Viipuri Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 La raionul mezeluri...glumeam. Vezi ca (virgula) Kawasaki are parteneriat cu IGOL..putina lume cunoaste. Intra pe www.igol.ro..cred sau cauta la Google igol romania sau.....du-te la salonul moto ca vor fi acolo. Au uleiuri tare bune ....nu degeaba sunt leaderi pe piata....dar merge si Motul. La noi e foarte popular.....au stiut sa-si faca reclama..a intrat in service-uri.........nu e nimic demonstrat. Incearca sa folosesti acelasi ulei.....iar daca e un ulei peste medie.....sa mergi tu atata cu motorul. Iti doresc alegere usoara. Referitor la uleiul din Carrefour, acolo au Elf FullSynt 10W50 - 35 Ron/l; Eu tocmai mi-am luat Repsol de la SMAEB, iar la 5 minute dupa ce am luat uleiul am fost si la standul IGOL, de unde mi-am luat niste spray de lant......acu' ma faci sa-mi para rau ca nu am luat si ulei tot de acolo, mai ales ca pretul era Ok. In alta ordine de idei, am remarcat dragi vulcanologi ca jumatate din pozele de la SMAEB postate pe forum au sigla Kawasaki in ele; ma tem insa ca de vina sunt mai degraba bebelusele, plus fetele cu rochita alba si panglica "Kawasaki" ...dar oricum nu conteaza; atata publicitate nu-si faceau cei de la Kawa aici nici daca plateau banner pe forum. Cat despre alegerea "motocicleta sau cainele" tin sa precizez ca potaia cu pricina a dat dovada de agresivitate nefondata repezindu-se in mod nejustificat la bietele (si nu in ultimul rand pasnicele) motociclete. Asta mi se pare mitocanism de cea mai joasa speta, iar daca tin cont si de durerile pe care inca le mai am pot sa spun cu inima impacata ca nu am ramas chiar traumatiazat psihic de ceea ce a patit jivina respectiva. Cum nici macar nu am indraznit sa aduc in discutie latura pecuniara (repararea VN-ului), cred ca e OK sa spun ca daca m-as afla in aceeasi situatie, stiind ca accelerarea si lovirea voluntara a catelului m-ar salva, as actiona FARA SENTIMENTE. Bineinteles ca daca as putea evita (fara sa patesc nimic) nu as omora nici o vietate, si daca stau mai bine sa ma gandesc asta am si incercat....doar ca nu mi-a "iesit". Asfalt uscat si sa ne vedem cu bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) Frumos motoru' ... dar .... cand ai si bagaje... si dupa un drum lung cand te prinde o poaie.. o sa ai de lucru cu curatat motorul, rufele, prietena etc. Sau iesi numai duminica? Nu, ies zilnic cu el cand e vreme buna, ma duc si la munca cu el. Nu intentionez sa car vreodata bagaje cu el, gen coburi sau genti etc, nu l-am modificat pentru turul Romaniei sau asa ceva, pur si simplu am vrut sa arate bestial, sa sune demential, pe scurt l-am modificat pentru gusturile mele(OK, inteleg ca modificarile mele nu sunt "practice" din unele puncte de vedere, dar nu m-a preocupat asta). Si nu imi plimb prietena cu el, caci datorita modificarilor aduse la aripa spate, cu toate ca i-am rigidizat la maxim suspensia, exista riscul ca la intrarea brusca la viteza mare intr-una din nenumaratele "cratere" din drumurile patriei, aripa sa frece cauciucul. Motorul l-am modificat pentru MINE, si nu ca sa plimb pe altcineva(motiv de altfel de discutii aprinse cu sotia, dar... mi-am impus punctul de vedere, ca nici in SUA, presedintele nu zboara imreuna cu vicepresedintele deodata in AIR FORCE ONE, nu?)Iar sa spal motorul si rufele daca ma prinde ploaia chiar nu ma deranjeaza, spalatul si curatatul motorului e o placere, iar pt. rufe exista masina de spalat Editat Aprilie 15, 2009 de ngtmircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Nu, ies zilnic cu el cand e vreme buna, ma duc si la munca cu el. Nu intentionez sa car vreodata bagaje cu el, gen coburi sau genti etc, nu l-am modificat pentru turul Romaniei sau asa ceva, pur si simplu am vrut sa arate bestial, sa sune demential, pe scurt l-am modificat pentru gusturile mele(OK, inteleg ca modificarile mele nu sunt "practice" din unele puncte de vedere, dar nu m-a preocupat asta).Si nu imi plimb prietena cu el, caci datorita modificarilor aduse la aripa spate, cu toate ca i-am rigidizat la maxim suspensia, exista riscul ca la intrarea brusca la viteza mare intr-una din nenumaratele "cratere" din drumurile patriei, aripa sa frece cauciucul. Motorul l-am modificat pentru MINE, si nu ca sa plimb pe altcineva(motiv de altfel de discutii aprinse cu sotia, dar... mi-am impus punctul de vedere, ca nici in SUA, presedintele nu zboara imreuna cu vicepresedintele deodata in AIR FORCE ONE, nu?)Iar sa spal motorul si rufele daca ma prinde ploaia chiar nu ma deranjeaza, spalatul si curatatul motorului e o placere, iar pt. rufe exista masina de spalat Sigur ai dreptate, si motorul arata foarte bine. Am glumit si eu Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Si nu imi plimb prietena cu el, caci datorita modificarilor aduse la aripa spate, cu toate ca i-am rigidizat la maxim suspensia, exista riscul ca la intrarea brusca la viteza mare intr-una din nenumaratele "cratere" din drumurile patriei, aripa sa frece cauciucul. Motorul l-am modificat pentru MINE, si nu ca sa plimb pe altcineva(motiv de altfel de discutii aprinse cu sotia, dar... mi-am impus punctul de vedere, ca nici in SUA, presedintele nu zboara imreuna cu vicepresedintele deodata in AIR FORCE ONE, nu?) Sa-ntelegem ca esti un egoist,pe EA vrei s-o-ncaleci DOAR TU!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cuchi Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 se fac filtre simplu din tabla perforata roluita pe ceva ca sa faci un cilindru din ea, ii sudezi 2 capete rotunde cu gaura prin ele( ca niste saibe mai mari) de dimensiunea interioara a tevilor si imbraci toata chestia asta in vata minerala ignifuga si o bagi fortat pe teava, si obtii un sunet frumos si cu decibeli mai putini, acum exact diametrele gaurilor de evacuare nu le stiu dar poti experimenta..........ca oricum nu e o chestie costisitoare Ok, am inteles , se fac filtrele din tabla si din vata aia minerala, dar ideea este ca sunt totusi niste gaze pe acolo. Tobele cand au fost construite, ala care le-a facut, a luat in calcul mai multe treburi, ca na, toate filtrele alea pe acolo au si ele rostul lor. Ce vreau sa te intreb este, daca pun filtrele astea "home made" nu o sa apara complicatii pe acolo? intreb pentru ca sunt incepator si am de invatat multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Ok, am inteles , se fac filtrele din tabla si din vata aia minerala, dar ideea este ca sunt totusi niste gaze pe acolo. Tobele cand au fost construite, ala care le-a facut, a luat in calcul mai multe treburi, ca na, toate filtrele alea pe acolo au si ele rostul lor.Ce vreau sa te intreb este, daca pun filtrele astea "home made" nu o sa apara complicatii pe acolo? intreb pentru ca sunt incepator si am de invatat multe. nu au ce complicatii sa apara......nu o sa ai filtre care sa-ti reduca gradul de poluare.....ci doar iti mai taie din decibeli, filtru asta a fost facut si montat cu succes pe un dragstar 1100, merge si in ziua de azi cu ele si suna excelent, nu ca de fabrica ca si volum dar suna mai bine decat o toba goala, nu suna spart, ai un sunet plin si la volum numai bun....nici incet dar nici sa nu poti merge cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cuchi Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 nu au ce complicatii sa apara......nu o sa ai filtre care sa-ti reduca gradul de poluare.....ci doar iti mai taie din decibeli, filtru asta a fost facut si montat cu succes pe un dragstar 1100, merge si in ziua de azi cu ele si suna excelent, nu ca de fabrica ca si volum dar suna mai bine decat o toba goala, nu suna spart, ai un sunet plin si la volum numai bun....nici incet dar nici sa nu poti merge cu el OK, multumesc mult de sfat! Daca nu gasesc niste tobe sa le dau la schimb, ca sa imi cumpar altele sunt mult prea scumpe, am sa fac asa cum mi-ai spus tu! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 La Highway Hawk,in catalog,exista si amortizoare de sunet.Adica,ce vrei tu.Acuma, trebuie sa vezi daca se potrivesc pt. tobele tale (ca diametru).Banuiesc ca sunt ori universale,ori pt. fiecare model,in parte.De pretz,iarasi,trebuie sa vezi...Dealer pt. HH e Motomarket,la Romana,in statia de metrou.Vezi ca au si-un nr. de tel.,poti sa suni si sa-ntrebi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Sa-ntelegem ca esti un egoist,pe EA vrei s-o-ncaleci DOAR TU!!! EXACT!dar si eu la randul meu promit sa ii fiu fidel si sa nu o inlocuiesc curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Ia uitati un pic: /index.php?...t&id=460458 /index.php?...t&id=460459 /index.php?...t&id=460460 si au venit si oglinzile: /index.php?...t&id=460508 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Ia uitati un pic: /index.php?...t&id=460458 /index.php?...t&id=460459 /index.php?...t&id=460460 si au venit si oglinzile: /index.php?...t&id=460508 In afara de stop,e super-faina!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) In afara de stop,e super-faina!!! Incet incet schimb si stopul. Dar acum urmeaza un crashbar custom din INOX... dupa aia mai strang bani... stiti voi cum e Editat Aprilie 21, 2009 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Incet incet schimb si stopul. Dar acum urmeaza un crashbar custom din INOX... dupa aia mai strang bani... stiti voi cum e Daaa,stiu foarte bine,incet incet le faci pe toate!Dar sa stii ca se va vedea o diferenta intre cromul de pe motor si inox,care niciodata,oricat l-ai da la perie,l-ai freca sau l-ai slefui,nu va straluci precum cromul!Asa ca,sfatul meu,mai gandeste-te o data pana sa te chinui cu un custom-crashbar din inox!Multa bafta in costumizare in continuare!!! Editat Aprilie 21, 2009 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Daaa,stiu foarte bine,incet incet le faci pe toate!Dar sa stii ca se va vedea o diferenta intre cromul de pe motor si inox,care niciodata,oricat l-ai da la perie,l-ai freca sau l-ai slefui,nu va straluci precum cromul!Asa ca,sfatul meu,mai gandeste-te o data pana sa te chinui cu un custom-crashbar din inox!Multa bafta in costumizare in continuare!!! Mersi de sfat, dar am deja acesorii din inox, si ce sa zic... daca nu te uiti de la un centimetru, nu se observa. Si cu inox am si scapat de rugina. Iar daca cade motorul pe crashbar cromat... poti sa-l arunci. Iar la inox dai un polish si gata, te duci mai departe. Asa ca inox ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Intrebare: United Motors e singurul service autorizat Kawasaki din tara? Trebe sa fac revizia tehnica la un VN 2000 rapid, si nu am chef sa bat drumul pana la Bucuresti.Cum pot afla daca sunt serviceuri autorizate Kawasaki si in alte orase? Iti luasi vnu de 2000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 drace, cand apari prin Bucale cu vaporu dupe tine da si tu un semn de viata ca te facushi scump la vedere. E omu' plecat in tarile reci si trebe sa faca revizia ca a facut nr de kilometri, si nu are cum sa ajunga in tara. Pana la urma la United Motors vin, ca nu am altundeva se pare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Bah, mi-l dai si mie sa-l incerc? Daca-l dau pe jos, il cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Bah, mi-l dai si mie sa-l incerc? Daca-l dau pe jos, il cumpar. Garantez ca dupa una suta metri cu VN2000 nu-ti va mai placea VN800-le. Torqoholismul e boala grea si se ia repede. Cred c-o sa-l dai jos intentionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Stai linistit Sorine, ca nu ar fi primul VN2000 pe care sa fi mers. Puteam sa-mi iau monstruletul asta aproape oricand, dar nu am vrut. Ce dracu sa fac cu el prin traficul nostru cel de toate zilele...macar vulcanetele de 800 e mana cereasca, manca-l-ar tata de bondarel slim ce este el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Intrebare: United Motors e singurul service autorizat Kawasaki din tara? Trebe sa fac revizia tehnica la un VN 2000 rapid, si nu am chef sa bat drumul pana la Bucuresti.Cum pot afla daca sunt serviceuri autorizate Kawasaki si in alte orase? motorul e in garantie? se pare ca UM este importator oficial,dar nu cred ca are exclusivitate....cred ca poti face revizia si in Brasov: Motto Brasov Showroom Addr: b-dul Iuliu Maniu 33 Tel: 0268 / 474 055 Email: office@motto.ro www.motto.ro Service Addr: Str. Scolii 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 BUna ziua, caut sa cumpar comenzi avansate pentru fostul meu VN de 800 Va multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 22, 2009 Share Postat Aprilie 22, 2009 Intampin urmatoarea problema. Mi-am luat un un bec motovision dar nu reusesc sa deschid farul ca sa-l schimb. In carte scrie ca se desface cele 2 suruburi laterale. Bun..asa am facut dar mai tine in ceva undeva sus si nu-mi dau seama in ce exact si nu vreau sa-l fortez (daca nu-i cazul). Deci... raman dator celui care are 2 minute sa posteze exact cum se deface farul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 Mai ramane cel mult o buza din tabla care tine, am desfacut farul de la Vulcanul unui prieten, retin ca s-a desfacut usor. Oricum inauntru este o incurcatura totala de cabluri, o fi agatat vreunul. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 MS Flanker . Asa era...un fel de clama pe interior . Am rezolvat. Ms inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 23, 2009 Share Postat Aprilie 23, 2009 MS Flanker . Asa era...un fel de clama pe interior . Am rezolvat. Ms inca o data! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.