einstein1984 Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Acum 47 minute, george05 a spus: Ce procesarea ma?sii sa faci? Te uiți la semafor și când e verde pleci. Urangutanii poate ca procesează culorile. ciclistii nu sunt de aceiasi parere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilarionciobanu Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 1 oră în urmă, einstein1984 a spus: daca pleci tu pe rosu e clar ca ailalti sigur nu vin pe rosu! Cazul de fata si configuratia intersectiei, asa cum a fost descrisa mai sus, arata ca nu e deloc clar. Faptul ca motociclistul a plecat pe rosu nu exclude posibilitatea ca masina sa fi avut deja rosu atunci cand a intrat in intersectie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
einstein1984 Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 (edited) Orice intersectie are o scurta perioada pe care rosu se suprapune pe toate directiile, sa poata iesi aia de fac stanga. Dar asta nu diminueaza cu absolut nimic vina aluia care pleaca de pe loc pe rosu fata de ala de nu poate opri pe galben. Mai ales cand ala de a plecat pe rosu moare, nu soferul de auto Edited July 2, 2020 by einstein1984 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert23mg Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Accidentul este asemanator cu cel de pe Mihai Bravu, doar ca de data asta nu mai erau 5 copii era doar unul, nu mai avea 10 ani avea mai multi, si nu mai era pe jos, era pe motor, iar cel cel care a lovit nu mai era cu motorul ci cu masina. Vieti irosite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilarionciobanu Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Comentariul meu s-a referit la "e clar ca ailalti sigur nu vin pe rosu" si am explicat de ce nu e clar. Exista situatii in care ambii pot intra pe rosu. Vina motociclistului e fara dubiu. Asta nu exclude posibila implicare/vina a masinii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Serban.S Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 (edited) La cum am vazut eu filmarea de mai sus, moto a anticipat verdele lui iar auto care l-a lovit a fortat galbenul lui... Cumplit impact. Edited July 2, 2020 by Serban.S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LimpTA Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 pana nu o sa scapam de mentalitati gen "am prioritate, pot sa trec si cu 200 fara sa ma uit" tot asa o sa fie. Vezi cazul cu copilul din weekend, in care prioritatea ti-o poate incheia scurt un copil neatent si te mananca puscaria. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misionaru Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Acum 8 ore, caracterincompatibil a spus: Ba e aceași intersecție.dupa Gorjului,următorul semafor ,e la dezrobirii și urmeaza încă 2 pietonale,la veteranilor La intersecție cu valea cascador(autogara militari),nu e foarte vizibil semaforul .am trecut de câteva ori pe rosul,după mașină din fata Intersectia de la statia de metrou Gorjului, este chiar colt cu Dezrobirii si respectiv Moinesti pe partea opusa. Aici s-a petrecut accidentul de fata. Intersectia unde a fost lovit the sin eater este una mai in fata spre Cora, Iuliu Maniu cu Dreptatii si respectiv Rasaritului pe partea opusa. Deci, sunt doua intersectii diferite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mad.alin Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Acum 6 ore, ovi_ice a spus: Nici n-avea de unde sa stie ce culoare e daca stationa pe trecerea de pietoni. La cum stiu eu intersectia aia, se trece f mult pe galben dinspre iuliu maniu (adica masinile care au venit racheta pe filmare). Parere personala: moto a plecat pe rosu, masina cel mult pe galben, daca nu chiar verde. Odihneasca-se in pace! Mare pacat! 0:47-galben 0:50-rosu 0:55- masina loveste motociclistul. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 4 hours ago, LimpTA said: pana nu o sa scapam de mentalitati gen "am prioritate, pot sa trec si cu 200 fara sa ma uit" tot asa o sa fie. Hăhă. Drept. 4 hours ago, LimpTA said: Vezi cazul cu copilul din weekend, in care prioritatea ti-o poate incheia scurt un copil neatent si te mananca puscaria. Dacă a traversat pe roșu copilul nu cred că face ăla pușcărie. Dacă e la prima condamnare, îi dă cu suspendare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ianachim Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Acum 9 minute, PzKpfW a spus: Hăhă. Drept. Dacă a traversat pe roșu copilul nu cred că face ăla pușcărie. Dacă e la prima condamnare, îi dă cu suspendare. daca a traversat copilul pe ROSU de ce ar fi motoociclistul la prima CONDAMNARE??? eu in locul MOTOCICLISTULUI i as da familia copilului in judecata. pentru vatamari si trume suferite IN ORICE TARA civilizata asta s ar intampla!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 4 minutes ago, ianachim said: daca a traversat copilul pe ROSU de ce ar fi motoociclistul la prima CONDAMNARE??? eu in locul MOTOCICLISTULUI i as da familia copilului in judecata. pentru vatamari si trume suferite IN ORICE TARA civilizata asta s ar intampla!!! Dacă-mi amintesc bine, legea la noi zice că trebuie să încetinești în preajma trecerilor de pietoni în așa fel încât să poți evita genul ăsta de accidente - și asta indiferent de culoarea semaforului. Să mă corecteze cineva dacă greșesc. *Nu judec aici dacă asta e bine sau rău. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LimpTA Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 (edited) A mai fost cazul cu fata aia motociclista anul trecut parca, de-a lovit un nene care traversa prin loc nepermis strada, iar in cele din urma nenelul a murit. Politia a stabilit ca daca avea 50kmh cei doi nu se intalneau si au condamnat-o pe fata. Acum in cazul copilului din weekend motoreta aia a sfarsit departe rau de locul impactului. Daca il gasesc pe baiat avea peste limita legala, nu-l vad bine. Asa ca grija mare ca nu mai merge cu haiduceala de altadata. Iar in "Orice tara civilizata" pe soferul care l-a omorat pe Haiden l-au condamnat desi Haiden a trecut pe rosu. Tot asa, pentru ca daca ar fi avut cu 10kmh mai putin cei 2 nu s-ar fi intalnit. Fiecare face ce vrea cu libertatea lui. Doar zic ca nu mai e cu batutul cu caramida in piept la faza asta cu prioritatea. Edited July 2, 2020 by LimpTA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilarionciobanu Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Da, tipa din Timisoara. Concluzia expertizei a fost, daca imi amintesc bine ce a fost citat in articol, ca la o viteza de 50 sau sub, urmarile impactului nu ar fi fost moartea celui care traversa neregulamentar (parca si beat). Ceva similar a fost si in cazul Haydn, care a intrat pe drum fara sa dea prioritate. Expertiza a aratat ca masina mergea cu 70 si soferul (tot o ea, parca) a fost condamnat. Saptamana trecuta se dezbatea pe aici situatia cu cedeaza trecerea cand te intersectezi cu drum cu sens unic si cineva vine pe interzis. Au fost multe situatii de culpa comuna, dar si un exemplu de culpana celui de pe interzis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escanor Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Acum 7 ore, LimpTA a spus: pana nu o sa scapam de mentalitati gen "am prioritate, pot sa trec si cu 200 fara sa ma uit" tot asa o sa fie. Vezi cazul cu copilul din weekend, in care prioritatea ti-o poate incheia scurt un copil neatent si te mananca puscaria. Poate o fi util pentru eventualii Valentino de oras: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdrianB1 Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Dacă-mi amintesc bine, legea la noi zice că trebuie să încetinești în preajma trecerilor de pietoni în așa fel încât să poți evita genul ăsta de accidente - și asta indiferent de culoarea semaforului. Să mă corecteze cineva dacă greșesc. *Nu judec aici dacă asta e bine sau rău. Ar fi bine sa stii foarte exact ce zice legea daca tu conduci un vehicul de orice fel pe un drum public. Da, la treceri de pietoni nesemaforizate trebuie sa reduci la 30 km/h in oras, la cele semaforizate nu e nici o limitare decat viteza legala pe acea portiune de drum (50 in general, 70 in localitatile de pe DN1 cu limita de 70). Acum 3 ore, LimpTA a spus: Acum in cazul copilului din weekend motoreta aia a sfarsit departe rau de locul impactului. Daca il gasesc pe baiat avea peste limita legala, nu-l vad bine. Asa ca grija mare ca nu mai merge cu haiduceala de altadata. Problema cea mare e ca nu se poate stabili cu exactitate viteza intr-un accident auto sau moto decat daca in zona era un radar sau dupa o filmare suficient de lunga si dintr-un unghi suficient de bun (se poate masura distanta si timpul intre cadre). Expertizele de viteza sunt de obicei estimari din pixul celui care face estimarea, sustinute de chestii complet subiective de genul avariilor produse sau a distantei parcurse de vehicule dupa impact. Am avut un accident acum niste ani cu masina cu o caruta care traversa DN-ul fara sa se uite si estimarea politiei a fost destul de departe de viteza reala cu care mergeam, din fericire si estimarea lor si viteza mea erau in limitele legale si nu a influentat cu nimic rezultatul, dar precizia a fost jalnica. Din cauza unor chestii de genul asta la locul meu de munca la directori le era interzis sa conduca, erau obligati sa mearga cu masina de serviciu cu sofer. Am avut cateva cazuri in diverse tari cu oameni arestati pentru accidente in trafic, cu sau fara vina, si pusesera regula asta. La vreo cativa ani dupa ce a intrat Romania in UE au scos regula pentru Romania, au crezut ca e suficient de civilizata, dar inca o avem in vreo jumatate din tarile lumii, inclusiv tari foarte civilizate gen Singapore sau Japonia (unde sistemul judiciar e infernal de prost). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silver Arrow Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 In cazul pietonilor, daca evident se doreste, in functie de leziunile victimei se poate determina destul de corect viteza autovehiculului la momentul impactului. Mai ales daca victima din pacate a decedat si se face o autopsie care pune in evidenta leziunile interne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
taong_mapagbiro Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 Vorba multa , saracia omului . Dupa cum spunea un ilustru contemporan , a avut ghinion de neșansa . Dupa o tura de cca 850km facuti azi , am remarcat cu amaraciune ca extrem de multi nu au simtul conservarii . ( ori am avut eu magnet la nenorociti azi ) ... Pacat de tineretea lui . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
misionaru Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 (edited) 1 oră în urmă, Silver Arrow a spus: In cazul pietonilor, daca evident se doreste, in functie de leziunile victimei se poate determina destul de corect viteza autovehiculului la momentul impactului. Mai ales daca victima din pacate a decedat si se face o autopsie care pune in evidenta leziunile interne. Asa este, se stie clar ca un barbat la 30 de ani care fumeaza ocazional, mananca putin gras, bea la pauza de pranz o bere la juma', moare daca e lovit cu o viteza de 83.5 km/h. Desigur, daca e si putin grabit si alearga dupa autobuz 10 metri, se mareste viteza la 85 km/h. Studiile au aratat asta, leziunile interne iti arata destul de corect viteza obiectului care a provocat leziunile, indiferent de conditia in care erau organele la momentul impactului. Edited July 2, 2020 by misionaru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdrianB1 Posted July 2, 2020 Share Posted July 2, 2020 (edited) 1 oră în urmă, Silver Arrow a spus: In cazul pietonilor, daca evident se doreste, in functie de leziunile victimei se poate determina destul de corect viteza autovehiculului la momentul impactului. Mai ales daca victima din pacate a decedat si se face o autopsie care pune in evidenta leziunile interne. Poti sa indici ceva studii si formule de calcul? "Determina destul de corect" e o aberatie. Trebuie sa fie precisa, nu corecta determinarea: X km/h cu o marja de eroare de +/- y km/h. Daca nu ai un asemenea rezultat calculat matematic, o determinare corecta dar nefondata pe nici un calcul e doar subiectiva si periculoasa: in loc sa recunoasca "nu se poate determina precis viteza de impact" o dau in balarii de genul "avand in vedere zgomotul tobei, cuadratura lunii in ascensiune si evolutia unui binom quantic se poate estima ca viteza era diferita de zero". Ceea ce este corect, dar nu precis. Cand condamni pe cineva la inchisoare, cu sau fara executare, trebuie sa fii sigur ca e vinovat. Daca viteza estimata e 52 km/h cu precizie de +/-3 km/h inseamna ca putea fi oricat intre 49 si 55, deci nu poti spune sigur ca avea peste 50, deci nu poti sa condamni pe cineva in asemenea conditii. "beyond reasonable doubt" e o expresie celebra in unele parti. Edited July 2, 2020 by AdrianB1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PzKpfW Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 4 hours ago, AdrianB1 said: Ar fi bine sa stii foarte exact ce zice legea daca tu conduci un vehicul de orice fel pe un drum public. Până nu recitesc toată legislația și n-o știu ca pe tatăl nostru, promit că nu mă mai sui nici la volan, nici la ghidon. Și am să-mi pun și dB-killer-ul în tobă. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blazzaj Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 Personal imi pare foarte rau de el si de tineretea lui, dar ce avea daca mergea in dreapta pana la scuarul de la urmatorul semafor, intorcea si isi vedea de treaba lui mergand spre str. Moinesti. Eu ma gandesc doar la sarmanii parinti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fly Alex Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 La 02.07.2020 la 18:35, mad.alin a spus: 0:47-galben 0:50-rosu 0:55- masina loveste motociclistul. Au trecut pe rosu amândoi,loganul care l-a lovit a forțat semaforul pe rosu galben cum se zice, se făcuse rosu chiar atunci, clar a vrut sa forteze, dacă te uiți atent s-a schimbat imediat verde la pietoni, după 1 secunda Acum 22 ore, AdrianB1 a spus: Poti sa indici ceva studii si formule de calcul? "Determina destul de corect" e o aberatie. Trebuie sa fie precisa, nu corecta determinarea: X km/h cu o marja de eroare de +/- y km/h. Daca nu ai un asemenea rezultat calculat matematic, o determinare corecta dar nefondata pe nici un calcul e doar subiectiva si periculoasa: in loc sa recunoasca "nu se poate determina precis viteza de impact" o dau in balarii de genul "avand in vedere zgomotul tobei, cuadratura lunii in ascensiune si evolutia unui binom quantic se poate estima ca viteza era diferita de zero". Ceea ce este corect, dar nu precis. Cand condamni pe cineva la inchisoare, cu sau fara executare, trebuie sa fii sigur ca e vinovat. Daca viteza estimata e 52 km/h cu precizie de +/-3 km/h inseamna ca putea fi oricat intre 49 si 55, deci nu poti spune sigur ca avea peste 50, deci nu poti sa condamni pe cineva in asemenea conditii. "beyond reasonable doubt" e o expresie celebra in unele parti. Ce contează viteza dacă a trecut pe rosu și loganul și bikerul, asta se încadrează la omor din culpa, e vinovat clar șoferul loganul ui, se vede ca a forțat rosu și bikerul la fel, urmă să se facă verde la el, în momentul plecării nu s-a făcut Acum 22 ore, AdrianB1 a spus: Poti sa indici ceva studii si formule de calcul? "Determina destul de corect" e o aberatie. Trebuie sa fie precisa, nu corecta determinarea: X km/h cu o marja de eroare de +/- y km/h. Daca nu ai un asemenea rezultat calculat matematic, o determinare corecta dar nefondata pe nici un calcul e doar subiectiva si periculoasa: in loc sa recunoasca "nu se poate determina precis viteza de impact" o dau in balarii de genul "avand in vedere zgomotul tobei, cuadratura lunii in ascensiune si evolutia unui binom quantic se poate estima ca viteza era diferita de zero". Ceea ce este corect, dar nu precis. Cand condamni pe cineva la inchisoare, cu sau fara executare, trebuie sa fii sigur ca e vinovat. Daca viteza estimata e 52 km/h cu precizie de +/-3 km/h inseamna ca putea fi oricat intre 49 si 55, deci nu poti spune sigur ca avea peste 50, deci nu poti sa condamni pe cineva in asemenea conditii. "beyond reasonable doubt" e o expresie celebra in unele parti. Îmi cer scuze, făceai referire la accidentul din Berceni,nu am fost atent. Ce sa mai zicem, dam cu R.I.P. și Dumnezeu să-l ierte, sa fie lecție și pt noi ceilalți. Ce sa mai zicem, dam cu R.I.P. și Dumnezeu să-l ierte, sa fie lecție și pt noi ceilalți. Ce sa mai zicem, dam cu R.I.P. și Dumnezeu să-l ierte, sa fie lecție și pt noi ceilalți. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admin l.u.v Posted July 3, 2020 Admin Share Posted July 3, 2020 Acum 25 minute, Fly Alex a spus: Au trecut pe rosu amândoi,loganul care l-a lovit a forțat semaforul pe rosu galben cum se zice, se făcuse rosu chiar atunci, clar a vrut sa forteze, Nu exista roșu la amândoi, nu mai vorbi aiurea! Orice semafor este defazat cu câteva secunde bune, tocmai pentru a preîntâmpina astfel de incidente. Acum 27 minute, Fly Alex a spus: Ce contează viteza dacă a trecut pe rosu și loganul și bikerul, asta se încadrează la omor din culpa, e vinovat clar șoferul loganul ui, se vede ca a forțat rosu și bikerul la fel, urmă să se facă verde la el, în momentul plecării nu s-a făcut Recomandarea mea este să nu mai vorbești aiurea, spui numai tâmpenii! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john17 Posted July 3, 2020 Share Posted July 3, 2020 Acum 6 minute, l.u.v a spus: Nu exista roșu la amândoi, nu mai vorbi aiurea! Orice semafor este defazat cu câteva secunde bune, tocmai pentru a preîntâmpina astfel de incidente. Nu există VERDE la amândoi deodată, roșu există! Tocmai pt a preîntâmpina... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.