ngtmircea Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Sa-l stapanesti sanatos si sa faci cat mai multe drumuri cu el...dar fereste-te de ploaie.... Merci AndreiShadow, ai dreptate, cu modificarile astea va fi interesant rau de tot sa ma apuce vreo ploaie pe drum, dar daca ma gandeam la ploaie imi luam "conserva" si nu motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cuchi Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Sunt nou pe aici, si mi-am luat un Vulcan de 800 deabia din toamna. Problema e ca tobele sunt prea zgomotoase? Nu stie cineva cum pot reduce sunetul?Sau nu are cineva niste tobe nemodificate si vrea niste tobe modificate la schimb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Merci AndreiShadow, ai dreptate, cu modificarile astea va fi interesant rau de tot sa ma apuce vreo ploaie pe drum, dar daca ma gandeam la ploaie imi luam "conserva" si nu motor Frumos motoru' ... dar .... cand ai si bagaje... si dupa un drum lung cand te prinde o poaie.. o sa ai de lucru cu curatat motorul, rufele, prietena etc. Sau iesi numai duminica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cuchi Postat Aprilie 13, 2009 Share Postat Aprilie 13, 2009 Tobe prea zgomotoase. Stie cineva cum poate fi redus sunetul (e scos tot din ele, si filtru si tot, si nu mai exista ca sa le bag la loc...). Sau are cineva la schimb niste tobe nemodificate pe care ar vrea sa le modifice? E un Vulcan de 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 vorbeste cu userul rados /index.php?showuser=9934 el te poate ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 ce tobe ai ?eventual niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 are tobele originale de Vn 800...dar sunt chiuretate:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) se fac filtre simplu din tabla perforata roluita pe ceva ca sa faci un cilindru din ea, ii sudezi 2 capete rotunde cu gaura prin ele( ca niste saibe mai mari) de dimensiunea interioara a tevilor si imbraci toata chestia asta in vata minerala ignifuga si o bagi fortat pe teava, si obtii un sunet frumos si cu decibeli mai putini, acum exact diametrele gaurilor de evacuare nu le stiu dar poti experimenta..........ca oricum nu e o chestie costisitoare Editat Aprilie 14, 2009 de bach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
godeatgod Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Frumos motoru' ... dar .... cand ai si bagaje... si dupa un drum lung cand te prinde o poaie.. o sa ai de lucru cu curatat motorul, rufele, prietena etc. Sau iesi numai duminica? Pe al meu doar ploaia il spala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Pe al meu doar ploaia il spala Pacat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Viipuri Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 La raionul mezeluri...glumeam. Vezi ca (virgula) Kawasaki are parteneriat cu IGOL..putina lume cunoaste. Intra pe www.igol.ro..cred sau cauta la Google igol romania sau.....du-te la salonul moto ca vor fi acolo. Au uleiuri tare bune ....nu degeaba sunt leaderi pe piata....dar merge si Motul. La noi e foarte popular.....au stiut sa-si faca reclama..a intrat in service-uri.........nu e nimic demonstrat. Incearca sa folosesti acelasi ulei.....iar daca e un ulei peste medie.....sa mergi tu atata cu motorul. Iti doresc alegere usoara. Referitor la uleiul din Carrefour, acolo au Elf FullSynt 10W50 - 35 Ron/l; Eu tocmai mi-am luat Repsol de la SMAEB, iar la 5 minute dupa ce am luat uleiul am fost si la standul IGOL, de unde mi-am luat niste spray de lant......acu' ma faci sa-mi para rau ca nu am luat si ulei tot de acolo, mai ales ca pretul era Ok. In alta ordine de idei, am remarcat dragi vulcanologi ca jumatate din pozele de la SMAEB postate pe forum au sigla Kawasaki in ele; ma tem insa ca de vina sunt mai degraba bebelusele, plus fetele cu rochita alba si panglica "Kawasaki" ...dar oricum nu conteaza; atata publicitate nu-si faceau cei de la Kawa aici nici daca plateau banner pe forum. Cat despre alegerea "motocicleta sau cainele" tin sa precizez ca potaia cu pricina a dat dovada de agresivitate nefondata repezindu-se in mod nejustificat la bietele (si nu in ultimul rand pasnicele) motociclete. Asta mi se pare mitocanism de cea mai joasa speta, iar daca tin cont si de durerile pe care inca le mai am pot sa spun cu inima impacata ca nu am ramas chiar traumatiazat psihic de ceea ce a patit jivina respectiva. Cum nici macar nu am indraznit sa aduc in discutie latura pecuniara (repararea VN-ului), cred ca e OK sa spun ca daca m-as afla in aceeasi situatie, stiind ca accelerarea si lovirea voluntara a catelului m-ar salva, as actiona FARA SENTIMENTE. Bineinteles ca daca as putea evita (fara sa patesc nimic) nu as omora nici o vietate, si daca stau mai bine sa ma gandesc asta am si incercat....doar ca nu mi-a "iesit". Asfalt uscat si sa ne vedem cu bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 (editat) Frumos motoru' ... dar .... cand ai si bagaje... si dupa un drum lung cand te prinde o poaie.. o sa ai de lucru cu curatat motorul, rufele, prietena etc. Sau iesi numai duminica? Nu, ies zilnic cu el cand e vreme buna, ma duc si la munca cu el. Nu intentionez sa car vreodata bagaje cu el, gen coburi sau genti etc, nu l-am modificat pentru turul Romaniei sau asa ceva, pur si simplu am vrut sa arate bestial, sa sune demential, pe scurt l-am modificat pentru gusturile mele(OK, inteleg ca modificarile mele nu sunt "practice" din unele puncte de vedere, dar nu m-a preocupat asta). Si nu imi plimb prietena cu el, caci datorita modificarilor aduse la aripa spate, cu toate ca i-am rigidizat la maxim suspensia, exista riscul ca la intrarea brusca la viteza mare intr-una din nenumaratele "cratere" din drumurile patriei, aripa sa frece cauciucul. Motorul l-am modificat pentru MINE, si nu ca sa plimb pe altcineva(motiv de altfel de discutii aprinse cu sotia, dar... mi-am impus punctul de vedere, ca nici in SUA, presedintele nu zboara imreuna cu vicepresedintele deodata in AIR FORCE ONE, nu?)Iar sa spal motorul si rufele daca ma prinde ploaia chiar nu ma deranjeaza, spalatul si curatatul motorului e o placere, iar pt. rufe exista masina de spalat Editat Aprilie 15, 2009 de ngtmircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 15, 2009 Share Postat Aprilie 15, 2009 Nu, ies zilnic cu el cand e vreme buna, ma duc si la munca cu el. Nu intentionez sa car vreodata bagaje cu el, gen coburi sau genti etc, nu l-am modificat pentru turul Romaniei sau asa ceva, pur si simplu am vrut sa arate bestial, sa sune demential, pe scurt l-am modificat pentru gusturile mele(OK, inteleg ca modificarile mele nu sunt "practice" din unele puncte de vedere, dar nu m-a preocupat asta).Si nu imi plimb prietena cu el, caci datorita modificarilor aduse la aripa spate, cu toate ca i-am rigidizat la maxim suspensia, exista riscul ca la intrarea brusca la viteza mare intr-una din nenumaratele "cratere" din drumurile patriei, aripa sa frece cauciucul. Motorul l-am modificat pentru MINE, si nu ca sa plimb pe altcineva(motiv de altfel de discutii aprinse cu sotia, dar... mi-am impus punctul de vedere, ca nici in SUA, presedintele nu zboara imreuna cu vicepresedintele deodata in AIR FORCE ONE, nu?)Iar sa spal motorul si rufele daca ma prinde ploaia chiar nu ma deranjeaza, spalatul si curatatul motorului e o placere, iar pt. rufe exista masina de spalat Sigur ai dreptate, si motorul arata foarte bine. Am glumit si eu Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Si nu imi plimb prietena cu el, caci datorita modificarilor aduse la aripa spate, cu toate ca i-am rigidizat la maxim suspensia, exista riscul ca la intrarea brusca la viteza mare intr-una din nenumaratele "cratere" din drumurile patriei, aripa sa frece cauciucul. Motorul l-am modificat pentru MINE, si nu ca sa plimb pe altcineva(motiv de altfel de discutii aprinse cu sotia, dar... mi-am impus punctul de vedere, ca nici in SUA, presedintele nu zboara imreuna cu vicepresedintele deodata in AIR FORCE ONE, nu?) Sa-ntelegem ca esti un egoist,pe EA vrei s-o-ncaleci DOAR TU!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cuchi Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 se fac filtre simplu din tabla perforata roluita pe ceva ca sa faci un cilindru din ea, ii sudezi 2 capete rotunde cu gaura prin ele( ca niste saibe mai mari) de dimensiunea interioara a tevilor si imbraci toata chestia asta in vata minerala ignifuga si o bagi fortat pe teava, si obtii un sunet frumos si cu decibeli mai putini, acum exact diametrele gaurilor de evacuare nu le stiu dar poti experimenta..........ca oricum nu e o chestie costisitoare Ok, am inteles , se fac filtrele din tabla si din vata aia minerala, dar ideea este ca sunt totusi niste gaze pe acolo. Tobele cand au fost construite, ala care le-a facut, a luat in calcul mai multe treburi, ca na, toate filtrele alea pe acolo au si ele rostul lor. Ce vreau sa te intreb este, daca pun filtrele astea "home made" nu o sa apara complicatii pe acolo? intreb pentru ca sunt incepator si am de invatat multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Ok, am inteles , se fac filtrele din tabla si din vata aia minerala, dar ideea este ca sunt totusi niste gaze pe acolo. Tobele cand au fost construite, ala care le-a facut, a luat in calcul mai multe treburi, ca na, toate filtrele alea pe acolo au si ele rostul lor.Ce vreau sa te intreb este, daca pun filtrele astea "home made" nu o sa apara complicatii pe acolo? intreb pentru ca sunt incepator si am de invatat multe. nu au ce complicatii sa apara......nu o sa ai filtre care sa-ti reduca gradul de poluare.....ci doar iti mai taie din decibeli, filtru asta a fost facut si montat cu succes pe un dragstar 1100, merge si in ziua de azi cu ele si suna excelent, nu ca de fabrica ca si volum dar suna mai bine decat o toba goala, nu suna spart, ai un sunet plin si la volum numai bun....nici incet dar nici sa nu poti merge cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cuchi Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 nu au ce complicatii sa apara......nu o sa ai filtre care sa-ti reduca gradul de poluare.....ci doar iti mai taie din decibeli, filtru asta a fost facut si montat cu succes pe un dragstar 1100, merge si in ziua de azi cu ele si suna excelent, nu ca de fabrica ca si volum dar suna mai bine decat o toba goala, nu suna spart, ai un sunet plin si la volum numai bun....nici incet dar nici sa nu poti merge cu el OK, multumesc mult de sfat! Daca nu gasesc niste tobe sa le dau la schimb, ca sa imi cumpar altele sunt mult prea scumpe, am sa fac asa cum mi-ai spus tu! Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 La Highway Hawk,in catalog,exista si amortizoare de sunet.Adica,ce vrei tu.Acuma, trebuie sa vezi daca se potrivesc pt. tobele tale (ca diametru).Banuiesc ca sunt ori universale,ori pt. fiecare model,in parte.De pretz,iarasi,trebuie sa vezi...Dealer pt. HH e Motomarket,la Romana,in statia de metrou.Vezi ca au si-un nr. de tel.,poti sa suni si sa-ntrebi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ngtmircea Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Sa-ntelegem ca esti un egoist,pe EA vrei s-o-ncaleci DOAR TU!!! EXACT!dar si eu la randul meu promit sa ii fiu fidel si sa nu o inlocuiesc curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Ia uitati un pic: /index.php?...t&id=460458 /index.php?...t&id=460459 /index.php?...t&id=460460 si au venit si oglinzile: /index.php?...t&id=460508 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Ia uitati un pic: /index.php?...t&id=460458 /index.php?...t&id=460459 /index.php?...t&id=460460 si au venit si oglinzile: /index.php?...t&id=460508 In afara de stop,e super-faina!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) In afara de stop,e super-faina!!! Incet incet schimb si stopul. Dar acum urmeaza un crashbar custom din INOX... dupa aia mai strang bani... stiti voi cum e Editat Aprilie 21, 2009 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 (editat) Incet incet schimb si stopul. Dar acum urmeaza un crashbar custom din INOX... dupa aia mai strang bani... stiti voi cum e Daaa,stiu foarte bine,incet incet le faci pe toate!Dar sa stii ca se va vedea o diferenta intre cromul de pe motor si inox,care niciodata,oricat l-ai da la perie,l-ai freca sau l-ai slefui,nu va straluci precum cromul!Asa ca,sfatul meu,mai gandeste-te o data pana sa te chinui cu un custom-crashbar din inox!Multa bafta in costumizare in continuare!!! Editat Aprilie 21, 2009 de Bart Bz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Daaa,stiu foarte bine,incet incet le faci pe toate!Dar sa stii ca se va vedea o diferenta intre cromul de pe motor si inox,care niciodata,oricat l-ai da la perie,l-ai freca sau l-ai slefui,nu va straluci precum cromul!Asa ca,sfatul meu,mai gandeste-te o data pana sa te chinui cu un custom-crashbar din inox!Multa bafta in costumizare in continuare!!! Mersi de sfat, dar am deja acesorii din inox, si ce sa zic... daca nu te uiti de la un centimetru, nu se observa. Si cu inox am si scapat de rugina. Iar daca cade motorul pe crashbar cromat... poti sa-l arunci. Iar la inox dai un polish si gata, te duci mai departe. Asa ca inox ramane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 21, 2009 Share Postat Aprilie 21, 2009 Intrebare: United Motors e singurul service autorizat Kawasaki din tara? Trebe sa fac revizia tehnica la un VN 2000 rapid, si nu am chef sa bat drumul pana la Bucuresti.Cum pot afla daca sunt serviceuri autorizate Kawasaki si in alte orase? Iti luasi vnu de 2000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.