Jump to content

Ce fel de porc ești...


Recommended Posts

Weekendul ce a trecut ne-am pus o întrebare existențială: Ce fel de porc ești tu dacă nu mănânci jir? 

Era o problemă de timp până când ajungeam, blocați în vreo pădure, să scormonim dupa jir. De foame, bineînțeles.
Cum s-a întâmplat, în video-ul de mai jos:
 

 

https://www.youtube.com/watch?v=z5BZCvv_vVg


Enjoy!

Link to comment
Share on other sites

Eu am râs tare când s-a cabrat DR-ul 🤣

Diferența a fost de presiune în roți. Dacă te uiți bine la alea de enduro, zici că au pană, merg aproape pe jantă. Fiecare 0.1 bar în minus face diferența. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 30 minute, vis-a-vis a spus:

Eu am râs tare când s-a cabrat DR-ul 🤣

Diferența a fost de presiune în roți. Dacă te uiți bine la alea de enduro, zici că au pană, merg aproape pe jantă. Fiecare 0.1 bar în minus face diferența. 

Chiar asa, ia sa pun eu o intrebare din categoria, ce ulei sa pun :)))

Ce presiune se baga la enduro? 1? 1,5?  Sunt paralel cu fenomenul, am fost la un curs o data, a fost cu bune si rele, momentan sunt in dubii legate de subiect. Ma tot bate gandul la o moto dual sport simpla si usurica, inmatriculata, cu care sa poti iesi asa, soft, pe coclauri. Dar sunt antitalent, cred :)))

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Adrian M. said:

Ce presiune se baga la enduro? 1? 1,5? 

depinde de mobra. pentru astea de enduro dedicate e-asa cum zice @vis-a-vis:

 

3 minutes ago, vis-a-vis said:

0.4 cu 2 rimlock sau tubliss


Daar, la vite mari (Transalp, 990 sau la 650-uri fara rimlock) daca lasi presiunea prea mult se poate dejanta sau sa iti alunece anvelopa pe janta si sa rupi valva la camera. Alta problema la astea grele e ca daca lasi presiunea prea mult si se uita urat un bolovan la tine, ti se-ndoaie janta de emotie.

In teren noi coboram presiunea intre 1 si 1.3 - n-avem niciunul rimlock

Link to comment
Share on other sites

Acum 14 minute, bursyllac a spus:

depinde de mobra. pentru astea de enduro dedicate e-asa cum zice @vis-a-vis:

 


Daar, la vite mari (Transalp, 990 sau la 650-uri fara rimlock) daca lasi presiunea prea mult se poate dejanta sau sa iti alunece anvelopa pe janta si sa rupi valva la camera. Alta problema la astea grele e ca daca lasi presiunea prea mult si se uita urat un bolovan la tine, ti se-ndoaie janta de emotie.

In teren noi coboram presiunea intre 1 si 1.3 - n-avem niciunul rimlock

Aha, intuiam eu ceva. Kit tubeless pentru transalp, nu merita? :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, bursyllac a spus:

la tubeless de obicei nu poti lasa presiunea la fel de mult ca la una cu camera. deci din punctul asta de vedere, e mai bine de ramas cu camera.

aha, am mai invatat ceva , multam de raspuns :)

 

Link to comment
Share on other sites

 

Acum 5 minute, bursyllac a spus:

la tubeless de obicei nu poti lasa presiunea la fel de mult ca la una cu camera. deci din punctul asta de vedere, e mai bine de ramas cu camera.

Și da, și nu... La bicicletă merg cu tubeless de vreo 10 ani. Presiuni d-alea nesimțite, subunitare. O singură dată am reușit un mic "burp" pe coborârea de la cabana Curmătura, într-un S foarte strâns la viteză. Cauciucul nu a dejantat, doar a prins niște pietricele între el și jantă. La V-strom cu E09 Dakar am mers de multe ori cu 0.8 pe spate și 0.6 pe față. Avantajul este că roata pentru tubeless are umerii ăia mari și ține cauciucul ferm pe poziție. Chiar a fost chinul dracu' să îl dau jos când l-am schimbat... Dacă mergi mai încet iei și bolovanii mai ușor, dar aici deja trebuie să faci echilibristică. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 16 minute, vis-a-vis a spus:

 

Și da, și nu... La bicicletă merg cu tubeless de vreo 10 ani. Presiuni d-alea nesimțite, subunitare. O singură dată am reușit un mic "burp" pe coborârea de la cabana Curmătura, într-un S foarte strâns la viteză. Cauciucul nu a dejantat, doar a prins niște pietricele între el și jantă. La V-strom cu E09 Dakar am mers de multe ori cu 0.8 pe spate și 0.6 pe față. Avantajul este că roata pentru tubeless are umerii ăia mari și ține cauciucul ferm pe poziție. Chiar a fost chinul dracu' să îl dau jos când l-am schimbat... Dacă mergi mai încet iei și bolovanii mai ușor, dar aici deja trebuie să faci echilibristică. 

la strom ai si kit de ala antidejantare? 

Link to comment
Share on other sites

😀 a fost identic traseul inseamna, tot de la Pietriceaua am ajuns si eu la Lutu Rosu. Urcarea aia mi-a dat si mie batai de cap, după două încercări eșuate pe drumul principal, am vazut si eu alternativa aia printre braduti.

Link to comment
Share on other sites

Simpatici! Frumos traseul făcut de voi și mai ales făcut cu voie bună..pare atât de simplu că îmi face o poftă să încerc și eu, știu că doar pare și realitatea presupune printre altele mușchi, efort și moral ridicat..pentru voi pare o joacă dar dacă aș fi fost acolo sigur strigam după mama.😅

Link to comment
Share on other sites

n-am gasit rima potrivita pentru a include si strigatele noastre in video. nu dupa mama, dar au fost :))
suficient sa precizez ca noi estimam ca in 2 ore facem trecerea asa ca planuiam sa ne aprovizionam in satul urmator :D apusul ne-a prins tot in padure, iar unul din noi nici nu apucase sa manance de dimineata. 

Edited by bursyllac
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Flower-Power said:

pare atât de simplu că îmi face o poftă să încerc și eu

stiu pe cineva care a facut transalpina cu un sv 650, singur, pe vremea cand nu era asfaltata. ce conteaza ca a facut pana, ca a ramas peste noapte la o stana si a coborat in aro ziua urmatoare... s-a incapatanat si a mai mers o data sa o faca toata fara intrerupere :D 

5 minutes ago, Adrian M. said:

A rezolvat o raw vegan, cu jir :))))

cica atunci cand nu ai mijloacele, dezvolti aptitudinile :D

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 minute, bursyllac a spus:

stiu pe cineva care a facut transalpina cu un sv 650, singur, pe vremea cand nu era asfaltata. ce conteaza ca a facut pana, ca a ramas peste noapte la o stana si a coborat in aro ziua urmatoare... s-a incapatanat si a mai mers o data sa o faca toata fara intrerupere :D 

Nu mi s-a părut atât de grea la vremea aia, doar bolovănoasă. Mi-a luat vreo 2 ore și m-am întâlnit doar cu un KTM și câteva mașini pe care le-am depășit. Îmi pare nespus de rău că au asfaltat-o, era de făcut anual, legată cu Strategica care e mult mai ușoară, dar peisajul e superb. http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=120043&view=findpost&p=1525508

Link to comment
Share on other sites

Cred că singur dar cu ceva skilluri de mecanică, nu ca mine care nu știu cum arată o cheie de 14 sau la ce folosește 😄 

Acum 41 minute, bursyllac a spus:

stiu pe cineva care a facut transalpina cu un sv 650, singur, pe vremea cand nu era asfaltata. ce conteaza ca a facut pana, ca a ramas peste noapte la o stana si a coborat in aro ziua urmatoare... s-a incapatanat si a mai mers o data sa o faca toata fara intrerupere :D 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...