Jump to content

Va salut ! Viorel, mega incepator


Recommended Posts

Iar pe centru sunt pete de ulei si gropi ...deci cel mai in siguranta e sa zboare...kawa-saki in traducere este covor-zburator.

 

Edited by goe 75
Link to post
Share on other sites

Brevet de pilot și gata. Iar gropi nu sunt doar pe centru, depinde și de baftă. Un pic de atenție nu ne strică, niciodată. Dar ce e sigur e că niciodată nu iau curbele  la stânga pe marginea dreaptă a drumului (motive evidente).

Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Lucian_M a spus:

Brevet de pilot și gata. Iar gropi nu sunt doar pe centru, depinde și de baftă. Un pic de atenție nu ne strică, niciodată. Dar ce e sigur e că niciodată nu iau curbele  la stânga pe marginea dreaptă a drumului (motive evidente).


Clar nu pe marginea din dreapta, dar pe prima jumatate din dreapta, insa nu pe centru. Pe partea stanga a benzii tale risti sa-ti pierzi capul la propriu, daca ai masina iesita de pe contra-sens, autobuz, etc, iar pe centru petele de ulei sunt horror. Am vazut personal motociclist cazut in fata mea si era curba usoara la viteza mica. 

Edited by FlipperCo
Link to post
Share on other sites

Știu asta, am văzut de multe ori cretini care taie curba.

Chiar, ce plăcere au unii care în curba ies pe contrasens?!

Cât despre pete și alte minuni, rar mi-a fost dat să văd. Mai e o regulă: nu-i da tare dacă nu cunoști bine traseul.

Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, Lucian_M a spus:

Știu asta, am văzut de multe ori cretini care taie curba.

Chiar, ce plăcere au unii care în curba ies pe contrasens?!

Cât despre pete și alte minuni, rar mi-a fost dat să văd. Mai e o regulă: nu-i da tare dacă nu cunoști bine traseul.


Pur informativ!
Situatia cu pata care era de fapt de motorina, nici macar nu era la noi, unde orice e posibil. Era in Italia in drum catre Dolomiti, si e suficient sa fie o singura data si sa ai ghinion. 
Concluzia: omul a ratat vacanta, a stat aproape o zi in spitat (a fost ok din fericire), motorul cu axul rotii fata iesit din furca (chestii rupte pe acolo). Paguba totala pana a ajuns cu motorul acasa, cateva mii de euroi. 

 

Edited by FlipperCo
Link to post
Share on other sites

Numai cine nu a avut accident nu știe ce e ăla ghinion. Iar ghinionul nu e să rămâi fără benzină, ci să dea un bou peste tine, să-ți sară un câine în față, să se rupă spițele sau cardanul (dacă ai beamveu) sau să faci pană. Mai sunt și altele, dar mă opresc aici. Multe se pot preveni cu atenție și adaptarea vitezei la condițiile de drum. Și nu-i rău să ai WAZE aprins pe bord, că mai vezi vreo atenționare de pericol pe carosabil.

Părerea mea.

Link to post
Share on other sites

De acord, dar cand e ghinion, nimic nu te salveaza. Eram 3 in cazul de mai sus, primul a trecut fiind pe stanga (curba foarte usoara la dreapta-din drum secundat in autostrada), omul nostru a avut ghinionul sa se afle in fata mea pe mijlocul benzii, motorina, buf. 
Incredibil de absurd, dar a fost cum am spus mai sus. 

Link to post
Share on other sites

Cel mai nasol este cand te ataca martienii si nu esti pregatit.

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 8 minute, goe 75 a spus:

Cel mai nasol este cand te ataca martienii si nu esti pregatit.

 

 

Pentru asta nu vom fii niciodata pregatiti 🤷‍♂️

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Lucian_M a spus:

Aha, ca să dea peste pietrișul împroșcat pe carosabil și să sară în șanț.

Uite asta nu am avut ocazia sa experimentez in schimb varianta  " cretini endemici " cu toata masina pe contrasens in curba o vad in fiecare zi de cel putin 2-3 ori pe sensul de mers.

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, FlipperCo a spus:


Pur informativ!
Situatia cu pata care era de fapt de motorina, nici macar nu era la noi, unde orice e posibil. Era in Italia in drum catre Dolomiti, si e suficient sa fie o singura data si sa ai ghinion. 
Concluzia: omul a ratat vacanta, a stat aproape o zi in spitat (a fost ok din fericire), motorul cu axul rotii fata iesit din furca (chestii rupte pe acolo). Paguba totala pana a ajuns cu motorul acasa, cateva mii de euroi. 

 

 

Si in Italia la fel.

Foarte multe drumuri din Dolomiti si-ar dori sa arate ca Transfagarasanul. 

 

 

Edited by _Raul_
Link to post
Share on other sites
Acum 21 minute, _Raul_ a spus:

 

Si in Italia la fel.

Foarte multe drumuri din Dolomiti si-ar dori sa arate ca Transfagarasanul. 

 

 


Inteleg ca ai fost ca sa ai o astfel de parere.

Oricum, nu sunt deloc de acord, fiindca in acest caz compari mere cu pere. Transfagarasanul este superb ca si drum, sosea turistica si spectaculoasa geografic vorbind, mult peste multe din Europa. 

Ca si calitate a asfaltului, este muuuult sub drumurile din Italia-Venetia, lacul Garda si pana in varful Dolomitilor.

Link to post
Share on other sites

Va multumesc baieti pt sfaturi. Fie ele critice sau nu.

O iau incetuț si voi incerca sa fiu cat mai atent. De undeva trebuie sa-ncep, asta e clar.

Am pe langa mine cativa motociclisti cu experientza si voi apleca urechea la vorbele lor de duh.

Drum uscat si fara incidente va urez !

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...