ceva.

 

Tara de rahat, clienti de rahat...

 

Eu cred ca falimentul o sa ii invete minte.

De la noi nu e vb ca nu se cumpara pt ca nu e cautare, ci pt ca nu primesti servicii de calitate pt ceea ce platesti, doar daca te duci cu pile sau la costum.

Din acelasi motiv multi prefera de ex sa se duca la Bulgari la mare sau in alta tara.

Edited by JCDenton
Link to post
Share on other sites

amandoi aveti dreptate, e ca si aia cine a fost primul oul sau gaina? de exemplu la Motoboom oamenii au fost foarte ok. si cand m-am dus doar sa vad un Kawa si cand am fost la test drive. 

Are si @hora09 dreptate. nu poti avea servicii de calitate daca vanzarile sunt mici. oamenii competenti nu ar veni sa stea pe un salariu mic. cati dintre noi nu ar lucra intr-un showroom moto daca ar fi salarii competitive? cum poti sa dai salarii competitive daca vinzi cateva unitati pe an? In ultima vreme si-a mai dat drumul piata. Se vand multe ATV-uri noi de exemplu, cred (stiu) ca cei de la Motoboom din asta si-au crescut afacerea, nu din vanzarile de moto.  

 

uite de exemplu in Timisoara nu ai un distribuitor calumea. E Paul moto (care la partea de vanzari e cat de cat ok, dar la partea de suport e dezastru) si BMW, Suzuki,Yamaha cu niste showroom-uri auto in afara orasului unde au si ceva moto. Nimic altceva dedicat moto %. Toti vrem discount-uri ca la Louis sau Fcmoto, dar pe o piata cu foarte putine vanzari fizice.

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, peu a spus:

Pentru mine fluid

in cazu meu merge in felul urmator:
- asa de fin incat nu se simte nimic nici in cutie nici in tija
- se simte schimbarea in tija, in cutie nu
- se simte in tija si in cutie ca am parte de un mini hac
- da in gold levieru- deci rateaza sa schimbe (rar si doar 4-5 sau 5-6 una din ele)
- sare din viteza si evident tu esti cu mana in gas --> naspa ca o turezi ca baietii pe bulevard (foarte rar si am observat ca se intampla cand nu schimb hotarat, mai asa din dorul leli*)

Schimbatu in sus prefer sa il fac incepand cu 6K ture (normal) si in jos cand sunt sub 4K ture (se manifesta cel mai civilizat).
Am revizia de 15K cm intr-o saptamana, asa ca o sa ii intreb daca se poate gadila ceva la qs, nu sunt singurul, mai sunt cetateni la care nu le mere cum trebuie.

Legat de vanzari moto noi, JCD, eu imi mentin opinia - evident este teorie pura si nu am nic un studiu care sa arata ca daca se intampla cum zic eu = roz.
Insa lumea o sa se mai destepte, o sa inteleaga "drepturile de cetatean european", geturile si actiunile marlanesti au sa fie taxate iar acele afeceri au sa sufere daca nu iau masuri.

Mi-e greu sa compar cu vanzarile auto in Ro, insa daca cineva are memorie buna, cum erau reprezentantele/service auto in anii 90, anii 2000 si azi. Cumva cred ca se poate clona compartamentul si traduce 

Link to post
Share on other sites

@hora09: de amorul artei am verificat tranzacția către dealerul din Slovacia respectiv oferta Dementor. Era 450eur+tva oferta inițială dar la sfârșit au fost 600eur+tva în minus.Da, era vorba de prețul motocicletei. Cea de la Kosice era pe stock(birocrația a durat fix o zi, azi am plătit și pana mâine la ora 9.00 motocicleta era cumpărată/ridicata) cea de la Dementor nu a existat vreodată.

 

Legat de QS, vezi ca mie mi l-au rescris. Aveam neutru fals din 2 în 3 în full gaz foarte des. Acum mi-au prelungit timpul de reacție acolo, am neutru fals foarte rar doar ca "sta" sensibil mai mult cu gazul tăiat când sunt cu mana maxim în gaz, în rest nu se simte nimic. 

Edited by george05
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...