Jump to content

Recommended Posts

Weekendul ce a trecut ne-am pus o întrebare existențială: Ce fel de porc ești tu dacă nu mănânci jir? 

Era o problemă de timp până când ajungeam, blocați în vreo pădure, să scormonim dupa jir. De foame, bineînțeles.
Cum s-a întâmplat, în video-ul de mai jos:
 

 

https://www.youtube.com/watch?v=z5BZCvv_vVg


Enjoy!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

M-a amuzat teribil faza, cand trec bajetii cu capre de enduro pe langa unul dintre voi. AAA, deci asa se face :))))

Oricum, ce faceti voi cu Trans slapii mi se pare foarte tare. 

Link to post
Share on other sites

Eu am râs tare când s-a cabrat DR-ul 🤣

Diferența a fost de presiune în roți. Dacă te uiți bine la alea de enduro, zici că au pană, merg aproape pe jantă. Fiecare 0.1 bar în minus face diferența. 

Link to post
Share on other sites
Acum 30 minute, vis-a-vis a spus:

Eu am râs tare când s-a cabrat DR-ul 🤣

Diferența a fost de presiune în roți. Dacă te uiți bine la alea de enduro, zici că au pană, merg aproape pe jantă. Fiecare 0.1 bar în minus face diferența. 

Chiar asa, ia sa pun eu o intrebare din categoria, ce ulei sa pun :)))

Ce presiune se baga la enduro? 1? 1,5?  Sunt paralel cu fenomenul, am fost la un curs o data, a fost cu bune si rele, momentan sunt in dubii legate de subiect. Ma tot bate gandul la o moto dual sport simpla si usurica, inmatriculata, cu care sa poti iesi asa, soft, pe coclauri. Dar sunt antitalent, cred :)))

Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Adrian M. said:

Ce presiune se baga la enduro? 1? 1,5? 

depinde de mobra. pentru astea de enduro dedicate e-asa cum zice @vis-a-vis:

 

3 minutes ago, vis-a-vis said:

0.4 cu 2 rimlock sau tubliss


Daar, la vite mari (Transalp, 990 sau la 650-uri fara rimlock) daca lasi presiunea prea mult se poate dejanta sau sa iti alunece anvelopa pe janta si sa rupi valva la camera. Alta problema la astea grele e ca daca lasi presiunea prea mult si se uita urat un bolovan la tine, ti se-ndoaie janta de emotie.

In teren noi coboram presiunea intre 1 si 1.3 - n-avem niciunul rimlock

Link to post
Share on other sites
Acum 14 minute, bursyllac a spus:

depinde de mobra. pentru astea de enduro dedicate e-asa cum zice @vis-a-vis:

 


Daar, la vite mari (Transalp, 990 sau la 650-uri fara rimlock) daca lasi presiunea prea mult se poate dejanta sau sa iti alunece anvelopa pe janta si sa rupi valva la camera. Alta problema la astea grele e ca daca lasi presiunea prea mult si se uita urat un bolovan la tine, ti se-ndoaie janta de emotie.

In teren noi coboram presiunea intre 1 si 1.3 - n-avem niciunul rimlock

Aha, intuiam eu ceva. Kit tubeless pentru transalp, nu merita? :)

Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, bursyllac a spus:

la tubeless de obicei nu poti lasa presiunea la fel de mult ca la una cu camera. deci din punctul asta de vedere, e mai bine de ramas cu camera.

aha, am mai invatat ceva , multam de raspuns :)

 

Link to post
Share on other sites

 

Acum 5 minute, bursyllac a spus:

la tubeless de obicei nu poti lasa presiunea la fel de mult ca la una cu camera. deci din punctul asta de vedere, e mai bine de ramas cu camera.

Și da, și nu... La bicicletă merg cu tubeless de vreo 10 ani. Presiuni d-alea nesimțite, subunitare. O singură dată am reușit un mic "burp" pe coborârea de la cabana Curmătura, într-un S foarte strâns la viteză. Cauciucul nu a dejantat, doar a prins niște pietricele între el și jantă. La V-strom cu E09 Dakar am mers de multe ori cu 0.8 pe spate și 0.6 pe față. Avantajul este că roata pentru tubeless are umerii ăia mari și ține cauciucul ferm pe poziție. Chiar a fost chinul dracu' să îl dau jos când l-am schimbat... Dacă mergi mai încet iei și bolovanii mai ușor, dar aici deja trebuie să faci echilibristică. 

Link to post
Share on other sites
Acum 16 minute, vis-a-vis a spus:

 

Și da, și nu... La bicicletă merg cu tubeless de vreo 10 ani. Presiuni d-alea nesimțite, subunitare. O singură dată am reușit un mic "burp" pe coborârea de la cabana Curmătura, într-un S foarte strâns la viteză. Cauciucul nu a dejantat, doar a prins niște pietricele între el și jantă. La V-strom cu E09 Dakar am mers de multe ori cu 0.8 pe spate și 0.6 pe față. Avantajul este că roata pentru tubeless are umerii ăia mari și ține cauciucul ferm pe poziție. Chiar a fost chinul dracu' să îl dau jos când l-am schimbat... Dacă mergi mai încet iei și bolovanii mai ușor, dar aici deja trebuie să faci echilibristică. 

la strom ai si kit de ala antidejantare? 

Link to post
Share on other sites
Acum 32 minute, Adrian M. a spus:

la strom ai si kit de ala antidejantare? 

Nu, nu am simțit nevoia. 

Link to post
Share on other sites

Foarte fain clipul! Cumva e vorba de DJ101T, după Lutu Rosu? Urcarea aia de la dubla 2, după ce "ai dat cu aripa-n bolovani" :)) imi pare foarte cunoscută 😀

Link to post
Share on other sites

😀 a fost identic traseul inseamna, tot de la Pietriceaua am ajuns si eu la Lutu Rosu. Urcarea aia mi-a dat si mie batai de cap, după două încercări eșuate pe drumul principal, am vazut si eu alternativa aia printre braduti.

Link to post
Share on other sites

am incercat cu DR-ul urcarea, nu am reusit. dupa aia am urcat la sfori unul din Transalpuri, dupa care am zis sa incercam pe varianta aia. s-a vazut ce a iesit. a fost mai bine, oricum

Link to post
Share on other sites

Simpatici! Frumos traseul făcut de voi și mai ales făcut cu voie bună..pare atât de simplu că îmi face o poftă să încerc și eu, știu că doar pare și realitatea presupune printre altele mușchi, efort și moral ridicat..pentru voi pare o joacă dar dacă aș fi fost acolo sigur strigam după mama.😅

Link to post
Share on other sites

n-am gasit rima potrivita pentru a include si strigatele noastre in video. nu dupa mama, dar au fost :))
suficient sa precizez ca noi estimam ca in 2 ore facem trecerea asa ca planuiam sa ne aprovizionam in satul urmator :D apusul ne-a prins tot in padure, iar unul din noi nici nu apucase sa manance de dimineata. 

Edited by bursyllac
Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Flower-Power said:

pare atât de simplu că îmi face o poftă să încerc și eu

stiu pe cineva care a facut transalpina cu un sv 650, singur, pe vremea cand nu era asfaltata. ce conteaza ca a facut pana, ca a ramas peste noapte la o stana si a coborat in aro ziua urmatoare... s-a incapatanat si a mai mers o data sa o faca toata fara intrerupere :D 

5 minutes ago, Adrian M. said:

A rezolvat o raw vegan, cu jir :))))

cica atunci cand nu ai mijloacele, dezvolti aptitudinile :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...