Sari la conținut

Recomandări/sugestii pt Motocicleta.


B.Roland
 Share

Postări Recomandate

Salutare ✌️

Dețin permis A de vreo 4ani,după permis am stat/invatat pe un Honda varadero 125,mi a plăcut enorm cat de comoda e,cat de bun e pt oraș.Fiind doar 125,era mare ca și motor.

După 2ani,l am folosit chiar și iarna la -grade.Am decis să îl când,și să strâng....

Mi a cam venit momentul să cumpăr unul.

Aici am nevoie de păreri,sugestii/recomandări.Nu mă pricep deloc la partea tehnica etc...

Am 1.90,100kg.Am familie(copii) deci clar știu cine mă așteaptă acasă.

Dar nu vreau iar varadero 125,că numărăm copacii până faceam 50km(când mergeam în vizită)

Buget,sa zicem 4000-4500€

Îmi place mult Honda rebel 500- 2019,super misto arata.Dar,am citit review,viteza recomandata 120,max 140-150 dar scoate un sunet insuportabil cica.De asta nu îl cumpăr.Vreau ceva,totuși asemenator,dar când vreau să depășesc...sa pot depăsi...pe autostrada clar 130-150.Daca e și liber 160-170.

Nu vreau motor sport/cross :)

tot ceva asemenator unui Honda rebel....chopper...bobber

La in intruder mă mai gândeam ...poate.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai pune ceva pentru o bijuterie: https://m.olx.ro/oferta/kawasaki-vulcan-vn900-classic-IDdv8fN.html?reason=

Nu-s fan așa ceva, dar și-a luat avocatul meu una și e topit după VN. Și arată bine șandramaua. Omul are cam aceeași înălțime ca a ta, dar e mai subțirel. 

Sincer, și mie îmi place VN, chiar dacă nu mi-aș lua așa ceva, nu-i genul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Corect. 

Plus că, genul asta de model pe care îl cauți tu, are ciclistica și aerodinamica unui pachebot. 

Am avut VN1500 și mi-a întrat de vreo 2 ori într-un voblaj peste 130-140 de m-am scurs tot în picioare! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

44 minutes ago, l.u.v said:

Corect. 

Plus că, genul asta de model pe care îl cauți tu, are ciclistica și aerodinamica unui pachebot. 

Am avut VN1500 și mi-a întrat de vreo 2 ori într-un voblaj peste 130-140 de m-am scurs tot în picioare! 

Ești sigur că motocicleta era de vină? Nu cumva îi puseseși tu vreun parbriz, ceva? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intruderul e fain. Ideea e sa mergi sa stai pe el, eventual sa probezi sa vezi cum te impaci cu motocicleta. Si Marauder-ul de 800 e fain. Poti sa te uiti si la Honda Shadow 750, VT 1100, VTX 1300, Yamaha Dragstar-ul de 1100, Kawasaki Vulcan, samd. Ideea e sa-ti placa si sa te impaci cu ea pe drum. La bugetul tau sigur gasesti ceva in stare buna sa n-ai probleme tehnice cu ea. Good luck!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
1 oră în urmă, Bart Bz a spus:

Ești sigur că motocicleta era de vină? Nu cumva îi puseseși tu vreun parbriz, ceva? 

Înțeleg ce spui și în general ai dreptate.

Vorbeam despre ea în ansamblu. Nu mai știu de parbriz, era prin 2004, posibil să fi avut. Dar aveam sigur coburi. 

Oricum, cam toate din categoria asta sunt încărcate cu aftermarket, asta pe lângă aerodinamică lor foarte proastă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurele care te protejeaza intr-adevar bine de vant sunt tourerele mari gen RT, K1600, GTR, FJR etc.

 

Am facut test drive cu tracer 900 deoarece sunt interesat de segmentul asta. Am ramas dezamagit sincer de protectia la vant, este 95% aceeasi senzatie ca pe nakedul meu, in plus cu un mare suierat si turbulente cauzate de parbriz, cel putin la 1.83 cat am eu.

 

Parerea mea ca semicarenele conteaza destul de putin, vrei protectie trebuie fairing full si parbriz mare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, B.Roland a spus:

Vreau ceva,totuși asemenator,dar când vreau să depășesc...sa pot depăsi...pe autostrada clar 130-150.Daca e și liber 160-170.

Nu vreau motor sport/cross :)

tot ceva asemenator unui Honda rebel....chopper...bobber

Dupa cum s-a spus deja, la vitezele alea ai nevoie de un parbriz. Care se poate pune si pe un naked.

Carenata sau semi-carenata, depinde de gusturi, insa sigur nu te va dobori vantul... pe la picioare. Sunt diverse variante de carenate, eu am folosit 2 generatii de Bandit GSF (adica carene si parbriz). Totul depinde de parbriz, insa exista optiuni de upgrade.
Honda Rebel e simpatica, personal nu mi-as bate capul cu "sunetul insuportabil cica"... Asta din proprie experienta, deoarece in anumite teste legate de Suzuki Bandit se spunea ca are un zgomot ciudat, ca de masina de cusut. Pot sa-ti spun ca mie-mi place cum suna a mea, mai ales cand cobori in treapta inferioara :)
O motocicleta care mi-ar fi placut este Kawasaki Vulcan S: joasa, confortabila, lejera, suficient de puternica (am facut scoala pe Kawasaki ER-6N, naked, avand acelasi motor), sigur vei ajunge intreg acasa. Stiu insa ca nu e ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu am vn900 (am 800), confirm viteza de croaziera pt acest gen de mobra: 100-120 max. Nu se rezolva doar cu parbriz, iti mai trebuie si deflectoare pt partea de jos si usor usor o sa devina cam scumpa treaba. 

 

Vulcan s este o varianta f ok pt persoane comode (hop on hop off fara prea multe batai de cap), dar trebuie schimbata saua din punctul meu de vedere pt a spori confortul. Deasemenea, avand motorul de er6n/ninja etc este unul dintre cele mai rapide cruisere pana in 1000 cmc. Desi la 1.90 cred ca e cam mic pt tine, dar trebuie probat.

 

Cruiserele in general sunt pt cei care prefera mersul linistit, asezat, incet comparativ cu celelalte clase. Franele si ciclistica te obliga sa fii foarte calculat si sa planifici din timp manevrele. Daca asta cauti si vrei si putere, iti trebuie ceva cu motor mare > 1300 cmc. Dar cu motorul mare o sa pierzi si mai mult la nivel de frane si manevrabilitate (greutate mai mare).

 

Orice o sa alegi, testeaza inainte si neaparat Abs.

 

Editat de GeKados
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi arunc si eu aici cei doi centi, in cazul in care nu te-ai lamurit deja cu cruiserele si cu viteza pe autostrada :)

Intrucat am detinut timp de 5 ani un VN900 Custom, as vrea sa spun ca nu regret nicio secunda decizia, mai ales in conditiile in care a fost prima mea motocicleta. Nu regret pentru ca e o motocicleta care trage ok, cuplu foarte bun, da sentiment de siguranta si inafara de service-ul standard, nu mi-a facut absolut nicio problema.

 

la un moment dat chiar am facut o tura de 6000 km cu Vulcanul care a inclus de la autostrazi pana la passuri din Alpi. Ce pot sa-ti fac (asa cum mai fost mentionat si mai sus de altii) e sa nu-ti recomand sa iti iei un cruiser daca vrei viteze de autostrada. Nu e vorba ca n-ar atinge-o (am mers si cu 180 cu Vulcanul meu), dar nu e pentru asa ceva. Se chinuie si ea, te chinui si tu. Iar pozitia, cel putin in cazul meu, ofera un discomfort foarte ridicat dupa un numar de km.

 

Parerea mea e sa-ti largesti putin aria de cautare.

Spor!

ps. Pun si o poza cu motocicleta in cauza, de care m-am despartit cu greu.

 

 

SMddHc9aSgyMCLYAXz5SgA_thumb_2929.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă mulțumesc tuturor,nu vreau viteze extraordinare...doar că în ideea in care vreau sa trag de el puțin,la o depășire,sau merg pe autostrada...sa nu stau blocat la 120(un 140-150) moderat...

Drumeții lungi sigur nu voi face,din cauza timpului.

Max Oradea-Budapesta

Oradea-Cluj

Dar în mare parte doar în oraș.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...