ioio_viola Postat Ianuarie 27, 2021 Share Postat Ianuarie 27, 2021 2022 Kawasaki KLR650 First Look The stone axe of ADV motorcycling has returned. https://www.cycleworld.com/story/bikes/2022-kawasaki-klr650-first-look/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Ianuarie 27, 2021 Share Postat Ianuarie 27, 2021 (editat) Citind articolul, mi-am adus aminte de acest clip Editat Ianuarie 27, 2021 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Ianuarie 27, 2021 Share Postat Ianuarie 27, 2021 "Kawi also seems to have fixed The Doohickey; the cam chain guide is said to be stronger, made from new materials, and with a new shape." Poate modelul asta va apuca 5000 km cu acelasi ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 27, 2021 Share Postat Ianuarie 27, 2021 (editat) Acum 4 ore, danutu_m a spus: Citind articolul, mi-am adus aminte de acest clip Revizuit și adăugit, adaptat noului KLR. O grămadă de defecte. Motor slab, greutate totală (și mai) mare, roată de doar 17" pe spate, suspensii modeste, 200/180 mm, dar... odată cu injecția poate se va vinde și-n europa. Cel puțin în america a ajuns obiect de cult. Prețul accesibil și faptul că e un adventure veritabil, l-au făcut bestseller. Poate după ce călăresc unu' îmi voi schimba și eu părerea. Cert e ca găsești atât de multe chestii aftermarket pentru el, încât n-ai cum să te plictisești Editat Ianuarie 27, 2021 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 27, 2021 Share Postat Ianuarie 27, 2021 UJM-ul modern - ăsta și DRZ-ul. Chiar, Suzi, poate treceți și voi la injecție secolul ăsta? Idee nebună, știu. În SUA văd că prețul pleacă de la aproape 7000$, deci dacă vine în UE va fi 7000+ euro. Tot bun prețul, dar nu la fel de atractiv ca acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 27, 2021 Share Postat Ianuarie 27, 2021 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Chiar, Suzi, poate treceți și voi la injecție secolul ăsta? Idee nebună, știu "The KLR650 is back, with fuel injection" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Ianuarie 27, 2021 Share Postat Ianuarie 27, 2021 Acum 3 minute, frigider a spus: "The KLR650 is back, with fuel injection" ...si cu aceeasi cutie cu 5 trepte . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 27, 2021 Share Postat Ianuarie 27, 2021 12 minutes ago, frigider said: "The KLR650 is back, with fuel injection" Mă refeream la DRZ. Suzi. Sunt sigur că ai înțeles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 27, 2021 Share Postat Ianuarie 27, 2021 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Mă refeream la DRZ. Suzi. Sunt sigur că ai înțeles. Am inteles gresit. E mai slaba asta decat enfield himalayan? Daca nu.. Va plangeti degeaba, unii sunt multumiti si de aia 1 oră în urmă, ovi_ice a spus: ...si cu aceeasi cutie cu 5 trepte . Era unu p-aici de-ntreba "cum fac sa-i dau a6-a?" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Ianuarie 27, 2021 Share Postat Ianuarie 27, 2021 37 minutes ago, frigider said: Am inteles gresit. E mai slaba asta decat enfield himalayan? Daca nu.. Va plangeti degeaba, unii sunt multumiti si de aia Am mers si cu Royal Enfield Classic/Bullet si Himalayan prin India vreo 6 luni si am avut anul trecut un KLR650 din 2009 pe care l-am fugarit 1 an, prin tara si o tura lunga pana in Irak. Nu se compara The KLR650, king of the KISS (Keep It Simple, Stupid) si I’ll take you wherever you want to go as long as you don’t mind if it takes a while” personality spune cam tot despre motocicleta asta. Am apucat sa ii fac mai tot ce era punct slab, mai putin segmentare, consumul de ulei nu ma deranja (prea tare). Dar prin ce coclauri m-a dus + usurinta cu care rezolvi/repari mai orice la ea, jos palaria. Royal Enfield (vorbesc de modelele facute pentru piata din India) pica din cauza calitatii precare, KLR ul nu maraia nici dupa abuz continuu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Ianuarie 27, 2021 Share Postat Ianuarie 27, 2021 Cred că ăsta e marele plus al KLR-ului, îndură multe și nu se strică des. Iar atunci când se strică, e ușor de reparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilie.ardeias Postat Ianuarie 28, 2021 Share Postat Ianuarie 28, 2021 As mai completa rezervorul de 24l si la 196kg (modelul de pana in 2016) nu simti absolut deloc greutatea. Am comparat cu xt660 tenere de exemplu care isi face din plin simtita greutatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Ianuarie 29, 2021 Share Postat Ianuarie 29, 2021 Best buy for the money, vorba aia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.