Jump to content

Super Soco TC Max - pareri, recomandari, test drive?


Recommended Posts

Salut. 

De vreo jumate de an ma tot uit la un Super Soco TC Max si ma intreb daca merita ca motocicleta de Bucuresti. A inceput sa ma atraga ideea de electric pe doua roti dupa ce m-am tot dat cu scuterele Blinkee prin Bucuresti. 
Pe hartie Super Soco asta pare interesanta si arata si misto. Viteza max 95 km/h, Autonomie declarata spre 100 de km.

 

1118291528_Screenshot2020-12-10at21_00_36.thumb.png.1773f1e000552c26822d5f57c30cf2be.png

 

Aveti sau v-ati dat careva cu asa ceva? Le-ati vazut prin Bucuresti la test drive?

Edited by bursyllac
Link to post
Share on other sites

Vad ca le vinde mymoto. Cred ca anul trecut au fost la smaeb, puteai sa te dai cu ele intr o parcare. Ei sau ceva similar, cel putin. Nu mai gasesc lista participantilor. Am dat o tura. Senzatia e ca ...iti intra in derierre motoreta. E mica, firava, instabila. Autonomia  reala, e undeva la 50 km. Daca stai la casa,e ok , o incarci la priza. Practic e cat un 125. Un 125 scump. Cred ca mai bine iei un scuter de 200-300 cc, nou. Si eficienta e tot pe acolo, un astfel de scuter iti papa 3 l la 100 km. Dar nu mai ai grija prizei, autonomiei, si trage mai bine.

Acum, daca vrei sa iei ceva eco, deja e alta poveste.

https://www.motomus.ro/kymco/kymco-people-gti-300-abs-e4.html

https://www.motomus.ro/kymco/kymco-agility-300i-r16-abs.html

https://sym-romania.ro/modele/scooter-sym-hd-300/

https://sym-romania.ro/modele/scooter-sym-joymax-z/

 

 

Link to post
Share on other sites

La salon parcă nu mymoto le adusese, poate au preluat afacerea sau stocul. Nu par să fi avut succes, deși sunt - dpdv vizual cel puțin - altceva decât scutecele electrice care mai erau pe acolo. Și mie mi-au făcut cu ochiul, dar la ce nevoi de deplasare mi-ar satisface nu se justifică prețul. 

Bateria parcă e "removable", ceea ce înseamnă că o poți încărca și la bloc fără probleme. 

Link to post
Share on other sites
Acum 15 minute, john17 a spus:

La salon parcă nu mymoto le adusese, poate au preluat afacerea sau stocul. Nu par să fi avut succes, deși sunt - dpdv vizual cel puțin - altceva decât scutecele electrice care mai erau pe acolo. Și mie mi-au făcut cu ochiul, dar la ce nevoi de deplasare mi-ar satisface nu se justifică prețul. 

Bateria parcă e "removable", ceea ce înseamnă că o poți încărca și la bloc fără probleme. 

Da ,sigur nu erau aduse de Mymoto, era altcineva.

Am vazut acum ca bateria se scoate. Da, asta rezolva problema incarcarii, o cari dupa tine. 

Dar...scuterele date de mine costa aceeasi bani.  Da, nu i acelasi lucru, dar eu spre asta as inclina. Pe un astfel de scuter poti lua si pasager, pui un topcase, poti merge la cumparaturi, etc. Mie mi s-a parut firava tare...SI instabila. Suspensiile prea moi. Pas.

 

Link to post
Share on other sites
Acum 3 minute, Adrian M. a spus:

scuterele date de mine costa aceeasi bani

Nu prea, le văd cam x1.5 față de Soco. 

De testat n-am testat, așa că nu mă pot pronunța. 

Link to post
Share on other sites
Acum 6 minute, john17 a spus:

Nu prea, le văd cam x1.5 față de Soco. 

De testat n-am testat, așa că nu mă pot pronunța. 

gresit. Soco ul respectiv este 22.000 la mymoto . SCuterele date de mine sunt intre 4000 si 4700 euro.

 

Chiar 23.000 modelul cu spite...

Link to post
Share on other sites
Acum 10 minute, john17 a spus:

Nu era 3000-3200€ la salon? :huh:

sunt 2 modele diferite. TC MAX care i echivalent  125 cc si super soco TS, echivalent 49cc. Primul e 23000 cu spite sau 22000 cu jante turnate. TS ul costa 14500.

Prin comparatie, e cam la pret de scuter foarte misto pt oras. SI...nu mai cari bateria dupa tine. NU iei chinezarie. Ai loc de bagaje, stabilitate, motor sa traga...

Pentru mine ar fi foarte simpla alegerea.

Edited by Adrian M.
Link to post
Share on other sites
1 oră în urmă, Adrian M. a spus:

Cred ca mai bine iei un scuter de 200-300 cc, nou. Si eficienta e tot pe acolo, un astfel de scuter iti papa 3 l la 100 km.

 

Eu pe scuter de 200cmc pe injectie n-am vazut consum in oras sub 4%, in general era intre 4-4.5%. Oficial consumul lui e de 3.5l/100km.

 

Acum 39 minute, Adrian M. a spus:

Am vazut acum ca bateria se scoate. Da, asta rezolva problema incarcarii, o cari dupa tine. 

 

Are 22kg bateria, daca trebuie dusa si adusa zilnic din bloc nu cred ca e o solutie.

Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, bursyllac a spus:

Pe hartie Super Soco asta pare interesanta si arata si misto.

 

Si eu vazusem dracia asta la lansare (pe net) si am urmarit niste review-uri pe youtube. In imagini zici ca are finisaj de Ducati Monster, s-ar putea ca in realitate sa stea altfel lucrurile. Zic asta pt ca am avut ocazia sa inspectez si sa incalec scuterele electrice NIU (aduse de mototehnica). Si astea, in poze, zici ca-s bijuterii. Vazute live pareau foarte foarte cheap (mansoane ghidon, comenzi, jante, sa, tot), imi lasau impresia ca daca cumva il scap pe jos se sparge ca o vaza de flori. Sau ca daca iau vreo oglinda inainte cu ghidonul, pierd jumate din el pe loc :))

 

Pt oras as lua fara sa ezit un NMAX 155 sau Medley. Ultimul (ca forma) e mult mai practic, adica orice in formatul acela (Beverly, Yama D-Light, Honda SH) are avantaje nete (roti mai mari, loc in fara picioarelor de agatat sacose/ghiozdan) decat scuterele "sport" (gen Nmax/Xmax/Forza, etc). Nu mai zic ca producatorii enumerati (Yama, Honda, Piaggio) au niste finisaje excelente.

 

Edited by ovi_ice
Link to post
Share on other sites
Acum 13 minute, vladf a spus:

Are 22kg bateria, daca trebuie dusa si adusa zilnic din bloc nu cred ca e o solutie.

Faci sala zilnic :)))

Acum 12 minute, ovi_ice a spus:

imi lasau impresia ca daca cumva il scap pe jos se sparge ca o vaza de flori.

 

Sa vezi cand te sui pe ea, daca esti ca mine, aproape de 3 cifre pe cantar :))))

Cum spuneam, firava.

Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Adrian M. said:

sunt 2 modele diferite. TC MAX care i echivalent  125 cc si super soco TS, echivalent 49cc.

tot ce nu e TC MAX de la Super Soco e limitat la 45 de km/h. nu-mi vine sa dau bani pe ceva limitat la 45 la ora. pana si blinkee merge mai tare. Am impresia ca daca ii scoti limitarea isi schimba incadrarea: intra la L3e - ilegal, infractiune, nu contraventie. Probabil nu verifica nimeni, dar nu vad rostul de a da o caruta de bani pe ceva in ilegalitate.

Legat de scuter, stiu si sunt de acord ca e mult mai pragmatic un scuter. Doar ca nu cred in mod real ca as face cumparaturile cu el (prin urmare de prea putine ori as folosi extra spatiul ala) si consumul iarasi nu e ceva care sa fie deal breaker. Parca mai degraba mi-as lua un super moto. 

Mi-a placut senzatia de electric: un fel de plutire prin oras :D Daca ar fi si posibilitatea de 90 km/ora, deja ar putea duce lucrurile in zona interesanta. Pretul e totusi destul de piperat pentru cat as fi dispus sa dau pentru senzatia asta. 

 

8 hours ago, Adrian M. said:

Am dat o tura. Senzatia e ca ...iti intra in derierre motoreta. E mica, firava, instabila. Autonomia  reala, e undeva la 50 km.

cu atat mai mult pare scumpa daca e asa
 

 

 

Link to post
Share on other sites
Acum 17 ore, bursyllac a spus:

Mi-a placut senzatia de electric: un fel de plutire prin oras :D Daca ar fi si posibilitatea de 90 km/ora, deja ar putea duce lucrurile in zona interesanta. Pretul e totusi destul de piperat pentru cat as fi dispus sa dau pentru senzatia asta. 

Daca i dai, cred ca autonomia aia pica pe la 30km/h. Mai ales ca te tot raportezi la topseed. Eu unul n-as avea curaj sa merg cu jucaria asta cu 90 :D

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Va salutam.

 

Suntem incantati sa venim in intampinarea voastra daca aveti orice fel de intrebari sau nelamuriri.

Incepand cu luna Decembrie 2020 am devenit imporatori unici pentru piata din Romania.

 

In acest moment avem contracte cu 4 dealeri autorizati: 2 in Bucuresti (EVMotorbike si ElectricIsBetter), unul in Cluj-Napoca (070) si unul in Timisoara (e-scutere) iar reteaua noastra de dealeri va creste in acest an.

Gasiti mai multe informatii pe siteul nostru www.supersoco.ro sau pe pagina noastra de Facebook.

 

Cu salutari,

echipa Super SOCO Romania

Edited by Super SOCO Romania
modificare cuvinte
Link to post
Share on other sites

Buna Silviu.

 

Multumim de mesaj, sa stii ca ne poti contacta direct pe email sau telefonic, e mai rapid decat sa comunicam pe forumuri :)

Intr-adevar, siteul a fost adaptat dupa versiunea din Ungaria (noi suntem distribuitori si pe Ungaria si Croatia) si nu am ajuns sa verificam toate formularele.

 

Dealerul Electric is Better din Bucuresti a fost adaugat pe site saptamana aceasta si esti primul care s-a inregistrat la o sesiunde de test-drive la ei.

Urmatorul doritor nu va mai intampina aceasta comunicare eronata.

 

O zi frumoasa!

Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Adrian M. said:

Te-ai dat? Cum e? :)

Nu am apucat. Deocamdata nu au TC Max-ul la drive test, doar un TS parca. Voiam sa merg sa il testez macar pe ala dar mi s-a dat oleaca programul peste cap si l-as fi dat si mai tare peste cap doar pentru TC Max

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...