CosminPH Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Dragpipes vn 800/400 - 300 lei ,0724537523 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Salut Cosmin. nu ai mai vandut vulcan-ul ?...sau ti-au ramas tobele de la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Martie 31, 2013 Share Postat Martie 31, 2013 Sa fie aceleasi tobe care au facut turul tarii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Cred ca da...ultima data erau la Cosmin din Ploiesti pe vn-ul de 400 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosminPH Postat Aprilie 1, 2013 Share Postat Aprilie 1, 2013 Salut Cosmin. nu ai mai vandut vulcan-ul ?...sau ti-au ramas tobele de la el. Salutare , mi-au ramas de cand am vandut Vulcanul, sunt aceleasi tobe de au facut turul tarii si sincer imi este dor de zgomotul facut de ele dar din pacate stau pe raft degeaba ,am trecut la alta clasa ! Drumuri bune sa aveti si fara evenimente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 ceva detalii despre ele? stiu ca mai demult am citit saga lor, da mi lene sa caut acuma de ce le-a tot pasat lumea? ce diametru are teava? si mai ales, unde-s tevile acuma? multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 ceva detalii despre ele? stiu ca mai demult am citit saga lor, da mi lene sa caut acuma de ce le-a tot pasat lumea? ce diametru are teava? si mai ales, unde-s tevile acuma? multam ultragalagioase pentru ca sunt doar niste tevi goale, scadere semnificativa de putere, dar consum mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Hai ca parca nu era chiar asa... faceau galagie si cam atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 (editat) Hai ca parca nu era chiar asa... faceau galagie si cam atat... morfina, eu le-am avut pe motor, intreaba-l si pe Geo ce demaraj fenomenal de melc aveam. Glumesc, dar chiar se simtea scaderea de putere. in schimb consuma dracia 4 afara si 5 si putin in oras Editat Aprilie 2, 2013 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 hmmm la ce filme am eu in cap cu mobra, pare-se ca nu-s d emine multam oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Sincer..nu vad de ce ar avea o scadere de putere, deoaerece tobele stock sunt mai sugrumate decat niste tobe goale . Cred ca a fost vorba doar de nereglare a carburatorului, ceea ce se face in mod normal cand schimbi cu alte tobele, ce functioneaza in alti parametrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 ai dreptate, dar totusi din poze mie mi se par cam subtirele, si asta ma duce cu gandul la un sunet inalt, pe cand eu vreau cat mai jos...... poate ma insel, totusi le-as incerca, daca ar fi prin bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 3, 2013 Share Postat Aprilie 3, 2013 Sincer..nu vad de ce ar avea o scadere de putere, deoaerece tobele stock sunt mai sugrumate decat niste tobe goale . Cred ca a fost vorba doar de nereglare a carburatorului, ceea ce se face in mod normal cand schimbi cu alte tobele, ce functioneaza in alti parametrii. pai nu exista nici un fel de back pressure fiind goale, plus ardere incompleta, explozii pe teava. reglat amestecul, de fapt saracit amestecul, aceeasi dracie. si dap ai dreptate, atunci nu schimbasem si jiglerele. oricum nu se merita, imi urcasem toti vecinii in cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosminPH Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) Dupa cum spune Fox , varianta cu vecinii am patit-o si eu ...dar le-am dat jos de pe motocicleta in momentul vanzarii ei , am sa caut filmuletul din seara in care le-am montat ca sa le auziti, acuma din punct de vedere al scaderii puterii motorului nu cred...cel putin la mine nu avea nici un efect dar totusi vn-ul meu era de 400, am sa revin si cu detalii cu diametru tevii , dupa cum am mai spus tobele(tevile) sunt la mine(in Ploiesti) pe raft in garaj! sper sa mearga! Editat Aprilie 4, 2013 de CosminPH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 De vis. Te uitai la 200 de metri in fata, dar Mariusica abia atunci trecea pe langa tine. aveam si avantaje ma. nu puteam niciodata sa fiu acuzat ca intarzii la munca 5 minute. ii intrebam: cum nu ai auzit cand am plecat de acasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosminPH Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 aveam si avantaje ma. nu puteam niciodata sa fiu acuzat ca intarzii la munca 5 minute. ii intrebam: cum nu ai auzit cand am plecat de acasa? dar nu puteti sa spuneti ca nu v-au placut ...mie si acum imi plac..dar nu am pe ce le pune ...oricum poate pe viitor voi revenii la un vulcan de 800 clar... si tot ceva de genul voi pune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paladin Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Vand Syssy Bar pentru VN800, nou, nemontat pe motor. L-am cumparat de pe net. Ei spuneau ca se potriveste pe orice model de VN800, dar se pare ca e pentru un model mai vechi. La mine e o problema: portbagajul nu incape de numar. Uitati-va in poze: la ei numarul intra sub portbagaj, care e la nivelul seii spate; la al meu (model 2004), numarul depaseste nivelul seii spate. Cel mai bine, daca intereseaza pe cineva (cu numarul sub nivelul seii), sa verificam pe viu daca se potriveste. Sunt in Bucuresti. Pozele sunt luate de pe site-ul de unde a fost cumparat. Pret: am dat pe el ~700 lei. Negociez. PM daca va intereseaza. Editat Aprilie 7, 2013 de Paladin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Nu merita mai mult sa muti numarul si asfel sa faci loc la portbagaj ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paladin Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 (editat) Nu merita mai mult sa muti numarul si asfel sa faci loc la portbagaj ? Pai asta o sa fac daca nu il cumpara nimeni. Trebuie sa vad cum, mutatul pe aripa e complicat, o sa incerc sa schimb suportul numarului. Editat Aprilie 8, 2013 de Paladin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vantul Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 ai dreptate, dar totusi din poze mie mi se par cam subtirele, si asta ma duce cu gandul la un sunet inalt, pe cand eu vreau cat mai jos...... poate ma insel, totusi le-as incerca, daca ar fi prin bucuresti Iti povestesc eu despre ele, Radule. Pe scurt, cu tot cu dynojet si filtru KN, pierzi ceva putere, dar iti creste "prestigiul". Cele mai satanice tobe pe care le-am auzit vreodata. Sunt pur si simplu excitante. Asta pana te obisnuiesti cu ele si incepi sa vezi si dezavantajele. Sa nu creada omul ca il "ajut" sa ramana cu ele. TObele sunt cu adevarat o experienta fooooarte interesanta, merita incercate. Mie nu mi-au mai convenit pentru ca imi faceau zvacul mai moale si ma saturasem de scandaluri peste tot pe unde mergeam. Mi-a parut rau ca le-am dat, as fi vrut sa le tin pentru ocazii speciale. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 9, 2013 Share Postat Aprilie 9, 2013 ) e bine, nu mai vreau asa ceva am avut deja o altercatie in trafic din cauza tobelor, care in final am transat-o la politie ce-i prea mult nu-i sanatos pentru mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Dupa o iarna lunga, am scos VN-ul la plimbarica... Facut up-grade la fata lui tati cu echipament and stuff si... Here I am, on the road again!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanAM Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Noroc. Am probleme cu compresia pe cilindrul fata si implicit merge prost. Am un Vulcan 1500 din 96. Din manifestari si manual am dedus ca are "Compression release cam (K.A.C.R.) sticks open. (Engine stalls when moving off) HLA seizure." sau altceva. Stiti vreun mecanic care se pricepe in Bucuresti sau imprejurimi? Asta inainte s-o duc la reprezentanta. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Aprilie 10, 2013 Share Postat Aprilie 10, 2013 Dupa o iarna lunga, am scos VN-ul la plimbarica... Facut up-grade la fata lui tati cu echipament and stuff si... Here I am, on the road again!!! Ce misto ca acolo poti sa te plimbi cu copilul (dupa numar nu esti in ro. ). La noi nu este voie iar fimea tanjeste dupa plimbare. Motorul arata superrrr. Felicitari. si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Ce misto ca acolo poti sa te plimbi cu copilul (dupa numar nu esti in ro. ). La noi nu este voie iar fimea tanjeste dupa plimbare. Motorul arata superrrr. Felicitari. si asfalt uscat. In Germania singura cerinta este sa ajunga bine la scarite. Atat! Si pe noi ne baraie la cap de un an de zile ca vrea pe motor! Conceptia si modul de gandire romanesc m-a facut sa zic ca o urc in sa la 10 ani, dar... In Germania este... o alta lume! Au o veche cultura moto iar copii sunt in sa de la 6-7 ani! Cand vezi moto aici, te dai imediat la o parte, iar cand vezi copii... Asa ca nici eu nu am facut rabat si am urcat-o pe fata mea in sa la 6 ani si jumatate! Acum facem ture mici cu protectie in spate (cineva cu masina sau moto)!!! Si cam asa o sa facem tot anul asta, dupa care, la anul, o sa incepem cu ture ceva mai lungi si cort in spate... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.