Sari la conținut

Super Soco TC Max - pareri, recomandari, test drive?


Postări Recomandate

Salut. 

De vreo jumate de an ma tot uit la un Super Soco TC Max si ma intreb daca merita ca motocicleta de Bucuresti. A inceput sa ma atraga ideea de electric pe doua roti dupa ce m-am tot dat cu scuterele Blinkee prin Bucuresti. 
Pe hartie Super Soco asta pare interesanta si arata si misto. Viteza max 95 km/h, Autonomie declarata spre 100 de km.

 

1118291528_Screenshot2020-12-10at21_00_36.thumb.png.1773f1e000552c26822d5f57c30cf2be.png

 

Aveti sau v-ati dat careva cu asa ceva? Le-ati vazut prin Bucuresti la test drive?

Editat de bursyllac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca le vinde mymoto. Cred ca anul trecut au fost la smaeb, puteai sa te dai cu ele intr o parcare. Ei sau ceva similar, cel putin. Nu mai gasesc lista participantilor. Am dat o tura. Senzatia e ca ...iti intra in derierre motoreta. E mica, firava, instabila. Autonomia  reala, e undeva la 50 km. Daca stai la casa,e ok , o incarci la priza. Practic e cat un 125. Un 125 scump. Cred ca mai bine iei un scuter de 200-300 cc, nou. Si eficienta e tot pe acolo, un astfel de scuter iti papa 3 l la 100 km. Dar nu mai ai grija prizei, autonomiei, si trage mai bine.

Acum, daca vrei sa iei ceva eco, deja e alta poveste.

https://www.motomus.ro/kymco/kymco-people-gti-300-abs-e4.html

https://www.motomus.ro/kymco/kymco-agility-300i-r16-abs.html

https://sym-romania.ro/modele/scooter-sym-hd-300/

https://sym-romania.ro/modele/scooter-sym-joymax-z/

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La salon parcă nu mymoto le adusese, poate au preluat afacerea sau stocul. Nu par să fi avut succes, deși sunt - dpdv vizual cel puțin - altceva decât scutecele electrice care mai erau pe acolo. Și mie mi-au făcut cu ochiul, dar la ce nevoi de deplasare mi-ar satisface nu se justifică prețul. 

Bateria parcă e "removable", ceea ce înseamnă că o poți încărca și la bloc fără probleme. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, john17 a spus:

La salon parcă nu mymoto le adusese, poate au preluat afacerea sau stocul. Nu par să fi avut succes, deși sunt - dpdv vizual cel puțin - altceva decât scutecele electrice care mai erau pe acolo. Și mie mi-au făcut cu ochiul, dar la ce nevoi de deplasare mi-ar satisface nu se justifică prețul. 

Bateria parcă e "removable", ceea ce înseamnă că o poți încărca și la bloc fără probleme. 

Da ,sigur nu erau aduse de Mymoto, era altcineva.

Am vazut acum ca bateria se scoate. Da, asta rezolva problema incarcarii, o cari dupa tine. 

Dar...scuterele date de mine costa aceeasi bani.  Da, nu i acelasi lucru, dar eu spre asta as inclina. Pe un astfel de scuter poti lua si pasager, pui un topcase, poti merge la cumparaturi, etc. Mie mi s-a parut firava tare...SI instabila. Suspensiile prea moi. Pas.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, john17 a spus:

Nu prea, le văd cam x1.5 față de Soco. 

De testat n-am testat, așa că nu mă pot pronunța. 

gresit. Soco ul respectiv este 22.000 la mymoto . SCuterele date de mine sunt intre 4000 si 4700 euro.

 

Chiar 23.000 modelul cu spite...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, john17 a spus:

Nu era 3000-3200€ la salon? :huh:

sunt 2 modele diferite. TC MAX care i echivalent  125 cc si super soco TS, echivalent 49cc. Primul e 23000 cu spite sau 22000 cu jante turnate. TS ul costa 14500.

Prin comparatie, e cam la pret de scuter foarte misto pt oras. SI...nu mai cari bateria dupa tine. NU iei chinezarie. Ai loc de bagaje, stabilitate, motor sa traga...

Pentru mine ar fi foarte simpla alegerea.

Editat de Adrian M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Cred ca mai bine iei un scuter de 200-300 cc, nou. Si eficienta e tot pe acolo, un astfel de scuter iti papa 3 l la 100 km.

 

Eu pe scuter de 200cmc pe injectie n-am vazut consum in oras sub 4%, in general era intre 4-4.5%. Oficial consumul lui e de 3.5l/100km.

 

Acum 39 minute, Adrian M. a spus:

Am vazut acum ca bateria se scoate. Da, asta rezolva problema incarcarii, o cari dupa tine. 

 

Are 22kg bateria, daca trebuie dusa si adusa zilnic din bloc nu cred ca e o solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, bursyllac a spus:

Pe hartie Super Soco asta pare interesanta si arata si misto.

 

Si eu vazusem dracia asta la lansare (pe net) si am urmarit niste review-uri pe youtube. In imagini zici ca are finisaj de Ducati Monster, s-ar putea ca in realitate sa stea altfel lucrurile. Zic asta pt ca am avut ocazia sa inspectez si sa incalec scuterele electrice NIU (aduse de mototehnica). Si astea, in poze, zici ca-s bijuterii. Vazute live pareau foarte foarte cheap (mansoane ghidon, comenzi, jante, sa, tot), imi lasau impresia ca daca cumva il scap pe jos se sparge ca o vaza de flori. Sau ca daca iau vreo oglinda inainte cu ghidonul, pierd jumate din el pe loc :))

 

Pt oras as lua fara sa ezit un NMAX 155 sau Medley. Ultimul (ca forma) e mult mai practic, adica orice in formatul acela (Beverly, Yama D-Light, Honda SH) are avantaje nete (roti mai mari, loc in fara picioarelor de agatat sacose/ghiozdan) decat scuterele "sport" (gen Nmax/Xmax/Forza, etc). Nu mai zic ca producatorii enumerati (Yama, Honda, Piaggio) au niste finisaje excelente.

 

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, vladf a spus:

Are 22kg bateria, daca trebuie dusa si adusa zilnic din bloc nu cred ca e o solutie.

Faci sala zilnic :)))

Acum 12 minute, ovi_ice a spus:

imi lasau impresia ca daca cumva il scap pe jos se sparge ca o vaza de flori.

 

Sa vezi cand te sui pe ea, daca esti ca mine, aproape de 3 cifre pe cantar :))))

Cum spuneam, firava.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, Adrian M. said:

sunt 2 modele diferite. TC MAX care i echivalent  125 cc si super soco TS, echivalent 49cc.

tot ce nu e TC MAX de la Super Soco e limitat la 45 de km/h. nu-mi vine sa dau bani pe ceva limitat la 45 la ora. pana si blinkee merge mai tare. Am impresia ca daca ii scoti limitarea isi schimba incadrarea: intra la L3e - ilegal, infractiune, nu contraventie. Probabil nu verifica nimeni, dar nu vad rostul de a da o caruta de bani pe ceva in ilegalitate.

Legat de scuter, stiu si sunt de acord ca e mult mai pragmatic un scuter. Doar ca nu cred in mod real ca as face cumparaturile cu el (prin urmare de prea putine ori as folosi extra spatiul ala) si consumul iarasi nu e ceva care sa fie deal breaker. Parca mai degraba mi-as lua un super moto. 

Mi-a placut senzatia de electric: un fel de plutire prin oras :D Daca ar fi si posibilitatea de 90 km/ora, deja ar putea duce lucrurile in zona interesanta. Pretul e totusi destul de piperat pentru cat as fi dispus sa dau pentru senzatia asta. 

 

8 hours ago, Adrian M. said:

Am dat o tura. Senzatia e ca ...iti intra in derierre motoreta. E mica, firava, instabila. Autonomia  reala, e undeva la 50 km.

cu atat mai mult pare scumpa daca e asa
 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, bursyllac a spus:

Mi-a placut senzatia de electric: un fel de plutire prin oras :D Daca ar fi si posibilitatea de 90 km/ora, deja ar putea duce lucrurile in zona interesanta. Pretul e totusi destul de piperat pentru cat as fi dispus sa dau pentru senzatia asta. 

Daca i dai, cred ca autonomia aia pica pe la 30km/h. Mai ales ca te tot raportezi la topseed. Eu unul n-as avea curaj sa merg cu jucaria asta cu 90 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Va salutam.

 

Suntem incantati sa venim in intampinarea voastra daca aveti orice fel de intrebari sau nelamuriri.

Incepand cu luna Decembrie 2020 am devenit imporatori unici pentru piata din Romania.

 

In acest moment avem contracte cu 4 dealeri autorizati: 2 in Bucuresti (EVMotorbike si ElectricIsBetter), unul in Cluj-Napoca (070) si unul in Timisoara (e-scutere) iar reteaua noastra de dealeri va creste in acest an.

Gasiti mai multe informatii pe siteul nostru www.supersoco.ro sau pe pagina noastra de Facebook.

 

Cu salutari,

echipa Super SOCO Romania

Editat de Super SOCO Romania
modificare cuvinte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna Silviu.

 

Multumim de mesaj, sa stii ca ne poti contacta direct pe email sau telefonic, e mai rapid decat sa comunicam pe forumuri :)

Intr-adevar, siteul a fost adaptat dupa versiunea din Ungaria (noi suntem distribuitori si pe Ungaria si Croatia) si nu am ajuns sa verificam toate formularele.

 

Dealerul Electric is Better din Bucuresti a fost adaugat pe site saptamana aceasta si esti primul care s-a inregistrat la o sesiunde de test-drive la ei.

Urmatorul doritor nu va mai intampina aceasta comunicare eronata.

 

O zi frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Adrian M. said:

Te-ai dat? Cum e? :)

Nu am apucat. Deocamdata nu au TC Max-ul la drive test, doar un TS parca. Voiam sa merg sa il testez macar pe ala dar mi s-a dat oleaca programul peste cap si l-as fi dat si mai tare peste cap doar pentru TC Max

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat și eu cu Blinkee și da, e o senzație mișto de liniște.

Însă limitarea aia te face să pierzi uneori traficul, să te repliezi pe dreapta. Clar trebuie ceva mai potent. 

 

 

Eu, dacă aș fi hotărât pe asta, de banii ăia mi-aș face singur un soi de supermoto electric pe cadru din China. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
On 1/18/2021 at 12:14 PM, Adrian M. said:

Te-ai dat? Cum e? :)

No, am trecut azi pe la Electric is better sa vad si eu in final cum arata in realitate un TC MAX. Din fericire am putut vedea mai mult decat atat. 

De la inceput mentionez ca timpul petrecut acolo a fost foarte redus pentru fiecare model, asa ca e mai mult o prima impresie decat un review de test ride.

 

  • Super Soco TC Max - asta era de fapt modelul care ma interesa si pe care l-am tot asteptat - nu avea numere asa ca m-am dat pe ceva straduta acolo.

Teoretic are 3 moduri de putere. in realitate, are 1 mod de dat decent prin oras si 2 de admirat traficul pe langa tine. Arata a motocicleta, dar e cam mica si ma simt un pic inghesuit desi nu-s vreun urias (1.75 m). as schimba din prima ghidonul sa ii pun unul mai inalt. Pe modul 3 de putere (ala de care ziceam ca e singurul care merita luat in seama), imi zicea in bord un range de 60+ km iar pe modul 1 imi zicea vreo 120 km.

 

Din punctul meu de vedere merita luat doar cu ticket rabla full (rabla + rabla plus) de 11000 de lei. Din punctul altora, merita, intrucat e ceva coada la comanda.

  • Super Soco TC: - nici asta nu avea numere, deci tot pe-acolo pe ceva straduta.

Mi s-a parut lesinat rau (inclusiv pe modul 3 de putere - sensibil sub scuterele Blinkee), limitat la 45 km/h, pozitie mai buna la ghidon decat pe TC MAX, dar mai inghesuite scaritele dar inteleg ca ar fi reglabile - ar avea 3 pozitii. La cat costa si ce ofera, mi se pare ca merita doar daca vrei sa pari motociclist, dar nu vrei sa faci scoala pentru A. 

 

  • scuter NIU NQI SPORT (sh, numere valabile, 7k km, la vanzare cu 1500 de euro)

Cel mai utilitarian dintre toate, cam la nivel de scuterele folosite de Blinkee, dar ceva mai mica autonomie. Am inteles ca se pot monta 2 baterii. Modelul testat avea doar una si a doua baterie ar costa undeva la 1300 de euro. Pentru oras, pare ce trebuie. Nou, cu 2 baterii e la pret de Super Soco TC Max, dar limitat la 45 km/h (neoficial se poate scoate limitarea si ajunge pe la 60 km/h, dar teoretic asta inseamna ca trece incadrarea la l3e deci e usor penal)


Nu am ceva concluzii. Am ramas cu dilema intre scuter electric (ceva din gama NIU NQI SPORT, cel folosit de Blinkee, etc) care ar castiga la utilitate sau ceva gen Super Soco TC Max care castiga la viteza maxima (90-100 km/h pe hartie, nu am avut unde sa testez asta) si aspect.

Ceva care ar merita mentionat: din lista de mai sus, doar Super Soco TC MAX se poate achizitiona prin programul Rabla Moto.

Pentru experienta asta de electric pe 2 roti, recomand sa inchiriati intr-o zi un scuter Blinkee. Mie imi place experienta si le folosesc oridecate ori le pot folosi in loc de taxi/uber/bolt: pret cel mult egal, dar senzatia mai misto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic sa nu va mai dati cu parerea fara sa le testati. Din fericire la cele electrice chiar se pot testa la dealeri fata de cele pe benzina unde din 50 de modele la vanzare nu au unul la test-drive.

Eu conduc un Super Soco CUX (unii zic ca e mic) si am 1.80 inaltime. Personal imi place foarte mult doar ca eu nu am motor mare pe benzina sa-l compar cu acela, nici nu are rost o astfel de comparatie pt ca scuterele si motocicletele electrice sunt gandite pentru oras, lucru pe care trebuie sa-l intelegeti si voi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, Bupitz said:

Eu zic sa nu va mai dati cu parerea fara sa le testati.

tocmai ziceam mai sus ca am testat si am specificat si limitele in care am testat. spre exemplu a fost suficient cat sa stiu ca nu e pentru mine Super Soco TC, sau suficient cat sa stiu ca pozitia standard pe Super Soco TC MAX nu e ce as folosi zilnic. doar cu ceva modificari.
 

34 minutes ago, vis-a-vis said:

Înseamnă că e praf 😁

ca performanta, nu o sa ma stradui sa te contrazic :D ce sa zic, arata bine si pozitia la ghidon e decenta. (vorbind de Super Soco TC)

 

10 minutes ago, Bupitz said:

Personal imi place foarte mult doar ca eu nu am motor mare pe benzina sa-l compar cu acela, nici nu are rost o astfel de comparatie pt ca scuterele si motocicletele electrice sunt gandite pentru oras, lucru pe care trebuie sa-l intelegeti si voi.

ce ar trebui sa intelegi e ca fiecare are niste asteptari legate de jucaria pe care vrea sa o foloseasca. fie ca e vorba de o raportare la motoare pe benzina sau nu. in plus, faptul ca am folosit scutere Blinkee de cateva sute de lei + incercat diferite motociclete imi cam poate da o idee despre ceea ce testez - suficient cat sa pot exprima o parere pe care am formulat-o astfel incat sa fie evident ca este una subiectiva.

 

 

42 minutes ago, vis-a-vis said:

Ăsta cum o fi? 

o sa incerc sa vad daca este posibil sa fac ceva test ride cu gama de la Horwin. pretentiile acolo sunt mult mai mari, avand in vedere ca un C6 e pe la 7k euro. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...